Welcome back dan De_Hertog!
Hier ook net terug van een weekendje wintersporten. En natuurlijk met de Lada gegaan. Zonder winterbanden

maar ja, we zijn er gekomen en weer terug. Totaal vanaf vrijdag zo'n 1200 km gereden zonder problemen. Wel in 't begin wat teveel getankt dus even een benzineplas onder de auto door het drukventiel. Even schrikken maar toen bedacht ik me dat 't normaal was en had er verder geen last van. Lekker met zestien man naar Duitsland karren. Toppertje weer. Super vakantie gehad en super lekker gereden met de wagen. Op de snelweg vol geladen en bepakt met z'n vieren regelmatig de 150+ gehaald, op vlakke stukken wel te verstaan, niet bergje af dus!
Toen ik toch in Duitsland was: Shell V-Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Octaan 100, echte 100 niet neppe 98 zoals in Nederland. Dat wil de Lada motor wel!
picca:
![]()
Waarom lopen met je huurspullen als je een auto hebt
[ Bericht 10% gewijzigd door zwahiel op 18-02-2008 23:46:37 ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss