Nu gebeurd en ben je strafbaar en zal je in de meeste gevallen ook gestraft worden inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu natuurlijk helemaal niet.
Er is toch geen vaste set van regels waar je je aan moet houden (wie zou die immers opstellen, een overheid ofzo?).quote:Op donderdag 27 december 2007 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Je mag je eigendom verdedigen, maar het eventuele geweld moet wel in verhouding staat tot die eerste initatie van geweld. Het is niet zo dat je gezellig mensen kan neerknallen als ze een stapje in je tuin doen. Nouja, kan evengoed als dat nu kan, maar dan sta je zo voor een rechter of vergelijkbare instantie.
Er schijnt daar in Schoonhoven een SATCOM apparaat te staan.quote:
Hier lijken ze te zijn uitgeschoten bij het censurerenquote:SATCOM
Het NATO Satelliet Grondstation huisvestte het SATCOM Schoonhoven en was van 1972 tot 2004? een verbindingsstation binnen het Geallieerde Commando Noord dat onder de verantwoordelijkheid viel van het Regionaal Hoofdkwartier Allied Forces North Europe, RHQ AFNORTH, te Brunssum in Zuid-Limburg.
Het 'gebouw' was eigendom van de NAVO en ligt op een terrein van het Ministerie van Defensie. De antenne in Schoonhoven heeft een doorsnee van twaalf meter. Hij was het belangrijkste knooppunt in het data- en spraakverkeer van de NAVO-staten in Noord-Europa. Achttien vaste medewerkers zorgden er binnen de bal voor dat de antenne 24-uur per dag operationeel was.
In het are topic.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
Mag ik eve overgeve?
Jij hebt recht op een vriendin.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb werk.
Hihihi.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij hebt recht op een vriendin.
Jij moet Wereldmeneertje nieuw leven inblazen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef Monidique het volgende:
En ik dan?
Heb je het nou over mij? Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Het ligt ook altijd aan een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |