Dan hoeft ze nog niet dood. Door deze moord wordt de situatie daar alleen maar chaotischer dan het al was. Hopen dat er geen burgeroorlog uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
Mooi zo...
Kut provocatie van dat wijf was om te kotsen
Jij denkt dat er niemand op aarde is die jij provoceert?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
Mooi zo...
Dan moet ze doodquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan hoeft ze nog niet dood. Door deze moord wordt de situatie daar alleen maar chaotischer dan het al was. Hopen dat er geen burgeroorlog uitbreekt.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
Mooi zo...
Grapjas..Als zij zo doorging vielen er veel meer doden (door burgeroorlog bijv.)quote:
Dus dat geeft het recht te juichen bij iemand zijn dood?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Grapjas..Als zij zo doorging vielen er veel meer doden (door burgeroorlog bijv.)
Ik hoop voor je dat niemand jou ooit provocerend gaat vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan moet ze dood
Haar enige doel was voor rellen zorgen..Mission accomplished
Kan ze Hirsi Ali en Wilders een handje geven, he? Je gunt die twee dus ook de dood?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan moet ze dood
Ja want de toestand in Nederland is hetzelfde als in Pakistanquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan ze Hirsi Ali en Wilders een handje geven, he? Je gunt die twee dus ook de dood?
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat niemand jou ooit provocerend gaat vinden.
Als zij honderen (misschien zelfs duizenden) mensen de dood in lokt ; Jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dus dat geeft het recht te juichen bij iemand zijn dood?![]()
![]()
Het is een mensenleven die verloren is gegaan. Hoe slecht ze ook was. Het is zielig dat we in deze wereld iemand doden om zijn/haar mening en ik moet ervan kotsen.
Mafkees.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan moet ze dood
Als we de redenatie van jou even simpliceren, komen we uit op dit :quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja want de toestand in Nederland is hetzelfde als in Pakistan![]()
![]()
Pakistan is 100x instabieler dan Nederland
[..]
Zie hierboven
[..]
Als zij honderen (misschien zelfs duizenden) mensen de dood in lokt ; Ja
Lijkt niet echt overeen te komen met eerdere beschrijvingen van de verwondingen. Ik ben benieuwd wanneer men verklaart dat het eigenlijk geen aanslag was, maar een spontane explosie van rioolgas.quote:Bhutto overleden door zonnedak auto
Uitgegeven: 28 december 2007 15:59
Laatst gewijzigd: 28 december 2007 17:32
ISLAMABAD - De donderdag omgekomen Pakistaanse oppositieleidster Benazir Bhutto is overleden doordat zij is geraakt door het zonnedak van haar auto. Er zijn geen kogels of granaatscherven gevonden in het lichaam van de Pakistaanse oppositieleidster.
(...)
Daarbij heeft zij een hefboom van het zonnedak geraakt. De hefboom raakte haar vlakbij haar rechter oog waardoor zij haar schedel zou hebben gebroken.
Al Qaedaquote:Police abandoned security posts before Bhutto assassination
No autopsy performed on body; docs say bullet wounds not found
Police abandoned their security posts shortly before Pakistani opposition leader Benazir Bhutto's assassination Thursday, according to a journalist present at the time, and unanswerable questions remain about the cause of her death, because an autopsy was never performed.
[...]
CNN is now reporting that it wasn't gunshots or shrapnel that killed Bhutto, but that she died from hitting the sunroof of the car she was riding in.
[...]
Perhaps more shockingly, an attendee at the rally where Bhutto was killed says police charged with protecting her "abandoned their posts," leaving just a handful of Bhutto's own bodyguards protecting her.
CNN had vanmiddag nog een ooggetuige die vertelde dat Bhutto werd beschoten terwijl ze in de auto stond. Hij had haar daarop in elkaar zien zakken. Nu negeren ze dat gewoon compleet en is het dat ze haar hoofd gestoten heeft. Ik weet ook niet wat voor vergevorderd stadium van osteoperose ze dan kennelijk had maar de meeste mensen breken hun schedel niet direct als ze hun hoofd stoten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:50 schreef VAK het volgende:
Volgens de Pakistaanse regering is Bhutto niet om het leven gekomen door kogels of bommen, maar doordat ze haar hoofd stootte tegen het dak van de auto.
[..]
Zoiets als ik eerder al zei. Na een waarschuwing/bedreiging zou je aan de kant moeten gaan voor je tegenstander, anders is het je eigen fout. Zowel de moslimmilitanten als dat zootje van Musharraf moeten door de internationale gemeenschap flink aangepakt worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:36 schreef Monidique het volgende:
Ik zag om vijf uur zo'n persconferentie van het Ministerie van Informatie. Niet echt boeiend, dus snel maar weer uitgezet, maar één ding ving ik wel op, namelijk dat degene die aan het woord was zei dat het eigenlijk haar eigen fout was, want de overheid had haar al gewaarschuwd, maar ze werkte niet mee en als ze nou gewoon meegewerkt had, zoals andere politici wel doen, dan had het voorkomen kunnen worden. Opmerkelijk, vond ik. Niet echt sterk.
Zoals in Irak en Afghanistan bedoel je? Ah, dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:47 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Zoiets als ik eerder al zei. Na een waarschuwing/bedreiging zou je aan de kant moeten gaan voor je tegenstander, anders is het je eigen fout. Zowel de moslimmilitanten als dat zootje van Musharraf moeten door de internationale gemeenschap flink aangepakt worden.
Ook werd snel na de aanslag, de plaats waar de moord werd gepleegd, schoongespoeld. Toen Musharraf werd bedreigd, werd elk stukje bewijs bewaard. Ze zijn dus allang blij dat ze opgeruimd. De VS zouden er goed aan doen daar wat meer druk op de ketel te zetten. Even laten zien wie er echt de baas is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:36 schreef Monidique het volgende:
Ik zag om vijf uur zo'n persconferentie van het Ministerie van Informatie. Niet echt boeiend, dus snel maar weer uitgezet, maar één ding ving ik wel op, namelijk dat degene die aan het woord was zei dat het eigenlijk haar eigen fout was, want de overheid had haar al gewaarschuwd, maar ze werkte niet mee en als ze nou gewoon meegewerkt had, zoals andere politici wel doen, dan had het voorkomen kunnen worden. Opmerkelijk, vond ik. Niet echt sterk.
Irak en Afghanistan zijn nog maar het begin. De VS is het nieuwe Romeinse Rijk en niemand zal zeggen dat de Romeinen ons weinig goeds hebben gebracht. Integendeel, ons rechtssysteem is daar grotendeels op gebaseerd. De Amerikaanse cultuur is allesoverheersend en het is dom hen weg te zetten als incapabel. Het Midden-Oosten binnenvallen en achterlaten in chaos is geniaal, want dan hebben die fundamentalisten wat te doen in eigen land.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals in Irak en Afghanistan bedoel je? Ah, dan komt het wel goed.
Op Canvas was er gisteren een reportage die in allerijl was klaargestoomd voor de uitzending, waarin men beweerde dat Pakistan staat voor "land van de reinen", maar dat is dus fout want in werkelijkheid staat Paksstan voor Punjab, Afghania, Kashmir, Sindh en Balochistan.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:01 schreef Elkarden het volgende:
1 van de laatste tegenstanders van de fundi's is dood.
Gezien de oorlog in NW Pakistan, die al meer dan 4000 doden heeft gekost, en het optreden van Musharraf de laatste tijd schat ik de toekomst van dit Pakistan zo rooskleurig als een grafdelver in.
Pakistan loopt op haar laatste benen, het is een kunstmatig gevormd door de Engelsen die de mensen 1 gemeenschappelijk iets meegaven, nl. het grondgebied van islamitisch Brits Indië.(hoewel 15 & sjiitisch is)
Al in 1973 zijn de Bengalen afgescheiden, 1 van de 5 bevolkingsgroepen dus
Balochistan, de Punjab, de Sindh en de Pathanen moeten er op een goede manier uitkomen, dit Pakistan kan enkel de richting van een dictatuur of een fundamentalistische moslim staat vormen ( net zoals Afghanistan trouwens)
R.I.P. Bhutto, je terugkomst heeft het geweld helaas alleen maar meer aangewakkerd. Pakistan is reddeloos verloren.
De partitie van Indië heeft miljoenen mensen doen verhuizen, met als paradoxale gevolg dat Musharraf in Indië geboren is, terwijl de eerste minister van Indië in Pakistan geboren is.quote:A person shall not be qualified for election as President unless he is a Muslim of not less than forty-five years of age and is qualified to be elected as member of the National Assembly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |