quote:Op donderdag 27 december 2007 10:38 schreef Together het volgende:
Ook leuk: er staan een heleboel kandidatenanimaties online, ook voor toekomstige thema's. Dit zijn ze waarschijnlijk niet allemaal, maar deze heb ik kunnen vinden.
asnat_kaarten.flv
asnat_reactie_links.flv
asnat_reactie_rechts.flv
asnat_rondje.flv
asnat_stem_op_mij.flv
asnat_wijzen_links.flv
asnat_wijzen_rechts.flv
bas_afschuw_links_2.flv
bas_afschuw_rechts_2.flv
bas_elvis.flv
bas_reactie_links.flv
bas_reactie_rechts.flv
bas_rondje.flv
charlene_afschuw_links.flv
charlene_afschuw_rechts.flv
charlene_elvis.flv
charlene_reactie_links.flv
charlene_reactie_rechts.flv
charlene_rondje.flv
charlene_rondje_2.flv
charlene_stemopmij.flv
mirjam_kaarten.flv
mirjam_kaarten_aangepast.flv
mirjam_reactie_links.flv
mirjam_reactie_rechts.flv
mirjam_rondje.flv
mirjam_stem_op_mij.flv
mirjam_wijzen_links.flv
mirjam_wijzen_rechts.flv
nathalie_elvis.flv
nathalie_reactie_links.flv
nathalie_reactie_rechts.flv
nathalie_rondje.flv
nathalie_rondje_2.flv
nathalie_stem_op_mij.flv
nathalie_wijzen_links.flv
nathalie_wijzen_rechts.flv
neil_elvis.flv
neil_reactie_links.flv
neil_reactie_rechts.flv
neil_rondje.flv
neil_rondje_2.flv
neil_stem_op_mij.flv
neil_wijzen_links.flv
neil_wijzen_rechts.flv
nigel_elvis.flv
nigel_reactie_links.flv
nigel_reactie_rechts.flv
nigel_rondje.flv
nigel_rondje_2.flv
nigel_stem_op_mij.flv
nigel_wijzen_links.flv
nigel_wijzen_rechts.flv
nikki_cat.flv
nikki_engels.flv
nikki_gordon.flv
nikki_groove.flv
nikki_holland.flv
nikki_kaarten.flv
nikki_klik_op_mij.flv
nikki_kubus.flv
nikki_links.flv
nikki_love.flv
nikki_nietblij.flv
nikki_rechts.flv
nikki_rondje.flv
nikki_stem.flv
nikki_stok.flv
nikki_zwaait_links.flv
nikki_zwaait_rechts.flv
ollie_afschuw_links.flv
ollie_afschuw_rechts.flv
ollie_elvis.flv
ollie_reactie_links.flv
ollie_reactie_rechts.flv
ollie_rondje.flv
ollie_yeah.flv
pauline_afschuw_links.flv
pauline_afschuw_rechts.flv
pauline_kaarten.flv
pauline_reactie_links.flv
pauline_reactie_rechts.flv
pauline_rondje.flv
sandy_afschuw_links.flv
sandy_afschuw_rechts.flv
sandy_elvis.flv
sandy_idols4_tune.flv
sandy_klikopmij.flv
sandy_lief_links.flv
sandy_rondje.flv
tiffany_afschuw_links.flv
tiffany_afschuw_rechts.flv
tiffany_blame.flv
tiffany_boa.flv
tiffany_boertje.flv
tiffany_elvis.flv
tiffany_gordon_poppetje.flv
tiffany_idols4_tune.flv
tiffany_links.flv
tiffany_love.flv
tiffany_pardon.flv
tiffany_rechts.flv
tiffany_rondje.flv
tiffany_sax.flv
Er op klikken en dan opent ie een programma?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:30 schreef BVO het volgende:
Hoe speel ik dat af?
Met vlc of media player classic kan ik het openen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:30 schreef BVO het volgende:
Hoe speel ik dat af?
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Svensational het volgende:
Tof, de jaren '80 hadden best veel goeie muziek!
omfg lollercoaster, jaren '80, geweldig!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:34 schreef BVO het volgende:
Thema voor zaterdag is jaren '80.
Wel van de tvquote:Op donderdag 27 december 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
omfg lollercoaster, jaren '80, geweldig!![]()
En weer kan ik het niet live zien.
Wat bedoel je? Of ik het live op tv kan zien? Neen is het antwoord.quote:
Ik vond 't een leuk grapje, ik had 'm zelf ook kunnen makenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeerde een grapje te maken. Maar dat was net iets te hoog gegrepen.
Ik denk dat ie onder me door vloog zo laag was ie. Ik heb 'm nog niet door. Geef me nog een paar minuten, dan lees ik hem nog een paar keer na en dan post ik wil met m'nquote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Het grapje is heel goed gelukt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
doe maar, FGTH, en Spandau Ballet voor Nigel natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Svensational het volgende:
Tof, de jaren '80 hadden best veel goeie muziek!
Through the barricadesquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:53 schreef Re het volgende:
[..]
doe maar, FGTH, en Spandau Ballet voor Nigel natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
En als er ook maar één iemand is die het lef heeft om een nummer van Milli Vanilli te zingen, mag deze van mij die hele teringwedstrijd winnen
Dat zal Neil dan wel zijn, da's de enige waarvan iedereen het niet erg vindt dat zijn liedjes uiteindelijk door iemand anders gezongen zullen wordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
En als er ook maar één iemand is die het lef heeft om een nummer van Milli Vanilli te zingen, mag deze van mij die hele teringwedstrijd winnen
Irma.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst de liveshow voor de buis kunnen kijken, heb er wel zin in, maar het leeft bij mij nog niet zoals in andere jaren... ik vind Nathalie en Nikki geweldig maar ze doen met mij nog niet wat Hind, Irma en Ellen met me deden.
Irma had gewoon op zijn minst de finale moeten halen toen... zo van haar genotenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Irma.![]()
Nee, een optreden als haar workshop of Nederlandstalige ronde heb ik ook nog niet gezien.
Dat zou wel eens een nummer kunnen zijn dat door de ik-moet-schijten-barbie wordt gezongenquote:
Ik had deze net al geopend, de top 880quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit te kijken op een site met 80´s muziek, zou wel leuk zijn als iemand deze doet:
Manhattans / Shining Star
Das uit 1978quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:55 schreef BVO het volgende:
Ah, en Paradise by the dashboard light![]()
. Wat een potentieel tof thema dit.
Jawel, als je "live op de bank" bedoeltquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik had ook al op een site met 80's muziek zitten loeren
Conleche, ben je er 'live' bij vanavond?
Dat kunnen ze alleen maar verkrachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef J-net het volgende:
Wat wel stoer zou zijn is als iemand Tears in Heaven zou doen.....
Dat nummer moet je inderdaad heel goed voor zijn! Maar 't is opzich wel iets voor Pauline!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alleen maar verkrachten.Misschien dat Pauline het nog een beetje zou kunnen, maar liever niet.
Auditie van Hermanquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Madonna wordt nooit zoveel gezongen idd. Kan me iig geen liveshow optreden met een Madonna-nummer herinneren. Borderline is wel een leuke.
Ik kan me ook nog een briljante La Isla Bonita-vertolking herinnerenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een briljante La Isla Bonita-vertolking herinneren
Hij is volgens mij alleen wel erg Christelijk en anti-homo, dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef Greys het volgende:
Ah, daar kunnen we het dus ook over eens zijn?![]()
Ik heb de Sheridan's al klaargezet, plenty M&M's en Thai Sweet Chili chips in huis. Hond en vent straks nog even wat aandacht geven, want die kunnen dat onder Idols wel shaken en dan ben ik er klaar voor!
quote:
Echt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is volgens mij alleen wel erg Christelijk en anti-homo, dat is dan weer minder.Maar dat zie je natuurlijk niet als je er naar kijkt.
Er wordt hier beneden naar Youp van 't Hek gekeken, dus ik kijk boven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Het ging me ook alleen om het plaatje
![]()
Heb je de nodige maatregelen voor vanavond ook al genomen? Deurbel uit gezet, telefoon op stil, enzo?
Dames.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef conleche het volgende:
Bovenstaande foto van de heer Caviezel is wel ietwat gedateerd dames:
Zo zag ie er in 2004 uit:
[ afbeelding ]
wmb heel wat minder smakelijk en hij ziet er eigenlijk wel uit als een christelijke homo. Oh nee, homoháter![]()
Tot zover off topic. Oh nee, wat zijn Sheridans?
wat een oude zakquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef conleche het volgende:
Bovenstaande foto van de heer Caviezel is wel ietwat gedateerd dames:
Zo zag ie er in 2004 uit:
[ afbeelding
Er - is - niks - mis - met - Madness!quote:
Rodrigo Santoro.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef conleche het volgende:
Om even bij Love Actually te blijven:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook, en dan erbij opgeteld dat ook nog niemand van de top mij echt tot in mijn hart heeft geraakt zoals het eerder door mij genoemde drietal Hind, Irma of Ellen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef BVO het volgende:
Wat ik wel heb; hoewel het niveau in de top weer traditioneel hoog is, vind ik de midden- en onderlaag weinig interessant... zijn maar enkele optredens (stuk of 5; Nigel, Nathalie, Charlene, Nikki, Pauline) waar ik echt benieuwd naar ben. Volgens mij was dat tijdens IDO3 meer.
Is eigenlijk ook zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:13 schreef Greys het volgende:
Nou zeg, Kiwi, dan voelen we ons toch een beetje 2e keuze![]()
Maar vooruit, welkom![]()
zeker ook Editors fanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er - is - niks - mis - met - Madness!
Ik hoop alleen wel dat Bas iets uitkiest dat een klein beetje toegankelijker is, iets dat iedereen wel kent uit de 80's. Anders vrees ik toch wel voor hem.
Zin in!
Weet alleen niet of ik de laptop erbij heb. Manlief wil gezellig in de woonkamer komen WOW-en.![]()
Geeft niets hoor, ik vond het wel verfrissend eerlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook zomaar goed, daar hebben we het de rest vd avond niet meer over
Normaal kijk ik ook hoor, maar dan op zondag!
Ik zat net tevergeefs tegen die van mij aan te zwammen, hij zit met een koptelefoon op en laptop op schoot te computeren. Preventief enzo, geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Weet alleen niet of ik de laptop erbij heb. Manlief wil gezellig in de woonkamer komen WOW-en.![]()
SSquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De normale vind ik niet lekker.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
okquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het scheelt een hoop suiker iigquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
ok
(is een kwestie van verkeerd aangeleerd gedrag hoor)
Precies... ik vind het lekkerder en eet in plaats van die paar glazen te drinken liever wat extraquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het scheelt een hoop suiker iig
Ik drink altijd light omdat obers light en gewone nooit uit elkaar houden en iemand met suikerziekte anders gewone krijgt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
ok
(is een kwestie van verkeerd aangeleerd gedrag hoor)
Dus je drinkt light omdat je altijd light van de obers krijgtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik drink altijd light omdat obers light en gewone nooit uit elkaar houden en iemand met suikerziekte anders gewone krijgt.
En nu ben ik ook gewoon aan light gewend geraakt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn dit de echte artiesten ervan?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn dit de echte artiesten ervan?
Hij presenteert vanaf volgende week de show: "Manon Thomas in de stijgers"quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat doet die vrouwenmepper daar?
Forrest
Nou hopelijk kregen ze er goed voor betaald danquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]En ze mochten wel 1 hele zin zingen!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij presenteert vanaf volgende week de show: "Manon Thomas naakt in de steigers"
quote:
Oh, toen was ik er al een flink tijdje, ik voel me oudhipquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
ik kwam op 11 januari 1980 ter wereld...
Toen werd er nog niet eens aan mijn komst gedacht!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
ik kwam op 11 januari 1980 ter wereld...
Het lijkt er een beetje opquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nathalieheft volgens mij hetzelfde aan als vorige week. Ben overigens benieuwd wat ze van dit thema maken.
Het leek meer op Playbackenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]En ze mochten wel 1 hele zin zingen!
Greysquote:
Nee, Ik zal er zo op letten. wel een leuk thema dit. Mijn lagere schooltijd (en de eerste jaren van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op
Maar heb je heur haar gezien! Dat zit tof!
Ja, viel me ook al op, dat ze er best al oud uit ziet nuquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Pauline gaat er elke week ouder uitzien
Nou ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Ja, volgens mij werkt de stylist tegenwoordig met zijn ogen dichtquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Nou, jij zegt het, ik dacht het. Ze mogen echt iets aan haar make-up doen. Lijkt wel alsof ze erop achteruit gaat!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Nou idd zegquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Pauline gaat er elke week ouder uitzien [afbeelding]
da's een andere filmquote:
Zou ze liegen over d'r leeftijd??quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
ach dat past wel bij de jaren 80: een LP had ook groevenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach dat past wel bij de jaren 80: een LP had ook groeven
Ditoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, Ik zal er zo op letten. wel een leuk thema dit. Mijn lagere schooltijd (en de eerste jaren van de middelbare school)
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Fris en fruitig in ons midden, Martijn? Ze kan d'r smoel niet eens bewegen
Idd, veel te nietszeggend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:13 schreef conleche het volgende:
Kritiek van de jury is terecht: geen goede keuze van liedje..
Ik ook niet! Maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat de gemiddelde Fok!bezoeker ongeveerde helft jonger is dan wij zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Hihi ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand het liedje niet kent![]()
Zal de leeftijd wel zijn
Die rode broekquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:14 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Neil trouwens verschrikkelijke kleding aan, wat ik zo zag aan het begin.
Ach het is wel wat anders dan een campingsmokingquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:14 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Neil trouwens verschrikkelijke kleding aan, wat ik zo zag aan het begin.
Niet de laatste iig... Sandyquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:17 schreef vw_caddy het volgende:
Zal ik vanavond eens de eerste zijn die zegt dat Sandy qua performance Pauline overtreft?
Zwarte kleding, kort zwart pruikje? Ik dacht dat het Charlene was.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wie was dat meisje met dat zwarte haar eigenlijk in dat introfilmpje?
Ja!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef Re het volgende:
purple rain door nathalie... dat zou tof zijn
Dacht ik al.'t Stond haar erg goed. En inderdaad, erg rustig hier vanavond!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwarte kleding, kort zwart pruikje? Ik dacht dat het Charlene was.
Ja, ik ben benieuwd wat oor nieuw zeer daar vanavond voor in de plaats komt.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:19 schreef Greys het volgende:
Waar zijn al die andere vaste clan IDO-posters vanavond?
Nog lelijker dan vorige week.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben ze Nigel in godesnaam aangetrokken
Ja. dat was niet een erg slimme opmerkingquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
"Wat een verrassende keuze, Toto, toch een wat oudere band"
Hoi Wendy, we doen vanavond jaren 80 dus dan kan er wel eens een oude band voorbij komen
Ik heb hem live gezien.... geweldige showquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef Wilskracht het volgende:
Ze kijken allemaal naar youp van't hek
(Ik heb het opgenomen)
Die vader moet doodquote:
Dat verheugen neem ik terugquote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Neil die 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley gaat zingen enzo?
Ik verheug me er nu al op!
Heb je een lijntje met de familie van Neil ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verheugen neem ik terug
Maar ben wel trots op mijn voorspelling
Heel kamper-nederland zit te sms'en, helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Re het volgende:
als dit doorgaat dan...
5 en 3quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Wilskracht het volgende:
Neil 5 begin was 3 daarna iets hersteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |