okquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De normale vind ik niet lekker.
Het scheelt een hoop suiker iigquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
ok
(is een kwestie van verkeerd aangeleerd gedrag hoor)
Precies... ik vind het lekkerder en eet in plaats van die paar glazen te drinken liever wat extraquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het scheelt een hoop suiker iig
Ik drink altijd light omdat obers light en gewone nooit uit elkaar houden en iemand met suikerziekte anders gewone krijgt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
ok
(is een kwestie van verkeerd aangeleerd gedrag hoor)
Dus je drinkt light omdat je altijd light van de obers krijgtquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik drink altijd light omdat obers light en gewone nooit uit elkaar houden en iemand met suikerziekte anders gewone krijgt.
En nu ben ik ook gewoon aan light gewend geraakt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn dit de echte artiesten ervan?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn dit de echte artiesten ervan?
Hij presenteert vanaf volgende week de show: "Manon Thomas in de stijgers"quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat doet die vrouwenmepper daar?
Forrest
Nou hopelijk kregen ze er goed voor betaald danquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]En ze mochten wel 1 hele zin zingen!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij presenteert vanaf volgende week de show: "Manon Thomas naakt in de steigers"
quote:
Oh, toen was ik er al een flink tijdje, ik voel me oudhipquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
ik kwam op 11 januari 1980 ter wereld...
Toen werd er nog niet eens aan mijn komst gedacht!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
ik kwam op 11 januari 1980 ter wereld...
Het lijkt er een beetje opquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Nathalieheft volgens mij hetzelfde aan als vorige week. Ben overigens benieuwd wat ze van dit thema maken.
Het leek meer op Playbackenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]En ze mochten wel 1 hele zin zingen!
Greysquote:
Nee, Ik zal er zo op letten. wel een leuk thema dit. Mijn lagere schooltijd (en de eerste jaren van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op
Maar heb je heur haar gezien! Dat zit tof!
Ja, viel me ook al op, dat ze er best al oud uit ziet nuquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Pauline gaat er elke week ouder uitzien
Nou ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Ja, volgens mij werkt de stylist tegenwoordig met zijn ogen dichtquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Nou, jij zegt het, ik dacht het. Ze mogen echt iets aan haar make-up doen. Lijkt wel alsof ze erop achteruit gaat!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Nou idd zegquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
Pauline gaat er elke week ouder uitzien [afbeelding]
da's een andere filmquote:
Zou ze liegen over d'r leeftijd??quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Greys het volgende:
ach dat past wel bij de jaren 80: een LP had ook groevenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach dat past wel bij de jaren 80: een LP had ook groeven
Ditoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, Ik zal er zo op letten. wel een leuk thema dit. Mijn lagere schooltijd (en de eerste jaren van de middelbare school)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |