Ik had deze net al geopend, de top 880quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit te kijken op een site met 80´s muziek, zou wel leuk zijn als iemand deze doet:
Manhattans / Shining Star
Das uit 1978quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:55 schreef BVO het volgende:
Ah, en Paradise by the dashboard light![]()
. Wat een potentieel tof thema dit.
Jawel, als je "live op de bank" bedoeltquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik had ook al op een site met 80's muziek zitten loeren
Conleche, ben je er 'live' bij vanavond?
Dat kunnen ze alleen maar verkrachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef J-net het volgende:
Wat wel stoer zou zijn is als iemand Tears in Heaven zou doen.....
Dat nummer moet je inderdaad heel goed voor zijn! Maar 't is opzich wel iets voor Pauline!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alleen maar verkrachten.Misschien dat Pauline het nog een beetje zou kunnen, maar liever niet.
Auditie van Hermanquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Madonna wordt nooit zoveel gezongen idd. Kan me iig geen liveshow optreden met een Madonna-nummer herinneren. Borderline is wel een leuke.
Ik kan me ook nog een briljante La Isla Bonita-vertolking herinnerenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een briljante La Isla Bonita-vertolking herinneren
Hij is volgens mij alleen wel erg Christelijk en anti-homo, dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef Greys het volgende:
Ah, daar kunnen we het dus ook over eens zijn?![]()
Ik heb de Sheridan's al klaargezet, plenty M&M's en Thai Sweet Chili chips in huis. Hond en vent straks nog even wat aandacht geven, want die kunnen dat onder Idols wel shaken en dan ben ik er klaar voor!
quote:
Echt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is volgens mij alleen wel erg Christelijk en anti-homo, dat is dan weer minder.Maar dat zie je natuurlijk niet als je er naar kijkt.
Er wordt hier beneden naar Youp van 't Hek gekeken, dus ik kijk boven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Het ging me ook alleen om het plaatje
![]()
Heb je de nodige maatregelen voor vanavond ook al genomen? Deurbel uit gezet, telefoon op stil, enzo?
Dames.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef conleche het volgende:
Bovenstaande foto van de heer Caviezel is wel ietwat gedateerd dames:
Zo zag ie er in 2004 uit:
[ afbeelding ]
wmb heel wat minder smakelijk en hij ziet er eigenlijk wel uit als een christelijke homo. Oh nee, homoháter![]()
Tot zover off topic. Oh nee, wat zijn Sheridans?
wat een oude zakquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef conleche het volgende:
Bovenstaande foto van de heer Caviezel is wel ietwat gedateerd dames:
Zo zag ie er in 2004 uit:
[ afbeelding
Er - is - niks - mis - met - Madness!quote:
Rodrigo Santoro.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef conleche het volgende:
Om even bij Love Actually te blijven:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook, en dan erbij opgeteld dat ook nog niemand van de top mij echt tot in mijn hart heeft geraakt zoals het eerder door mij genoemde drietal Hind, Irma of Ellen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef BVO het volgende:
Wat ik wel heb; hoewel het niveau in de top weer traditioneel hoog is, vind ik de midden- en onderlaag weinig interessant... zijn maar enkele optredens (stuk of 5; Nigel, Nathalie, Charlene, Nikki, Pauline) waar ik echt benieuwd naar ben. Volgens mij was dat tijdens IDO3 meer.
Is eigenlijk ook zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:13 schreef Greys het volgende:
Nou zeg, Kiwi, dan voelen we ons toch een beetje 2e keuze![]()
Maar vooruit, welkom![]()
zeker ook Editors fanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er - is - niks - mis - met - Madness!
Ik hoop alleen wel dat Bas iets uitkiest dat een klein beetje toegankelijker is, iets dat iedereen wel kent uit de 80's. Anders vrees ik toch wel voor hem.
Zin in!
Weet alleen niet of ik de laptop erbij heb. Manlief wil gezellig in de woonkamer komen WOW-en.![]()
Geeft niets hoor, ik vond het wel verfrissend eerlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook zomaar goed, daar hebben we het de rest vd avond niet meer over
Normaal kijk ik ook hoor, maar dan op zondag!
Ik zat net tevergeefs tegen die van mij aan te zwammen, hij zit met een koptelefoon op en laptop op schoot te computeren. Preventief enzo, geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Weet alleen niet of ik de laptop erbij heb. Manlief wil gezellig in de woonkamer komen WOW-en.![]()
SSquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De normale vind ik niet lekker.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De normale vind ik niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |