quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Fris en fruitig in ons midden, Martijn? Ze kan d'r smoel niet eens bewegen
Idd, veel te nietszeggend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:13 schreef conleche het volgende:
Kritiek van de jury is terecht: geen goede keuze van liedje..
Ik ook niet! Maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat de gemiddelde Fok!bezoeker ongeveerde helft jonger is dan wij zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Hihi ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand het liedje niet kent![]()
Zal de leeftijd wel zijn
Die rode broekquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:14 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Neil trouwens verschrikkelijke kleding aan, wat ik zo zag aan het begin.
Ach het is wel wat anders dan een campingsmokingquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:14 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Neil trouwens verschrikkelijke kleding aan, wat ik zo zag aan het begin.
Niet de laatste iig... Sandyquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:17 schreef vw_caddy het volgende:
Zal ik vanavond eens de eerste zijn die zegt dat Sandy qua performance Pauline overtreft?
Zwarte kleding, kort zwart pruikje? Ik dacht dat het Charlene was.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wie was dat meisje met dat zwarte haar eigenlijk in dat introfilmpje?
Ja!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef Re het volgende:
purple rain door nathalie... dat zou tof zijn
Dacht ik al.'t Stond haar erg goed. En inderdaad, erg rustig hier vanavond!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwarte kleding, kort zwart pruikje? Ik dacht dat het Charlene was.
Ja, ik ben benieuwd wat oor nieuw zeer daar vanavond voor in de plaats komt.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:19 schreef Greys het volgende:
Waar zijn al die andere vaste clan IDO-posters vanavond?
Nog lelijker dan vorige week.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben ze Nigel in godesnaam aangetrokken
Ja. dat was niet een erg slimme opmerkingquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
"Wat een verrassende keuze, Toto, toch een wat oudere band"
Hoi Wendy, we doen vanavond jaren 80 dus dan kan er wel eens een oude band voorbij komen
Ik heb hem live gezien.... geweldige showquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef Wilskracht het volgende:
Ze kijken allemaal naar youp van't hek
(Ik heb het opgenomen)
Die vader moet doodquote:
Dat verheugen neem ik terugquote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Neil die 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley gaat zingen enzo?
Ik verheug me er nu al op!
Heb je een lijntje met de familie van Neil ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verheugen neem ik terug
Maar ben wel trots op mijn voorspelling
Heel kamper-nederland zit te sms'en, helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Re het volgende:
als dit doorgaat dan...
5 en 3quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Wilskracht het volgende:
Neil 5 begin was 3 daarna iets hersteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |