Joa.. wat is leuk..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef crossover het volgende:
Hoe is het met de stagiaires? Leuke kerst gehad allemaal?
Whehehe vet..quote:Op donderdag 27 december 2007 16:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe icon?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er ook weer [ afbeelding ]
ik heet Brian, met 3 a'squote:Op donderdag 27 december 2007 17:36 schreef Deansensitized het volgende:
Vind Klaas altijd maar wat flauw eigenlijk. Laatst eens een serie filmpjes bekeken op Youtube, maar niet echt mijn ding
Wat is er faut dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
wie heeft de TT aangepast?
Ik ziet de vaut ook nietquote:
Ik heb er heel even naar gekeken, enigszins bevooroordeeld, maar vrouwen blijven humorloos!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kijk nu Karin Bloemen de kerstshow. (Had ik opgenomen op kerstavond)
Erg leuk
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
To do ! Studeren - Arbeidsrecht!
Mijn collega is te laat, mijn collega is te laat.
Die lui redden zich zelf wel hoor, of zijn het lekkere mannen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
![]()
Nee, er zijn nu monteurs bij de keuken bij iets dat stuk is, dus kan niet
Werk jijquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:21 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik meld me hier voor een werkdagje!
Nee een Duitser en een oude kerelquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die lui redden zich zelf wel hoor, of zijn het lekkere mannen?
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:21 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik meld me hier voor een werkdagje!
Jij bent niet zo van het studie ontwijkend gedrag of wel KIWI?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee een Duitser en een oude kerel![]()
Ennuh, ik moet nog ontbijten, foto's kijken, honden uitlaten en dan is het tijd om te gaan winkelen in Groningen
Nee hoor, ik SOG nooit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van het studie ontwijkend gedrag of wel KIWI?
Ik ben vandaag weer wat later begonnen dan gepland, dus moet vanmiddag ook maar wat eerder weg. Gedonder van 2x laat zijn heb ik wel genoeg van
zo is dat!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet winkelenJe bent gewoon ongemotiveerd !
Ken het, maarja nog zo'n 1 uur en 25 minuten!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:19 schreef HansU het volgende:
[..]
zo is dat!
Ik zit hier gewoon alleen op kantoor, bedrijf is half uitgestorven
1e collega is gearriveerd!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ken het, maarja nog zo'n 1 uur en 25 minuten!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:ik ben over 52 minuten er van tussen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |