Gezellig, ik zet vast theequote:Op donderdag 27 december 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean start auto en scheurt naar Winschoten
Goeiemorgen mensen!
Cijfers komen er aan!
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
toch wel slecht voor 2e kerstdag..
Gaat dit ook voor jou op Kiwi?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Isdatzo was ook vrij vriend en familie loos met kerst, zo te zien...
Kreeg net een e-mail, prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar![]()
Eerste kerstdag was ik druk, tweede kerstdag lekker rustig aanquote:Op donderdag 27 december 2007 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit ook voor jou op Kiwi?
Leven is een keuze Dean....quote:Op donderdag 27 december 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
En verder, ik heb toch geen leven [ afbeelding ]
Maar als mensen er nou voor kiezen om mij te 'dumpen' dan kan ik er niet veel aan doenquote:
Als je enigzins je best had gedaan, dan had je als wandelende euthenasie campagne de mensheid behoorlijk kunnen helpen. Ik zie dit als een gemiste kans. Of is het in strijd met je geloof dat de mens kan beslissen over dood en levenquote:Op donderdag 27 december 2007 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
Eerste kerstdag ook geen zak te doen
Moeders had het halve bejaardenhuis uitgenodigd voor een kerstdiner. Wel heel aardig en gezellig voor die mensen, dat zeker, maar niks voor mij om daar de hele tijd tussen te zitten hoor...
I know how it feeslquote:Op donderdag 27 december 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar als mensen er nou voor kiezen om mij te 'dumpen' dan kan ik er niet veel aan doen
Moest even goed nadenken over schrikkeljaarquote:Op donderdag 27 december 2007 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gelukkig duurt het nog 364 dagen voordat het weer zover is
Ik voorspel dat de run op kant en klare gourmet pakketten aardig over is!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik moet zo even weer boodschappen doen, nu maar hopen dat het niet zo aso druk is als in mijn laatste (traumatische) ervaring in de Appie.
dat is de schuld van Trigalti!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:56 schreef HansU het volgende:
tvp!
jeetje, ik heb nummer 300 gewoon gemist
Herkenbaar... ik kan ook goed niks doenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooh ik wil dat ook kunnen zeggen. Ik zit hier nu al anderhalf uur en ik doe gewoon niks
Ik heb het net wat anders, ik kan niks goed doen. Ook niet leuk hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik kan ook goed niks doen
Nou, het was anders best druk!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de run op kant en klare gourmet pakketten aardig over is!
Ik heb al wel een 2 do lijstje gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik kan ook goed niks doen
Deantje...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ook gewoon lekker doorgeFok!t hoor, familie was er niet de hele dag, en daar hoef ik toch ook niet de hele dag bij te zitten??
En verder, ik heb toch geen leven [ afbeelding ]
Et was net best druk in de stad..quote:Op donderdag 27 december 2007 13:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, het was anders best druk!
Veel mensen in de stad aan het winkelen ook. Ze zullen wel allemaal vrij zijn!
Maar ik heb mn boodschappen weer binnen, kan er weer een paar dagen tegen aan![]()
[..]
Ik heb al wel een 2 do lijstje gemaakt
Maar kan nog niets wegstrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |