quote:Op woensdag 26 december 2007 20:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom morgen gewoon terug! [afbeelding]
what...! is topic 300 niet langsgeweest?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:39 schreef KaheemSaid het volgende:
HEB IK 300 GEMIST/
echt diegene die die typfout heeft gemaakt, mag van mij wel opgeknoopt worden aan de hoogste boom!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, daar maakte iemand de fout door 299 voor de 300 te laten staan
Vorig deel was dus gewoon deeltje 300
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:04 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet meer wie dat was...
*kuchIk pleit ervoor om die persoon uit deze reeks te verbannen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch
[ afbeelding ]
zulke fouten kunnen écht niet.
Huilen dan.
idd..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zowiezo dat die persoon niet even zn verontschuldigingen aanbiedt...
Mijn eerste post in deze serie, en nog nooit! heb ik zo'n grove fout gemaakt als Trigalti...!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderde ik daar net even een map van de server van mn stage
met alllllleeeemmaal belangrijke informatie... Gelukkig bestaan er back-ups!
![]()
Eerste week stage, heeeeeerlijk![]()
dat is ook niet mogelijk lijkt me zo..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
echt he... ik ben in deze reeks gekomen doordat ik zocht naar een topic waar ik kon plaatsen hoe dom ik was...!
[..]
Mijn eerste post in deze serie, en nog nooit! heb ik zo'n grove fout gemaakt als Trigalti...!
men ik zou me doodschamen...!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat is ook niet mogelijk lijkt me zo..
We gaan vanaf morgen met wat vrienden bij iemand thuis zitten het hele weekend..quote:Op donderdag 27 december 2007 09:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil eigenlijk morgen ook vrij hebben, moet nog even zien of dat lukt. Als het lukt heb ik morgen van 10:00 tot zo'n 3:00 feest en zaterdag weer
Al sinds 9.10 hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Goeiemorgen Kiwi, ook weer uit je bed?
Uhm:quote:Op donderdag 27 december 2007 11:02 schreef KaheemSaid het volgende:wat heb je gehad kiwi? Of worden we nu te persoonlijk?
Haha, neequote:Op donderdag 27 december 2007 11:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel gezellig ansich,zijn dat bijwerkingen van het sonja bakkeren?
Een zeer slechte weerstand, geleid je dan makkelijk of moeilijk>?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, nee
Dat is het risico van een zeer slechte weerstand hebben!
Huh, wat?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een zeer slechte weerstand, geleid je dan makkelijk of moeilijk>?
hangt er vanaf.. wat is slecht?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een zeer slechte weerstand, geleid je dan makkelijk of moeilijk>?
Ik slaap ook nog half, al ben ik al zo'n 6 uur uit bed..quote:Op donderdag 27 december 2007 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hangt er vanaf.. wat is slecht?
Je kan een hoge of lage weerstand hebben.. bij een lage weerstand geleidt het goed, bij een hoge slecht.
Ooh ik wil dat ook kunnen zeggen. Ik zit hier nu al anderhalf uur en ik doe gewoon niksquote:Op donderdag 27 december 2007 11:22 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben alweer lekker opgeschoten vandaag. Hoef alleen nog maar 3 managementsamenvattingen en een kleine toevoeging aan mijn astudeerrapport
Neequote:Op donderdag 27 december 2007 11:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Elektrische weerstand was niet hetgeen waar je op doelde?
quote:
Doe eens lief!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't is niet alsof je in deze een keus hebt
Dan kies ik maar voor het eerstequote:Op donderdag 27 december 2007 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als een warm iemand je knuffelt ben je wel lekker snel warm, dat is het voorbeeld Als de douche inneens koud water uitspuugt, ben je zomaar koud. Dit kan als nadeel ervaren worden
Warmte is zo overrated!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan kies ik maar voor het eerste
Kaheem hoopt dat Dean er rekening mee houdt dat zijn vermogen ontoereikend is en zijn tank te leeg is om de reis te volbrengen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
* Dean start auto en scheurt naar Winschoten
Goeiemorgen mensen!
Cijfers komen er aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |