Ik gebruik hem alleen bij vliegreizen dus hij heeft de kans niet om te beschadigenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef TwyLight het volgende:
Ben alleen een beetje bang dat die snel beschadigd, hebben jullie een hoesje o.i.d. er om heen?
En is die echt zo "snel" als in de filmpjes op apple.com? (dus dat die niet schokt bij het overgaan naar een nieuw scherm.)
Vlieg je vaak dan? hij is een beetje duur om te laten liggenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen bij vliegreizen dus hij heeft de kans niet om te beschadigen.
Maar snel issie wel ja
Ik vlieg een keer of 3 ~ 5 per jaar. Ik heb hem kado gekregenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vlieg je vaak dan? hij is een beetje duur om te laten liggenen te pwnage
Beter als niets . Of je moet investeren zoals in een Fabrixcase of een mooie iSokquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef TwyLight het volgende:
Heb dat zwarte hoesje nog wel ja.. maar die is niet echt representatief meer
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vlieg een keer of 3 ~ 5 per jaar. Ik heb hem kado gekregen
Zat inderdaad te denken aan een zo'n sokje jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef JoMo0 het volgende:
Beter als niets . Of je moet investeren zoals in een Fabrixcase of een mooie iSok
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
werk nou ff mee aan die Mac FAQ
Alsjeblieft, een n en een komma vergeten. Toegegeven, ik deed dit vooral ook om te wennen aan de cmd toets.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
... Ze maken o.a. computers die ze voorheen Macintosh noemden (Mac), maar ook mediaplayers als de iPod alsook netwerk mediaplayers zoals de appleTV.
OSX is een besturings systeem. Net als Windows en Linux
...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:59 schreef elcastel het volgende:
Jezus van die [b] tags zie je ook niks terug in die Mac letters.
Verdomd. Net niet, of wel, hmm ...quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Verdomd. Net niet, of wel, hmm ...
-edit- Ow wacht ik zit nu weer achter mijn PC, maar op de iMac zie ik het minder goed dus.
In een quote is het bij mij erg grijs allemaal. Even in mijn boekje lezen hoe ik je de afbeelding ga geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
zo zie ik het
cmd-shift-4quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
In een quote is het bij mij erg grijs allemaal. Even in mijn boekje lezen hoe ik je de afbeelding ga geven.
.
Appeltje + Shift + 3 voor een screenshot van het hele scherm, Appeltje + Shift + 4 voor een screenshot van een gedeelte (kun je al slepend aangeven). Als je Appeltje + Shift + 4 doet en daarna op spatie drukt, kun je een screenshot van een heel venster maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
In een quote is het bij mij erg grijs allemaal. Even in mijn boekje lezen hoe ik je de afbeelding ga geven.
.
Jawel, Fok gebruikt 8-bits RGB Hex codes, achter elkaar gezet. Dus je zet de Digital ColorMeter op RGB As Hex Value, 8-bit en als de kleur dan bijvoorbeeld R: 2B, G: 8C, B: F7 is (lichtblauw), vul je bij Fok! in: 2B8CF7.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef tony_clifton- het volgende:
En ik moet nog eens zoeken naar een leukere kleurcode om mijn eigen posts terug te vinden:
[ afbeelding ]
Jammer dat Digitale Kleurenmeter de inputkleur in 10 verschillende talen kan vertalen, maar niet in die fok gebruikt.
Echt te grappig, allemaal zo net anders. Maar goed :quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
cmd-shift-4
Ja jezus Swets, ik moet die meuk dus naar mijn PC slepen, en doen enzo, want ik heb nog geen FTP op mijn Mac. En ik heb ook geen account meer bij een of andere Picserver.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja in een quote is het wat minder bolderig. Maak eens van de originele post een screenshot
NOG geen ftp??quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja jezus Swets, ik moet die meuk dus naar mijn PC slepen, en doen enzo, want ik heb nog geen FTP op mijn Mac. En ik heb ook geen account meer bij een of andere Picserver.
Man, de stickers zitten er nog op, het is eigenlijk zo dat de doos het voetenbankje is hier. Mijn leven staat praktisch stil, ik zit alleen maar te spelen en te staren. Met las-ogen that is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
NOG geen ftp??
Cyberduck of transmit
Plakt Apple tegenwoordig stickers op de computers!!11eins!11!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Man, de stickers zitten er nog op,
Cyberduck heeft toch ook geen 'home - away' lijst? Je moet toch vanuit finder slepen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef tony_clifton- het volgende:
De enige optie die ik graag zou willen in Cyberduck is dat hij automatisch de juiste url onder je cmd-v zet, voor de rest inderdaad een prima gratis programma!
Intel insidequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Plakt Apple tegenwoordig stickers op de computers!!11eins!11!
Blasfemie!
Ik gebruik het voornamelijk voor screenshots, en die komen automatisch op het bureaublad terecht, dus meestal F11-sleep-F11-drop bij mij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Cyberduck heeft toch ook geen 'home - away' lijst? Je moet toch vanuit finder slepen?
Dat is wat me tegenstond in alle freeware ftp clients.
Misschien zo'n beschermfolie sticker? Controleer dan ook even je ventilatieuitgangen onder het beeldschermquote:Op zondag 30 december 2007 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
wat voor sticker dan?
Blitsquote:Op zondag 30 december 2007 10:49 schreef Junkie het volgende:
iPhone Firmware 1.1.3 Video and Confirmation by iPhone Hacker
Op 't Apple logo zit inderdaad een beschermfolie .quote:Op zondag 30 december 2007 10:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Misschien zo'n beschermfolie sticker? Controleer dan ook even je ventilatieuitgangen onder het beeldscherm
Ik ben niet de enige die last heeft van het kernel panic probleem. Feit is gewoon dat Leopard lang niet zo stabiel is als Tiger. Maar oh, wat is Apple de laatste paar maanden goed bezig met Vista te bashen. Prima, hoor. Maar zorg er dan wel voor dat je eigen OS een beetje goed werkt.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef JoMo0 het volgende:
Hehe , iemand heeft een probleem dus heeft iedereen problemen en Apple is gelijk slecht ? Raar.![]()
Koop een Vista machine ben je er vanaf . Vista werkt zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |