Echt te grappig, allemaal zo net anders. Maar goed :quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
cmd-shift-4
Ja jezus Swets, ik moet die meuk dus naar mijn PC slepen, en doen enzo, want ik heb nog geen FTP op mijn Mac. En ik heb ook geen account meer bij een of andere Picserver.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja in een quote is het wat minder bolderig. Maak eens van de originele post een screenshot
NOG geen ftp??quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja jezus Swets, ik moet die meuk dus naar mijn PC slepen, en doen enzo, want ik heb nog geen FTP op mijn Mac. En ik heb ook geen account meer bij een of andere Picserver.
Man, de stickers zitten er nog op, het is eigenlijk zo dat de doos het voetenbankje is hier. Mijn leven staat praktisch stil, ik zit alleen maar te spelen en te staren. Met las-ogen that is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
NOG geen ftp??
Cyberduck of transmit
Plakt Apple tegenwoordig stickers op de computers!!11eins!11!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Man, de stickers zitten er nog op,
Cyberduck heeft toch ook geen 'home - away' lijst? Je moet toch vanuit finder slepen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef tony_clifton- het volgende:
De enige optie die ik graag zou willen in Cyberduck is dat hij automatisch de juiste url onder je cmd-v zet, voor de rest inderdaad een prima gratis programma!
Intel insidequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Plakt Apple tegenwoordig stickers op de computers!!11eins!11!
Blasfemie!
Ik gebruik het voornamelijk voor screenshots, en die komen automatisch op het bureaublad terecht, dus meestal F11-sleep-F11-drop bij mij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Cyberduck heeft toch ook geen 'home - away' lijst? Je moet toch vanuit finder slepen?
Dat is wat me tegenstond in alle freeware ftp clients.
Misschien zo'n beschermfolie sticker? Controleer dan ook even je ventilatieuitgangen onder het beeldschermquote:Op zondag 30 december 2007 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
wat voor sticker dan?
Blitsquote:Op zondag 30 december 2007 10:49 schreef Junkie het volgende:
iPhone Firmware 1.1.3 Video and Confirmation by iPhone Hacker
Op 't Apple logo zit inderdaad een beschermfolie .quote:Op zondag 30 december 2007 10:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Misschien zo'n beschermfolie sticker? Controleer dan ook even je ventilatieuitgangen onder het beeldscherm
Ik ben niet de enige die last heeft van het kernel panic probleem. Feit is gewoon dat Leopard lang niet zo stabiel is als Tiger. Maar oh, wat is Apple de laatste paar maanden goed bezig met Vista te bashen. Prima, hoor. Maar zorg er dan wel voor dat je eigen OS een beetje goed werkt.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef JoMo0 het volgende:
Hehe , iemand heeft een probleem dus heeft iedereen problemen en Apple is gelijk slecht ? Raar.![]()
Koop een Vista machine ben je er vanaf . Vista werkt zo goed
Is dat zo? Ik had nog niets gelezen dat leopard instabiel is eigenlijk. Maar wel klote dat je steeds kernel panics krijg. Anders ga je voorlopig tot 10.5.2 er is toch even terug naar tiger?quote:Op zondag 30 december 2007 13:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die last heeft van het kernel panic probleem. Feit is gewoon dat Leopard lang niet zo stabiel is als Tiger. Maar oh, wat is Apple de laatste paar maanden goed bezig met Vista te bashen. Prima, hoor. Maar zorg er dan wel voor dat je eigen OS een beetje goed werkt.
Ja, of Transmission.quote:Op zondag 30 december 2007 13:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij mij zijn mijn beide Macs ook nog niet gecrasht onder Leopard. En Airport kernal panic: is dat niet gerelateerd aan Azureus?
Ja.quote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Heeft de iPod Touch ook een "root" scherm zoals de iPhone? (Met de wallpaper, en de tijd etc.)
Ligt aan OSX, niet aan Chelloquote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook heel vaak problemen met Mail.app en Chello, maar ik krijg dan meestal een popup met de melding dat ik mijn wachtwoord voor dat account op moet geven omdat die geen verbinding kan maken met de server.
Vreemd, want ik heb er nooit last van: zowel met Casema, Gmail, als mijn werk-IMAP-accounts. Wel een handige oplossing btw.quote:Op zondag 30 december 2007 21:34 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ligt aan OSX, niet aan Chello
Zie je veel op internet; voorbeeld en oplossing:
http://andrewescobar.com/(...)asking-for-password/
In iTunes: selecteer de nummers > Info > Part of a compilation aanvinken.quote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Ben mijn Ipod ff aan het opruimen maar nu vroeg ik me af hoe ik een compilatie cd als 1 album op mijn ipod kan zetten zonder dat ik alle nummers de zelfde artiestennaam moet geven ?
hey thanksquote:Op zondag 30 december 2007 21:34 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ligt aan OSX, niet aan Chello
Zie je veel op internet; voorbeeld en oplossing:
http://andrewescobar.com/(...)asking-for-password/
Ja leuk prima , Itunesquote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Het vakje compilatie aanvinken bij Get Info. Simpel he.
Ik moest het even in het nederlands uitzoeken, maar ik geloof dat het werktquote:Op maandag 31 december 2007 00:44 schreef Sjoewe het volgende:
Alles binnen het genre selecteren en dan bij Get Info > Options > Skip in Shuffle
Nee voor mij is t formaat primaquote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef dnn- het volgende:
Hoe bevalt je schermpje . Niet te klein?
Hè?! Poetsdoek?quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Ravage het volgende:
Dat zwarte doekje dat bij de CD's zit, is dat een poetsdoekje? (voor ik domme dingen ga doen)
Als mobiliteit niet vereist is is dat inderdaad de betere keuze. Ik zit thuis ook vaker achter de 'gemeenschappelijke' mini dan achter de MB, gewoon omdat daar een volledig toetsenbord en een 17" scherm aanhangt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef dnn- het volgende:
Ok veel plezier ermee. :p Ik zat er ook aan te denken maar ga toch voor een Imac vanwege de schermgrootte.
Help wel even meequote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb er gewoon twee: een iMac en MBP.![]()
tevens poging om dit topic nog in dit jaar vol te krijgen
Lang leve apple-shift-3/4 danquote:Op maandag 31 december 2007 12:22 schreef dnn- het volgende:
Ja ik wilde de macbook meenemen naar klanten maar met zijn allen rond een 13.3 " inch scherm hurken is ook niet te doen. Daarom maar gewoon ouderwets afdrukken meenemen en thuis op een goed scherm werken.
Join the club.quote:Op maandag 31 december 2007 12:18 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Note to self: geen first generation products meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |