Naar de tv uitzending (ned3) op de overige dagen - behalve op zaterdag - keken gemiddeld bijna 300.000 mensen. 5 miljoen lijkt mij wel erg veel, maar een paar miljoen zeker wel. Ben wel erg benieuwd hoeveel mensen hebben gekeken via de digitale kanalen.. Dat zullen er ook wel veel zijn geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Netjes idd.
Ben benieuwd hoeveel mensen het totaal over de zes dagen gezien heeft bereikt... Dat zal wel 5 keer zoveel zijn.

De hele film (nouja, hij duurt maar 13 minuten) is zeker wel uitgebracht: http://en.wikipedia.org/wiki/Rupert_and_the_Frog_Songquote:Op woensdag 26 december 2007 15:42 schreef Marc63 het volgende:
Alleen maar de clip? Ik dacht mij te herinneren dat ik als klein jongetje de hele film had gezien.

quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef tha_dark het volgende:
Lijst nog steeds niet bekend?

Ach tsjaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef broer het volgende:
Wel een beetje te verwachten, natuurlijk, maar toch is het een beetje een tegenvaller dat zelfs tijden de Top-SR niet alle platen worden gedraaid.

Het zit er niet in denk ik. Ik heb amper tijd om die laatste fragmenten te knippen, laat staan om alles nog eens te doenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Piles, heb je de dvd's al klaar?

Neem de tijd hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zit er niet in denk ik. Ik heb amper tijd om die laatste fragmenten te knippen, laat staan om alles nog eens te doen
Volgend jaar hoor, maar dan heb ik wel jullie hulp nodig met het noteren van tijdstippen

quote:

preciesquote:

Lekker buikje inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 19:23 schreef Treezz het volgende:
Barbara is aan de beurt., ze is flink zwanger

Ook zo handig dat het dj-meubel hoger en lager gezet kan worden. Zo kan ze die buik de hele tijd ondersteunenquote:

PSB?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef Marc63 het volgende:
ALARM!

.
 .

.
 .

quote:Op woensdag 26 december 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee, ik luister ff niet [afbeelding]
 .
 .

.
 .

Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef SleeplessRadio het volgende:
Krijg toch weer nare bijsmaak van einde serious request zonder de wombats (elke keer als ik het nummer hoor )

Ach ja, het is niet andersquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef SleeplessRadio het volgende:
Krijg toch weer nare bijsmaak van einde serious request zonder de wombats (elke keer als ik het nummer hoor )
 . Ik kan er niet echt mee zitten al had het wel gaaf geweest om hun nog een keer te zien springen op dat nummer
 . Ik kan er niet echt mee zitten al had het wel gaaf geweest om hun nog een keer te zien springen op dat nummer  .
 .

quote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Goede clip ook:
http://www.youtube.com/watch?v=AWqp2zuTE3o&feature=related
 .
 .

Heb sinds gisteren de griep (bekende symptomen) en kijk af en toe even op het forum. In dit geval op het juiste moment.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef DaMook het volgende:
Maar Marc en Hans luissteren wel maar reageerde niet.

Ah ok , beterschapquote:Op woensdag 26 december 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren de griep (bekende symptomen) en kijk af en toe even op het forum. In dit geval op het juiste moment. [afbeelding]
Rudy zometeen! of zou hij ook vanaf een bandje te horen zijn? Vast niet! [afbeelding]
 .
 . . en marc ook net op dat moment
 . en marc ook net op dat moment  . Toeval bestaat niet ik zeg het je
 . Toeval bestaat niet ik zeg het je  , god heeft het zo gewild
 , god heeft het zo gewild  .
 .

Ik luister wel, maar kijk maar sporadisch op FOK!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok , beterschap.
Wel toevallig moment dus. en marc ook net op dat moment
. Toeval bestaat niet ik zeg het je
, god heeft het zo gewild
.

Uiteraardquote:Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar kijk maar sporadisch op FOK!
En als de Wombats komen, dan moet je natuurlijk wel reageren [afbeelding]
 deed ik ook
 deed ik ook  .
 .

Thanks!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
Ah ok , beterschap.
Wel toevallig moment dus. en marc ook net op dat moment
. Toeval bestaat niet ik zeg het je
, god heeft het zo gewild
.

Iddquote:Op woensdag 26 december 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! [afbeelding]
Misschien spelen er wel hogere krachten mee. Je weet 't niet. [afbeelding] [afbeelding]
Hehe misschien is God wel een van ons (past wel leuk bij het liedje wat er nu op is). [afbeelding]
 , alsof ik het wist
 , alsof ik het wist  .
 .

.
 . best lang eigenlijk
 best lang eigenlijk  .
 .

3FM draagt U2 altijd een warm hart toequote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
Deze plaat van U2 is maandagavond ook al gedraaid. Iemand zitten slapen bij de samenstelling van de lijst?
 .
.

Ik of ik over een half uur klaar kan staanquote:Op woensdag 26 december 2007 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik werd net gebeld of ik over een halfuurtje in de kroeg kan zijn [afbeelding]. Ja dus [afbeelding].
 .
 .

quote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
3FM draagt U2 altijd een warm hart toe.
 .
.

.
 .

Ze zijn nog steeds leukquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van vroegâh, toen ze nog leuk waren [afbeelding].

.
 .quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * ]Roel_Jewel zuipen één pilsje drinken gaat [afbeelding] [afbeelding .
 Ik zo ook
 Ik zo ook  .
 .

Inderdaad! Al zal ik ook wel weer blij zijn als er na 1 januari weer wat nieuwe dingen te horen zijn. Dit is een tijdje leuk om het geheugen op te frissen, maar dan moet er toch echt wel weer nieuwe muziek in bij mij.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
Het is wel opvallend hoe leuk radio kan zijn als je een paar dagen lang niet dezelfde plaat hoort. Lekker verrassend steeds.

Je kunt natuurlijk ook wel nieuwe platen draaien als je een paar dagen lang niet 2x dezelfde plaat wil draaien. Maar omdat het hier om requests gaat, dan is de kans groot dat oude platen langs komen omdat mensen die graag weer eens willen horen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:21 schreef broer het volgende:
[..]
Inderdaad! Al zal ik ook wel weer blij zijn als er na 1 januari weer wat nieuwe dingen te horen zijn. Dit is een tijdje leuk om het geheugen op te frissen, maar dan moet er toch echt wel weer nieuwe muziek in bij mij.

Klopt. En dat vind ik ook niet erg en ik neem het ook niemand kwalijk, of zo. Maar ik heb persoonlijk na dat weekje dus behoefte aan nieuwe muziek.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook wel nieuwe platen draaien als je een paar dagen lang niet 2x dezelfde plaat wil draaien. Maar omdat het hier om requests gaat, dan is de kans groot dat oude platen langs komen omdat mensen die graag weer eens willen horen.

Prima !quote:Op woensdag 26 december 2007 23:56 schreef DJKoster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vXwlYEhgvs4

Ik hoop nog steeds dat Remi Nicole - Rock N Roll gaat worden opgepikt.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:48 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat de frequentie van een aantal platen weer flink omlaag gaat.
en een beetje 3v12 in de dagprogrammering is niks mis mee

Roosmarijn ligt met buikgriep in bed, dus dat zal natuurlijk ook de nodige vertraging opleveren...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:18 schreef borisz het volgende:
Had hem net gemaild, die zegt vandaag als de muziekredactie weer aan het werk gaat

muziekredactie is toch wel groter dan antiroos ?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn ligt met buikgriep in bed, dus dat zal natuurlijk ook de nodige vertraging opleveren...

Tuurlijk, maar het lijkt me toch lastig.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
muziekredactie is toch wel groter dan antiroos ?

Ik ben ook even overgestapt.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef borisz het volgende:
Heb nu die andere lijst aan staan van de buren

En vlak die belangrijke nieuwsgebeurtenissen niet uit, waarover wel MOET worden gesproken in de uitzending.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Slecht, hoor. Hopen op veel spookrijders.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |