Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef SleeplessRadio het volgende:
Krijg toch weer nare bijsmaak van einde serious request zonder de wombats (elke keer als ik het nummer hoor )
Ach ja, het is niet andersquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef SleeplessRadio het volgende:
Krijg toch weer nare bijsmaak van einde serious request zonder de wombats (elke keer als ik het nummer hoor )
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Goede clip ook:
http://www.youtube.com/watch?v=AWqp2zuTE3o&feature=related
Heb sinds gisteren de griep (bekende symptomen) en kijk af en toe even op het forum. In dit geval op het juiste moment.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef DaMook het volgende:
Maar Marc en Hans luissteren wel maar reageerde niet.
Ah ok , beterschapquote:Op woensdag 26 december 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren de griep (bekende symptomen) en kijk af en toe even op het forum. In dit geval op het juiste moment. [afbeelding]
Rudy zometeen! of zou hij ook vanaf een bandje te horen zijn? Vast niet! [afbeelding]
Ik luister wel, maar kijk maar sporadisch op FOK!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok , beterschap.
Wel toevallig moment dus. en marc ook net op dat moment
. Toeval bestaat niet ik zeg het je
, god heeft het zo gewild
.
Uiteraardquote:Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister wel, maar kijk maar sporadisch op FOK!
En als de Wombats komen, dan moet je natuurlijk wel reageren [afbeelding]
Thanks!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
Ah ok , beterschap.
Wel toevallig moment dus. en marc ook net op dat moment
. Toeval bestaat niet ik zeg het je
, god heeft het zo gewild
.
Iddquote:Op woensdag 26 december 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! [afbeelding]
Misschien spelen er wel hogere krachten mee. Je weet 't niet. [afbeelding] [afbeelding]
Hehe misschien is God wel een van ons (past wel leuk bij het liedje wat er nu op is). [afbeelding]
3FM draagt U2 altijd een warm hart toequote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
Deze plaat van U2 is maandagavond ook al gedraaid. Iemand zitten slapen bij de samenstelling van de lijst?
Ik of ik over een half uur klaar kan staanquote:Op woensdag 26 december 2007 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik werd net gebeld of ik over een halfuurtje in de kroeg kan zijn [afbeelding]. Ja dus [afbeelding].
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
3FM draagt U2 altijd een warm hart toe.
Ze zijn nog steeds leukquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van vroegâh, toen ze nog leuk waren [afbeelding].
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * ]Roel_Jewel zuipen één pilsje drinken gaat [afbeelding] [afbeelding .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |