Naar de tv uitzending (ned3) op de overige dagen - behalve op zaterdag - keken gemiddeld bijna 300.000 mensen. 5 miljoen lijkt mij wel erg veel, maar een paar miljoen zeker wel. Ben wel erg benieuwd hoeveel mensen hebben gekeken via de digitale kanalen.. Dat zullen er ook wel veel zijn geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Netjes idd.
Ben benieuwd hoeveel mensen het totaal over de zes dagen gezien heeft bereikt... Dat zal wel 5 keer zoveel zijn.
De hele film (nouja, hij duurt maar 13 minuten) is zeker wel uitgebracht: http://en.wikipedia.org/wiki/Rupert_and_the_Frog_Songquote:Op woensdag 26 december 2007 15:42 schreef Marc63 het volgende:
Alleen maar de clip? Ik dacht mij te herinneren dat ik als klein jongetje de hele film had gezien.
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef tha_dark het volgende:
Lijst nog steeds niet bekend?
Ach tsjaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef broer het volgende:
Wel een beetje te verwachten, natuurlijk, maar toch is het een beetje een tegenvaller dat zelfs tijden de Top-SR niet alle platen worden gedraaid.
Het zit er niet in denk ik. Ik heb amper tijd om die laatste fragmenten te knippen, laat staan om alles nog eens te doenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Piles, heb je de dvd's al klaar?
Neem de tijd hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zit er niet in denk ik. Ik heb amper tijd om die laatste fragmenten te knippen, laat staan om alles nog eens te doen
Volgend jaar hoor, maar dan heb ik wel jullie hulp nodig met het noteren van tijdstippen
quote:
preciesquote:
Lekker buikje inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 19:23 schreef Treezz het volgende:
Barbara is aan de beurt., ze is flink zwanger
Ook zo handig dat het dj-meubel hoger en lager gezet kan worden. Zo kan ze die buik de hele tijd ondersteunenquote:
PSB?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef Marc63 het volgende:
ALARM!
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee, ik luister ff niet [afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef SleeplessRadio het volgende:
Krijg toch weer nare bijsmaak van einde serious request zonder de wombats (elke keer als ik het nummer hoor )
Ach ja, het is niet andersquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef SleeplessRadio het volgende:
Krijg toch weer nare bijsmaak van einde serious request zonder de wombats (elke keer als ik het nummer hoor )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |