De Dalet-titels kwamen gewoon door, dus werd de muziek wel gewoon daarvandaan ingestart.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of ze gebruikten een van de remote studio's.
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oeh, * Roel_Jewel denkend aan Alicia Silverstone.
[afbeelding,link]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oeh, * Roel_Jewel denkend aan Alicia Silverstone.
quote:Ontknoping 3FM Serious Request trekt bijna miljoen kijkers
999.000 mensen hebben afgelopen maandag naar de ontknoping van 3FM Serious Request gekeken op Nederland 3. Daarmee staat het programma in de top 10 van best bekeken programma's op kerstavond. [.........]
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1198668237
Netjes iddquote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef -Hans- het volgende:![]()
En nog meer 3FM nieuws, want:
[..]
Keurig hoor!
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:59 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgenmiddag [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Hmmm alweer eten [ afbeelding ]
Tot later [ afbeelding ]
quote:
It's got to behehehehe purfectquote:Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef borisz het volgende:
[..]
die hertog jan plaat kwam langs [afbeelding]
De normale zijn ook lekker hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
hertog jan bieren zijn lekker behalve de normale pilsner [afbeelding]
Ik kan hem ook nergens vindenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef broer het volgende:
Waar zou de lijst eigenlijk komen te staan? Gewoon op de Serious Request-homepage?
Hij staat er ook nog niet, zei iemand vanochtend. Maar ik bedoelde: waar staat-ie ongeveer áls-ie er komt te staan.quote:
Als ie er staat, dan zal het wel duidelijk aangegeven zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hij staat er ook nog niet, zei iemand vanochtend. Maar ik bedoelde: waar staat-ie ongeveer áls-ie er komt te staan.
ik ga richting 40000quote:Op woensdag 26 december 2007 14:03 schreef DaMook het volgende:
Ah mijn vorige post was mijn 26000ste. Ik keek toevallig in mijn profiel en zag ineens 26000 staan
. Kijk er normaal nooit
.
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:03 schreef DaMook het volgende:
Ah mijn vorige post was mijn 26000ste. Ik keek toevallig in mijn profiel en zag ineens 26000 staan
. Kijk er normaal nooit
.
LP3 - Kwilmetjegaanquote:Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Hoe heette dat ene liedje dat de sidekick van Rob Stenders gemaakt had?
Mp2 ofzo? Maar kan het nergens vinden
Denk op bedragen. Volgens mij stond vorig jaar ook een plaat heel hoog waarvoor maar weinig mensen hadden betaald, maar wel met grote bedragen. Gaat uiteindelijk om de centen natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds nu hoe die lijst is opgebouwd... de ene keer is een plaat door 2 mensen aangevraagd, dan weer door 10 en dan weer door 2De lijst gaat toch op basis van welke plaat hoe vaak is aangevraagd en niet om bedragen
Ja maar volgens mij zijn ze daar juist vorig jaar vanaf gestapt omdat dan een plaat die toevallig maar één keer is aangevraagd ineens heel hoog staat... dan zou die plaat van Norrit met die 5 ton op 1 staan...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk op bedragen. Volgens mij stond vorig jaar ook een plaat heel hoog waarvoor maar weinig mensen hadden betaald, maar wel met grote bedragen. Gaat uiteindelijk om de centen natuurlijk.
denk het niet, hij had zeker een faithless cd op staan danquote:Op woensdag 26 december 2007 15:33 schreef Marc63 het volgende:
The Bird and the Bee niet vaak op 3FM? Heeft Paul wel eens Arbeidsvitaminen of de Freaknacht geluisterd?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:34 schreef borisz het volgende:
[..]
denk het niet, hij had zeker een faithless cd op staan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |