Die kat heet niet Israël maar Azraël.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef Candaasje het volgende:
- Dat de smurfen eigenlijk best een Bijbelse achtergrond hebben; Gargamel is een monnik (qua uiterlijk dan), Israël is zijn kat..... Smurfin vertegenwoordigt de zonde van lust, Smulsmurf gulzigheid, Luilaksmurf.. de naamt zegt het al.... Brilsmurf toch wel hoogmoed/trots, Geldsmurf giergheid/hebzucht, Moppersmurf jaloezie/nijd en Driftige smurf, jawel, woede. Als laatste hebben we dan nog Grote Smurf met zijn magie en rode kleertjes.... juist ja, drie keer raden, de duivel in hoogst eigen persoon![]()
Weet ik eindelijk ook eens waar die R op slaat. Ik erger me al jaren aan die R omdat ik niet weet wat ermee wordt bedoeld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat P+R Park & Ride betekent (parkeerplaats met aansluiting op het OV) en niet Parkeerplaats + Restaurant
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ik heb (bijna?) alle afleveringen van de smurfen gezien.
Wist het dus ook.
Enne... voortaan zing ik ook vrolijk mee: Hoehoe hoehoerentaart(zaten zie daar aan de scheur...)
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die kat heet niet Israël maar Azraël.
ja echt hequote:
Nog leuker:quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef Isegrim het volgende:
De meeste kleine kinderen hebben liever tien stuivers dan één euro.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat ik me laatst toch bedacht
Er was een paar jaar geleden een reclame op tv, die ging als volgt:
"Marina, marina, marina, marina, marina - de mix.
Dat zit hier speciaal in dit pakje, waar ook nog een sausmix bij is!
enz enz"
Ik dacht altijd dat het gewoon Marina, de mix was
Zing ik dat laatst weer, denk ik ineens; OOOOH
marinademix!![]()
Dat was wel even een helder moment.
inderdaad! ongelofelijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!![]()
ow ik dacht parkeren en recreërenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat P+R Park & Ride betekent (parkeerplaats met aansluiting op het OV) en niet Parkeerplaats + Restaurant
bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!![]()
zomg cutequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!![]()
wist ik ook niet hehequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!![]()
enz enz"
marinademix!![]()
enz enz"
marinademix!![]()
Bedankt dat je dat vreselijke liedje even terughaalt in m'n hoofdquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!![]()
Wat is dat voor rare auto?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:09 schreef Drifter__ het volgende:
Ik kwam er pas vandaag achter dat:
[ afbeelding ]
Het symbool van de dimlicht een koplamp is met lichtstralen
Hier in Delft op CS ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben in Tilburg K+R, Kiss & Ride![]()
![]()
![]()
.
haha ik zag er wat anders inquote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef Terecht het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht vroeger altijd dat dit een soort kruiwagen was, met het zwarte ronde gat als wiel. Ik heb nog steeds géén idee hoe ik me dat ooit heb kunnen bedenken
.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef Terecht het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht vroeger altijd dat dit een soort kruiwagen was, met het zwarte ronde gat als wiel. Ik heb nog steeds géén idee hoe ik me dat ooit heb kunnen bedenken
.
en daarom zie je dus soms mannen van de dames wc komenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:17 schreef bulbjes het volgende:
Niet echt begrepen, wel achtergekomen: dat er in mannenplee's in de meeste disco's/ cafe's etc. alleen pisbakken staan en meestal geen dichte WC. en dat mannen tijdens het uitgaan dus niet kunnen gaan poepen. Ik dacht altijd dat er in de meeste discotheken/ cafe's ook wel minimaal 1 dichte WC zat. Je zal immers maar hoge nood hebben, en daar moet toch in voorzien wordendacht ik altijd. En niet iedere man pist graag in het openbaar tussen de andere mannen (toch?).
Nu weet ik dus via mn vriend dat een dichte WC op een mannentoilet eerder uitzondering dan regel is en dat dus niet alleen wij vrouwen met een vervelend probleem zitten wat betreft de toiletgang. Wij kunnen dan wel niet overal gaan plassen, mannen kunnen op maar weinig plekken relaxt gaan zitten poepen (als er al wel een dichte WC ergens is is die nl vaak erg ranzig)
Dat valt wel mee. Ik ken niet zo veel cafés waar ik vaak kom met géén dichte wc. En die zijn vaak nog niet eens zo ranzig. Bij pauper-dancings is het verhaal natuurlijk anders, maar wie wil daar nou schijten?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:17 schreef bulbjes het volgende:
Niet echt begrepen, wel achtergekomen: dat er in mannenplee's in de meeste disco's/ cafe's etc. alleen pisbakken staan en meestal geen dichte WC. en dat mannen tijdens het uitgaan dus niet kunnen gaan poepen. Ik dacht altijd dat er in de meeste discotheken/ cafe's ook wel minimaal 1 dichte WC zat. Je zal immers maar hoge nood hebben, en daar moet toch in voorzien wordendacht ik altijd. En niet iedere man pist graag in het openbaar tussen de andere mannen (toch?).
Nu weet ik dus via mn vriend dat een dichte WC op een mannentoilet eerder uitzondering dan regel is en dat dus niet alleen wij vrouwen met een vervelend probleem zitten wat betreft de toiletgang. Wij kunnen dan wel niet overal gaan plassen, mannen kunnen op maar weinig plekken relaxt gaan zitten poepen (als er al wel een dichte WC ergens is is die nl vaak erg ranzig)
ik moet altijd spontaan...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ken niet zo veel cafés waar ik vaak kom met géén dichte wc. En die zijn vaak nog niet eens zo ranzig. Bij pauper-dancings is het verhaal natuurlijk anders, maar wie wil daar nou schijten?
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Agiath het volgende:
Dat Volendam in Noord-Holland ligt en niet in Twente
Dat kan je niet ophouden dan? Als ik een beetje m'n best doen, houd ik het zo 2 dagen op.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat kan je niet ophouden dan? Als ik een beetje m'n best doen, houd ik het zo 2 dagen op.
Bij 'pauper-dancings' moet ik spontaan schijtenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ken niet zo veel cafés waar ik vaak kom met géén dichte wc. En die zijn vaak nog niet eens zo ranzig. Bij pauper-dancings is het verhaal natuurlijk anders, maar wie wil daar nou schijten?
Ja. NOGAL.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef Agiath het volgende:
Dat Volendam in Noord-Holland ligt en niet in Twente
Dat wist ik ook nooitquote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef Fosfolipide het volgende:
Dat je bij het spel Pinball(die standaard bij je Windows zit) opdrachten moet uitvoeren en de dingen moet raken waar het pijltje staat
toen ik 10 was was jij net geborenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wist trouwens, toen ik een jaar of 10 was, niet dat er geen www. voor een e-mailadres staat
Dacht dus altijd dat er www. voor stond![]()
Dude, ook niet bij stil gestaan dat het gewoon een weerspiegeling is van de samenleving? Waarin elke smurf een eigenschap van de mens weergeeftquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef Candaasje het volgende:
- Dat de smurfen eigenlijk best een Bijbelse achtergrond hebben; Gargamel is een monnik (qua uiterlijk dan), Israël is zijn kat..... Smurfin vertegenwoordigt de zonde van lust, Smulsmurf gulzigheid, Luilaksmurf.. de naamt zegt het al.... Brilsmurf toch wel hoogmoed/trots, Geldsmurf giergheid/hebzucht, Moppersmurf jaloezie/nijd en Driftige smurf, jawel, woede. Als laatste hebben we dan nog Grote Smurf met zijn magie en rode kleertjes.... juist ja, drie keer raden, de duivel in hoogst eigen persoon![]()
Alleen alleen alleen... Wiki spreekt mij in zekere zin tegen. Wiki zegt namelijk hier niks over, en heeft het juist over een communistische stelsel waarin de smurfen leven, wat ook weer klopt....
Dus nu ben ik er nog niet achter![]()
- Dat het teken van de snelweg geen A is, maar inderdaad, een weg met een viaduct..
- Dat het mEloen is en geen mAloen..
- Zelfde geldt voor inschInken en inschEnken...
Ik reed enkele maanden terug langs een Quu-Acht station en toen begon ik na te denken.. engels is Que-Eight > Kuwait.. vond mezelf echt slim toen ik daar zelf achter kwamquote:Op maandag 18 februari 2008 23:43 schreef Trommeldaris het volgende:
dat Q8 uitgesproken gewoon Kuwait is, en niet Q-acht
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat er een hek over de weg stondquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het symbool voor snelweg geen broek is, maar een snelweg met twee afgescheiden banen die naar een verdwijnpunt loopt, met een viaduct eroverheen.
Letterlijk is het Mijn Strijd, maar het is in Nederland nog voor de oorlog vertaald op de markt gekomen als Mijn Kamp. Niet zo gek dus dat je dat dacht!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Eva4Evah het volgende:
Dat Mein Kampf niet Mijn Kamp betekent maar Mijn Gevecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |