quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah zo heb ik er ook wel een hele lijst. Van de meeste plaatsen weet ik wel waar ze liggen, maar ik dacht tot een jaar geleden altijd dat Dordrecht in Groningen lag. Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat Hoogeveen niet vlakbij Amsterdam ligt, maar in Overijssel. En van Coevorden dacht ik tot een paar weken geleden altijd dat het bij Rotterdam in de buurt lag. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef Mr.Zed het volgende:
Dat Gargamel (die van de smurfen) geen kankermel heet.
In Rotterdam klinkt dat net als kankermuil... in onze (mijn broertje en ik) ogen een logische naam voor een slechterik.
Wij liepen dan op straat smurfen te spelen en riepen "kankermel dit" en "kankermel dat"...
Zo kwam ik bij het boeken van een ticket er achter dat Istanbul niet de hoofdstad van Turkije is, maar Ankara.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef Djeez het volgende:
Na het lezen van de nieuwe Quest er pas achter gekomen dat in Iran het Arabisch niet de hoofdtaal is, en dat Israël toch echt in Azië ligt.
Dat is het ook. Er zit alleen wel een hoornvlies voor.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:51 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik ben er jaaaren van overtuigd geweest dat dat zwart van je oog een gaatje was en dat je daar dus best iets in kon stoppen, mits je het voor elkaar kon krijgen om je oog niet weg te daaien of te knipperen.
Ben blij dat ik nooit het lef heb gehad om de test echt door te zetten...
Ik weet niet meer wat ik er vroeger in zag, maar idd ook iets totaal anders.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het symbool voor snelweg geen broek is, maar een snelweg met twee afgescheiden banen die naar een verdwijnpunt loopt, met een viaduct eroverheen.
Haha inderdaad! Eentje voor eten en eentje voor drinkenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd dat ik twee keelgaten had
Dat schoot me in het verkeerde keelgat.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Eentje voor eten en eentje voor drinken [afbeelding]
Zo dacht ik altijd dat Wokkels zo genoemd waren als eerbetoon aan de astronaut Wubbo Okkels, nooit aan gedacht dat de zoutjes er al waren voordat die de ruimte in gingquote:Op maandag 28 januari 2008 11:29 schreef ForumGek het volgende:
Dat Hamka's de naam is voor wat er in zit "Ham en Kaas". Ik vond het gewoon een toffe naam altijd, hamka's !
Dat was niet zo lang geleden trouwen!
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef Mr.Zed het volgende:
In Rotterdam klinkt dat net als kankermuil... in onze (mijn broertje en ik) ogen een logische naam voor een slechterik.
Wij liepen dan op straat smurfen te spelen en riepen "kankermel dit" en "kankermel dat"...
Heb liedje gedownload. En ik versta toch echt Hoerrentaart...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Hmja.Mijn meester op de basisschool was fan van Normaal. Hij speelde gitaar en zong soms liedjes van Normaal voor ons. Ik vond het maar raar dat hij een liedje over hoerentaart zong, het leek me niet gepast. Maar omdat het zo raar was, durfde ik hem er ook niet op aan te spreken.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:43 schreef Trommeldaris het volgende:
dat Q8 uitgesproken gewoon Kuwait is, en niet Q-acht
[ afbeelding ]
Dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef pulletje het volgende:
Bij mij heeft het heel lang geduurd, voordat ik wist dat Smurfin een creatie is van Gargamel.. Mijn wereld stortte in..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet
Hoe zit dat dan?
van wikiquote:Ze werd in het derde smurfenalbum De smurfin geboetseerd en tot leven gewekt door de boze (smurfenhatende) tovenaar Gargamel om voor twist in de harten van de smurfen te zorgen, er vanuit gaande dat alle smurfen op haar verliefd zouden worden. Echter, ze was te lelijk (gescheurde jurk, grote neus, vettig zwart haar...), irritant en te dom om het in Keulen te horen donderen.
Grote Smurf nam het op voor de verstoten halfsmurfin, die trouwens zelfs geen smurfs praat (als product van Gargamel) en gaf haar een uitgekiende makeover naar de gepatenteerde 'geblondeerde nimfenlook', met een zijden jurkje, fijne pumps op hoge hakken en een verfijnd neusje. Plots hielden alle smurfen van haar, behalve Moppersmurf natuurlijk (zegt hij!).
De eerste vijftien albums woont de smurfin nog op een onbekende plek buiten het smurfendorp, maar ze komt vaker en vaker op bezoek tot ze er een eigen, roze paddenstoelenhuisje betrekt, met een bloemenperkje en een hoop wasdraad voor de luiers van babysmurf, van wie ze de verzorging op zich heeft genomen. Tot heden is ze vrijgezel, hoewel ze vaak oppert te willen trouwen
Hoehoe hoehoerentaartquote:Op maandag 18 februari 2008 23:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb liedje gedownload. En ik versta toch echt Hoerrentaart...
Ha, mijn leermoment van vandaagquote:Op maandag 18 februari 2008 23:43 schreef Trommeldaris het volgende:
dat Q8 uitgesproken gewoon Kuwait is
Goh je hebt de kassabon bestudeerdquote:Op maandag 18 februari 2008 23:43 schreef Trommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
dat wist ik dan weer wel!quote:
Eigenlijk niet, het was dat ik ergens verdwaald was en opeens het licht zagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:05 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Goh je hebt de kassabon bestudeerd
Denk niet dat iemand het ook echt uitspreekt als kuwait.. misschien op zn engels ofzo, maar nog steeds q 8
Haha, goed bezigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef Isegrim het volgende:
Dat had ik dus met het rugtassenmerk sur:5al. Ik vroeg me altijd af, "Waar slaat dat nou op, 'sur vijf al'?". Hmja, survival dus.
Ik heb (bijna?) alle afleveringen van de smurfen gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:42 schreef Muck het volgende:
[..]
dat wist ik dan weer wel!
wij hadden namelijk het stripboek thuis waar dat in stond
Ik heb nog een trauma overgehouden aan beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ha, mijn leermoment van vandaag![]()
Wij aten thuis 'kaas zonder pitjes' en 'kaas met pitjes'. Op de kleuterschool bleek een meisje volgens de juf 'konijnenkaas' op brood mee te hebben... dat vond ik best stom en raar en zielig voor 't beestje
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Muisjes is nog tot daaraantoe. Gestámpte muisjes, dat was zielig.Mijn vader vertelde me altijd dat er een fabriek was waar ze muisjes platstampten. Ik had een terugkerende droom waarin in een kleine muis zag zitten bij een enorme deur. De deur zwaaide open en er kwam een vent met hele grote laarzen binnen en die stampte de muis plat. Voilá, gestampte muisjes.
![]()
scherp! nooit aan gedachtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:43 schreef Trommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my defense de 3e keer was ik nuchter toen ik de film keek ipv de eerste twee keer
Ow en nog een dit was na een paar minuten ipv jaren:
Die handbeweging die hoeren maken bij hun mond is dat ze willen pijpen, niet dat ze een peuk willen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:50 schreef Ps2K het volgende:
Ik had in de supermarkt een brainwave: Turkey stick is gemaakt van kalkoen![]()
De film resident evil begreep ik pas na de 3e keer
En jij zeker steeds een sigaret aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my defense de 3e keer was ik nuchter toen ik de film keek ipv de eerste twee keer
Ow en nog een dit was na een paar minuten ipv jaren:
Die handbeweging die hoeren maken bij hun mond is dat ze willen pijpen, niet dat ze een peuk willen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
En jij zeker steeds een sigaret aanbieden
Schitterendquote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik heel lang bestseller als besteller.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb omnibus heel lang uitgesproken als onimbus
quote:Ayaan Hirsi Ali is toch die ene bokser van die film?
Zo heb ik er ook eentje:quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef Laertes het volgende:
Kan even nergens opkomen, maar laatst zei een meisje bij mij op school :
[..]
quote:Twente, ligt dat niet in Friesland?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef Candaasje het volgende:
- Dat de smurfen eigenlijk best een Bijbelse achtergrond hebben; Gargamel is een monnik (qua uiterlijk dan), Israël is zijn kat..... Smurfin vertegenwoordigt de zonde van lust, Smulsmurf gulzigheid, Luilaksmurf.. de naamt zegt het al.... Brilsmurf toch wel hoogmoed/trots, Geldsmurf giergheid/hebzucht, Moppersmurf jaloezie/nijd en Driftige smurf, jawel, woede. Als laatste hebben we dan nog Grote Smurf met zijn magie en rode kleertjes.... juist ja, drie keer raden, de duivel in hoogst eigen persoon![]()
Alleen alleen alleen... Wiki spreekt mij in zekere zin tegen. Wiki zegt namelijk hier niks over, en heeft het juist over een communistische stelsel waarin de smurfen leven, wat ook weer klopt....
Dus nu ben ik er nog niet achter![]()
- Dat het teken van de snelweg geen A is, maar inderdaad, een weg met een viaduct..
- Dat het mEloen is en geen mAloen..
- Zelfde geldt voor inschInken en inschEnken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |