Op Mike niet, sympathieke beschaafde vent, alleen beetje jammer van dat gerochel steedsquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?
en lieke gaat lekker door.. en probeert haar standpunt nog maar eens te verdedigenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef blomst het volgende:
Lieke dacht iedereen mee te krijgen, maar helaas Lieke, mislukt.
tante sidoniaquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Zou ze gaan janken, kotsen of bibberen? Of komt er een reiki oefening
[ afbeelding ]
Vast niet, maar ook geen sneer. Een neutraal cadeautje had hij denk ik verwacht. En dan geen zeep want dat zou ook weer een sneer zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:53 schreef riri het volgende:
Huub voelt zich aangetast in zijn eer.....maar de symboliek zegt genoeg
Had hij verwacht dat hij een trouwring zou krijgen?
Oh dat vind ik dan juist wel weer goed van dr. En ook van Huub die tegen Selene wat zat te kletsen over de 3 beste orkesten van de wereld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en alsof er niks gebeurd is lult lieke lekker 3x over niks tegen de kok
dom wijf
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan juist wel weer goed van dr. En ook van Huub die tegen Selene wat zat te kletsen over de 3 beste orkesten van de wereld.
nouja, weer een halve minuut tv gevuld, he.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zo nep![]()
ze vindt nog steeds dat ze iets heel goeds heeft gedaan
Hij was helemaal niet overspannen. Hij verhefde zijn stem niet, en hij stond niet eens van zijn stoel op.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Hoe zag dat stuk gooien van de spiegel eruit?
Zo lezend, komt het ook nogal zielig over. Hij kon hem toch ook in de hoek zetten? Om nou zo overspannen reageren en gaan beuken?
Geen overspannen toestanden, hij liet haar gewoon weten dat hij het een sneue actie van haar vond en liet hem op de grond pleurenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Zo lezend, komt het ook nogal zielig over. Hij kon hem toch ook in de hoek zetten? Om nou zo overspannen reageren en gaan beuken?
Hij wordt er anders heel handig in, het was zo gepiept.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:07 schreef avonne het volgende:
nouja, toch vervelend voor Mike en Dilana die scherven de elke dag.
Ik vind dat ze hem daar wel wat beter zouden kunnen helpen met dat soort mankementen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de rare mondtrekkingen van mickey komt volgens mij omdat ie last van zijn gebit heeft
![]()
ik heb ooit zo iemand gekend die in 25 jaar niet naar de tandarts was geweest en die deed
ook altijd zo.......
tandpijn
Gekrenkt egootje omdat Huub die hoeren heeft gepakt gisterenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:10 schreef mazaru het volgende:
Huub is een smerige hond, zegt Lieke
Amanda heeft gelukkig een begipvolle vriend, en is het begrip er even niet dan Hup de douche in of onder het dekbed een stoot, en dan is alles weer goed en heeft amanda ook weer begrip.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
En Amanda begrijpt het allemaal wel
[ afbeelding ]
En soms heeft Lieke best wel gelijk !quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:10 schreef mazaru het volgende:
Huub is een smerige hond, zegt Lieke
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed samenvat ( Was even afwezig ) :
- Huub slaapt met Hedda
- Huub slaapt met Pamela
- Huub verpoost met 'n paar hoeren
- Lieke ziet alles helemaal verkeerd
- Lieke is een zuurpruim
- Lieke blijft maar doordrammen
- Lieke is helemaal doorgedraaid
Ja.. dat heeft Huub allemaal gedaan.. toen de relatie met Lieke voorbij was! Met een maand 'rouwen' maakt hij geen tv hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed samenvat ( Was even afwezig ) :
- Huub slaapt met Hedda
- Huub slaapt met Pamela
- Huub verpoost met 'n paar hoeren
- Lieke ziet alles helemaal verkeerd
Ik mag het hopen. Hoe rancuneus kun je op iemands verjaardag zijn als je je grieven zelfs dan niet even opzij wenst te zetten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Ik denk trouwens dat Lieke heel wat kaarten met spiegeltjes er in gaat krijgen
Tja, maar je weet hoe Huub is. Zielig, miezerig mannetje die als hij een discussie niet op een normale verbale manier kan winnen direct begint over darmkanker, NSB-hoeren en meer van dat fraais.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Ik ga dat van die SAD toch maar eens op zoekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft echt een probleem met haarzelf.
@mazaru - Je mening waardeer ik, maar je moet niet de quote van mijn bericht veranderen....... Dat is een eigenschap die past bij Brian maar niet bij Jou ...........quote:
De enige echte huiszuurpruim ligt nu in Huub zijn armenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
Waar moet onze huiszuurpruim nu zitten?
[ afbeelding ]
Opgelost!
[ afbeelding ]
Kan maar zo eens zijn, als je ziet waar ze in blijft hangen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga dat van die SAD toch maar eens op zoeken
Lieke zus had het erover of Lieke geen last had,
vanwege de weinig licht, zon..........
ik hoop het.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Ik denk trouwens dat Lieke heel wat kaarten met spiegeltjes er in gaat krijgen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@mazaru - Je mening waardeer ik, maar je moet niet de quote van mijn bericht veranderen....... Dat is een eigenschap die past bij Brian maar niet bij Jou ...........
Lieke had hem beter geen cadeau kunnen geven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, maar je weet hoe Huub is. Zielig, miezerig mannetje die als hij een discussie niet op een normale verbale manier kan winnen direct begint over darmkanker, NSB-hoeren en meer van dat fraais.
Lieke had hem geen beter cadeau kunnen geven, want enige mate van zelfreflectie is Huub meer dan vreemd.
En Lieke is een toppertje!!
Ik zag haar een aantal dagen geleden in de private voor zo'n lichtbak zitten. Dus of het een verzonnen klacht is of niet, de redactie gaat er serieus op in.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga dat van die SAD toch maar eens op zoeken
Lieke zus vroeg of Lieke nu geen last had, weinig licht, zon..........
Lieke zei in DGK nergens last van te hebben,
maar heeft dit wel verzwegen op haar inschrjivingsformulieren.
Jaap vond dat wel een stunt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef tuinfluiter het volgende:
(Achteraf gepraat, Huub was leuker zonder relatie, alles voor een back-up en zakken legen?)
Huub zei het al tegen zijn vader, ik heb hier een grote fout gemaakt,
ik begon een relatie met Lieke.
Vader Theo stelde voor om een homohuwelijk af te sluiten met Jaap en Lieke te laten gaan.
Dacht ook dat jij een man van je woord was, of was de verslaving toch te grootquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal ben je spraakzamer .......
Ja maar..... het is kerstavond, en ik heb al een fles wijn achter mijn kiezenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal ben je spraakzamer .......
Je vergist je, dat is de huiszeikerdquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
De enige echte huiszuurpruim ligt nu in Huub zijn armen
Lijkt wel een obsessie voor je die jongenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef riri het volgende:
Huub mag alles...zijn vriendinnen moeten op afroep beschikbaar zijn,als hij bij de ene is langs geweest denkt hij al aan het bezoekje bij de volgende....alles om zijn ego te strelen,hoe jonger ze zijn hoe meer ze naar hem opkijken hoopt hij...dat is wat hij wil en nodig heeft...totale adoratie
Hij heeft straks werk genoeg om al die groupies af te werken...maar op een gegeven moment werkt ook dat niet meer...eenzaamheid is wat hem dan nog blijft....
je kan maar beter te vroeg dan te laat in de spiegel kijken Huub...maar nu is de spiegel kapot,het verder verloop van zijn leven staat blijkbaar al vast voor hem..hijzelf wil er niets aan veranderen
Ik weet niks van SAD, ik ga het opzoeken, maar Jiske vroeg het aan Lieke.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Dan nog heeft dat rancuneuze gedrag er volgens mij
weinig mee te maken; dat lijkt me een kwestie van ego.
Toch leuk voor d'r dat ze 2 man en een paardekop als fan heeft!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, maar je weet hoe Huub is. Zielig, miezerig mannetje die als hij een discussie niet op een normale verbale manier kan winnen direct begint over darmkanker, NSB-hoeren en meer van dat fraais.
Lieke had hem geen beter cadeau kunnen geven, want enige mate van zelfreflectie is Huub meer dan vreemd.
En Lieke is een toppertje!!
Prima, maar pas dan niet te tekst van mijn quote aan ....... Zelfs niet met een fles wijn achter je kiezen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar..... het is kerstavond, en ik heb al een fles wijn achter mijn kiezen
Ik ben op het moment niet echt in vorm
Jij ook vrolijk kerstfeest. Soorry, maar ik mis je punt een beetje (mijn jetlag ?)quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht ook dat jij een man van je woord was, of was de verslaving toch te groot![]()
vrolijk kerstfeest
Nou nou nou, als die dát gaat doen dan is Lieke écht helemaal klaar met hem.quote:
Dacht dat je eerst stopte met DGK, of verwar ik je nu met iemand andersquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij ook vrolijk kerstfeest. Soorry, maar ik mis je punt een beetje (mijn jetlag ?)
Had ze daar geen goede reden voor? Ik weet het niet meer hoor, maar ze zal toch niet vanuit het niets hebben lopen snauwen dat ze daar voor dr werk kwam. Waarschijnlijk had ie iets geflikt waardoor ze hem niet wilde zien die dag maar moest ze werken en ja dan ontkom je er bijna niet aan, zeker niet met iemand als Huub die wil praten en praten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niks van SAD, ik ga het opzoeken, maar Jiske vroeg het aan Lieke.
Zij is rancuneus en Huub zal vermoedelijk niet de enige zijn waar zij dit gedrag heeft getoond, .
ik herinner mij Lieke begin april met een sopdoek bij de badkamer
die snauwend Huub achterna liep, maar zodra hij haar achterna ging, riep ze ,
Huub ik kom hier voor te werken, niet voor jou, laat me met rust.......
Ze heeft gezegd dat ze er in de kooi geen last van heeft door de enorme felle lichtenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niks van SAD, ik ga het opzoeken, maar Jiske vroeg het aan Lieke.
Kwestie van ego, dus die is beschadigd, verdrietig
Zij is rancuneus en Huub zal vermoedelijk niet de enige zijn waar zij dit gedrag heeft getoond, .
ik herinner mij Lieke begin april met een sopdoek bij de badkamer
die snauwend Huub achterna liep, maar zodra hij haar achterna ging, riep ze ,
Huub ik kom hier voor te werken, niet voor jou, laat me met rust.......
Ramses I love You.
Dat kan ik opzoeken, blijft mierenneuken................quote:
Jemig man, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima, maar pas dan niet te tekst van mijn quote aan ....... Zelfs niet met een fles wijn achter je kiezen.
Zo! Netjes zeg!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ik dat niet meer doen.
Sorry dat ik zo onnadenkend was...achteraf bekeken kan ik me wel voorstellen dat het hoogst irritant is als iemand je quote wijzigt!
Zal het niet meer doen BSOL!
1000x excuus!
Ik begrijp je reactie .......quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jemig man, maak je niet zo druk. Ik ben inderdaad geestesziek.
Ik dacht dat je een geintje maakte, en blijkbaar ben ik echt heel ziek.
Triest hoor, maar ik zit even te vol met pillen nu.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie .......
Zand er over jochiequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk dat ik van die lange tenen heb. Je hebt helemaal gelijk dat ik niet zo gauw op mijn achterste benen moet gaan staan voor zoiets onbenulligs
Ah Gaby, nou dan kan ik me haar reactie wel een beetje voorstellen. Ik denk dat het voor Huub altijd een gedoe zal zijn om een relatie te onderhouden, niet specifiek alleen met Lieke.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan ik opzoeken, blijft mierenneuken................
.ik dacht toch Gaby , niks mee gedaan die nacht, maar ja. aktie, reactie,
Een heel gedoe, deze relatie.
Ach, ik hou het nog beschaafd, ik ga niet lopen schreeuwen over geestesziekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De originaliteit is nu wel erg ver te zoeken hoor
POLL : Wie had het kado van Lieke, de spiegel, voor Huub besteld en gekocht ? :quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
Wanneer houdt Lieke zichzelf een spiegeltje voor? Heeft ze nou niet in de gaten dat ze alleen maar naar hem wijst als de schuldige? Ondertussen maar lullen over hem. Ze staat met hem op en gaat ermee naar bed. En dan ook nog roepen dat ze klaar met hem is.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
POLL : Wie had het kado van Lieke, de spiegel, voor Huub besteld en gekocht ? :
[X ] DGK_REDACTIE (en kwam het daarom vooraf melden) ?
11 uur ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:14 schreef lorence1 het volgende:
hoe lang zal die film nog duren?
nog wel een tijdje vrees ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:14 schreef lorence1 het volgende:
hoe lang zal die film nog duren?
Je mag niet aan zijn quotes zitten, dan wordt die boosquote:
X ] DGK_REDACTIE (en kwam het daarom vooraf melden) met stip!quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
POLL : Wie had het kado van Lieke, de spiegel, voor Huub besteld en gekocht ? :
[ _ ] Lieke
[ _ ] Japio
[ _ ] Brian
[ _ ] DGK_REDACTIE (en kwam het daarom vooraf melden) ?
Daarom huren ze me ook altijd in om de dagelijkse Poll's op de DGK-site te maken .........quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Vraagstelling was suggestief opgezet door bsol, want spiegel was niet gemeld.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Fase 1 : Lieke heeft vriendschap met Selene
Fase 2 : Huub waarschuwt Lieke dat Selene een Bitch is
Fase 3 : Als woordvoerder van de groep van 3 moet Lieke Selene het uitje blokkeren
Fase 4 : Selene verklaart oorlog met Lieke, Huub gaat bonden met Selene
Fase 5 : Selene wordt misselijk van Huub met z'n hoeren. Selene wordt vriendelijk naar Lieke
Fase 6 : Selene is kennelijk 'te koop' ......
Ja, Huub speelt het spelletje wat hij zelf een naam heeft gegeven ..... NSB ....... Nationaal Spiegel Beeld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:04 schreef riri het volgende:
Dus...voor Brian en Amanda blijft het de komende tijd gewoon vakantie vieren in hun rustoord...de rest wat er tussen Huub en Lieke speelt wordt gebruikt voor de vulling van de tvuitzendingen...
dus Huub laat zich mooi inzetten door achter en speelt het hypocriete spelletje mee....
goed hoor....vandaar dat het ook moeilijk is je eigen spiegelbeeld steeds te zien dus ik snap wel waarom die meteen kapot moest.....beter jezelf niet teveel te moeten zien
Syl doet dat wel accepteren hoor, kreeg net al een kerstgroet van haar op hyvesquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Katewalker het volgende:
Fijne dagen allemaal..![]()
Nou, maak ik nog net 45 minuten mee van Huub's verjaardag...de hoeren heb ik gelukkig gemist..en het fijne cadootje van Lieke ook..![]()
De familie van Huub ook..en dat vind ik dan weer jammer..( ik heb net Silvia uitgenodigd voor mijn hyves...ben benieuwd..)
Lieke blijft lullig tegen Huub doen hoor ik Huub net vertellen..rare meid die Lieke..![]()
Heeft Huub nou nog een jaarfilmpje gehad?
Ook en gezellig Kerstfeest!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Katewalker het volgende:
Fijne dagen allemaal..
Heeft Huub nou nog een jaarfilmpje gehad?
Daar zit haar familie niet op te wachten kreeg ik het idee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:29 schreef Starlie het volgende:
Is het trouwens niet de bedoeling dat Selene lekker thuis bij haar familie kerst gaat vieren? Die verveelde blik ben ik wel een beetje zat...
Oeps...misschien geldt dat alleen voor de voorstemming als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:29 schreef grazygirl het volgende:
misschien heb ik eroverheen gelezen maar even een vraagje,
Jaap heeft een ontslagronde voor Huub aangevraagd, Huub weet ervan maar is dit nou niet een beetje link?Hij kan Lieke wel willen testen maar die stemt hem zonder pardon eruit, nou Amanda en Brian ook en Jaap heeft de ontslagronde aangevraagd dus die MOET hem er wel uitstemmen toch??
Of zie ik het verkeerd?
Tot en met 31 december kun je stemmen voor Avonne als Modje-van-het-Jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:41 schreef Varen het volgende:
wanneer is de stemming?
\\Jaap gaat al weg voor 10.000,quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:44 schreef riri het volgende:
Gooi er een koffertje in met 100.000 euro en linea recta oprotten....Jaap die hem pakt en weggaat...
Kijken hoe Huubje ineens anders gaat doen naar Lieke ....
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:44 schreef riri het volgende:
Gooi er een koffertje in met 100.000 euro en linea recta oprotten....Jaap die hem pakt en weggaat...
Denk dat dat ook voor Lieke zal gelden als Jaap zich laat uitkopenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:44 schreef riri het volgende:
Huub die het nodig vond gisteren met twee hoeren te neuken. Ik kan me iedere reactie van Lieke voorstellen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Katewalker het volgende:
Lieke blijft lullig tegen Huub doen hoor ik Huub net vertellen..rare meid die Lieke..![]()
Geen idee of je het verkeerd ziet ........quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:29 schreef grazygirl het volgende:
misschien heb ik eroverheen gelezen maar even een vraagje,
Jaap heeft een ontslagronde voor Huub aangevraagd, Huub weet ervan maar is dit nou niet een beetje link?Hij kan Lieke wel willen testen maar die stemt hem zonder pardon eruit, nou Amanda en Brian ook en Jaap heeft de ontslagronde aangevraagd dus die MOET hem er wel uitstemmen toch??
Of zie ik het verkeerd?
hij heeft al flink genoeg zijn best voor haar gedaan de laatste weken,quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:44 schreef riri het volgende:
Dan is het dus wachten op de 2e aanvraag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Oeps...misschien geldt dat alleen voor de voorstemming als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd?
Dat kan theoretisch wel, maar dan moet "Het Hokje" VOORAF de regels anpassen....... En dan is het ineens geen voorstemming meer ......quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Oeps...misschien geldt dat alleen voor de voorstemming als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd?
Voor zover ik weet (maar geen zekerheid) :quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan is het dus wachten op de 2e aanvraag.
Lieke heeft ongeveer, give or take, 1000x gezegd dat ze helemaal klaar is met Huub. Gisteravond drong dat tot hem doorquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub die het nodig vond gisteren met twee hoeren te neuken. Ik kan me iedere reactie van Lieke voorstellen.
Je moest eens weten hoe leuk Brian dat gaat vinden (Als ze hem genoeg stuffen met pammetjes)quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Lady-night het volgende:
Lijkt mij top-tv als Amanda op de stoel komt.....Brian en Amanda over de pis.....wat kan een mens zich nog meer wensen
Voorstemming, iedereen moet kiezen: Huub of Liekequote:Op woensdag 26 december 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (maar geen zekerheid) :
- Amanda heeft voor Lieke aangevraagd
- Japio heeft voor Huub aangevraagd (Hier nagelezen, niet zelf gezien)
Huub heeft aangeboden om de hele boel te cancelen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub die het nodig vond gisteren met twee hoeren te neuken. Ik kan me iedere reactie van Lieke voorstellen.
Ik ben benieuwd maar ik gok erop dat er niemand uit gaat.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (maar geen zekerheid) :
- Amanda heeft voor Lieke aangevraagd
- Japio heeft voor Huub aangevraagd (Hier nagelezen, niet zelf gezien)
En bereken eens opnieuw als Lieke zo slim is als ze een stemming aanvraagd voor Brian .....quote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Voorstemming, iedereen moet kiezen: Huub of Lieke
Brian kiest Lieke
Amanda kiest Lieke
Jaap kiest Huub
Lieke kiest Huub
Huub kiest Lieke (heeft geen keus)
Lieke zit vrijdag dus op de stoel...
Hij had het niet moeten regelen in de eerste plaats. Hij had nadat het uit was zich niet moeten inlaten met een ander (Hedda in zn bed om maar wat te noemen). Misschien wilde ze hem dan nog steeds niet terug maar dan had ze vast wel wat meer sympathie voor m op kunnen brengen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:08 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Huub heeft aangeboden om de hele boel te cancelen.
Dat wou Lieke niet.
Het maakt niet uit wat Huub doet want het is nooit goed in de ogen van Lieke.
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef Marieke_B het volgende:
Voorstemming, iedereen moet kiezen: Huub of Lieke
Brian kiest Lieke
Amanda kiest Lieke
Jaap kiest Huub
Lieke kiest Huub
Huub kiest Lieke (heeft geen keus)
Lieke zit vrijdag dus op de stoel...
Natuurlijk wilde Lieke niet dat hij het zou cancellen nadat hij dat met haar overlegd had... dan had hij dat namelijk gedaan omdat zij dat graag wilde.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:08 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Huub heeft aangeboden om de hele boel te cancelen.
Dat wou Lieke niet.
Het maakt niet uit wat Huub doet want het is nooit goed in de ogen van Lieke.
Precies, dat zeg ikquote:Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk wilde Lieke niet dat hij het zou cancellen nadat hij dat met haar overlegd had... dan had hij dat namelijk gedaan omdat zij dat graag wilde.
Hij had zo'n achterlijke vraag helemaal niet moeten stellen en het zonder overleg moeten cancellen.
Anders had Lieke het weer gedaan, nu moest hij een keer z'n eigen verantwoordelijkheid nemen, en kennelijk was dat te moeilijk voor hem.
En dat ook natuurlijk...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij had het niet moeten regelen in de eerste plaats. Hij had nadat het uit was zich niet moeten inlaten met een ander (Hedda in zn bed om maar wat te noemen). Misschien wilde ze hem dan nog steeds niet terug maar dan had ze vast wel wat meer sympathie voor m op kunnen brengen.
Dat geld voor wel meer personen in dat huisquote:Op woensdag 26 december 2007 00:13 schreef Lady-night het volgende:
Lieke is totaal niet meer met het spel bezig helaas.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef Marieke_B het volgende:
Het mooiste zou zijn dat als Lieke op de ontslagstoel zit dat Brian en Amanda haar wegstemmen.
En dat jaap dan zijn belofte breekt en haar wegstemt...en dat Huub haar er dan in houdt...
skijken of ze die dan ook weigert aan te nemen
zelfs als Huub had gecanceled zonder het met Lieke te overleggen, had ze kritiek gehad..quote:Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk wilde Lieke niet dat hij het zou cancellen nadat hij dat met haar overlegd had... dan had hij dat namelijk gedaan omdat zij dat graag wilde.
Hij had zo'n achterlijke vraag helemaal niet moeten stellen en het zonder overleg moeten cancellen.
Anders had Lieke het weer gedaan, nu moest hij een keer z'n eigen verantwoordelijkheid nemen, en kennelijk was dat te moeilijk voor hem.
Ze zal vast niet staan te juichen als ze bij de gratie van Huub mag blijven. Volgens mij zou ze het prima vinden als ze eruit werd gestemd. Heeft ze tenminste haar borg terug.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook
Denk dat a.s vrijdag Huub de laatste is die zijn stem mag uitbrengen.
Ze had net te horen gekregen dat haar moeder (weer) heel ziek is... WTF maakt het dan uit wat ze doet en zegt?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:17 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zelfs als Huub had gecanceled zonder het met Lieke te overleggen, had ze kritiek gehad..
Dan was hij nl een angsthaas geweest die met valse excuses z'n bravour niet waar durfde te maken..
Dat zei ze nl 's avonds ook tegen Amanda, Brian en Selene..
Alleen de dag of ook gisteravond en de nacht?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:20 schreef PeterNB het volgende:
Hola ! Heeft er iemand zin om de afgelopen dag in 3 regels te vertellen aub ??
(Ben zo volgefreten en gezopen dat ik geen zin heb in cossen-spitten nu)
je hebt gelijk...het maakt niks uit wat ze doet of zegtquote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had net te horen gekregen dat haar moeder (weer) heel ziek is... WTF maakt het dan uit wat ze doet en zegt?
Menu: Verjaardag van Huubquote:Op woensdag 26 december 2007 00:20 schreef PeterNB het volgende:
Hola ! Heeft er iemand zin om de afgelopen dag in 3 regels te vertellen aub ??
(Ben zo volgefreten en gezopen dat ik geen zin heb in cossen-spitten nu)
Nee, ik ben met de hoeren mee naar bed gegaanquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Alleen de dag of ook gisteravond en de nacht?
nou ik weet het zo net nog niet, huub had het zo een twee weken toen er een leugen uit was gekomen over dat hij de prijs ervoor moest betalen, wie weet bedoelde hij dit er wel mee. en zoals Huub en Jaap vaak ook zelf uitspreken met Jaap als vriend heb je geen vijanden nodig, dus kortom, ik blijf het link vindenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zal vast niet staan te juichen als ze bij de gratie van Huub mag blijven. Volgens mij zou ze het prima vinden als ze eruit werd gestemd. Heeft ze tenminste haar borg terug.
Voor iemand die een programma als fearfactor gewonnen heeft, is het waarschijnlijk slikken of stikken.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zal vast niet staan te juichen als ze bij de gratie van Huub mag blijven. Volgens mij zou ze het prima vinden als ze eruit werd gestemd. Heeft ze tenminste haar borg terug.
Ik zeg nixquote:Op woensdag 26 december 2007 00:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch een triest zielig mannetje.............................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Nou Leandra heeft het al perfect samengevat. Ik kan slechts aanvullen datquote:Op woensdag 26 december 2007 00:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, ik ben met de hoeren mee naar bed gegaandus dat gedeelte
hoef ik niet te weten
Geef mij T H I J S maarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:31 schreef Marieke_B het volgende:
(je smaak kennende neem ik aan dat je JW ook wel een LD vindt en dat dit dus relevante info is voor jou?)
quote:
Waarschijnlijk, ze kijken naar een DVD, dus Japio kan geen TV-minuten scoren. Hij zit dan uitsluitend in het kantoor, ligt in z'n bed of plundert de koelkast.quote:
hmmm...ik vraag me af of Thijs' smaakpapillen zoveel exotiek aankunnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef mij T H I J S maar![]()
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een buideltje van bladerdeeg met kastanjepaddestoelen in kruiden/wijn saus mee eten
Zijn tong moet gewoon goed gemasseerd wordenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hmmm...ik vraag me af of Thijs' smaakpapillen zoveel exotiek aankunnen.
Film is afgelopen..op naar Huub-Liekegate part 487356795345
oooowkeee! niet gehoord!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:55 schreef riri het volgende:
voordat alle streams op de slaapkamer gingen was Huub gebeld...Lieke was ook in de keuken....Huub stond een beetje zenuwachtig te draaien na het telefoontje en Lieke zei..."Komt ie hierheen"?
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch een triest zielig mannetje.............................
Dat puntje had ik al eerder bereikt.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Precies, ik begin echt een hekel aan Huub te krijgen
Ik ook, maar ik geef het nu pas toequote:Op woensdag 26 december 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat puntje had ik al eerder bereikt.
En daar ben ik inmiddels twee maanden geleden ook achter gekomen .........quote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarop Lieke zegt: Moet ie zelf weten, maakt mij niet uit wat ie doet!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:08 schreef Dark het volgende:
Jaap - Lieke het lijkt wel alsof je Huub aan het uitlokken bent een plannetje tegen je te bedenken.
Dat Huub de boeman over haar rug heen tv probeert te maken.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor iemand die een programma als fearfactor gewonnen heeft, is het waarschijnlijk slikken of stikken.
Als Huub degene is die haar in DGK houdt, wordt het slikken tot je erin stikt.........welke verwijten moet ze hem dan maken?
Gisteren was ook ZOOOHOOO mooi toen hij nadat die plezierdamequote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
+ 1quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef schatje het volgende:
Ik begin juist een steeds grotere hekel aan Lieke te krijgen met haar hypocriete gedrag.
Mevrouw uit de hoogte.
Nou..............nee ik ga daar niet over in discussiequote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Waarom zou ik een hekel aan Huub krijgen om hoe zij hem zwart maakt.
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou..............nee ik ga daar niet over in discussie![]()
't is maar een fokkin' televisiespelletje
Ben ze allebei helemaal zat.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Dark het volgende:
[..]
+ 1
Huub pruim ik ook al een tijdje niet zo goed, maar Lieke..........pfffffffffff
Hier ben ik het echt mee eens..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie absoluut nog steeds geen reden om een hekel aan Huub te hebben. Hij is de meest direkte en inzichtelijke in De Kooi - what you see is what you get... en hij maakt het niet mooier.
Lieke daarentegen laat zich nergens op pakken en verdraait bij de vleet. Ze is rancuneus en onredelijk, en ze weigert Huub wezenlijk los te laten.
Waarom zou ik een hekel aan Huub krijgen om hoe zij hem zwart maakt.
en ook niet anders verlopen..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat ze er niet gewoon bij gaan zitten. Het gesprek zal er heus niet door stoppen
[ afbeelding ]
In deze vind ik, en dat vind ik al heeeel lang, wanneer worden Brian en Amanda nou is onder druk gezet, of wanneer gaan hun is televisie maken, dat gebeurt dus gewoon echt nooit he..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ze allebei helemaal zat.
Ja hoor, was een fijne relaxdag met lekker eten. Hoop dat de jouwe ook goed was.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt mee eens..
Offtopic: Fijne eerste kertdag gehad Disana?
Brian is niet zo slim...en zoals de waard is...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat ze er niet gewoon bij gaan zitten. Het gesprek zal er heus niet door stoppen
[ afbeelding ]
Hence, Lieke is de meest hypocriete van alle bewonersquote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef Donnie29 het volgende:
Lieke doet dezelfde dingen, lief doen tegen Selene vind ze dus heeel erg, maar mensen die ze haat zoals Brian en Amanda daar gaat ze nu wel heel erg bij in likken, dus gewoon van hetzelfde laken een pak, van mij mag Lieke echt weg.
Mijn eerste was ook wel cool, morgen heel druk, hoop dat de streams pas leuk worden na 24:00..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, was een fijne relaxdag met lekker eten. Hoop dat de jouwe ook goed was.
Heel raar dat Lieke zich werkelijk niets laat zeggen, ook al zit ze zo fout als wat.
Inderdaad. Sommige slaan echt helemaal door.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
De dorpsgek maakt ook weer oliebollen.Wat een sukkel die Brian.
Het is die monomane heftigheid van Lieke en de onmacht van Huub, denk ik. Dat slaat over, het is heel dwingend.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Sommige slaan echt helemaal door.
De agressie van de kooi lijkt wel besmettelijk
Hij viert een feestje omdat hij geen oliebollen hoeft te bakken????????quote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef mazaru het volgende:
Wat die nou allemaal aan het doen is?![]()
[ afbeelding ]
Nee, niet dus, die vieren daar vakantie en die mag niet verstoord worden. Een camera ontregelen (niet eens kaopt maken) levert een exit voor pietje piekhaaar met de murrays en de haarlak op. Drie glazen deuren en wat tafels kapot maken en wat gegooi met, en gestomp tegen een medebewoonster is toegestaan voor een rat.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
In deze vind ik, en dat vind ik al heeeel lang, wanneer worden Brian en Amanda nou is onder druk gezet, of wanneer gaan hun is televisie maken, dat gebeurt dus gewoon echt nooit he..
Met B&A die haar gaan inpalmen en vervolgens domweg dumpen als er gestemd moet worden...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Lieke gaat actief tegen Huub spelen. Ik vraag me af met wie.
Als ik dit gesprek mag geloven is nu echt de oorlog verklaard. En Jaap gaat echt niet met Liekequote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is die monomane heftigheid van Lieke en de onmacht van Huub, denk ik. Dat slaat over, het is heel dwingend.
Niet alleen in de late urenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
2008 wordt het jaar van de rat.......dus Braai moet nog even blijvenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet dus, die vieren daar vakantie en die mag niet verstoord worden. Een camera ontregelen (niet eens kaopt maken) levert een exit voor pietje piekhaaar met de murrays en de haarlak op. Drie glazen deuren en wat tafels kapot maken en wat gegooi met, en gestomp tegen een medebewoonster is toegestaan voor een rat.
Dat is toch gewoon TE belachelijk.. En dit was ik nu zie op de streams ook belachelijk, een team van 3en gaan nu tegen elkaar spelen. Te triest voor woorden. En waar 2 zovaak ruzie en gezeik hebben, zijn er ook altijd 2 de schuld.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet dus, die vieren daar vakantie en die mag niet verstoord worden. Een camera ontregelen (niet eens kaopt maken) levert een exit voor pietje piekhaaar met de murrays en de haarlak op. Drie glazen deuren en wat tafels kapot maken en wat gegooi met, en gestomp tegen een medebewoonster is toegestaan voor een rat.
Het is echt verbijsterend hoe Lieke van wat klachten tot een complete oorlog weet over te gaan zonder dat de ander er ook nog maar íets extra voor hoeft te doen. Die praat relaties geheel zelfstandig het graf in.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik dit gesprek mag geloven is nu echt de oorlog verklaard. En Jaap gaat echt niet met Lieke
samenspannen.
Dan zal ze waarschijnlijk naar Brian en Amanda gaan![]()
Dat betekent dus dat Lieke naar huis kan
Of te veel pammetjesquote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij viert een feestje omdat hij geen oliebollen hoeft te bakken????????
Ja, dat laatste besef ik zelf ook nog steeds. Maar die Huub - Lieke affaire werkt behoorlijk ophitsend op sommige mensen.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet alleen in de late urenJe moet overdag es op nowlive ofzo kijken
't is leuk
als je een favoriet hebt en een beetje stekende opmerkingen kan soms best leuk
zijn (Hè Nadia ?) maar het is en blijft maar een televisieprogramma................
misschien wil ze dat juist wel met haar thuis situatie?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke stuurt op een ontslag van zichzelf a.s. vrijdag aan..
Ooo, dat is het, dat verklaart alles.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:28 schreef Dark het volgende:
[..]
2008 wordt het jaar van de rat.......dus Braai moet nog even blijven
Iets wat Palma vorige week al aangaf. Lieke wil naar huis, maar wel met haar 10.000 euries..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke stuurt op een ontslag van zichzelf a.s. vrijdag aan..
Komt gewoon omdat de Huub-fans nu eindelijk in gaan zienquote:Op woensdag 26 december 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste besef ik zelf ook nog steeds. Maar die Huub - Lieke affaire werkt behoorlijk ophitsend op sommige mensen.
Toch was het een goede discussiequote:Op woensdag 26 december 2007 01:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat de Huub-fans nu eindelijk in gaan zien
dat LIEKE DE ENIGE ECHTE WINNAAR gaat worden van De Kooi........
(geintje)
En Huub zit als laatste op de bank en houdt haar erinquote:Op woensdag 26 december 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Iets wat Palma vorige week al aangaf. Lieke wil naar huis, maar wel met haar 10.000 euries..
Alsof ze daar ook maar een seconde aan denkt.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:34 schreef schatje het volgende:
Dat ze zo laag is geeindigd en Huub zo hoog in de PP zit Lieke nog duidelijk dwars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |