quote:Op woensdag 26 december 2007 00:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch een triest zielig mannetje.............................
Dat puntje had ik al eerder bereikt.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Precies, ik begin echt een hekel aan Huub te krijgen
Ik ook, maar ik geef het nu pas toequote:Op woensdag 26 december 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat puntje had ik al eerder bereikt.
En daar ben ik inmiddels twee maanden geleden ook achter gekomen .........quote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarop Lieke zegt: Moet ie zelf weten, maakt mij niet uit wat ie doet!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:08 schreef Dark het volgende:
Jaap - Lieke het lijkt wel alsof je Huub aan het uitlokken bent een plannetje tegen je te bedenken.
Dat Huub de boeman over haar rug heen tv probeert te maken.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor iemand die een programma als fearfactor gewonnen heeft, is het waarschijnlijk slikken of stikken.
Als Huub degene is die haar in DGK houdt, wordt het slikken tot je erin stikt.........welke verwijten moet ze hem dan maken?
Gisteren was ook ZOOOHOOO mooi toen hij nadat die plezierdamequote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
+ 1quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef schatje het volgende:
Ik begin juist een steeds grotere hekel aan Lieke te krijgen met haar hypocriete gedrag.
Mevrouw uit de hoogte.
Nou..............nee ik ga daar niet over in discussiequote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Waarom zou ik een hekel aan Huub krijgen om hoe zij hem zwart maakt.
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou..............nee ik ga daar niet over in discussie![]()
't is maar een fokkin' televisiespelletje
Ben ze allebei helemaal zat.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Dark het volgende:
[..]
+ 1
Huub pruim ik ook al een tijdje niet zo goed, maar Lieke..........pfffffffffff
Hier ben ik het echt mee eens..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie absoluut nog steeds geen reden om een hekel aan Huub te hebben. Hij is de meest direkte en inzichtelijke in De Kooi - what you see is what you get... en hij maakt het niet mooier.
Lieke daarentegen laat zich nergens op pakken en verdraait bij de vleet. Ze is rancuneus en onredelijk, en ze weigert Huub wezenlijk los te laten.
Waarom zou ik een hekel aan Huub krijgen om hoe zij hem zwart maakt.
en ook niet anders verlopen..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat ze er niet gewoon bij gaan zitten. Het gesprek zal er heus niet door stoppen
[ afbeelding ]
In deze vind ik, en dat vind ik al heeeel lang, wanneer worden Brian en Amanda nou is onder druk gezet, of wanneer gaan hun is televisie maken, dat gebeurt dus gewoon echt nooit he..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ze allebei helemaal zat.
Ja hoor, was een fijne relaxdag met lekker eten. Hoop dat de jouwe ook goed was.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt mee eens..
Offtopic: Fijne eerste kertdag gehad Disana?
Brian is niet zo slim...en zoals de waard is...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat ze er niet gewoon bij gaan zitten. Het gesprek zal er heus niet door stoppen
[ afbeelding ]
Hence, Lieke is de meest hypocriete van alle bewonersquote:Op woensdag 26 december 2007 01:16 schreef Donnie29 het volgende:
Lieke doet dezelfde dingen, lief doen tegen Selene vind ze dus heeel erg, maar mensen die ze haat zoals Brian en Amanda daar gaat ze nu wel heel erg bij in likken, dus gewoon van hetzelfde laken een pak, van mij mag Lieke echt weg.
Mijn eerste was ook wel cool, morgen heel druk, hoop dat de streams pas leuk worden na 24:00..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, was een fijne relaxdag met lekker eten. Hoop dat de jouwe ook goed was.
Heel raar dat Lieke zich werkelijk niets laat zeggen, ook al zit ze zo fout als wat.
Inderdaad. Sommige slaan echt helemaal door.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
De dorpsgek maakt ook weer oliebollen.Wat een sukkel die Brian.
Het is die monomane heftigheid van Lieke en de onmacht van Huub, denk ik. Dat slaat over, het is heel dwingend.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Sommige slaan echt helemaal door.
De agressie van de kooi lijkt wel besmettelijk
Hij viert een feestje omdat hij geen oliebollen hoeft te bakken????????quote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef mazaru het volgende:
Wat die nou allemaal aan het doen is?![]()
[ afbeelding ]
Nee, niet dus, die vieren daar vakantie en die mag niet verstoord worden. Een camera ontregelen (niet eens kaopt maken) levert een exit voor pietje piekhaaar met de murrays en de haarlak op. Drie glazen deuren en wat tafels kapot maken en wat gegooi met, en gestomp tegen een medebewoonster is toegestaan voor een rat.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
In deze vind ik, en dat vind ik al heeeel lang, wanneer worden Brian en Amanda nou is onder druk gezet, of wanneer gaan hun is televisie maken, dat gebeurt dus gewoon echt nooit he..
Met B&A die haar gaan inpalmen en vervolgens domweg dumpen als er gestemd moet worden...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef mazaru het volgende:
Lieke gaat actief tegen Huub spelen. Ik vraag me af met wie.
Als ik dit gesprek mag geloven is nu echt de oorlog verklaard. En Jaap gaat echt niet met Liekequote:Op woensdag 26 december 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is die monomane heftigheid van Lieke en de onmacht van Huub, denk ik. Dat slaat over, het is heel dwingend.
Niet alleen in de late urenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
2008 wordt het jaar van de rat.......dus Braai moet nog even blijvenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet dus, die vieren daar vakantie en die mag niet verstoord worden. Een camera ontregelen (niet eens kaopt maken) levert een exit voor pietje piekhaaar met de murrays en de haarlak op. Drie glazen deuren en wat tafels kapot maken en wat gegooi met, en gestomp tegen een medebewoonster is toegestaan voor een rat.
Dat is toch gewoon TE belachelijk.. En dit was ik nu zie op de streams ook belachelijk, een team van 3en gaan nu tegen elkaar spelen. Te triest voor woorden. En waar 2 zovaak ruzie en gezeik hebben, zijn er ook altijd 2 de schuld.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet dus, die vieren daar vakantie en die mag niet verstoord worden. Een camera ontregelen (niet eens kaopt maken) levert een exit voor pietje piekhaaar met de murrays en de haarlak op. Drie glazen deuren en wat tafels kapot maken en wat gegooi met, en gestomp tegen een medebewoonster is toegestaan voor een rat.
Het is echt verbijsterend hoe Lieke van wat klachten tot een complete oorlog weet over te gaan zonder dat de ander er ook nog maar íets extra voor hoeft te doen. Die praat relaties geheel zelfstandig het graf in.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik dit gesprek mag geloven is nu echt de oorlog verklaard. En Jaap gaat echt niet met Lieke
samenspannen.
Dan zal ze waarschijnlijk naar Brian en Amanda gaan![]()
Dat betekent dus dat Lieke naar huis kan
Of te veel pammetjesquote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij viert een feestje omdat hij geen oliebollen hoeft te bakken????????
Ja, dat laatste besef ik zelf ook nog steeds. Maar die Huub - Lieke affaire werkt behoorlijk ophitsend op sommige mensen.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet alleen in de late urenJe moet overdag es op nowlive ofzo kijken
't is leuk
als je een favoriet hebt en een beetje stekende opmerkingen kan soms best leuk
zijn (Hè Nadia ?) maar het is en blijft maar een televisieprogramma................
misschien wil ze dat juist wel met haar thuis situatie?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke stuurt op een ontslag van zichzelf a.s. vrijdag aan..
Ooo, dat is het, dat verklaart alles.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:28 schreef Dark het volgende:
[..]
2008 wordt het jaar van de rat.......dus Braai moet nog even blijven
Iets wat Palma vorige week al aangaf. Lieke wil naar huis, maar wel met haar 10.000 euries..quote:Op woensdag 26 december 2007 01:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke stuurt op een ontslag van zichzelf a.s. vrijdag aan..
Komt gewoon omdat de Huub-fans nu eindelijk in gaan zienquote:Op woensdag 26 december 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste besef ik zelf ook nog steeds. Maar die Huub - Lieke affaire werkt behoorlijk ophitsend op sommige mensen.
Toch was het een goede discussiequote:Op woensdag 26 december 2007 01:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat de Huub-fans nu eindelijk in gaan zien
dat LIEKE DE ENIGE ECHTE WINNAAR gaat worden van De Kooi........
(geintje)
En Huub zit als laatste op de bank en houdt haar erinquote:Op woensdag 26 december 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Iets wat Palma vorige week al aangaf. Lieke wil naar huis, maar wel met haar 10.000 euries..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |