Op Mike niet, sympathieke beschaafde vent, alleen beetje jammer van dat gerochel steedsquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?
en lieke gaat lekker door.. en probeert haar standpunt nog maar eens te verdedigenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef blomst het volgende:
Lieke dacht iedereen mee te krijgen, maar helaas Lieke, mislukt.
tante sidoniaquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Zou ze gaan janken, kotsen of bibberen? Of komt er een reiki oefening
[ afbeelding ]
Vast niet, maar ook geen sneer. Een neutraal cadeautje had hij denk ik verwacht. En dan geen zeep want dat zou ook weer een sneer zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:53 schreef riri het volgende:
Huub voelt zich aangetast in zijn eer.....maar de symboliek zegt genoeg
Had hij verwacht dat hij een trouwring zou krijgen?
Oh dat vind ik dan juist wel weer goed van dr. En ook van Huub die tegen Selene wat zat te kletsen over de 3 beste orkesten van de wereld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en alsof er niks gebeurd is lult lieke lekker 3x over niks tegen de kok
dom wijf
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan juist wel weer goed van dr. En ook van Huub die tegen Selene wat zat te kletsen over de 3 beste orkesten van de wereld.
nouja, weer een halve minuut tv gevuld, he.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zo nep![]()
ze vindt nog steeds dat ze iets heel goeds heeft gedaan
Hij was helemaal niet overspannen. Hij verhefde zijn stem niet, en hij stond niet eens van zijn stoel op.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Hoe zag dat stuk gooien van de spiegel eruit?
Zo lezend, komt het ook nogal zielig over. Hij kon hem toch ook in de hoek zetten? Om nou zo overspannen reageren en gaan beuken?
Geen overspannen toestanden, hij liet haar gewoon weten dat hij het een sneue actie van haar vond en liet hem op de grond pleurenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Zo lezend, komt het ook nogal zielig over. Hij kon hem toch ook in de hoek zetten? Om nou zo overspannen reageren en gaan beuken?
Hij wordt er anders heel handig in, het was zo gepiept.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:07 schreef avonne het volgende:
nouja, toch vervelend voor Mike en Dilana die scherven de elke dag.
Ik vind dat ze hem daar wel wat beter zouden kunnen helpen met dat soort mankementen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de rare mondtrekkingen van mickey komt volgens mij omdat ie last van zijn gebit heeft
![]()
ik heb ooit zo iemand gekend die in 25 jaar niet naar de tandarts was geweest en die deed
ook altijd zo.......
tandpijn
Gekrenkt egootje omdat Huub die hoeren heeft gepakt gisterenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:10 schreef mazaru het volgende:
Huub is een smerige hond, zegt Lieke
Amanda heeft gelukkig een begipvolle vriend, en is het begrip er even niet dan Hup de douche in of onder het dekbed een stoot, en dan is alles weer goed en heeft amanda ook weer begrip.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
En Amanda begrijpt het allemaal wel
[ afbeelding ]
En soms heeft Lieke best wel gelijk !quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:10 schreef mazaru het volgende:
Huub is een smerige hond, zegt Lieke
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed samenvat ( Was even afwezig ) :
- Huub slaapt met Hedda
- Huub slaapt met Pamela
- Huub verpoost met 'n paar hoeren
- Lieke ziet alles helemaal verkeerd
- Lieke is een zuurpruim
- Lieke blijft maar doordrammen
- Lieke is helemaal doorgedraaid
Ja.. dat heeft Huub allemaal gedaan.. toen de relatie met Lieke voorbij was! Met een maand 'rouwen' maakt hij geen tv hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed samenvat ( Was even afwezig ) :
- Huub slaapt met Hedda
- Huub slaapt met Pamela
- Huub verpoost met 'n paar hoeren
- Lieke ziet alles helemaal verkeerd
Ik mag het hopen. Hoe rancuneus kun je op iemands verjaardag zijn als je je grieven zelfs dan niet even opzij wenst te zetten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Ik denk trouwens dat Lieke heel wat kaarten met spiegeltjes er in gaat krijgen
Tja, maar je weet hoe Huub is. Zielig, miezerig mannetje die als hij een discussie niet op een normale verbale manier kan winnen direct begint over darmkanker, NSB-hoeren en meer van dat fraais.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Ik ga dat van die SAD toch maar eens op zoekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft echt een probleem met haarzelf.
@mazaru - Je mening waardeer ik, maar je moet niet de quote van mijn bericht veranderen....... Dat is een eigenschap die past bij Brian maar niet bij Jou ...........quote:
De enige echte huiszuurpruim ligt nu in Huub zijn armenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:15 schreef mazaru het volgende:
Waar moet onze huiszuurpruim nu zitten?
[ afbeelding ]
Opgelost!
[ afbeelding ]
Kan maar zo eens zijn, als je ziet waar ze in blijft hangen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga dat van die SAD toch maar eens op zoeken
Lieke zus had het erover of Lieke geen last had,
vanwege de weinig licht, zon..........
ik hoop het.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
Ik denk trouwens dat Lieke heel wat kaarten met spiegeltjes er in gaat krijgen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@mazaru - Je mening waardeer ik, maar je moet niet de quote van mijn bericht veranderen....... Dat is een eigenschap die past bij Brian maar niet bij Jou ...........
Lieke had hem beter geen cadeau kunnen geven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, maar je weet hoe Huub is. Zielig, miezerig mannetje die als hij een discussie niet op een normale verbale manier kan winnen direct begint over darmkanker, NSB-hoeren en meer van dat fraais.
Lieke had hem geen beter cadeau kunnen geven, want enige mate van zelfreflectie is Huub meer dan vreemd.
En Lieke is een toppertje!!
Ik zag haar een aantal dagen geleden in de private voor zo'n lichtbak zitten. Dus of het een verzonnen klacht is of niet, de redactie gaat er serieus op in.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga dat van die SAD toch maar eens op zoeken
Lieke zus vroeg of Lieke nu geen last had, weinig licht, zon..........
Lieke zei in DGK nergens last van te hebben,
maar heeft dit wel verzwegen op haar inschrjivingsformulieren.
Jaap vond dat wel een stunt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef tuinfluiter het volgende:
(Achteraf gepraat, Huub was leuker zonder relatie, alles voor een back-up en zakken legen?)
Huub zei het al tegen zijn vader, ik heb hier een grote fout gemaakt,
ik begon een relatie met Lieke.
Vader Theo stelde voor om een homohuwelijk af te sluiten met Jaap en Lieke te laten gaan.
Dacht ook dat jij een man van je woord was, of was de verslaving toch te grootquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal ben je spraakzamer .......
Ja maar..... het is kerstavond, en ik heb al een fles wijn achter mijn kiezenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal ben je spraakzamer .......
Je vergist je, dat is de huiszeikerdquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
De enige echte huiszuurpruim ligt nu in Huub zijn armen
Lijkt wel een obsessie voor je die jongenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef riri het volgende:
Huub mag alles...zijn vriendinnen moeten op afroep beschikbaar zijn,als hij bij de ene is langs geweest denkt hij al aan het bezoekje bij de volgende....alles om zijn ego te strelen,hoe jonger ze zijn hoe meer ze naar hem opkijken hoopt hij...dat is wat hij wil en nodig heeft...totale adoratie
Hij heeft straks werk genoeg om al die groupies af te werken...maar op een gegeven moment werkt ook dat niet meer...eenzaamheid is wat hem dan nog blijft....
je kan maar beter te vroeg dan te laat in de spiegel kijken Huub...maar nu is de spiegel kapot,het verder verloop van zijn leven staat blijkbaar al vast voor hem..hijzelf wil er niets aan veranderen
Ik weet niks van SAD, ik ga het opzoeken, maar Jiske vroeg het aan Lieke.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Dan nog heeft dat rancuneuze gedrag er volgens mij
weinig mee te maken; dat lijkt me een kwestie van ego.
Toch leuk voor d'r dat ze 2 man en een paardekop als fan heeft!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, maar je weet hoe Huub is. Zielig, miezerig mannetje die als hij een discussie niet op een normale verbale manier kan winnen direct begint over darmkanker, NSB-hoeren en meer van dat fraais.
Lieke had hem geen beter cadeau kunnen geven, want enige mate van zelfreflectie is Huub meer dan vreemd.
En Lieke is een toppertje!!
Prima, maar pas dan niet te tekst van mijn quote aan ....... Zelfs niet met een fles wijn achter je kiezen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar..... het is kerstavond, en ik heb al een fles wijn achter mijn kiezen
Ik ben op het moment niet echt in vorm
Jij ook vrolijk kerstfeest. Soorry, maar ik mis je punt een beetje (mijn jetlag ?)quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht ook dat jij een man van je woord was, of was de verslaving toch te groot![]()
vrolijk kerstfeest
Nou nou nou, als die dát gaat doen dan is Lieke écht helemaal klaar met hem.quote:
Dacht dat je eerst stopte met DGK, of verwar ik je nu met iemand andersquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij ook vrolijk kerstfeest. Soorry, maar ik mis je punt een beetje (mijn jetlag ?)
Had ze daar geen goede reden voor? Ik weet het niet meer hoor, maar ze zal toch niet vanuit het niets hebben lopen snauwen dat ze daar voor dr werk kwam. Waarschijnlijk had ie iets geflikt waardoor ze hem niet wilde zien die dag maar moest ze werken en ja dan ontkom je er bijna niet aan, zeker niet met iemand als Huub die wil praten en praten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niks van SAD, ik ga het opzoeken, maar Jiske vroeg het aan Lieke.
Zij is rancuneus en Huub zal vermoedelijk niet de enige zijn waar zij dit gedrag heeft getoond, .
ik herinner mij Lieke begin april met een sopdoek bij de badkamer
die snauwend Huub achterna liep, maar zodra hij haar achterna ging, riep ze ,
Huub ik kom hier voor te werken, niet voor jou, laat me met rust.......
Ze heeft gezegd dat ze er in de kooi geen last van heeft door de enorme felle lichtenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niks van SAD, ik ga het opzoeken, maar Jiske vroeg het aan Lieke.
Kwestie van ego, dus die is beschadigd, verdrietig
Zij is rancuneus en Huub zal vermoedelijk niet de enige zijn waar zij dit gedrag heeft getoond, .
ik herinner mij Lieke begin april met een sopdoek bij de badkamer
die snauwend Huub achterna liep, maar zodra hij haar achterna ging, riep ze ,
Huub ik kom hier voor te werken, niet voor jou, laat me met rust.......
Ramses I love You.
Dat kan ik opzoeken, blijft mierenneuken................quote:
Jemig man, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima, maar pas dan niet te tekst van mijn quote aan ....... Zelfs niet met een fles wijn achter je kiezen.
Zo! Netjes zeg!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ik dat niet meer doen.
Sorry dat ik zo onnadenkend was...achteraf bekeken kan ik me wel voorstellen dat het hoogst irritant is als iemand je quote wijzigt!
Zal het niet meer doen BSOL!
1000x excuus!
Ik begrijp je reactie .......quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jemig man, maak je niet zo druk. Ik ben inderdaad geestesziek.
Ik dacht dat je een geintje maakte, en blijkbaar ben ik echt heel ziek.
Triest hoor, maar ik zit even te vol met pillen nu.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |