quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Om een alfist te quoten: "Die kwamen met roest de fabriek uit."quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:09 schreef Alfisti het volgende:
Despite strong engineering, Alfasud's (especially the early ones) had a strong reputation for suffering from rust, possibly due to sub-standard steel traded with the Soviet Union and/or the storage conditions of the bodies at the plant.
0quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef je een gil als je toevallig een Niva Diesel tegenkomt?
Was dat voor Honda apparaat?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Interieur ziet er nog best netjes uit eigenlijk
Hoewel ik toch eerder voor zoiets zal gaan over een paar jaar
[ afbeelding ]
(Zit wat rond te bladeren op mobile.de naar interesante Duitse import)
Honda S2000:quote:
Zolang mensen serieus en furieus blijven reageren op die praatjesmaker blijft hij domme topics plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
CRX d3l s0l Turquaz stylow jeweets
Lada Samara Cabrioquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:09 schreef Paladijn het volgende:
Die andere raadt je waarschijnlijk nietDat is ook meer een auto voor mensen met aandachtstekort
Ah okequote:Op dinsdag 25 december 2007 17:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Honda S2000:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke rijdersauto, maar ik moet eerst mijn MX maar eens op rijden...
Die andere raadt je waarschijnlijk nietDat is ook meer een auto voor mensen met aandachtstekort
Jij ook (en de rest ook uiteraardquote:
Toevallig dat ik hier even kijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef je een gil als je toevallig een Niva Diesel tegenkomt?
Alex Miedema ¤ 3.000,00 10-11-07, 12:48quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Gutz het volgende:
[..]
Toevallig dat ik hier even kijk.
Staat er 1tje in Friesland in de aanbieding!
klik
hij rijdt teveelquote:Op woensdag 26 december 2007 01:32 schreef Paladijn het volgende:
Waarom wil je trouwens per se een dieseltje hebben lexxx?
Als er alleen benzine-Niva's aangeboden worden rijdt hij er helemaal geenquote:
Ten eerste omdat ik best veel rijdt. Ten tweede omdat die motor ook in de Citroën BX en Peugeot 405 diesel lag. Dus als er eens iets kapot is, is er makkelijk aan onderdelen te komen, ook in Noord-Afrika.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:32 schreef Paladijn het volgende:
Waarom wil je trouwens per se een dieseltje hebben lexxx?
Er wil iemand ruilen, diesel tegen een benzine, die rijden te weinig.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als er alleen benzine-Niva's aangeboden worden rijdt hij er helemaal geen
En de dieselprijs is ook aardig gestegen de laatste tijd...
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfa's in de fik steken? Das Sjoewe zn afdeling.
t beste van de shell is de shell express met wittepompprijzenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja nisk mis met shellnatuurlijk, maar ik moet ommn linkse imago denken he?
1.11 voor een liter diesel zag ik van de week 14.gifquote:Op woensdag 26 december 2007 03:00 schreef lipje het volgende:
[..]
t beste van de shell is de shell express met wittepompprijzen
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
volgens mij was dat mijn plan met peu z'n alfa, helaas vond hij 500 te weinig.
Volgens autoweek:quote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik best veel rijdt. Ten tweede omdat die motor ook in de Citroën BX en Peugeot 405 diesel lag. Dus als er eens iets kapot is, is er makkelijk aan onderdelen te komen, ook in Noord-Afrika.
[..]
Er wil iemand ruilen, diesel tegen een benzine, die rijden te weinig.
neu, dan had ik hem wel aangeraden geen citroen/lada te kopenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
Probeer je nu rationaliteit bij Lexie op te wekken?
Een terreinwagen uit midden jaren 90.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
neu, dan had ik hem wel aangeraden geen citroen/lada te kopen
Ik was vooral verbaasd dat de 'performance' zo ruk is voor een auto uit midden jaren 90
Niet zozeer qua snelheid, maar bijvoorbeeld qua koppel. Net even bij de defender zitten spieken, maar die hebben allemaal > 225Nm en er is zelfs een turbo dieseltjequote:Op woensdag 26 december 2007 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een terreinwagen uit midden jaren 90.![]()
Een Defender, Patrol, of een Landcruiser uit de tijd doen het niet veel beter. Als ik even snel zo kijk.
Het kan erger...quote:Op woensdag 26 december 2007 13:12 schreef Alfisti het volgende:
"acceleratie 0-100 km/h 25,0 s"
Die heeft geen snelheidsmeter nodig maar een kalender
daar hoor jij straks ook bij met je Alfa tractorquote:
Mooie herinneringen aan de eend van m'n moeder. Tot de 80 aangesleept worden in de zuiging van een vrachtwagen en er dan met 85 voorbij kruipen.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:12 schreef Alfisti het volgende:
Gechiptquote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef lipje het volgende:
[..]
daar hoor jij straks ook bij met je Alfa tractor![]()
Ja, ik weet dat ie net zo traag is als mn tweecilinder.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens autoweek:
max. vermogen 48 kW (65 pk) @ 4600tpm
max. koppel 122 Nm @ 2200tpm
turbo nee
massa leeg 1240 kg
topsnelheid 125 km/h
acceleratie 0-100 km/h 25,0 s
met ~ 2x zoveel wegenbelasting en hogere verzekering :x
En verbruik gecombineerd 7,8 l/100km gaat volgens mij niet op als je 120 probeert te rijden op de snelwegKun je niet beter een van je visa's of iets anders ernaast houden voor de vele km's?
Die lada is nog trager dan je oude visa volgens mij en sjonnies kun je niet platrijden bij't stoplicht, want die zijn dan alweer bij de volgende
... net even naar de benzineversie zitten kijken, maar dat is ook niet zoveel soeps, misschien is diesel dan toch beter
hij zou beter moeten weten iddquote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
Probeer je nu rationaliteit bij Lexie op te wekken?
Des te langer kun je genieten van het Nivarijdenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:12 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb het een jaar volgehouden in de blauwe, en altijd gezegd dat meer dan 3 auto's onzin is. Trek uw conclusie.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zozeer qua snelheid, maar bijvoorbeeld qua koppel. Net even bij de defender zitten spieken, maar die hebben allemaal > 225Nm en er is zelfs een turbo dieseltjeEn vergeet niet dat een landrover diesel > 1900 kg is met soortgelijke acceleratie/topsnelheid. De performance van de amerikaanse Rover V8 motor trouwens,
Maar goed, ben wel benieuwd of lexxx' deal nu doorgaat. Zo'n off-roader is geniaal in bv. de Eifel of Noorwegen, ik denk alleen wel dat er na een tijdje een km-vreter naast komt voor de nederlandse snelwegen
29,9 secondenquote:
Diemercedeskaart hangt ook op het werk. Maar geod we zijn dan ook best eengrote klant, denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef Paladijn het volgende:Sjoewe
Twee leuke kerstboodschappen geript van autoblog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet weer een T-5 eigenlijk?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef BaraCuda het volgende:
tvp![]()
Ik ben aan het kijken naar zeer goedkope 850 2.5L GLT's![]()
pure 5 cil geluid
Die zijn in aanschaf wat duurder helaas.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom niet weer een T-5 eigenlijk?
Ben je iig van de crossa af
mijn voorkeur gaat naar de DS, maar das puur persoonlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 18:30 schreef ThaFreak het volgende:
even wat meningen peilen, mag vanuit werk een psp of een ds uitkiezen maar zit al zolang niet meer in de gamers hobbie dat ik niet zal weten welke nou de betere is![]()
![]()
games is bij beide evenveel en ook voor elk wat wils....
iemand nuttige info![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb het idee dat je bij playstation wat serieuzere spellen hebben als dat ze bij Nintendo hebben?
Helaasch net boven je budget.. maar voor 'n fraaie 5 cilinder moet je deze hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zijn in aanschaf wat duurder helaas.
m'n broer heeft nu mijn oude T5. Die zou ik vast wel weer over kunnen kopen, maar meer al 2000 euro zal ik niet hebben als m'n appartement af is![]()
Daarbij klinkt de non-turbo veel mooier
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
Er is een vrachtwagen met bieten bij ons in de tuin getieft![]()
Gekanteld en alle bieten liggen in onze tuin
8 jaar geleden blijkbaar ook al gebeurdquote:Op woensdag 26 december 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fotooooo's!
En ga grasmaaien nu, heb je meteen bietenpulpmest
Dat was wel mooi geweest jaquote:Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie niet op je corsa ligt
Het is niet eens zijn hegjequote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef M5 het volgende:
Mooie verzameling bieten heb je daar Bara
Maar wat miep je nu over je hegje? Wees blij dat het geen 40 ton bagger uit een sloot is
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef M5 het volgende:
Mooie verzameling bieten heb je daar Bara
Maar wat miep je nu over je hegje? Wees blij dat het geen 40 ton bagger uit een sloot is
Diesel? Ho wacht! Ik Kan nog wel wat gebruikenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat was helemaal mooi geweest
![]()
Ligt berg diesel op straat, die zal ook wel de sloot in verdwijnen![]()
Maargoed graafmachine is weg, de rest van de vrachtwagens ook en de weg is afgezet door de politie.
Morgen dus even bij licht wat foto's maken.
Geen moment bij stil gestaan, kom je ff helpen die handel aftappen?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Diesel? Ho wacht! Ik Kan nog wel wat gebruiken
Zit vast nog wel een paar honderd liter in die tank.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen moment bij stil gestaan, kom je ff helpen die handel aftappen?
van suikerbieten kunnen ze toch ook biodiesel maken?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Zit vast nog wel een paar honderd liter in die tank.
't is dat ik geen lege jerrycans heb.. anders was ik al onderweg
Hmm misschien. Je kunt er ook E85 van makenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
van suikerbieten kunnen ze toch ook biodiesel maken?
wat maakt dat nu uit? vol heb ik er niets aan. ik moet lege hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je wel volle jerrycans dan M5?
Als we nou gewoon die hele tank eraf slopen?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:10 schreef M5 het volgende:
[..]
wat maakt dat nu uit? vol heb ik er niets aan. ik moet lege hebben.
Ik wil gewoon weten of je volle jerrycans hebt, en wat daar in zit!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:10 schreef M5 het volgende:
[..]
wat maakt dat nu uit? vol heb ik er niets aan. ik moet lege hebben.
je denkt dat ze de verkeerde hebben opgepakt in 't zandt?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of je volle jerrycans hebt, en wat daar in zit!
je hebt de honden losgelaten?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
Er is een vrachtwagen met bieten bij ons in de tuin getieft![]()
Gekanteld en alle bieten liggen in onze tuin
Nee, ik dnek dat ie jerrycans vol aardbeienjam heeft. Voorhet geval van een ontbijt op bed!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je denkt dat ze de verkeerde hebben opgepakt in 't zandt?
Bij albert.nl besteld?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:19 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog 10 foto's gemaakt maar die zijn allemaal wazig kutzooi![]()
Als ze hem straks gaan borgen nog maar een poging wagen want het is tifus koud.
suikerbietjes? Moet er eens tegen aan trappen dan lul je wel andersquote:Op donderdag 27 december 2007 11:13 schreef lipje het volgende:
goeiemoggel. Mag ik en kopje koffie met twee suikerbietjes?![]()
![]()
stalen neuzenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
suikerbietjes? Moet er eens tegen aan trappen dan lul je wel anders
Dinteloord zit een suikerfabriek.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar worden zuikerbieten uit Zeeland heen gebracht....?
In Groningen zitten er twee, maar het leek me ook vrij onlogisch dat ze daar heen gingen. Daarom vroeg ik me af waar nog meer zo'n fabriek zit!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dinteloord zit een suikerfabriek.
In groningen ook, maar daar zullen ze wel niet naar toe gaan
Ik ga bij m'n ouders eten, wanneer begint het? Heb m'n ontheffing in de nissan laten liggen en ben vandaag wezen carpoolen met pa aangezien die nissan langzaam sterft.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:49 schreef Fugie het volgende:
moge
bo, ik kom strax ff bakkie doenMoet vanavond naar ajax - twente in een skyboxje kijken
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:44 schreef Paladijn het volgende:
Koopje Bo, vervanging van de niksan voor slechts 35k!
[ afbeelding ]
Ja, de a-stijl zit in het midden van de deur
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:48 schreef lipje het volgende:
[..]
bakkie
is dat inclusief lijk/lichaamsresten?
uhm 20:15 begint de wedstrijd ofzo, maar we worden om half 6 verwacht voor het dinerquote:Op donderdag 27 december 2007 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n ouders eten, wanneer begint het? Heb m'n ontheffing in de nissan laten liggen en ben vandaag wezen carpoolen met pa aangezien die nissan langzaam sterft.
heb 75l rode diesel staan wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of je volle jerrycans hebt, en wat daar in zit!
Nee, zodra een doosje boutjes open is flikkeren we die voorraadtechnisch uit het systeemquote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef lipje het volgende:
moet je nou boutjes tellen?
Mja, dat kunje hier gewoon overal tanken aan de pomp, dus wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:19 schreef M5 het volgende:
[..]
heb 75l rode diesel staan wat dacht jij dan.
idd, mensen die dingen overpricenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
Zet je een kartmotor te koop met 1200 vraagprijs..
krijg je na 10 minuten een bod van 70 euroEcht dat soort lui moeten ze ophangen
Naar de hoerenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat ga je met die 70 euro doen?
Je hebt em voor 100 euro minder verkocht dan de vraagprijs en je denkt dat je er meer voor had moeten vragen?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naar de hoeren![]()
Nee 1100, maar als hij zo snel weg is had ik wel meer kunnen vragen geloof ik
daar deden jullie al zo je best voorquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de polizei is over gegaan tot het laten slopen van onze sierra
Ja dat komt vooral door mijn onderhandel kwaliteitenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt em voor 100 euro minder verkocht dan de vraagprijs en je denkt dat je er meer voor had moeten vragen?
ze komen naast je wonenquote:
ah je bent al geïntegreerdquote:
Heerlijke man ook. Krijg de graf kanker tiefus hahahaquote:
Volgens de commentaren zijn't Rotterdammersquote:
Mijn 'oops'momentje op het drachtsterplein met een ambu was net nadat ze de boel daar in onderhoud hadden gehad, misschien moest er nog iets aangezet worden. Auto linksvoor me ging opeens vol in de ankers waardoor ik ook maar meeremde - toen zag ik opeens zwaailichten en pas bij het voorbij rijden hoorde ik de sirenes enigszins. Licht bleef gewoon de hele tijd op groen staan trouwens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Als de V-tag goed werkt heb je heul geen groen licht bij de stoplichten als er een ambulance ook maar in de buurt is
winst gemaakt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Goede zaken gedaan vandaag trouwens, paar originele Mercedes rubbertjes verkocht aan een mercdes dealer
Die mag ie vast niet in eigen zak stekenquote:
Als die politieauto met sirene en zwaailichten inwerking reed zit die saab fout. Tenzij de politie onverantwoordelijk hard de kruising over reed, maar gezien de schade is dat niet het geval. En die airbags zijn wel op de goede manier af gegaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Fuug, opels zijn kut-auto's.
Je ramt frontaal in een Saab, waarna je zij-airbags afgaan:
[ afbeelding ]
En de kant waar je wel iets raakt gaat de zijairbag juist niet af
[ afbeelding ]
Saab reed door groen en werd geramd door de politieauto met sirene/zwaailichten, zit die Saab nu eigenlijk fout? Zelf ook ervaring met het niet/slecht horen van sirene's door de isolatie van de auto en bij een kruispunt met stoplichten en groen licht kijk je niet opzij of daar toevallig een auto aan komt raggen...
Uiteraardquote:
In Leeuwarden is alles van ons geloof ik. Zullen ze het verkeersbeinvloedingssysteem te duur hebben gevonden denk ik, paupers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef Paladijn het volgende:
En dat verhaal van de stoplichten klopt niet lexxx, ik stond net na dit ongeluk bij de CCF voor de spoorwegovergang te wachten toen er een andere ambu (platte neus, vast niet van jullie?) met signalen naast me kwam staan. Signalen netjes uit tot de trein voorbij was, toen weer aan, etc. Verkeer van links (Willem Lodewijkstraat) reed echter gewoon door groen op dat moment.
uiteraardquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die mag ie vast niet in eigen zak steken
In alle redelijkheid mag je ook van de politieagenten verwachten dat ze wel even opzij kijken of mensen daadwerkelijk voor ze stoppen. Zie mijn opmerking over het momentje met de ambu, een ongeluk als dit zit dan in een klein hoekje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Als die politieauto met sirene en zwaailichten inwerking reed zit die saab fout. Tenzij de politie onverantwoordelijk hard de kruising over reed, maar gezien de schade is dat niet het geval.
Die mag je uitleggen, die airbags zijn er toch om a) binnenkomend glas en b) jouw hoofd vs raam te voorkomen? Aan de bestuurderskant is dat geen issue, passagierskant wel.quote:En die airbags zijn wel op de goede manier af gegaan.
Betaalt de gemeente daar niet aan mee? Zou me niets verbazen als dat geld in de rampaal bij de harmonie gestopt isquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:In Leeuwarden is alles van ons geloof ik. Zullen ze het verkeersbeinvloedingssysteem te duur hebben gevonden denk ik, paupers.
Tsja.. die zullen vast wel gekeken hebben. En die Saab waarschijnlijk niet... Maar de politie maakt ook wel eens een fout.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In alle redelijkheid mag je ook van de politieagenten verwachten dat ze wel even opzij kijken of mensen daadwerkelijk voor ze stoppen. Zie mijn opmerking over het momentje met de ambu, een ongeluk als dit zit dan in een klein hoekje.
[..]
Airbags zijn er niet om het glas buiten te houden.. bij een aanrijding van op zij gaat het glas namelijk naar buiten en niet naar binnen. Die airbags zitten er in om je tegen harde delen van de inkomende auto te beschermen. De manier waarop de auto aan de zijkant is geraakt is waarschijnlijk dusdanig geweest dat de airbags aan de andere kant wel geactiveerd zijn.quote:Die mag je uitleggen, die airbags zijn er toch om a) binnenkomend glas en b) jouw hoofd vs raam te voorkomen? Aan de bestuurderskant is dat geen issue, passagierskant wel.
Haal GT5:P voor je PS3, online HD racen ftw.quote:
Rush hour 3 is idd niet zo best.. paar leuke fragmentjes.. maar als je 1 en 2 kent... 3 is dus het zelfde, maar niets nieuws.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Betaalt de gemeente daar niet aan mee? Zou me niets verbazen als dat geld in de rampaal bij de harmonie gestopt is
Zo maar eens ff rush hour 3 kijken, hij is vast te slecht.
Geen idee, ik weet niet waar Kijlstra en Oenema hun geld vandaan halenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Betaalt de gemeente daar niet aan mee? Zou me niets verbazen als dat geld in de rampaal bij de harmonie gestopt is
Zo maar eens ff rush hour 3 kijken, hij is vast te slecht.
Die harde delen van auto's drukken het glas wel weer naar binnen, maar dan nog zou ik de airbag aan de 'crash'kant verwachten en niet aan de kant die helemaal niet geraakt wordt. Ongeluk was nog wel redelijk heftig als ik de foto's zo zie, de Saab is over het fietsersstoplichtknopjesindrukpaaltje heen geramd nl.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:22 schreef M5 het volgende:
Airbags zijn er niet om het glas buiten te houden.. bij een aanrijding van op zij gaat het glas namelijk naar buiten en niet naar binnen. Die airbags zitten er in om je tegen harde delen van de inkomende auto te beschermen. De manier waarop de auto aan de zijkant is geraakt is waarschijnlijk dusdanig geweest dat de airbags aan de andere kant wel geactiveerd zijn.
Overigens staat de politie auto tegen de rijrichting in als ik het goed zie. Dat maakt de 'schuld' vraag nog wat lastiger.
Beetje onderuit hangen bij een no-brainer, moet wel lukken op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Rush hour 3 is idd niet zo best.. paar leuke fragmentjes.. maar als je 1 en 2 kent... 3 is dus het zelfde, maar niets nieuws.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Morgen een nieuwe auto voor de zaak bestellen
Ik vind de PS3 helemaal niksquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Haal GT5:P voor je PS3, online HD racen ftw.
Ik kan de mijne pas morgenvroeg afhalen @ postkantoor
-6 ( kansloos )quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Moet je toch eens wat side impact crash test bekijken... het glas van de zij ruiten gaat namelijk over de motorkap van de auto heen die naar binnen komt rijden. (bij een vrachtwagen misschien niet.. maar dan helpt je airbagje ook niet veel meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die harde delen van auto's drukken het glas wel weer naar binnen, maar dan nog zou ik de airbag aan de 'crash'kant verwachten en niet aan de kant die helemaal niet geraakt wordt. Ongeluk was nog wel redelijk heftig als ik de foto's zo zie, de Saab is over het fietsersstoplichtknopjesindrukpaaltje heen geramd nl.Voor meer pics en het verhaal, zie http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904
Dan maak ik er geen woorden meer aan vuil, alleen een plaatjequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik vind de PS3 helemaal niksBen meer een Xbox man
Ok, dan valt het glas naar buiten, maar je hebt wel een ruitenwisser in je oor hangenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Moet je toch eens wat side impact crash test bekijken... het glas van de zij ruiten gaat namelijk over de motorkap van de auto heen die naar binnen komt rijden. (bij een vrachtwagen misschien niet.. maar dan helpt je airbagje ook niet veel meer.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan maak ik er geen woorden meer aan vuil, alleen een plaatje
[ afbeelding ]
Je vriendin wil gewoon geen autopr0n op de tv :x dit zijn ingame beelden ^^
Oi dat ziet er wel puik uitquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel zonde van je ps3 dan, ondanks dat ie 'gratis' was :xquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik weet het
Staat hier ook een PS3 en die heeft in 6 weken al zeker 1 uur aangestaanIk vind de controller niet lekker vast houden, te klein en te licht.
En voor ik het vergeet:quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef PeuRac het volgende:
uiteraardquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxx > heb jij ook foto's van de Tempo driewieler?
Nah, geen ingame beelden toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Replay ziet er bij de tokyo demo op mijn scherm net zo goed uit (alleen de omgeving is magertjes gemodelled), dus ik ga er vanuit dat dit morgen bij de prologue ook het geval is. Grootste probleem is dat de auto's wat te plastisch 'schoon' zijn en dat de achtergronden overduidelijk gegenereerd zijn. Dat zie je hier bv. ook bij het publiek.quote:
Senksquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard
En van de Goliath
En zelfs van de extreem zeldzame in Nederland gebouwde Nemo
Ingame als 'in de race' zit ik niet met mijn neus op de bumper van een Alfa, maar ziet er soortgelijk uit. In de replay zullen ze wel wat extra filters en misschien extra smoothing toe kunnen passen. Ik kijk morgen wel even of ik wat foto's kan makenquote:
Een T6 is pauper, dan haal je een V8.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:31 schreef PeuRac het volgende:
XC90 T6 komt erbij, weet alleen de uitvoering niet meer exact, maar vrijwel alle opties voor zover ik kon zien. De S80 gaat naar mn moeder.
Waar is het voor?quote:
was het maar waarquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij ben jij een kloon.
XC90 T6 is idd pauper.. die wordt al bijna 3 jaar niet meer gemaakt.. 2e handsje dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een T6 is pauper, dan haal je een V8.
Maar leg eens uit Peu, waarom rijdt iedereen om je heen in dure bakken en jij in een schrale 155 1.8 van 500 euro? Ik moet namelijk elke keer grote moeite doen om je nog serieus te nemen
voor tegen de vervelingquote:
In dat geval zou ik de S80 van mijn vader krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef PeuRac het volgende:
Mn pa rijdt ook niet nieuw, die S80 hebben we ook niet nieuw gekocht. En ik rij in 'schrale' bakken omdat ik die zelf van mn eigen geld moet kopen. Dan is het lastig in een dure bak te rijden als je ook nog je studie en de rest moet betalen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Morgen een nieuwe occasion auto voor de zaak bestellen kopen
Baraquote:
dat was ie al nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
BaraNu klinkt het helemaal niet hip meer
verander dat vandaag dan ook, schalkse vlegel rakkerquote:
Inderdaad, niets nieuw, niets bestellen. Achteraf klopt er dus 5% van de hele PIMP zin.quote:
hoeveel kom je tekort?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand behoefte om tegen betaling zijn naam op een Niva te zien? Kom nog wat geld tekort
Je mag hoop ik toch wel doorhebben dat dat een parodie is op 'jee ik ben me der 2' zijn topic.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
startcondensator van lambo doet raar
peu, weet jij dit?
tijd voor een help Alex aan een Niva actie?quote:
Heb je een vriendin?quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef M5 het volgende:
Net I Am Legend in de bios gezien.. goeie film.. maar een beetje slap einde.
Ideaal om met je vriendin naar toe te gaan.. die zit binnen een half uur op je schoot en is voor de rest van haar leven bang in het donker![]()
Moet BB ook op een grotere server hebben, zoekik ook nog sponsors voorquote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef lipje het volgende:
[..]
tijd voor een help Alex aan een Niva actie?
Op het moment niet.quote:
Zo eng was die film nou ook weer nietquote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef M5 het volgende:
Net I Am Legend in de bios gezien.. goeie film.. maar een beetje slap einde.
Ideaal om met je vriendin naar toe te gaan.. die zit binnen een half uur op je schoot en is voor de rest van haar leven bang in het donker![]()
Jij bent dan ook een bikkel natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo eng was die film nou ook weer niet.
nee ze had gewoon geen schoot om op te kruipenquote:Op zondag 30 december 2007 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een bikkel natuurlijk
komen ze je ik-ben-opgelicht-kartblok kopen?quote:
voel je je aangesproken?quote:Op zondag 30 december 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo eng was die film nou ook weer niet.
Heulemaal niet opgelicht. Dat ding is gereviseerd voor 500 euroquote:Op zondag 30 december 2007 11:45 schreef lipje het volgende:
[..]
komen ze je ik-ben-opgelicht-kartblok kopen?
nog een paar daagjesquote:Op zondag 30 december 2007 12:28 schreef Alfisti het volgende:
Gaar.
daar zat toch een andere cilinder in dan je verwacht had, blok had iets van 2 jaar op de plank gelegenquote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal niet opgelicht. Dat ding is gereviseerd voor 500 euro![]()
Maar ik ben er weer vanaf
zie m'n reactie in dat topic.quote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef PNG het volgende:
[..]
Je mag hoop ik toch wel doorhebben dat dat een parodie is op 'jee ik ben me der 2' zijn topic.
Je mag gratis op onze servers. (moeten we wel ff kijken naar het dataverbruik van nu).quote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je een vriendin?
[..]
Moet BB ook op een grotere server hebben, zoekik ook nog sponsors voor(wil per se bij pcextreme blijven)
Jamaar... Dan moeten we het wel overzetten... En ik heb het twee jaar zo goed als gratis op en server gehad van een vriend, en daar kwam gezeik van...quote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je mag gratis op onze servers. (moeten we wel ff kijken naar het dataverbruik van nu).
Ik ben geen vriend.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jamaar... Dan moeten we het wel overzetten... En ik heb het twee jaar zo goed als gratis op en server gehad van een vriend, en daar kwam gezeik van...
je zat er op zaterdagmiddag?quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Op het moment niet.
Maar d'r zaten genoeg vrouwen in de zaal, dus gemiddeld gezien was dat ongeveer de reactie.
We hebben het er nog over.quote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben geen vriend.
We maken gewoon een contractje met duidelijke regels en eventueel wat reclame oid als tegenprestatie.
Je mag natuurlijk ook gewoon bij PCextreme blijven, ik hoor het wel.
Je geheugen is goedquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef lipje het volgende:
[..]
daar zat toch een andere cilinder in dan je verwacht had, blok had iets van 2 jaar op de plank gelegen
ohja en de cilinderwand was gescheurd
Damn weet ie me ook nog te vinden op mijn onderduikadresquote:
heb je het apparaat weer verkocht? ging ie je te snel?quote:Op zondag 30 december 2007 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je geheugen is goed![]()
Maar hij is getuned ja. Maar maakt allemaal niet uit, hij zoekt het maar uit
Nee joh, ik rij nu ICC das nog snellerquote:Op zondag 30 december 2007 13:36 schreef vlad het volgende:
[..]
heb je het apparaat weer verkocht? ging ie je te snel?
Lipjequote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Lipje met zn nieuwe bumper.
pics?quote:
bumper is alleen niet van 156quote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
proevenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
je bent traag ouwequote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:13 schreef lipje het volgende:
[..]
die hele tupperwarebak staat te koop in Den Haag.
linkje marktplaats
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:33 schreef Fugie het volgende:
heb je van die sportstoelen en dan zon gaar houten stuur
quote:Op zondag 30 december 2007 15:22 schreef Fugie het volgende:
en waarom bestaan er geen universele dakdragers
achja alfa's
bijnaquote:Op zondag 30 december 2007 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hhaha Opel met een deuk! Postbode paaltjesrammer! hahaha!
je stampvoet te weinigquote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
en ik doe even een bojotje
ow, in dat geval doe ik meequote:Op zondag 30 december 2007 17:15 schreef Fugie het volgende:
het is een ik verveel me bojotje, niet een ik ga de boel een week boycotten bojotje
Klopt, en om de dingen te doen dieik wil doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |