Ja ik heb tenminste stijl. en noem mij geen 'lul' ik heb meer Universiteiten afgerond dan jouw hele familie bij elkaarquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:12 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Ja ik heb tenminste stijl. en noem mij geen 'lul' ik heb meer Universiteiten afgerond dan jouw hele familie bij elkaar
Lulquote:Studierichting HBO BI
Oh wacht, ik snap hem, laat me even lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
uh die berichten komen zogenaamd van z'n opa, en dat profiel is dus van de kleinzoon
Dan nog, tis duidelijk een verkapt "ik-heb-gisteren-270km/h-gereden-in-de-lamborgini-van-mijn-vrouw" topicquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
uh die berichten komen zogenaamd van z'n opa, en dat profiel is dus van de kleinzoon
Laat ze maar lekker lullen opa van Het_Biertje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:08 schreef Het_Biertje het volgende:
gister werd ik na een ritje in de lambo van mijn vrouw [ afbeelding ]
wakker geschud door een raar lampje in het dashboard. het is een rood met paars ledje wat alleen knippert als ik harder dan 270 rijdt.
Hoe kan dat?
gegroet,
de opa van Het_Biertje
Dat is de leugendetectorquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:08 schreef Het_Biertje het volgende:
gister werd ik na een ritje in de lambo van mijn vrouw [ afbeelding ]
wakker geschud door een raar lampje in het dashboard. het is een rood met paars ledje wat alleen knippert als ik harder dan 270 rijdt.
Hoe kan dat?
gegroet,
de opa van Het_Biertje
Dan zou er dus niet een andere sensor in moeten, maar een andere motor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker lullen opa van Het_Biertje.
Dit komt omdat vooral bij exotische wagens de bedrijfstemperatuur optimaal moet zijn.
Maar omdat deze auto's veelal (de naam zegt het eigenlijk al) in exotische gebieden rondrijden heeft men gemeend de techniek aan de daar geldende temperaturen aan te passen.
In Nederland is het op dit moment aan de frisse kant, een snelheid van 270 km/h zorgt voor een hoop rijwind wat extra koud aanvoelt.
De TSS (Tempature Safety Sensor) denkt nu dus dat het blok te koud is om te doen wat je er van vraagt en waarschuwt je dus.
Krijg je deze waarschuwing ook beneden de 270 km/u? Gebeurt dit ook in de zomer?
Zoniet dan moet er een andere TSS in, 1tje met andere waardes die wél geschikt is voor een land met ons klimaat.
Nee, de motor komt wel gewoon op temperatuur maar door de rijwind meet de TSS verkeerde waarden waardoor er ONTERECHT een waarschuwing wordt gegeven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan zou er dus niet een andere sensor in moeten, maar een andere motor.
Tering. Als je toerenteller vaak in het rode gebied schiet los je dat toch ook niet op door er een andere toerenteller in te zetten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, de motor komt wel gewoon op temperatuur maar door de rijwind meet de TSS verkeerde waarden waardoor er ONTERECHT een waarschuwing wordt gegeven.
Is ook wel heel iets anders als een sensor die temperatuur aangeeft... Als je toerenteller in het rood komt moet je je rechtervoetje optillen of doorschakelen. Een temperatuursensor kan van slag raken en verkeerde waarden doorgeven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tering. Als je toerenteller vaak in het rode gebied schiet los je dat toch ook niet op door er een andere toerenteller in te zetten?
Ja dan is de sensor gewoon kapot. Maar als dat niet het geval is en die sensor zegt dat je motor te koud is dan istie gewoon te koud. Dan moet je óf zorgen dattie beter tegen die lage temperaturen kan, óf zorgen dattie warmer wordt. Maar niet gaan fucken met een sensor ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Is ook wel heel iets anders als een sensor die temperatuur aangeeft... Als je toerenteller in het rood komt moet je je rechtervoetje optillen of doorschakelen. Een temperatuursensor kan van slag raken en verkeerde waarden doorgeven.
Waar is dat topic gebleven, kan em niet meer vindenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vond ik dat topic over die kapotte warp-speed module van zo'n gozer zijn ruimteschip toch leuker
Klopt, een achterplaat met een andere schaalverdeling is in de regel voldoende.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tering. Als je toerenteller vaak in het rode gebied schiet los je dat toch ook niet op door er een andere toerenteller in te zetten?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef Borkydude het volgende:
Van wat voor auto is dat dashboard?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Je rijdt italiaans, wees blij dat het lampje het doet.
ik hou het er gewoon op dat de muizen in die v12 (vermin12) het niet meer redden bij 270quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef M5 het volgende:
Auto op z'n dak leggen, met schroevendraaier bodem er af draaien, motor loskoppelen van chassis en uitlaat. Blok er uit halen, ff naar de Lambo-dealer voor een ruilmotor onder coulance. Nieuw blok er weer in terug plaatsen. Oh ja, vergeet de ECU niet mee te nemen die kunnen ze dan ff uitlezen en indien nodig van nieuwe software voorzien. Na het terug plaatsen van het blok de onderkant weer dicht maken. Schroefjes eventueel met locktite aandraaien. Aanhaalmoment is 125 Nm. Auto weer op z'n wielen zetten en weer verder spelen.
Wat een crap! Temperatuur niet goed dan is die thermostaat niet goed. Hier moet ie net zo warm kunnen worden dan in umpalumpa land.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker lullen opa van Het_Biertje.
Dit komt omdat vooral bij exotische wagens de bedrijfstemperatuur optimaal moet zijn.
Maar omdat deze auto's veelal (de naam zegt het eigenlijk al) in exotische gebieden rondrijden heeft men gemeend de techniek aan de daar geldende temperaturen aan te passen.
In Nederland is het op dit moment aan de frisse kant, een snelheid van 270 km/h zorgt voor een hoop rijwind wat extra koud aanvoelt.
De TSS (Tempature Safety Sensor) denkt nu dus dat het blok te koud is om te doen wat je er van vraagt en waarschuwt je dus.
Krijg je deze waarschuwing ook beneden de 270 km/u? Gebeurt dit ook in de zomer?
Zoniet dan moet er een andere TSS in, 1tje met andere waardes die wél geschikt is voor een land met ons klimaat.
een vrouw in een lamborghini laten rijdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:08 schreef Het_Biertje het volgende:
gister werd ik na een ritje in de lambo van mijn vrouw [
Ik laat mijn Lambo wel altijd wassen door mijn dochters.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
een vrouw in een lamborghini laten rijden
Jij begrijpt het niet.quote:Op maandag 31 december 2007 20:49 schreef JipJapGoedje het volgende:
[..]
Wat een crap! Temperatuur niet goed dan is die thermostaat niet goed. Hier moet ie net zo warm kunnen worden dan in umpalumpa land.
Wist btw niet dat ze Lambo ombouwkits hadden voor een Lancia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |