Van deze houden we geen lijstje bij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:11 schreef Pruk het volgende:
Nouja, nou blijft tenminste de topictitel wel 1 keer intact
Hij's leuk
Moet je eens googlen op zijn naamquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gezinus Bonkestoter schrikt zich half dood als hij dit topic ineens tegenkomt
Vooral toen Keano geboren was en Kenji t ging uitspreken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
wat ik ook een hele aparte naam vond, en na even wennen best mooi , Akkemay.
en wat vinden we van de namen van enkele van de koters uit de Pfaffs , Keano, Kenji, Shania
oh wat ik een leuke jongensnaam vind ook, Sam, uitgesproken als Sam, niet als Sem bedoel ik dus.
Micha (als in Miega, niet Miesja , ook leuk, hoor, maar Mieja vind ik mooier ) ook
Hee... buurvrouw.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot geleefd, maar who the f*k is Story Elfman?
Ze speelde oa Dharma, in Dharma & Greg....quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot geleefd, maar who the f*k is Story Elfman?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
oh wat ik een leuke jongensnaam vind ook,
Micha (als in Miega, niet Miesja , ook leuk, hoor, maar Mieja vind ik mooier ) ook
Tja, hoe zou jij kijken als je 'Verhaaltje' heet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze speelde oa Dharma, in Dharma & Greg....
Scientology vriendjes, samen met haar man dus, van fam. Cruise...
Story is hun permanent boos kijkende zoontje
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vooral toen Keano geboren was en Kenji t ging uitspreken.
Hoe heet je neefke?
Piano
Dat vind ik echt een paardennaam. Hopelijk krijgt ze later geen bijpassend gebit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:43 schreef Ynske het volgende:
Kwam woensdag de naam Pleunie tegen voor een meisje
vond t eigenlijk best zielig voor dat kind
En dat doet me weer denken aan een oud klasgenooitje van me... Indraquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een paardennaam. Hopelijk krijgt ze later geen bijpassend gebit.
Ow, ik kende ook een Indra. Naar kindquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
En dat doet me weer denken aan een oud klasgenooitje van me... Indra
werd die ook I-hi-hi-hi-ndra genoemd?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik kende ook een Indra. Naar kind
Niet door mij, maar ik kende haar alleen omdat ze mijn zusje altijd pestte. We zaten wel allemaal op dezelfde school, zij 1 klas hoger dan mijn zusje en ik een paar klassen weer daarboven. Maar als ik had geweten dat ze dat niet leuk had gevonden, had ik de hele dag I-hi-hi-hi-ndra roepend door de school gelopen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
werd die ook I-hi-hi-hi-ndra genoemd?
quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
een collegaatje op kantoor had mijn namenboekje geleend, en had daaruit de naam Siejoban gekozen, dat vond ze zooooooooooo mooi![]()
toen ze hoorde dat het dus "Shevaugn' moest zijn, was ze helemaal![]()
eigenlijk had ik niets moeten zeggen
Jeej dat ben ik!quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef pinquit het volgende:
hihi, een vriendinnetje van mij gaat haar dochter ook siobhan noemen![]()
Dean & Dauphinequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:
Oke, dan neem ik gewoon nog een zoon..grmbblll..
Het combineert trouwens toch niet met Dean..
Daarom had ik ook maar afgezien van "Fauve" als meisjesnaam...Viev en Fauve ..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dean & Dauphine
Das inderdaad net een komisch duo Viev
Niks mis mee, hoor, die naamquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
En dat doet me weer denken aan een oud klasgenooitje van me... Indra
Tegenwoordig Amsterdamse, vroeger Brabantsequote:Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoor, die naam![]()
check gebit: geen paardengebit. check miss sly... amsterdamse, met een zusje, en ik pestte niet, ik werd gepest, dus dat kan ook niet. *phew*
Naar aanleiding van skapiche?!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Brighteyes het volgende:Jouw nickname! Zelf verzonnen? Of nav een liedje van een Skabandje?
Ken je ze? Duh... ik ben 5 jaar lang lid van de band geweest!quote:Op zondag 30 december 2007 10:44 schreef skadhd het volgende:
[..]
Naar aanleiding van skapiche?!
Ken je ze?
Het klopt helemaal met mij dus stiekumpjes gestolen...
Haha briljant. Nog steeds jammer dat jullie gestopt zijn, waren toch wel mn leukste ska-avondjes.quote:Op zondag 30 december 2007 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ken je ze? Duh... ik ben 5 jaar lang lid van de band geweest!
Wat grappig zeg!
Whaha Fan-Anne...Dat is even old skool.quote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef pinquit het volgende:
BE, dát is nou dus FAN-ANNE.
had ik toch verteld
en anne, dát is nou de voorganger van marloes.. had ik toch verteld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BE leest toch niks meer nu Sasha dr is![]()
Ja, dat lieve olifantje in dierenpark Amersfoortquote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef bixister het volgende:
ik ken ook alleen maar een hele leuke Indra!
Die d'r eigen kind doodgetrapt heeft. Echt een schatjequote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, dat lieve olifantje in dierenpark Amersfoort
omg.... nu ja, gelukkig hielden ze niet van Delfts Blauw of zo .... dat roept helemaal zo rottig...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef Vivi het volgende:
Vandaag in het blad "Kinderen" een baby met de naam: "Swarovski"![]()
Fan Anne! Oooooh!quote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef pinquit het volgende:
BE, dát is nou dus FAN-ANNE.
had ik toch verteld
en anne, dát is nou de voorganger van marloes.. had ik toch verteld![]()
hooooi!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fan Anne! Oooooh!
Haai!Dat optreden toen met je verjaardag (
was dat het? ) is nog steeds een van mijn favorieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |