Naar aanleiding van skapiche?!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Brighteyes het volgende:Jouw nickname! Zelf verzonnen? Of nav een liedje van een Skabandje?
Ken je ze? Duh... ik ben 5 jaar lang lid van de band geweest!quote:Op zondag 30 december 2007 10:44 schreef skadhd het volgende:
[..]
Naar aanleiding van skapiche?!
Ken je ze?
Het klopt helemaal met mij dus stiekumpjes gestolen...
Haha briljant. Nog steeds jammer dat jullie gestopt zijn, waren toch wel mn leukste ska-avondjes.quote:Op zondag 30 december 2007 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ken je ze? Duh... ik ben 5 jaar lang lid van de band geweest!
Wat grappig zeg!
Whaha Fan-Anne...Dat is even old skool.quote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef pinquit het volgende:
BE, dát is nou dus FAN-ANNE.
had ik toch verteld
en anne, dát is nou de voorganger van marloes.. had ik toch verteld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BE leest toch niks meer nu Sasha dr is![]()
Ja, dat lieve olifantje in dierenpark Amersfoortquote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef bixister het volgende:
ik ken ook alleen maar een hele leuke Indra!
Die d'r eigen kind doodgetrapt heeft. Echt een schatjequote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, dat lieve olifantje in dierenpark Amersfoort
omg.... nu ja, gelukkig hielden ze niet van Delfts Blauw of zo .... dat roept helemaal zo rottig...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef Vivi het volgende:
Vandaag in het blad "Kinderen" een baby met de naam: "Swarovski"![]()
Fan Anne! Oooooh!quote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef pinquit het volgende:
BE, dát is nou dus FAN-ANNE.
had ik toch verteld
en anne, dát is nou de voorganger van marloes.. had ik toch verteld![]()
hooooi!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fan Anne! Oooooh!
Haai!Dat optreden toen met je verjaardag (
was dat het? ) is nog steeds een van mijn favorieten!
Ik dacht aan A-ne-as. Deed me niet aan anus denken, maar nu je het zo zegt klinkt het ineens een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:47 schreef Vivi het volgende:
Anus?
Ai-né-as... leuke naam, voor een Griek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:50 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik dacht aan A-ne-as. Deed me niet aan anus denken, maar nu je het zo zegt klinkt het ineens een stuk minder leuk.
Ik geloof niet dat wij werden onderwezen in het 'vinden': Aeneas is een mythologische held-> punt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:20 schreef Principessa het volgende:
Ik vond Aeneas eigenlijk niet zo'n held.. Laat zijn vrouw achter in de vlammen en laat Dido zelfmoord plegen.. poepoe wat een held.
Ik denk dat de medewerker van de krant vergeten was zijn brilletje op te zetten voor het typenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:52 schreef KD-fotografie het volgende:
O'ja, vandaag stond Neesjejah in de krant.
hehequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij werden onderwezen in het 'vinden': Aeneas is een mythologische held-> punt.
Niet zo vooruitstrevend, die docenten klassieke talen![]()
.
[..]
Eén van mijn katten heet Wiep(ie).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:14 schreef bixister het volgende:
ik heb een tante wybrechtje. in de volksmond: wiepie.
Zo heet één van mijn beste vriendinnen ook, en het is ook echt een Fenneke.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef MUUS het volgende:
Mijn nicht heeft een friese naam, Fenneke..
Hoe spreek je dat uit?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef weirdmiss het volgende:
ik zie een hoop mooie namen voorbij komen......heb me paar jaar geleden voor me dochter rot lope zoeken naar een mooie bijzondere naam.....kwam deze op een amerikaanse site tegen en zo heet me dochter nu dus ook....
Daynah
Dus echt Day zoals je 'dag' uitspreekt in het engels?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:12 schreef weirdmiss het volgende:
de eerste a gaat klinken als e......
meeste mensen hebben er egt moeite mee die laten de letters klinken zoals het er staat dus y als i maar klinkt als j
Evander vind ik best wel mooi!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:58 schreef MUUS het volgende:
Er zat een Aeneas bij mij op school en hij had een broertje Evander..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |