Van deze houden we geen lijstje bij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:11 schreef Pruk het volgende:
Nouja, nou blijft tenminste de topictitel wel 1 keer intact
Hij's leuk
Moet je eens googlen op zijn naamquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gezinus Bonkestoter schrikt zich half dood als hij dit topic ineens tegenkomt
Vooral toen Keano geboren was en Kenji t ging uitspreken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
wat ik ook een hele aparte naam vond, en na even wennen best mooi , Akkemay.
en wat vinden we van de namen van enkele van de koters uit de Pfaffs , Keano, Kenji, Shania
oh wat ik een leuke jongensnaam vind ook, Sam, uitgesproken als Sam, niet als Sem bedoel ik dus.
Micha (als in Miega, niet Miesja , ook leuk, hoor, maar Mieja vind ik mooier ) ook
Hee... buurvrouw.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot geleefd, maar who the f*k is Story Elfman?
Ze speelde oa Dharma, in Dharma & Greg....quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot geleefd, maar who the f*k is Story Elfman?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
oh wat ik een leuke jongensnaam vind ook,
Micha (als in Miega, niet Miesja , ook leuk, hoor, maar Mieja vind ik mooier ) ook
Tja, hoe zou jij kijken als je 'Verhaaltje' heet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze speelde oa Dharma, in Dharma & Greg....
Scientology vriendjes, samen met haar man dus, van fam. Cruise...
Story is hun permanent boos kijkende zoontje
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vooral toen Keano geboren was en Kenji t ging uitspreken.
Hoe heet je neefke?
Piano
Dat vind ik echt een paardennaam. Hopelijk krijgt ze later geen bijpassend gebit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:43 schreef Ynske het volgende:
Kwam woensdag de naam Pleunie tegen voor een meisje
vond t eigenlijk best zielig voor dat kind
En dat doet me weer denken aan een oud klasgenooitje van me... Indraquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een paardennaam. Hopelijk krijgt ze later geen bijpassend gebit.
Ow, ik kende ook een Indra. Naar kindquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
En dat doet me weer denken aan een oud klasgenooitje van me... Indra
werd die ook I-hi-hi-hi-ndra genoemd?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik kende ook een Indra. Naar kind
Niet door mij, maar ik kende haar alleen omdat ze mijn zusje altijd pestte. We zaten wel allemaal op dezelfde school, zij 1 klas hoger dan mijn zusje en ik een paar klassen weer daarboven. Maar als ik had geweten dat ze dat niet leuk had gevonden, had ik de hele dag I-hi-hi-hi-ndra roepend door de school gelopen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
werd die ook I-hi-hi-hi-ndra genoemd?
quote:Op maandag 24 december 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
een collegaatje op kantoor had mijn namenboekje geleend, en had daaruit de naam Siejoban gekozen, dat vond ze zooooooooooo mooi![]()
toen ze hoorde dat het dus "Shevaugn' moest zijn, was ze helemaal![]()
eigenlijk had ik niets moeten zeggen
Jeej dat ben ik!quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef pinquit het volgende:
hihi, een vriendinnetje van mij gaat haar dochter ook siobhan noemen![]()
Dean & Dauphinequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef Vivi het volgende:
Oke, dan neem ik gewoon nog een zoon..grmbblll..
Het combineert trouwens toch niet met Dean..
Daarom had ik ook maar afgezien van "Fauve" als meisjesnaam...Viev en Fauve ..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dean & Dauphine
Das inderdaad net een komisch duo Viev
Niks mis mee, hoor, die naamquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
En dat doet me weer denken aan een oud klasgenooitje van me... Indra
Tegenwoordig Amsterdamse, vroeger Brabantsequote:Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoor, die naam![]()
check gebit: geen paardengebit. check miss sly... amsterdamse, met een zusje, en ik pestte niet, ik werd gepest, dus dat kan ook niet. *phew*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |