Ik heb zowaar 5 AB matches op rij gewonnen. Nog even en dan hoef ik niet meer te PVP'enquote:Op maandag 24 december 2007 19:01 schreef Willie_Nelson het volgende:
Alliance FTW.
quote:Op maandag 24 december 2007 18:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Net mijn http://www.warcraftpets.c(...)llaneous/firefly.asp geloot.
Gaaaf !quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Aangezien ik nog niets boeiends heb....
[..]
zo jij hebt flink huisgehouden in booty bayquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Gratz!
Ik heb net even
http://thottbot.com/i12185
http://thottbot.com/i22744
http://thottbot.com/i22745
http://thottbot.com/i22743
http://thottbot.com/i22742
opgepikt!Yarrrrrrrrr
Wow tof! Misschien die ook maar eens een beetje gaan grindenquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Aangezien ik nog niets boeiends heb....
[..]
Succes.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Wow tof! Misschien die ook maar eens een beetje gaan grinden.
Waar is datquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Terug Vind Portal:
[ link | afbeelding ]
beetje veel hunter gearquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:54 schreef Mauro het volgende:
Klik
Is dit wat?
Gearwise bedoel ik dan.
Is een offspeck, niet mijn main, main is resto.
Oh, en het is pre-MH/BT raiding spul.
En let niet op de nub-talents. Voornamelijk voor pvp gedaan
vette screeniequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Terug Vind Portal:
[ link | afbeelding ]
Het is echt toffe gear maar als je 3 keer heroic mechanar doet of 1 keer karazhan dan kan je al een nieuwe totem kopen en dan nog een mooie nieuwe chest en ben je helemaal klaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar klagen de hunters in mijn guild ook al over.
Boeie!
Dankjequote:
Dit is de World Tree dacht ik:quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:54 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
'T lijkt op Hinterlands + World tree
Ik had er 1447 kills voor nodig. Dat verspreid over een aantal dagen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Succes.
Ben al dagen aan het grinden geweest voor dat ding maar nog steeds niet gedropt
daar lopen flink wat draken rond , ben er eens geweest om mithril te grinden.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*Klik -> naar beneden scrollen -> naar coords plaatje kijken*
[ afbeelding ]
Ja klopt, vloog er langs toen ik hem nam, dus had geen last van draakjesquote:Op woensdag 26 december 2007 14:45 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
daar lopen flink wat draken rond , ben er eens geweest om mithril te grinden.
Dank @)quote:Op woensdag 26 december 2007 06:32 schreef tonks het volgende:
Het is echt toffe gear maar als je 3 keer heroic mechanar doet of 1 keer karazhan dan kan je al een nieuwe totem kopen en dan nog een mooie nieuwe chest en ben je helemaal klaarvooral die fistweps vind ik echt tof
Blizzard heeft dat nooit vrijgegeven dus ik betwijfel dat ten zeerste. Zou een slechte zaak zijn als het kon.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:50 schreef Fratz het volgende:
hmm ik kan me herinneren dat ik ooit op een site ben geweest waar je kon bekijken welke chars bij welk account hoorden. uiteraard weet ik de link niet meer. iemand een idee?
Dat kan zeker weten nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:50 schreef Fratz het volgende:
hmm ik kan me herinneren dat ik ooit op een site ben geweest waar je kon bekijken welke chars bij welk account hoorden. uiteraard weet ik de link niet meer. iemand een idee?
De armory? Warcraftrealms.com? Daar kun je chars zien en bij de laatste ook geschiedenis maar niet bij welk account welke char hoortquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:50 schreef Fratz het volgende:
Lower City quests http://www.wowhead.com/?quests&filter=cr=1;crs=1011;crv=0 :-)quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:41 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Blizzard heeft dat nooit vrijgegeven dus ik betwijfel dat ten zeerste. Zou een slechte zaak zijn als het kon.
Edit:
TVP & Elemental ftw!
Is er trouwens een andere manier om Lower City rep te halen dan Sethek Halls en Shadow Labyrinth te doen (na Honored)? Ik moet snel 3k rep hebben(ik spaar voor Gavel of Unearthed Secrets LINK).
Gelukkig ligt het niet aan mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef Jimbo het volgende:
heb ik ook hier ;_; en mn maat ookgvd ik zou vandaag mn gladiator bow hebben
Gebalanceerd dus beetje tanken en beetje healen of is dat bij een druid juist niet handig?quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Type ipconfig/flushdns and press Enter
Dat hielp voor mij.
Slappy, wat wil je doen?
Wil je healen, of wil je tanken/dps?
Of wil je dmg spells gaan casten?
Neem maar aan dat je vooral zult moeten tanken als druid. Ik zou als ik jou was voor feral gaan, ook nog eens de beste levelling spec.quote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef Slappy het volgende:
[..]
Gebalanceerd dus beetje tanken en beetje healen of is dat bij een druid juist niet handig?
i lolledquote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef tonks het volgende:
Verveelde me vandaag prive servertje gemaakt op mijn laptop en de hele dag gear lopen kopen en maken, had op een gegeven moment een hunter met 4000 spelldamage die 12000 arcane shots schoot. .morph is ook een leuke functie, filmpje gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef RitseB het volgende:
ik heb mn account maar weer eens geactiveertgaat wel een stuk sneller met die nieuwe patch !
Ik heb mijn account eergisteren ook maar weer eens geactiveert. Gaat inderdaad vrij snel nu nog drie levels dan OutlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ik heb de mats en zit op darkspear. Als je daar ook zit kunnen we wel iets regelen zodat ik een beetje van de kosten van de mats terug krijg en jij je 250G kunt besparen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef flyguy het volgende:
Die warlock-epic mount quest zuigt zwaar! Niemand gaat meer naar scholomance of dire maul. Het probleem is dat ik al een dikke 200G heb uitgegeven... dan maar soloen op 70...
https://upgrade.wow-europ(...)ml?locale=en_GB#nonequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:56 schreef nubie het volgende:
Raar dat je op worldofwarcraft online wel naar BC kunt upgraden en op wow-europe niet.
Ik zeg niks ik zeg niks! You can't resist, resistance is futile!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Killjoy het volgende:
*Sniff* Ben maandje geleden gestopt, maar krijg nu weer zin, wat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door WyriHaximus op 03-01-2008 19:48:33 ]phluphy for president!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zeg niks ik zeg niks! You can't resist, resistance is futile!
EDIT: Hebben jullie het trouwens al gehoord? Vliegende boten in de volgende patch!1111oneone
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, nice one
.
Dat zou zeker helpen, alleen zit niet op darkspearquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:35 schreef santax het volgende:
[..]
Ik heb de mats en zit op darkspear. Als je daar ook zit kunnen we wel iets regelen zodat ik een beetje van de kosten van de mats terug krijg en jij je 250G kunt besparen.
lol wtf? Netjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:41 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Suddenly THOUSEND of them!
Dirge?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef RitseB het volgende:
bij wie op de server word dr ook al dirge gespamt ?
kword er schijt ziek van xD
haha bij mij op deathwing, kan der wel om lachen... somsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef RitseB het volgende:
Die fase waren ze al uit, nu spammen ze met Krol Bladequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef RitseB het volgende:
Tsja Humansquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:40 schreef DjNivek het volgende:
En wat me nou toch eens opviel;
WIGGERS IN WOW!
[ afbeelding ]
Met mn imba paintskills, sinds vandaag op 2
Op stormscale is het altijd die warglaive? oid iigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:04 schreef PallominnoX het volgende:
Hier spammen ze Staff of Jordan.
Hier is Executus btw.
Niet hier ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:35 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die fase waren ze al uit, nu spammen ze met Krol Blade
Neen. Helemaal niets. Wat ik nu heb gedaan is de trial gedownload van WOW Europe en de code invoeren zodat ie continue gebruikt kan worden... Wat moet je anders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen autorun waardoor je het install schermpje ziet?
Potverdomme, ze hebben me idd een MAC spel meegegevenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 07:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, check ff het hoesje. Staat er PC DVD of MAC DVD op? Anders ff ruilen voor de goede.
Het maakt niet zoveel uit. Download een PC installatie en gebruik die voor de install als dat nog echt nodig is. WoW koop je over het algemeen voor de key, want die heb je gewoon nodig om te kunnen spelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef WRNL het volgende:
[..]
Potverdomme, ze hebben me idd een MAC spel meegegevenMaarja.... dan maar genaaid verder met mijn gebruikte code...
Voortaan beter controleren WRNL![]()
![]()
Maar kunnen ze het controleren dat de code gebruikt is?
Ah ok. Dan hou ik deze maar. Hij doet het perfect in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit. Download een PC installatie en gebruik die voor de install als dat nog echt nodig is. WoW koop je over het algemeen voor de key, want die heb je gewoon nodig om te kunnen spelen
Ironforge uit, rechts aan houden, kom je er vanzelfquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:16 schreef WRNL het volgende:
Weet iemand waar Gnomeregan ligt? Ik ben namelijk nu met de missie 'Operation Recombobulation' bezig om de Gnomes te verslaan voor 8 Restabilization Cog's en 8 Gyromechanic Gear's.
[..]
Ah ok. Dan hou ik deze maar. Hij doet het perfect in ieder geval!
De winkel niet direct, maar als het goed is zit er plastic om het hoesje heen en je hebt kans dat als dat er af is dat ze het niet meer terug nemen. Op het moment dat ze jouw MAC doos aan iemand anders verkopen en die gene komt met de klacht terug dat de code al is gebruikt zal er bij hun wel een belletje gaan rinkelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef WRNL het volgende:
[..]
Potverdomme, ze hebben me idd een MAC spel meegegevenMaarja.... dan maar genaaid verder met mijn gebruikte code...
Voortaan beter controleren WRNL![]()
![]()
Maar kunnen ze het controleren dat de code gebruikt is?
Joa, zie je dat paadje ten noordwesten van Brewnall de bergen ingaan? Dat is emquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:35 schreef viezerdt het volgende:
noord van brewnall village toch? kom er niet zo vaak als horde zijnde, maar heb die start area's van de allies ook wel gedaan
Het leuke is: Er zit een beschermhoes erover heen waar geen titel bij staat van PC DVD of MAC DVD. Dus ik moest hem eerst openhalen en uit de verpakking halen en daar (op de DVD-box zelf) staat PC DVD. Je wordt goed genaaid als je niet uitkijkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De winkel niet direct, maar als het goed is zit er plastic om het hoesje heen en je hebt kans dat als dat er af is dat ze het niet meer terug nemen. Op het moment dat ze jouw MAC doos aan iemand anders verkopen en die gene komt met de klacht terug dat de code al is gebruikt zal er bij hun wel een belletje gaan rinkelen. Maar goed je kunt hier de juiste client downloaden: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/download/index.html (Moet je nu wel de PC client selecteren
.)
Tsja, als je nu geen Alliance was gaan spelen en op Lightbringer had gezeten, dan misschien welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:15 schreef WRNL het volgende:
[..]
Het leuke is: Er zit een beschermhoes erover heen waar geen titel bij staat van PC DVD of MAC DVD. Dus ik moest hem eerst openhalen en uit de verpakking halen en daar (op de DVD-box zelf) staat PC DVD. Je wordt goed genaaid als je niet uitkijkt.
Nu ontopic over het spel. Heerlijk spel! Dat ik dit nooit eerder heb gedaan. En nu ben ik level 11. Heeft iemand misschien eens tijd om met mij quests te doen?
Ah, daar spelen mijn vrienden ook op dus vandaar. Maar je kan niet zomaar naar mij toevliegen, lopen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, als je nu geen Alliance was gaan spelen en op Lightbringer had gezeten, dan misschien wel
Nu 64 op m'n priest. Hiernaast nog een druid gerolled, die zit nu op 27. Level 70 is in zicht, kan niet te lang meer duren.
Je moet op dezelfde server zitten. En aangezien er erg veel servers zijn is de kans klein dat je er 1 met mij deelt. Er is vast wel een andere FOKker die op jouw server zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:31 schreef WRNL het volgende:
[..]
Ah, daar spelen mijn vrienden ook op dus vandaar. Maar je kan niet zomaar naar mij toevliegen, lopen?
en!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef WRNL het volgende:
Ik ben een Gnoompje van Allies.
Dit ben ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
en!
allakhazam is handig kleine vent.
hopelijk zit je met die naam niet op een RP-serverquote:
Hmm Gnome on a stickquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef WRNL het volgende:
Ik ben een Gnoompje van Allies.
*kwijl*quote:
Wat? Gnome on a Stick:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
rustig! gnomes zijn best lief, niet om op te eten.
Haha ja idd dat soort dingen zijn leuk. Kan me nog herinneren dat ze een keer allerlei verklein dingen op iemand gedaan hadden en hij niet groter dan de neus van een schoenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:41 schreef Mauro het volgende:
Hahah... zo'n transformdinges bij de steden en een bezemsteel van haloween
Wat veel leuker is, een NE druid met een Tauren pakje aan, op een talbuk, met winterfall firewater en elixer of giant growth op én dan ook nog eens heroism van een shaman...
Moet je eens zien hoe groot zoiemand dan wordt!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:59 schreef Stommie het volgende:
[..]
hopelijk zit je met die naam niet op een RP-server![]()
gister in nieuwe guild gegaan, om het RP-en es even te verkennen, tot nu toe erg tof
gewoon om je te plagenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Denk dat de Gnome van me vriendin (67) meer kans gaat maken
.
quote:
Is jouw vriendin 67?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
.
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |