Ik heb de mats en zit op darkspear. Als je daar ook zit kunnen we wel iets regelen zodat ik een beetje van de kosten van de mats terug krijg en jij je 250G kunt besparen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef flyguy het volgende:
Die warlock-epic mount quest zuigt zwaar! Niemand gaat meer naar scholomance of dire maul. Het probleem is dat ik al een dikke 200G heb uitgegeven... dan maar soloen op 70...
https://upgrade.wow-europ(...)ml?locale=en_GB#nonequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:56 schreef nubie het volgende:
Raar dat je op worldofwarcraft online wel naar BC kunt upgraden en op wow-europe niet.
Ik zeg niks ik zeg niks! You can't resist, resistance is futile!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Killjoy het volgende:
*Sniff* Ben maandje geleden gestopt, maar krijg nu weer zin, wat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door WyriHaximus op 03-01-2008 19:48:33 ]phluphy for president!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zeg niks ik zeg niks! You can't resist, resistance is futile!
EDIT: Hebben jullie het trouwens al gehoord? Vliegende boten in de volgende patch!1111oneone
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, nice one
.
Dat zou zeker helpen, alleen zit niet op darkspearquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:35 schreef santax het volgende:
[..]
Ik heb de mats en zit op darkspear. Als je daar ook zit kunnen we wel iets regelen zodat ik een beetje van de kosten van de mats terug krijg en jij je 250G kunt besparen.
lol wtf? Netjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:41 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Suddenly THOUSEND of them!
Dirge?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef RitseB het volgende:
bij wie op de server word dr ook al dirge gespamt ?
kword er schijt ziek van xD
haha bij mij op deathwing, kan der wel om lachen... somsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef RitseB het volgende:
Die fase waren ze al uit, nu spammen ze met Krol Bladequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:02 schreef RitseB het volgende:
Tsja Humansquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:40 schreef DjNivek het volgende:
En wat me nou toch eens opviel;
WIGGERS IN WOW!
[ afbeelding ]
Met mn imba paintskills, sinds vandaag op 2
Op stormscale is het altijd die warglaive? oid iigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:04 schreef PallominnoX het volgende:
Hier spammen ze Staff of Jordan.
Hier is Executus btw.
Niet hier ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:35 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die fase waren ze al uit, nu spammen ze met Krol Blade
Neen. Helemaal niets. Wat ik nu heb gedaan is de trial gedownload van WOW Europe en de code invoeren zodat ie continue gebruikt kan worden... Wat moet je anders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen autorun waardoor je het install schermpje ziet?
Potverdomme, ze hebben me idd een MAC spel meegegevenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 07:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, check ff het hoesje. Staat er PC DVD of MAC DVD op? Anders ff ruilen voor de goede.
Het maakt niet zoveel uit. Download een PC installatie en gebruik die voor de install als dat nog echt nodig is. WoW koop je over het algemeen voor de key, want die heb je gewoon nodig om te kunnen spelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef WRNL het volgende:
[..]
Potverdomme, ze hebben me idd een MAC spel meegegevenMaarja.... dan maar genaaid verder met mijn gebruikte code...
Voortaan beter controleren WRNL![]()
![]()
Maar kunnen ze het controleren dat de code gebruikt is?
Ah ok. Dan hou ik deze maar. Hij doet het perfect in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit. Download een PC installatie en gebruik die voor de install als dat nog echt nodig is. WoW koop je over het algemeen voor de key, want die heb je gewoon nodig om te kunnen spelen
Ironforge uit, rechts aan houden, kom je er vanzelfquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:16 schreef WRNL het volgende:
Weet iemand waar Gnomeregan ligt? Ik ben namelijk nu met de missie 'Operation Recombobulation' bezig om de Gnomes te verslaan voor 8 Restabilization Cog's en 8 Gyromechanic Gear's.
[..]
Ah ok. Dan hou ik deze maar. Hij doet het perfect in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |