Bwhehe, je hebt het over jorienvandenherikquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een hele wedstrijd van Feyenoord,
Vincken moet gewoon half jaartje bij excelsior hard worden door veel te spelen!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef De.Kromme het volgende:
Kunnen ze Vincken's contract niet ontbinden?
Hij moest vrij zijn om zijn vuurwerk te verkopen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vincken moet gewoon half jaartje bij excelsior hard worden door veel te spelen!!
Wqaarom is Lucius ook vrij geweest..........als er 1 moet trainen (en hard ook) is hij het!!
Lul toch niet, joh.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom is Lucius ook vrij geweest..........als er 1 moet trainen (en hard ook) is hij het!!
quote:"Zowel Alves als Thomas Prager heeft een blessure opgelopen tegen Roda JC en is er tegen Feyenoord niet bij", aldus trainer Gertjan Verbeek in De Telegraaf.
Zeg ik toch niet. Wat heeft het alleen voor een zin om te zeggen dat hij harder moet trainen? Beter zal hij toch niet worden.quote:
Opbouwend is het wel goed maar meneer moet leren door te lopen zodat de flank bezet blijft en af en toe een bal aannemen ipv het in 1x te doen!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet. Wat heeft het alleen voor een zin om te zeggen dat hij harder moet trainen? Beter zal hij toch niet worden.
Verdedigend is hij waardeloos en opbouwend vind ik hem wel redelijk.
quote:'Geen paniekaankopen in winterstop'
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt op korte termijn zijn selectie te versterken in de komende transferperiode, maar de club legt de lat zo hoog mogelijk.
,,We willen alleen kwaliteit,’’ zegt technisch manager Peter Bosz. ,,We hebben een lijstje van spelers die voldoen aan onze eisen. Blijken die om wat voor reden dan ook niet haalbaar, dan halen we niemand. We gaan nog steeds voor versterking, maar we doen geen paniekaankopen.’’
Een speler die hoog op de verlanglijst staat van Feyenoord is André Ooijer. De verdediger van Blackburn Rovers is in de winterstop echter niet haalbaar, weet Bosz. ,,Ik heb een paar keer contact gehad met de voorzitter van Blackburn. Hij benadrukte dat André tussentijds absoluut niet mag vertrekken.’’
Feyenoord sluit niet uit dat Ooijer in de zomer wél haalbaar is. ,,André heeft me gezegd dat hij het goed naar zijn zin heeft bij Blackburn, maar ook dat hij ooit graag naar Feyenoord zou komen,’’ aldus Bosz. ,,De winterstop is gewoon een lastige periode om spelers te halen, dat is bekend. Voetballers die goed presteren, worden over het algemeen aan hun contract gehouden. Wij weten precies wat we willen, maar we zijn nu aan het bekijken wat er wel en niet mogelijk is.’’
Trainer Bert van Marwijk heeft begrip voor de situatie. ,,Aan jongens waar we niet voor honderd procent achter staan, hebben we niets,’’ aldus de coach. ,,Dan maar een wat minder brede, maar uitgebalanceerde selectie. Alles wat we halen, moet van toegevoegde waarde zijn.’’
Richting het uitduel met SC Heerenveen heeft Van Marwijk sowieso weinig personele problemen, nu Luigi Bruins en Nicky Hofs weer volledig inzetbaar zijn. Beide spelers trainden gisterochtend voluit. De rest van de vaste kern basisspelers - tien man sterk - kreeg een dag vrijaf van Van Marwijk. Onder anderen Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler en Henk Timmer ontbraken daardoor op het oefenveld. Vandaag zijn ze er wel weer gewoon bij.
,,Na overleg met de medische staf hebben we dat besloten,’’ aldus de trainer. ,,Die jongens waren niet meer helemaal fris, vandaar. Op deze manier kunnen ze even opladen voor de laatste wedstrijd van het jaar.’’
Van Marwijk verwacht een zwaar duel in Friesland, waar Feyenoord zich tot winterkampioen kan kronen. ,,SC Heerenveen is gewoon een sterke ploeg en ik verwacht dat ze ons veel onder druk gaan zetten. Dat zou ik ook doen als ik trainer was van de tegenstander. Voor ons is dat een goede les, het is de beste manier om ons daartegen te leren wapenen.’’
Ja vanaf dinsdag kunnen ze al komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef De.Kromme het volgende:
Open deuren weer.
minst gepasseerde DEFENSE van NL dat is FRquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind dat Bahia zich prima heeft ontwikkeld dit seizoen, hij is niet foutloos, maar dat is Hofland ook zeker niet. Vind het wel wat hebben die rushes van Bahia naar voren, en bij corners is hij gevaarlijk met het hoofd.
Ik vermoed Excelsior, VVV of de Graafschap.quote:Nederlandse club meldt zich voor Ekramy
Volgens het Algemeen Dagblad heeft tenminste een Nederlandse club zich al gemeld om Ekramy voor de tweede seizoenshelft te huren. Feyenoord wil de keeper het liefst verhuren om hem aan spelen toe te laten komen. "Het liefst aan een club in de buurt, zodat we hem goed kunnen blijven volgen," aldus Bosz in het AD.
Excelsior zal wel niet. Die zullen Graafland wel in het goal houden. Misschien WIllem II nog?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vermoed Excelsior, VVV of de Graafschap.
in de buurt en dan kom je met vvvquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze idd zijn kwaliteiten goed beoordelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
Misschien wel een ploeg uit de Jupiler League.
Dordrecht ofzo.
quote:Roy Makaay - cijfer: 9
Ook Liverpools coach Benitez moet hebben gezien hoe Dirk Kuyt zwoegt en zwoegt. Zijn lopen wordt steeds meer sjouwen. Als Crouch al weg mag bij Liverpool, hoeveel tijd is Dirk dan nog gegund? Tegen Portsmouth een van de minsten, mocht hij tegen Derby County maar een kwartiertje meedoen, nota bene als vervanger van de pijlsnelle Ryan Babel.
Roy Makaay zwoegt nooit. Zijn voetballen gaat al jaren van een leien dakje. Kuyt zal zeggen: ‘Hallo, hij speelt tegen jongens die bij ons de tweede divisie niet halen’. We antwoorden: ‘ Sorry, Makaay scoorde ook in Spanje en in Duitsland’. Hem maakt het geen sikkepit uit. Een betere aankoop dan die van Makaay heeft de eredivisie lang niet gezien. Niet meer sinds de komst van Ronaldo misschien. Op dat niveau moeten we denken. Suárez? Een ergerlijke egoïst.
Ari? Komt er wel, maar is er nog niet. Perez is geen Makaay, Alves is geen Makaay, Luque is geen Makaay en Pellè is verre van een Makaay. Ik noem de naam met alle plezier nog een keer: Makaay. Feyenoord maakt een dikke kans op de titel dankzij Makaay. Moet je zien hoe hij vrijloopt: van een leien dakje gaat ook dat. Voorstoppers liggen nachten wakker, uit hun slaap gehouden door een mantra: ik mag Makaay niet uit mijn rug laten weglopen. Wat doet Makaay? Hij loopt weg uit de rug van elke verdediger die hij op zijn weg vindt. Vònden ze hem maar op hun weg. Twee à drie seconden verdwijnt hij uit ieders blik. Geen mens die nog weet waar Makaay is. Op de tribune speuren mensen met verrekijkers de grasmat af. Waar is hij, verdorie? Hé, hij staat voor het doel, ontvangt gracieus de bal en tikt hem binnen. Het is een en al verstoppertje spelen wat Makaay doet.
Hoe zwaar is daarbij vergeleken de tred van Kuyt. De Engelse velden zuigen hem vast, steeds verder zakt hij weg in de zware oudejaarsklei, steeds zichtbaarder wordt zijn lijden. Vorige week tegen Portsmouth gaf Torres hem van rechts een bal waarop Dirk reageerde met de vertraging van een spraakprobleem na een lichte vaatbloeding. Ja, hij wíst dat hij lichtvoetig moest wegdansen bij zijn tegenstander, de bal tegemoet. Dat was de theorie. In de praktijk kon hij niets anders doen dan wachten totdat de bal naar hem toekwam. Etalagebenen. Het scheelde minder dan een halve seconde en een doelpunt. Intussen zoeken voorstoppers alom naar een schim van Makaay.
Zelfs zijn schaduw is ze te vlug af.
Hij heeft ons ooit met Rapid Wien uit de UEFA Cup geknikkerd door 2 goals te maken waardoor het 3-0 werd volgens mijquote:
Juistem. Die knakkerd moet nog eerder dood, dan dat hij het rood-en-wit komt verdedigen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ons ooit met Rapid Wien uit de UEFA Cup geknikkerd door 2 goals te maken waardoor het 3-0 werd volgens mij.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Juistem. Die knakkerd moet nog eerder dood, dan dat hij het rood-en-wit komt verdedigen.
Makaay is in z'n eentje al dodelijk, hebben we hem niet voor nodigquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:21 schreef M.Melandri het volgende:
samen met makaay dodelijk koppel
En waarom dat dan niet??quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kuijt hoef ik ook niet terug te zien.
goedkoop is die idd niet maar van waarde welquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
liever een goedkope jonge spits om Makaay heen.
Geen moffen bij Feijenoord.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
jancker is wel een optie in de winterstop
Die thuiswedstrijd was haast nog erger..quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ons ooit met Rapid Wien uit de UEFA Cup geknikkerd door 2 goals te maken waardoor het 3-0 werd volgens mij.
Wijze woorden Happel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
Juistem. Die knakkerd moet nog eerder dood, dan dat hij het rood-en-wit komt verdedigen.
Grootste held in jaren in de Kuipquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:03 schreef Klingon het volgende:
Henk Spaan met een mooi stukje over Makaay, uit de GPD-dagbladen van vandaag:
[..]
Utrecht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Flikker nou op met hem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
¤ 850.000 voor carsten, laat maar komen!
Alleen moet die nog wat meer scoren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Grootste held in jaren in de Kuip.
[..]
Utrecht.
meen je hopelijk nie??????quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
¤ 850.000 voor carsten, laat maar komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |