Stein Huysegems is een ex-feyenoorder..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
Dit is het Feijenoordtopic...
Ja daarom..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
Dit is het Feijenoordtopic...
Daar zitten heel wat clubs tussen waar we het meestal niet zo makkelijk tegen hebbenquote:za 12/1 Feyenoord PSV Eredivisie
di 15/1 Deurne Feyenoord KNVB-beker
vr 18/1 Excelsior Feyenoord Eredivisie
do 24/1 Feyenoord FC Twente Eredivisie
zo 27/1 Feyenoord FC Groningen Eredivisie
wo 30/1 Feyenoord AZ Eredivisie
zo 3/2 Ajax Feyenoord Eredivisie
We kunnen anders nog altijd als 3e het nieuwe jaar in gaan...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
De wintertitel (wat die ook waard moge zijn) komt dichterbij!
Als dat het geval zal zijn dan houden we de schade in ieder geval beperkt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
We kunnen anders nog altijd als 3e het nieuwe jaar in gaan...
za 12/1 Feyenoord PSV Eredivisiequote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Brownietje het volgende:
Die kunnen we ook wel gebruiken ook.
[..]
Daar zitten heel wat clubs tussen waar we het meestal niet zo makkelijk tegen hebben![]()
Da's een hele pittige periode..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Brownietje het volgende:
Die kunnen we ook wel gebruiken ook.
[..]
Daar zitten heel wat clubs tussen waar we het meestal niet zo makkelijk tegen hebben![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
en ajax uit verliezen we
Deurne is uit..quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Ok, pittig rijtje dan. Maar wel thuis.
ja dat wordt weer een echte test. Als we dit nou eens weten te winnen kan je ook met een goed gevoel de winterstop in.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:33 schreef ruud_fr het volgende:
Heerenveen mist gelukkig wat belangrijke spelers, maar blijft toch lastig
Als dit dan ook een voorbode kan zijn aan de uitslag van de wedstrijd..quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat wordt weer een echte test. Als we dit nou eens weten te winnen kan je ook met een goed gevoel de winterstop in.
Hopen dat bruins weer mee kan doen, en hofs ook. Ook hopen dat bahia lekker speelt. Deed het goed tegen sparta.
Good old Tininho..quote:Als Feyenoord zondag wint in Heerenveen, kroont het zich tot winterkampioen. Dat zal echter geen gemakkelijke opgave worden, want de laatste zege van Feyenoord in Friesland dateert alweer van negen seizoenen geleden. In het seizoen 1998/1999, waarin Feyenoord kampioen zou worden, maakte Tininho de winnende goal.
Het zijn voortekenen. Als we zondag winnen worden we kampioen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Als dit dan ook een voorbode kan zijn aan de uitslag van de wedstrijd..![]()
[..]
Good old Tininho..![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het zijn voortekenen. Als we zondag winnen worden we kampioen!
Die 3 wedstrijden thuis zijn gewoon makkelijke overwinningen, telkens 2-0quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, die pittige rijtjes. Bij ons ook al. Na 3 februari zullen we een hoop weten vermoed ik...
minstensquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die 3 wedstrijden thuis zijn gewoon makkelijke overwinningen, telkens 2-0
quote:Tiental Feyenoorders zijn dagje vrij
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk heeft tien beoogde basisspelers vrijdag vrijaf gegeven. Van Marwijk hoopt op die manier zijn ploeg scherp te krijgen voor de belangrijke confrontatie in Heerenveen, tegen de plaatselijke sc.
Om die reden waren Hofland, Makaay, Sahin, De Guzman, Bahia, Lucius, Timmer, Van Bronckhorst, De Cler en Slory niet op het traininsgveld te bewonderen. Allen kunnen gewoon spelen tegen Heerenveen.
De coach denkt dat rust in deze drukke periode een goede remedie is tegen de afnemende scherpte. "Ik wil dat we ons maximaal voorbereiden en dat iedereen zo fit mogelijk is. Ik had de laatste weken het idee dat een aantal spelers niet echt scherp meer was. Daarom heb ik bijna mijn hele elftal vrij gegeven"
Overigens ontbreken bij de Rotterdammers nog de langdurig uit de roulatie zijnde Ron Vlaar en Tim Vincken.
Sinds wanneer hebben wij geld teveel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef De.Kromme het volgende:
Kunnen ze Vincken's contract niet ontbinden?
Mooizo. Het is toch van de zotte dat we de hele verdediging van PSV, die van een aantal jaren geleden, weer bijeen rapen om Feijenoord er bovenop te helpen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef De.Kromme het volgende:
Feyenoord zet komst Ooijer uit het hoofd
28/12/2007 14:00
De smsjes van Feyenoord-spelers naar André Ooijer blijven zeer waarschijnlijk zonder resultaat. De Rotterdamse club rekent er niet op dat de Oranje-international van Blackburn Rovers naar De Kuip komt.
'Ooijer heeft het naar zijn zin bij Blackburn, maar stond ook positief tegenover een overgang naar Feyenoord. Momenteel is dat echter onhaalbaar', tekent De Telegraaf op uit de mond van trainer Bert van Marwijk.
Feyenoord was de eerste club die voorzichtig hengelde naar de diensten van Ooijer. Inmiddels zouden ook Ajax en AZ het hebben voorzien op de routine van de 33-jarige verdediger. PSV liet onlangs weten geen pogingen in het werk te zullen stellen om 33-voudig international terug naar Eindhoven te halen.
Ooijer is in Blackburn bezig aan zijn tweede seizoen. In zijn eerste jaargang miste de verdediger het slot door een beenbreuk. Momenteel is hij herstellende van een hamstringblessure.
Het zal me niets verbazen als 'held' Peter Bosz al bijna op vakantie was omdat ie dacht Ooijer al binnen te hebbenNu maar hopen dat Feyenoord al met alternatieven aan tafel zit deze week.
Omdat ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooizo. Het is toch van de zotte dat we de hele verdediging van PSV, die van een aantal jaren geleden, weer bijeen rapen om Feijenoord er bovenop te helpen...
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooizo. Het is toch van de zotte dat we de hele verdediging van PSV, die van een aantal jaren geleden, weer bijeen rapen om Feijenoord er bovenop te helpen...
Dat is niet zo relevant nu, heb jij vertrouwen in de scouting dan? Liever Ooijer dan nog zo'n Bahia.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan nog zo een Bahia? Wat is er dan mis met Bahia? Wat is er mis met de jeugd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant nu, heb jij vertrouwen in de scouting dan? Liever Ooijer dan nog zo'n Bahia.
Idd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan nog zo een Bahia? Wat is er dan mis met Bahia? Wat is er mis met de jeugd?
En ik vind het wel relevant hoe een team wordt opgebouwd. De komst van Ooijer is een noodoplossing, terwijl het veel belangrijker is om iets op lange termijn op te bouwen.
haha, jij heb er ook kijk opquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan nog zo een Bahia? Wat is er dan mis met Bahia? Wat is er mis met de jeugd?
En ik vind het wel relevant hoe een team wordt opgebouwd. De komst van Ooijer is een noodoplossing, terwijl het veel belangrijker is om iets op lange termijn op te bouwen.
Je klinkt alsof je dit seizoen nog geen wedstrijd van Feyenoord hebt gezien, Bahia speelt de laatste tijd namelijk best goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha, jij heb er ook kijk op![]()
1. Die play off wedstrijd bij ajax uit, verloren door Bahia.
2. Als bahia naar de zijkant gaat om uit te verdedigen, dan raakt die de bal ALTIJD kwijt.
3. Groningen uit dit seizoen mede verloren door een persoonlijke fout van Bahia
Wat ik niet snap aan van marwijk, dat hij bij een 2-0 voorsprong de laatste 20-10 minuten Jordy Buijs niet er in zet voor Bahia ofzo
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2. Als bahia naar de zijkant gaat om uit te verdedigen, dan raakt die de bal ALTIJD kwijt.
Wat ik niet snap aan van marwijk, dat hij bij een 2-0 voorsprong de laatste 20-10 minuten Jordy Buijs niet er in zet voor Bahia ofzo
Investeren in de toekomst kan ook met andere spelers, bij voorkeur jongere.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef De.Kromme het volgende:
Bahia heeft alles in zich om een goede verdediger te worden, behalve z'n karakter. Hij is gewoon te aardig, laat hem eens een keertje een spits doormidden trappen dan wordt het misschien ooit nog eens wat.
Een noodoplossing zou ik Ooijer eigenlijk niet vinden. We doen volop mee om het landskampioenschap nu, en volgend jaar in de Champions League spelen is ook investeren in de langere termijn.
Feijenoord is nu al de minst gepasseerde verdediging van Nederland. Zoveel noodzaak, op de linksbackpositie na, is er niet voor versterking achterin. En met Hofland, de Cler en, jawel, Lucius heb je voldoende ervaring. Laat Feijenoord een jonge verdediger, die ook kan opbouwen, van rond de 25 halen, heb je echt veel meer aan dan een uitgebluste dertiger die nog twee jaar meekan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef De.Kromme het volgende:
Een noodoplossing zou ik Ooijer eigenlijk niet vinden. We doen volop mee om het landskampioenschap nu, en volgend jaar in de Champions League spelen is ook investeren in de langere termijn.
Dat zou natuurlijk het beste zijn maar zo gemakkelijk zijn die niet te vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord is nu al de minst gepasseerde verdediging van Nederland. Zoveel noodzaak, op de linksbackpositie na, is er niet voor versterking achterin. En met Hofland, de Cler en, jawel, Lucius heb je voldoende ervaring. Laat Feijenoord een jonge verdediger, die ook kan opbouwen, van rond de 25 halen, heb je echt veel meer aan dan een uitgebluste dertiger die nog twee jaar meekan.
Nee, maar daar moet je wel naar streven als club zijnde en dus niet genoegen nemen met een 33-jarige die komt afbouwen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk het beste zijn maar zo gemakkelijk zijn die niet te vinden.
Kun jij toevallig nog kaarten regelen voor Zondag?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jullie, muv Vincken en Vlaar, wél helemaal fit voor zondag?? Zelfs nog een dagje geen training, lekker hoor...
Eens kijken wat 'we' zonder Breuer (geschorst), Bak Nielsen (geblesseerd), Jong-a-Pin (twijfelachtig), Roorda (geblesseerd), Prager (twijfelachtig), Hanssen (al veel langer geblesseerd), Bradley (geschorst) en Alves (twijfelachtig) kunnen gaan doen...
Kortom, als je éénmaal in de hoek zit waar de klappen vallen... ...krijg je de koploper op bezoek.
De laatste jaren heeft Feyenoord het lastig in Heerenveen. Wanneer Feyenoord echter zondag zonder punt(en) naar huis gaat dan is gezien bovenstaande waslijst er 1) een wonder gebeurd of 2) Feyenoord het landskampioenschap niet waardig.. (maar wie dan wel? PSV, Ajax, FC Twente, Roda JC, FC Groningen en wijzelf presteren ook veel te wisselvallig)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun jij toevallig nog kaarten regelen voor Zondag?
Zie jij wel eens een hele wedstrijd van Feyenoord, Bahia dit seizoen, of vorig seizoen is jaar en dag verschil hoor. En Hofland ging tegen Groningen ook gruwelijk in de fout hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bwhehe, je hebt het over jorienvandenherikquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een hele wedstrijd van Feyenoord,
Vincken moet gewoon half jaartje bij excelsior hard worden door veel te spelen!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef De.Kromme het volgende:
Kunnen ze Vincken's contract niet ontbinden?
Hij moest vrij zijn om zijn vuurwerk te verkopen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vincken moet gewoon half jaartje bij excelsior hard worden door veel te spelen!!
Wqaarom is Lucius ook vrij geweest..........als er 1 moet trainen (en hard ook) is hij het!!
Lul toch niet, joh.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom is Lucius ook vrij geweest..........als er 1 moet trainen (en hard ook) is hij het!!
quote:"Zowel Alves als Thomas Prager heeft een blessure opgelopen tegen Roda JC en is er tegen Feyenoord niet bij", aldus trainer Gertjan Verbeek in De Telegraaf.
Zeg ik toch niet. Wat heeft het alleen voor een zin om te zeggen dat hij harder moet trainen? Beter zal hij toch niet worden.quote:
Opbouwend is het wel goed maar meneer moet leren door te lopen zodat de flank bezet blijft en af en toe een bal aannemen ipv het in 1x te doen!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet. Wat heeft het alleen voor een zin om te zeggen dat hij harder moet trainen? Beter zal hij toch niet worden.
Verdedigend is hij waardeloos en opbouwend vind ik hem wel redelijk.
quote:'Geen paniekaankopen in winterstop'
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt op korte termijn zijn selectie te versterken in de komende transferperiode, maar de club legt de lat zo hoog mogelijk.
,,We willen alleen kwaliteit,’’ zegt technisch manager Peter Bosz. ,,We hebben een lijstje van spelers die voldoen aan onze eisen. Blijken die om wat voor reden dan ook niet haalbaar, dan halen we niemand. We gaan nog steeds voor versterking, maar we doen geen paniekaankopen.’’
Een speler die hoog op de verlanglijst staat van Feyenoord is André Ooijer. De verdediger van Blackburn Rovers is in de winterstop echter niet haalbaar, weet Bosz. ,,Ik heb een paar keer contact gehad met de voorzitter van Blackburn. Hij benadrukte dat André tussentijds absoluut niet mag vertrekken.’’
Feyenoord sluit niet uit dat Ooijer in de zomer wél haalbaar is. ,,André heeft me gezegd dat hij het goed naar zijn zin heeft bij Blackburn, maar ook dat hij ooit graag naar Feyenoord zou komen,’’ aldus Bosz. ,,De winterstop is gewoon een lastige periode om spelers te halen, dat is bekend. Voetballers die goed presteren, worden over het algemeen aan hun contract gehouden. Wij weten precies wat we willen, maar we zijn nu aan het bekijken wat er wel en niet mogelijk is.’’
Trainer Bert van Marwijk heeft begrip voor de situatie. ,,Aan jongens waar we niet voor honderd procent achter staan, hebben we niets,’’ aldus de coach. ,,Dan maar een wat minder brede, maar uitgebalanceerde selectie. Alles wat we halen, moet van toegevoegde waarde zijn.’’
Richting het uitduel met SC Heerenveen heeft Van Marwijk sowieso weinig personele problemen, nu Luigi Bruins en Nicky Hofs weer volledig inzetbaar zijn. Beide spelers trainden gisterochtend voluit. De rest van de vaste kern basisspelers - tien man sterk - kreeg een dag vrijaf van Van Marwijk. Onder anderen Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler en Henk Timmer ontbraken daardoor op het oefenveld. Vandaag zijn ze er wel weer gewoon bij.
,,Na overleg met de medische staf hebben we dat besloten,’’ aldus de trainer. ,,Die jongens waren niet meer helemaal fris, vandaar. Op deze manier kunnen ze even opladen voor de laatste wedstrijd van het jaar.’’
Van Marwijk verwacht een zwaar duel in Friesland, waar Feyenoord zich tot winterkampioen kan kronen. ,,SC Heerenveen is gewoon een sterke ploeg en ik verwacht dat ze ons veel onder druk gaan zetten. Dat zou ik ook doen als ik trainer was van de tegenstander. Voor ons is dat een goede les, het is de beste manier om ons daartegen te leren wapenen.’’
Ja vanaf dinsdag kunnen ze al komenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef De.Kromme het volgende:
Open deuren weer.
minst gepasseerde DEFENSE van NL dat is FRquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind dat Bahia zich prima heeft ontwikkeld dit seizoen, hij is niet foutloos, maar dat is Hofland ook zeker niet. Vind het wel wat hebben die rushes van Bahia naar voren, en bij corners is hij gevaarlijk met het hoofd.
Ik vermoed Excelsior, VVV of de Graafschap.quote:Nederlandse club meldt zich voor Ekramy
Volgens het Algemeen Dagblad heeft tenminste een Nederlandse club zich al gemeld om Ekramy voor de tweede seizoenshelft te huren. Feyenoord wil de keeper het liefst verhuren om hem aan spelen toe te laten komen. "Het liefst aan een club in de buurt, zodat we hem goed kunnen blijven volgen," aldus Bosz in het AD.
Excelsior zal wel niet. Die zullen Graafland wel in het goal houden. Misschien WIllem II nog?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vermoed Excelsior, VVV of de Graafschap.
in de buurt en dan kom je met vvvquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze idd zijn kwaliteiten goed beoordelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
Misschien wel een ploeg uit de Jupiler League.
Dordrecht ofzo.
quote:Roy Makaay - cijfer: 9
Ook Liverpools coach Benitez moet hebben gezien hoe Dirk Kuyt zwoegt en zwoegt. Zijn lopen wordt steeds meer sjouwen. Als Crouch al weg mag bij Liverpool, hoeveel tijd is Dirk dan nog gegund? Tegen Portsmouth een van de minsten, mocht hij tegen Derby County maar een kwartiertje meedoen, nota bene als vervanger van de pijlsnelle Ryan Babel.
Roy Makaay zwoegt nooit. Zijn voetballen gaat al jaren van een leien dakje. Kuyt zal zeggen: ‘Hallo, hij speelt tegen jongens die bij ons de tweede divisie niet halen’. We antwoorden: ‘ Sorry, Makaay scoorde ook in Spanje en in Duitsland’. Hem maakt het geen sikkepit uit. Een betere aankoop dan die van Makaay heeft de eredivisie lang niet gezien. Niet meer sinds de komst van Ronaldo misschien. Op dat niveau moeten we denken. Suárez? Een ergerlijke egoïst.
Ari? Komt er wel, maar is er nog niet. Perez is geen Makaay, Alves is geen Makaay, Luque is geen Makaay en Pellè is verre van een Makaay. Ik noem de naam met alle plezier nog een keer: Makaay. Feyenoord maakt een dikke kans op de titel dankzij Makaay. Moet je zien hoe hij vrijloopt: van een leien dakje gaat ook dat. Voorstoppers liggen nachten wakker, uit hun slaap gehouden door een mantra: ik mag Makaay niet uit mijn rug laten weglopen. Wat doet Makaay? Hij loopt weg uit de rug van elke verdediger die hij op zijn weg vindt. Vònden ze hem maar op hun weg. Twee à drie seconden verdwijnt hij uit ieders blik. Geen mens die nog weet waar Makaay is. Op de tribune speuren mensen met verrekijkers de grasmat af. Waar is hij, verdorie? Hé, hij staat voor het doel, ontvangt gracieus de bal en tikt hem binnen. Het is een en al verstoppertje spelen wat Makaay doet.
Hoe zwaar is daarbij vergeleken de tred van Kuyt. De Engelse velden zuigen hem vast, steeds verder zakt hij weg in de zware oudejaarsklei, steeds zichtbaarder wordt zijn lijden. Vorige week tegen Portsmouth gaf Torres hem van rechts een bal waarop Dirk reageerde met de vertraging van een spraakprobleem na een lichte vaatbloeding. Ja, hij wíst dat hij lichtvoetig moest wegdansen bij zijn tegenstander, de bal tegemoet. Dat was de theorie. In de praktijk kon hij niets anders doen dan wachten totdat de bal naar hem toekwam. Etalagebenen. Het scheelde minder dan een halve seconde en een doelpunt. Intussen zoeken voorstoppers alom naar een schim van Makaay.
Zelfs zijn schaduw is ze te vlug af.
Hij heeft ons ooit met Rapid Wien uit de UEFA Cup geknikkerd door 2 goals te maken waardoor het 3-0 werd volgens mijquote:
Juistem. Die knakkerd moet nog eerder dood, dan dat hij het rood-en-wit komt verdedigen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ons ooit met Rapid Wien uit de UEFA Cup geknikkerd door 2 goals te maken waardoor het 3-0 werd volgens mij.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Juistem. Die knakkerd moet nog eerder dood, dan dat hij het rood-en-wit komt verdedigen.
Makaay is in z'n eentje al dodelijk, hebben we hem niet voor nodigquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:21 schreef M.Melandri het volgende:
samen met makaay dodelijk koppel
En waarom dat dan niet??quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kuijt hoef ik ook niet terug te zien.
goedkoop is die idd niet maar van waarde welquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
liever een goedkope jonge spits om Makaay heen.
Geen moffen bij Feijenoord.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
jancker is wel een optie in de winterstop
Die thuiswedstrijd was haast nog erger..quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ons ooit met Rapid Wien uit de UEFA Cup geknikkerd door 2 goals te maken waardoor het 3-0 werd volgens mij.
Wijze woorden Happel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Happel het volgende:
Juistem. Die knakkerd moet nog eerder dood, dan dat hij het rood-en-wit komt verdedigen.
Grootste held in jaren in de Kuipquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:03 schreef Klingon het volgende:
Henk Spaan met een mooi stukje over Makaay, uit de GPD-dagbladen van vandaag:
[..]
Utrecht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Flikker nou op met hem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
¤ 850.000 voor carsten, laat maar komen!
Alleen moet die nog wat meer scoren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Grootste held in jaren in de Kuip.
[..]
Utrecht.
meen je hopelijk nie??????quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
¤ 850.000 voor carsten, laat maar komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |