en met geluk. Naja, 1 punt tegen Heerenveen.quote:
idd. Was niet eens een overtreding die vrije trapquote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een kankerpot.![]()
Zelfs vorig jaar speelden we beter en wat een kankermanier om een goal tegen te krijgen pffffffffffffff
Lucius? Die was nog een van de minst slechten vandaag. Buijs en Bruins waren vandaag de grote boosdoeners, maar Bruins heeft natuurlijk extreem veel krediet, Buijs had al bijna niets.quote:Op zondag 30 december 2007 16:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man wat een baggerpot, dachten die gasten dat ze op 10% ook konden winnen ofzo?? Laat maar lekker naar huis lopen voor straf!!!
Lucius verkopen en wel DIRECT!!
Vond er niks onbegrijpelijks aan. Zal dan wel aan mijn gebrekkige voetbalkennis liggen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:39 schreef De.Kromme het volgende:
Buijs is echt het Feyenoordshirt onwaardig, echt een schande dat zo iemand in onze clubkleuren mag spelen.
En ik was al nooit fan van Bert, maar van mij mag ie vandaag nog tekenen voor het Nederlandse elftal met z'n onbegrijpelijke wissels en behoudende spel dat met de week slechter wordt.
Buijs heeft nog nooit krediet gehad. Afgeschreven, nog voordat, hij gehaald was.quote:Op zondag 30 december 2007 16:45 schreef De.Kromme het volgende:
Lucius? Die was nog een van de minst slechten vandaag. Buijs en Bruins waren vandaag de grote boosdoeners, maar Bruins heeft natuurlijk extreem veel krediet, Buijs had al bijna niets.
Buijs inbrengen opzich is al onbegrijpelijk, en al helemaal als je in zijn plek Hofs of desnoods Lee in kunt zetten.quote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond er niks onbegrijpelijks aan. Zal dan wel aan mijn gebrekkige voetbalkennis liggen.
De uitslag was niet eens dramatisch, maar als Alves er bij was geweest was het een ouderwetse 4-1 overwinning voor Heerenveen geweest.quote:We hebben niet verloren, ik klaag niet. Had namelijk erger verwacht vandaag.
Vind je dat heel vreemd dan? Voordat ie gehaald werd wist iedereen al dat ie niet kon voetballen en hij bevestigd dit alleen maar al anderhalf jaar.quote:Buijs heeft nog nooit krediet gehad. Afgeschreven, nog voordat, hij gehaald was.
Die is d'r al 3 keer opgeweest vorige week, maar het blijft mooi natuurlijk!quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef MaatjeTho het volgende:
Op Eurosprort nu UEFA finale 2002! Hing een mooi sfeertje moet ik zeggen.
Er werd veel aangevallen over Lucius zn kant omdattie niks tegen hield. Dat gezeik op Bruins snap ik niet die jongen is nog lang niet fit en toch zeikt die verslaggever hem af..........Bert had hem denk ik never mogen opstellen!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lucius? Die was nog een van de minst slechten vandaag. Buijs en Bruins waren vandaag de grote boosdoeners, maar Bruins heeft natuurlijk extreem veel krediet, Buijs had al bijna niets.
Scheelde niet veel.quote:Op zondag 30 december 2007 16:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man wat een baggerpot, dachten die gasten dat ze op 10% ook konden winnen ofzo??
Misschien ligt het aan mij, maar wat ik zag is dat Lucius centraler ging spelen met Greene en dat Buijs de positie van Lucius overnam. Hij werd dus geen middenvelder. Gezien het spelbeeld geen onbegrijpelijke wissel.quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Buijs inbrengen opzich is al onbegrijpelijk, en al helemaal als je in zijn plek Hofs of desnoods Lee in kunt zetten.
Ik vind dat typisch voor de meeste supporters bij Feijenoord. Vrij triest. En zo vaak heeft hij nog niet gespeeld dit seizoen.quote:Vind je dat heel vreemd dan? Voordat ie gehaald werd wist iedereen al dat ie niet kon voetballen en hij bevestigd dit alleen maar al anderhalf jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |