quote:Op maandag 24 december 2007 16:04 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #337: De enige echte derby!
Ja, snap ik.quote:
Inderdaad, kan me daar maar weinig ooverwinningen herinneren, alleen in 99 0 - 1 een beauty van Tininoquote:Op maandag 24 december 2007 20:21 schreef Erasmusch het volgende:
Heerenveen uit is altijd kut
Dat het zin loos is, wij hebben vrij vervoer naar Sparta, en hun niet..quote:Op maandag 24 december 2007 23:00 schreef M.Melandri het volgende:
wat boeit dat ?
Al komen ze lopend ze gaan de pan in!!quote:Op maandag 24 december 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta heeft een buscombi naar ons woensdag, is dat nou echt nodig ?
nee, slaat nergens opquote:Op maandag 24 december 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta heeft een buscombi naar ons woensdag, is dat nou echt nodig ?
bedacht me net dat er vast fans zijn die LANGS de Kuip komen met de trein naar West en dan weer terug moeten hahahahahaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:58 schreef don-diablo het volgende:
Volgens RTV Rijnmond mag van Marwijk bondscoach worden van Gudde. Al bekend?
(verkapte tvp)
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:07 schreef Lurtt1 het volgende:
Als je morgen rond half 11 naar de klantenservice gaat... zullen er dan nog kaartjes zijn voor 9.50, ik geloof het uitvak of is de kans niet echt groot?
quote:Feyenoord - Sparta Rotterdam
Wedstrijddatum: woensdag 26 december 2007 (2e kerstdag)
Stadion open: 10:30 uur
Start wedstrijd: 12:30 uur
Stadion code: [50] Thuiswedstrijden
Start verkoop: maandag 3 december 2007
Clubkaartverplichting: vrije verkoop
Kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Sparta Rotterdam, die na 13 dec. zijn besteld, kunnen op de wedstrijddag afgehaald worden aan de loketten van Feyenoord Klantenservice. Kaarten die op of voor 13 dec. telefonisch of via Internet zijn gekocht, zijn wel via de post verstuurd.
TicketBox en Internet
C, BB, OO ¤ 35,50
Y2 ¤ 15,50
GG (beperkt zicht) ¤ 9,50
Gezinsvak
Uitverkocht
Skelper.nl
Is jouw favoriete vak uitverkocht of kan je niet naar een wedstrijd? Koop of verkoop je kaartje op feyenoord.skelper.nl.
Skelper – dé online handelsplaats voor je Feyenoord kaartje.
Is jouw favoriete vak uitverkocht of kan je niet naar een wedstrijd? Koop of verkoop je kaartje op .Skelper – dé online handelsplaats voor je Feyenoord kaartje.
Volgens Gudde bevindt er zich een clausule in het contract van van Marwijk, die hem toelaat om bondscoach te worden, wanneer hij daar voor gevraagd wordt en hij ook wil.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:58 schreef don-diablo het volgende:
Volgens RTV Rijnmond mag van Marwijk bondscoach worden van Gudde. Al bekend?
(verkapte tvp)
Oke, duidelijk. We gaan morgen winnen met 2-0 denk ik. En Bruins is ook weer fit, dus ook goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens Gudde bevindt er zich een clausule in het contract van van Marwijk, die hem toelaat om bondscoach te worden, wanneer hij daar voor gevraagd wordt en hij ook wil.
En Ooijer + een talentvolle spits en niemand kan ons meer kloppen in Nederland.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Steve_I. het volgende:
Van Basten op verlanglijstje Bayern München
Van Bommel halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |