Gaat dus zometeen gezellig worden in het 020 topic..quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef sirmike het volgende:
2-0 excelsior
VVV uit is niet makkelijk, schijntquote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef ursel het volgende:
Heerlijk weekend..![]()
Vitesse gaat ook goed trouwens..
quote:[b]
Dit jaar niets gewonnen in Rotterdam.
Wijnaldum is gewoon slecht, overschatte voetballer samen met Slory,quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug uit Nijmegen. Eerste helft was zoals gewoonlijk erg slap. Wijnaldum was echt slecht.
Maar toch wel verdient gewonnen vandaag. De sfeer buiten het uitvak was nog beter als in het uitvak
quote:Op zondag 23 december 2007 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wijnaldum is gewoon slecht, overschatte voetballer samen met Slory,
Je weet wie het zegt, hèquote:Op zondag 23 december 2007 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijnaldum een overschatte voetballer? Hij is net 17 man.
En hoort niet in de basis van dit Feyenoord thuis.quote:Op zondag 23 december 2007 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijnaldum een overschatte voetballer? Hij is net 17 man.
Guzman speelde in de tweede helft geweldig. SVP niet verkopen in de winterstop.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wijnaldum is gewoon slecht, overschatte voetballer samen met Slory,
BERT STAYS!!quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Co Adriaanse is in beeld bij Feyenoord bij een vertrek van van Marwijk.
Nu wil hij opeens wel...
Optyfen dus
Bron? verder eensch.quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Co Adriaanse is in beeld bij Feyenoord bij een vertrek van van Marwijk.
Nu wil hij opeens wel...
Optyfen dus
quote:Op zondag 23 december 2007 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Bert ben k bepaald geen fan, maar Co mag nu oprotten.
halenquote:Ujfalusi voor spotprijs naar Liverpool
Liverpool staat op het punt de transfer van Tomas Ujfalusi af te ronden. De verdediger van Fiorentina vertrekt voor ongeveer één miljoen euro naar de club van Rafael Benitez, schrijft News of the World.
In Engeland moet de 29-jarige Tsjech voor meer breedte in de defensie zorgen. Liverpool heeft door de blessure van Daniel Agger met Jamie Carragher en Sami Hyypia slechts twee inzetbare centrumverdedigers.
Diverse Europese (sub)toppers toonden de laatste weken serieuze belangstelling voor Ujfalusi. De verdediger mag Fiorentina voor een kleine transfersom verlaten omdat hij in de zomer transfervrij is.
Jij laat een jood bepalen welke wedstrijd je kijkt?quote:Op zondag 23 december 2007 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
was aan het zappen met de wedstrijd in rotterdam, eigenlijk heel de 2e helft niet gekeken, was hier nog een maat van een andere club zeg maar
Ronaldinho kost ook maar 18 miljoen las ik ergens.quote:
Ik zou daar maar niet al te makkelijk over denken. We spelen best aardig, en een stuk beter dan afgelopen seizoen, een stuk zekerder ook, maar Feyenoord staat slechts 7 punten voor tov de nummer 8 (weliswaar met 1 wedstrijd minder gespeeld dan de meeste clubs) maar in januari krijgt Feyenoord een héle zware maand, en als Feyenoord na de winterstop weer de traditionele inzinking krijgt in de 2de seizoenshelft dan hebben we die 7 punten voorsprong ook heel hard nodig.quote:Op maandag 24 december 2007 00:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Die gast is verantwoordelijk voor zoveel tegengoals.
De Fauw vind ikzelf wel een geschikte speler.. maar nogmaals ik zie liever iemand op huurbasis komen van een grote club in Europa. Geld uitgeven vind ik zinloos aangezien er nog altijd een schuld is van een kleine 20 miljoen. En bovendien lijken we de doelstelling(top vijf) al te halen dus.
Gelukkig. Feyenoord moet gewoon de poot stijf houden.quote:Op maandag 24 december 2007 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
De onderhandelingen tussen Feyenoord en Henk Timmer verlopen moeizaam. Dat meldt De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant is de doelman niet tevreden over het gedane contractvoorstel van de Rotterdammers.
De 35-jarige doelman heeft een aflopend contract en heeft de intentie uitgesproken om door te gaan in Rotterdam-Zuid. “Voor mij is het belangrijk dat ik het naar mijn zin heb bij de club en dat héb ik”, vertelde Timmer eerder in Voetbal International. “Ik ben geen type dat ergens voor het geld zal gaan spelen, ik hoef geen bakken geld te verdienen in Qatar.”
Timmer kwam vorig jaar zomer over van AZ en is in De Kuip de onomstreden eerste doelman. De viervoudig international verdedigde inmiddels tijdens 48 competitiewedstrijden het doel van de Kuipbewoners. In januari van dit kalenderjaar schermde de doelman nog met een transfer naar Villarreal.
Mocht Timmer zijn contract verlengen, kan dat consequenties hebben voor Sherif Ekramy. De Egyptenaar is al twee seizoenen op rij reservedoelman en weigert zijn contract te verlengen zolang Timmer eerste doelman blijft.
Bron: Voetbalzone
Dat soort dingen roepen ze in 020quote:Op zondag 23 december 2007 11:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen maar eens kijken naar ons aller Feyenoord, heb er geen vertrouwen in maar goed.
gelukkig staat diequote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, die verkiest Feyenoord boven Liverpool
eerst maar even tegen Spartaquote:Op maandag 24 december 2007 12:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Leuke sfeer gisteren zeg, met een extra uitvak erbij
Verder was het spel weer eens matig, als ze dit tegen Heerenveen laten zien volgende week krijg je weer een pak slaag daar in Fryslan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |