Zelf had ik eerder aan 'Santa Claus is coming to town' gedacht in plaats van Silent Night, maar dit is ook goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:35 schreef MadMaster het volgende:
All I Want For Christmas en Silent Night
dan denk ik reerug?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is wat wilder dan spare-ribs...
Goed gedacht...quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:33 schreef qonmann het volgende:
Katmandu
Nu op BBC2quote:Op woensdag 26 december 2007 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bizet
Michael kwam voorbij ?quote:
Nee, maar MM +1 heeft het goede antwoord wel gegevenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef qonmann het volgende:
had ook M gedacht ..al jarrau ?
1 van de saw reeksquote:Op woensdag 26 december 2007 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Al (niet Jarreau) deed Michael hem vloeiender...
En welke film ga ik zo kijken?
[ afbeelding ]
Deel 3 ligt hier al een tijdje op de plank weg te te rotten...quote:
Die van de afbeelding...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:01 schreef qonmann het volgende:
Alles is Liefde al gezien ? ..of bedoel je op tv/dvd ?
qonmann 5quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef starla het volgende:
pan's labyrinth
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef qonmann het volgende:
KPN ?
Eufraat is ok.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Niagara falls
je had er nog een van me tegoedquote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef qonmann het volgende:
puntje scoren gaat PR heel wat beter af dan een vraagje stellen..voor de zoveelste keer .
studeer je scheikundequote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Hukkie het volgende:
Marie Curie heeft het ontdekt, en het vernoemd naar haar geboorteland Polen.
Ik meen me te herinneren dat er bij mij laatst een punt is ingetrokken omdat ik verzuimde een vraag te stellen. Zoals gewoonlijk zijn we weer lekker inconsequent.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef qonmann het volgende:
puntje scoren gaat PR heel wat beter af dan een vraagje stellen..voor de zoveelste keer .
Je hebt op zich gelijk, maar je laatste zin is aardig suggestief.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:38 schreef starla het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er bij mij laatst een punt is ingetrokken omdat ik verzuimde een vraag te stellen. Zoals gewoonlijk zijn we weer lekker inconsequent.
Ik krijg de indruk dat er soms aardig selectief wordt gejureerd, waarbij de newbies de onderspit delven.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt op zich gelijk, maar je laatste zin is aardig suggestief.
Hoezo 'zoals gewoonlijk'?
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef starla het volgende:
Ik krijg de indruk dat er soms aardig selectief wordt gejureerd, waarbij de newbies de onderspit delven.
Ik had geen zin een nieuwe vraag te stellen in dit geval, vandaar.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:38 schreef starla het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er bij mij laatst een punt is ingetrokken omdat ik verzuimde een vraag te stellen. Zoals gewoonlijk zijn we weer lekker inconsequent.
Anagram? volgens mij is Mr Mojo niet de zanger van de doors.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Vraag klopt niet volgens mij. De vraag moet zijn, wie is 'Mr. Mojo Rising' en daarbij kan je als hint geven dat het een anagram is.
Ik wou dat ik er zo tactisch over had nagedacht. Maar haal het puntje er maar vanaf als het jullie niet lekker zit. De quiz zit gewoon wat minder in mijn routine dan eerst.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik had geen zin een nieuwe vraag te stellen in dit geval, vandaar.
maar de hit-and-run taktiek van PR is byzonder vervelend (hij zal best een excuus hebben maar antwoord dan niet) en killing voor dit topic dat het juist van snelheid moet hebben..
Hoe worden de oorlogen die op de plek vanquote:Opium werd vroeger ongezuiverd gebruikt door het te eten. Dat was in China tot in de 18e eeuw de gebruikelijke wijze om opium te consumeren. Het roken van opium zou volgens Chinese bronnen op Formosa zijn ontdekt. Opium werd in China zelf eeuwenlang met mate gebruikt als medicijn of als genotmiddel, maar Marco Polo maakt geen gewag van opium. Toen de VOC en de Britse Oost-Indische Compagnie de Chinezen steeds meer opium gingen verkopen, kreeg de Chinese regering oog voor de ontwrichtende uitwerking van de opiumhandel. Pogingen om de invoer een halt toe te brengen werden in dedoor de Westerse landen met veel geweld verijdeld. Pas de machtsgreep van Mao Zedong maakte een eind aan de voor China verwoestende massale opiumverslaving.
Om er even in te komen.quote:
Hallo deze morgen, u heeft een juist antwoord gegeven...quote:
Berkery +1quote:Op donderdag 27 december 2007 10:16 schreef Berkery het volgende:
Ede Staal
Nein, dit bedrijf heeft het predikaat 'Koninklijk'quote:Op donderdag 27 december 2007 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
DPD
quote:
MM + 1, had niet anders verwacht natuurlijk MMquote:Op donderdag 27 december 2007 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Michael Jackson - Thriller...
Steve is goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |