je had er nog een van me tegoedquote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef qonmann het volgende:
puntje scoren gaat PR heel wat beter af dan een vraagje stellen..voor de zoveelste keer .
studeer je scheikundequote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Hukkie het volgende:
Marie Curie heeft het ontdekt, en het vernoemd naar haar geboorteland Polen.
Ik meen me te herinneren dat er bij mij laatst een punt is ingetrokken omdat ik verzuimde een vraag te stellen. Zoals gewoonlijk zijn we weer lekker inconsequent.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef qonmann het volgende:
puntje scoren gaat PR heel wat beter af dan een vraagje stellen..voor de zoveelste keer .
Je hebt op zich gelijk, maar je laatste zin is aardig suggestief.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:38 schreef starla het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er bij mij laatst een punt is ingetrokken omdat ik verzuimde een vraag te stellen. Zoals gewoonlijk zijn we weer lekker inconsequent.
Ik krijg de indruk dat er soms aardig selectief wordt gejureerd, waarbij de newbies de onderspit delven.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt op zich gelijk, maar je laatste zin is aardig suggestief.
Hoezo 'zoals gewoonlijk'?
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef starla het volgende:
Ik krijg de indruk dat er soms aardig selectief wordt gejureerd, waarbij de newbies de onderspit delven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |