Een speelgoedtrein?quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Het kerstcadeautje van m'n pa maakte het ontbreken van riante bonussen e.d. op het werk meer dan goed moet ik zeggen...
Hmm interessante uitbreiding voor ons gameserverparkje.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Iemand een server kopen?
Mooie 19 inch rack server, 2U, dual Xeon 3.06Ghz, 4GB DDR, 5x73GB U320Scsi 2x 1Gb NIC, dubbele voeding, wk3 server standaard.
Doe maar een bodquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm interessante uitbreiding voor ons gameserverparkje.
Wat had je in gedachte, mag ook per pm.
Eet ze!quote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de mis.
check je pm.quote:
Tell me , waarom heb ik dat kutprogramma ook aanstaan?quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, net bij Robert ten Brink op RTL4 (. ) probeert ie iemand uit het publiek te trekken, en dat mens zovan NEE! NEEEE! NEEEEE!
.
Lief hoor MUUS!quote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
[ afbeelding ]
Mery Kwimis, guys..
quote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
[ afbeelding ]
Mery Kwimis, guys..
slap excuuss hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Omdat er niks op de televee is. En de pr0n op film1 is nog niet begonnen.
nee dank je, heb al gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vollgefressen!
Kan ik Sonja Bakker al boeken voor iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ja, daarom juist!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee dank je, heb al gegeten en gedronken
Ik kan ff geen eten meer zien...quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef n00cL30n het volgende:
Was lekker... Morgen nog pasta over!
LoLz.. Moet er ook ff niet aan denken... Maar morgen weer.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kan ff geen eten meer zien...
aan het eind was mooier bijna afgelopen en toen van ook voor jou komt die nog net of je vergeten wasquote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, net bij Robert ten Brink op RTL4 (. ) probeert ie iemand uit het publiek te trekken, en dat mens zovan NEE! NEEEE! NEEEEE!
.
Afleiding tijdens je ontwenning ouwe.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk doe ik op mijn werk?
Hyven?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk doe ik op mijn werk?
Hoezo heb je een raam te huur ?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
WAAR ZIJN DE HOEREN??
Nou nee geld nodig..quote:
Het lijkt net of je drie dagen niet gegeten hebt...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat er warme olieballen in de kentine leggen.
*rent*
Heb ook niet veel gegeten. Het was een eenzame kerst dit jaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het lijkt net of je drie dagen niet gegeten hebt...
Das knap voordat we ook maar 1 woord gesproken hebben over de prijsquote:Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen animo, ze verwachten dat de prijs te hoog zal liggen.
Ik stuur weer even een mail rond.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das knap voordat we ook maar 1 woord gesproken hebben over de prijs.
Heb er zelf geen belang meer bij (helaas) dus hij hoeft niet voor refurbished prijzen de deur uit zoals je bij veel bedrijfjes ziet hoor.
Wie weet komen we er wel uit, hij kan altijd nog de vrije markt op.
Dat is waar, de specs vielen ook wel in de smaak alleen denk ik dat de dure feestdagen ook meespelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Prima, kan geen kwaad toch? Hij mag op makrktplaats voor de hoofdprijs weg, maar als ik er iemand die ik ken voor een vriendenprijsje blij mee kan maken is het ook best hoor.
Als ze echt niet willen is het ook geen probleem, maar om er maar meteen vanuit de gaan dat ie te duur is is ook weer overdreven.
Snap ik hoor, maar wie weet komen we eruitquote:Op donderdag 27 december 2007 14:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is waar, de specs vielen ook wel in de smaak alleen denk ik dat de dure feestdagen ook meespelen.
Welk een arbeidsethos!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:30 schreef Insomaniac het volgende:
GODSAMMESODEKNETTERKENKER!
Ik ben dus @ work hea. En ik denk "maar rustig aan doen, dan hou ik het misschien wel vol". Met als gevolg dat ik nu opeens heel hard moet gaan werken omdat ik om 15.00 al weg ga..
Godverdomme.
over 6,5 uur ofzo.quote:
Mogguh Vrok.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:40 schreef Vork het volgende:
'allo!
Behalve een vrouw die aan infuusjes prednison ligt weinig . En daar in Arnhem ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:42 schreef Vork het volgende:
Hoe is het hier? Nog spannende dingen?
Ow, hoe dat zo allemaal?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:44 schreef Joene het volgende:
Behalve een vrouw die aan infuusjes prednison ligt weinig . En daar in Arnhem ?
Ze heeft een "blinde"vlek in haar linkeroog , wat wordt veroorzaakt door een onsteking aan / op / boven / achter dr oogzenuw .quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Ow, hoe dat zo allemaal?
In Arnhem is het allemaal erg goed. Ik ben ook helemaal blij met m'n nieuwe band, het rockt.
muziek maken is okayquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:50 schreef Vork het volgende:
[..]
In Arnhem is het allemaal erg goed. Ik ben ook helemaal blij met m'n nieuwe band, het rockt.
Dat klinkt niet echt heel erg leuk, maar wel aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:54 schreef Joene het volgende:
Ze heeft een "blinde"vlek in haar linkeroog , wat wordt veroorzaakt door een onsteking aan / op / boven / achter dr oogzenuw .
vandaag de laatste dosis prednison en vanmiddag een gesprek met de neuroloog, ze heeft het idee dat ze wel weer wat / iets beter kan zien . in elk geval weer kleuren onderscheiden. Volgende week moet ze een MRI scan en nog wat andere onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel erg leuk, maar wel aan de beterende hand?
Het klinkt als een verbetering. Laten we dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter gaat. Sterkte ermee en je vrouw ook natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:59 schreef Joene het volgende:
vandaag de laatste dosis prednison en vanmiddag een gesprek met de neuroloog, ze heeft het idee dat ze wel weer wat / iets beter kan zien . in elk geval weer kleuren onderscheiden. Volgende week moet ze een MRI scan en nog wat andere onderzoeken.
ik doe boodschappen altijd 's avonds na 19 uur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Het klinkt als een verbetering. Laten we dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter gaat. Sterkte ermee en je vrouw ook natuurlijk.
Dan ga ik mij even een weg banen door de bejaarden, want ik moet toch echt boodschappen doen (en helaas dit maal tijdens het bejaarden spitsuur).
Ik ook maar dan loop je tussen de hakbars.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe boodschappen altijd 's avonds na 19 uur.
Leef jij ook nog joh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:29 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens boodschappen ga doen na 19:00..
Nou ja.. Ik eet, drink, schijt, zeik en werk.. Dus ze zeggen het..quote:
Ow das mooi! Alles goed?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik eet, drink, schijt, zeik en werk.. Dus ze zeggen het..
Ik heb me wel eens beter gevoeld..quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeld..
Maar ach.. Ik blijk superwoman te zijn.. Dus ik kan alles hebben
En met jou en je lief?
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja was al up to date over het lief gebeuren?
Merel is vertrokken na 8 jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Huh?
Ja moet Je zijn?
Want zo ja.. Dan nee..
Of zoiets
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merel is vertrokken na 8 jaar.
Sylvana is nieuwe lief sinds 2 maanden.
Hey JK, was je er nu ook bij in Patro vorig weekend? (Spektrum XL feat. Goldie?)quote:
IDD, gefeli gozert!quote:
Hey meis, nog bij Mercedes?quote:
Zit zelf ook nog tot 10 jan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, een week vakantie zit eropWas gezellig tot zo ver.
Nog 2,5 week te gaan
Effe naar jullie zwaaien hoor
10 januari is een mooie datum!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef Joene het volgende:
10 januari tering jantje.
bij 30 houdt het leven op!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
10 januari is een mooie datum!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef MouzurX het volgende:
hoi,
ik ben nieuw
kan iemand
me
een rondleiding
geven?
quote:
SterGAM?quote:
Nee.. Nooit gewerkt ookquote:
Geloof me ik heb een ideequote:Op zondag 30 december 2007 10:12 schreef Q. het volgende:
Ja, het gaat steeds pijnlozer. Zal er nog wel een aantal weken redelijk last van hebben nog maar ik verga in ieder geval niet meer continue van de pijn, kan ook alweer zelfstandig boodschappen doen, je hebt geen idee hoe fijn dat is om niet meer afhankelijk te hoeven te zijn van anderen.
quote:Op zondag 30 december 2007 09:06 schreef Tally het volgende:
Je word oud..
Je geheugen laat je in de steek
Oef... Lijkt me niet echt plezierig.quote:Op zondag 30 december 2007 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Geloof me ik heb een ideeik heb een periode gehad dat ze mn reet moesten afvegen enzo ....
We zijn even gezellig naar de stad geweest enzo , verder gewoon wat kleine bijwerkingen nog van de prednison.quote:
Dat lijkt me helemaal erg. Huu!quote:Op zondag 30 december 2007 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Geloof me ik heb een ideeik heb een periode gehad dat ze mn reet moesten afvegen enzo ....
Ik heb er zelfs zin in.quote:Op zondag 30 december 2007 10:17 schreef Joene het volgende:
maar tof dat het weer beter gaat Q. lekker weer aan het werk na de feestdagen
Da's liefde.quote:
Stichting Thuiszorg Nederlandquote:
Doe niet zo raar. Die onzin doe ik niet aan.quote:Op zondag 30 december 2007 17:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oh werk... Ik dacht dat je ging neuken...
moet lukken na een prednison kuurtjequote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef MUUS het volgende:
Sorry Joen, dat van je vrouw had ik niet meegekregen, anders had ik wel eerder gereageerd. Ben blij dat het wat beter gaat.
Pak haar morgen maar extra goed vast om 0:00u..
Ik schrok al, gelukkig ben je nog de oude.quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Die onzin doe ik niet aan.
Zitten is al pijnlijk genoeg, laat staan iets anders.quote:Op zondag 30 december 2007 17:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik schrok al, gelukkig ben je nog de oude.
Lijkt me ook best pijnlijk nu...
Liesbreuk. Maar dat is al gefixted, maar het is nog steeds erg pijnlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Adelante het volgende:
Wat is er mis met Q. dan nu? Ik mis ook alles hier!
wanneer geholpen? ons pa is nog geen twee weken geleden geholpen en die loopt weer als vanouds, wel een beetje oude-mannen-kwaal volgens mijquote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Liesbreuk. Maar dat is al gefixted, maar het is nog steeds erg pijnlijk.
wat speel je Q.?quote:Een liesbreuk kan verschillende oorzaken hebben. Meestal is er sprake van een verzwakking van de buikwand. Dit kan aangeboren zijn, of het resultaat van zwaar tillen, overgewicht, problemen met de stoelgang of veel hoesten. Ook het langdurig spelen van blaasinstrumenten vergroot de kans op het krijgen van een liesbreuk. Ook een wijd lieskanaal predisponeert voor een breuk. Bij vrouwen komen liesbreuken veel minder vaak voor en zijn dan vaak van het femorale type.
Ik heb het hier op fok! ook niet uitgebreid besprokenquote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef MUUS het volgende:
Sorry Joen, dat van je vrouw had ik niet meegekregen, anders had ik wel eerder gereageerd. Ben blij dat het wat beter gaat.
Pak haar morgen maar extra goed vast om 0:00u..
Best handig om een keer te doen, voor je gaat trouwen.quote:Op maandag 31 december 2007 07:32 schreef Armageddon het volgende:
Eindelijk een heul weekend met de vriendin doorgebracht.
Hoezo ? , straks bedenk je jequote:Op maandag 31 december 2007 08:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best handig om een keer te doen, voor je gaat trouwen.
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 08:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best handig om een keer te doen, voor je gaat trouwen.
Morgé. werken.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:15 schreef Kreator het volgende:
Ah, een nieuwe poster @geenstijl. Misschien krijgt hij wel antwoord op mails.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:39 schreef Adelante het volgende:
mogguh!
'n collega hier naast me heeft al drie mensen een goede uitwisseling gewenstzal ik d;r zeggen dat het uiteinde ofwel jaarwisseling is?
Héhé! Die is wel leuk.quote:Op maandag 31 december 2007 09:39 schreef Adelante het volgende:
mogguh!
'n collega hier naast me heeft al drie mensen een goede uitwisseling gewenstzal ik d;r zeggen dat het uiteinde ofwel jaarwisseling is?
quote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Héhé! Die is wel leuk.
Ik wens hier niemand iets toe, op kanker en ebola na.
Waar werk jij? *pakt CV erbij*quote:Op maandag 31 december 2007 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
Effe roken. Het gerucht gaat dat er een fles champagne in het rookhok staat.!
Misschien dat een nekschot helpt. Al helpt jou waarschijnlijk niets meer. Optiefen, gedrocht.quote:Op maandag 31 december 2007 10:56 schreef MouzurX het volgende:
Ej uhh jongens? ik kan die uitgang nog steeds niet vinden hoor ...
over twee dagen willen ze je allemaal nog zoenen ook met hun beste wensen,quote:Op maandag 31 december 2007 10:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Beste wensen Inso!"
-"Sterf."
Gezwellig..
Whe ja, echt rot op. Ik wil helemaal niet met mijn collega's zoenen! En je wensen moet ik ook al niet, ik zal jou effe wat wensen!quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
over twee dagen willen ze je allemaal nog zoenen ook met hun beste wensen,
Ik wil je wel effe lekker zoene horo krea heheehe/quote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef Kreator het volgende:
Ik zoen niemand de beste wensen. Als iemand me dan toch naar zich toetrekt, dan geef ik altijd hele smerige natte zoenen. oprotten.
Wedden dat als ik je collega was dat we dan gingen zoenen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe ja, echt rot op. Ik wil helemaal niet met mijn collega's zoenen! En je wensen moet ik ook al niet, ik zal jou effe wat wensen!.
Heeej, wel op de lipe die op de afdeling kenne he anders ken iedereen me penty zien!quote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef Kreator het volgende:
hèhé, dan krijg je nate zoene van me op je geile lipe , isno.
Ja, maar jij bent dus geen collega van mij eh. En mijn collega's wel. En zij zijn niet zoenbaar.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wedden dat als ik je collega was dat we dan gingen zoenen.
Niet zoenbare kleegaas zuigen bik tijm!quote:Op maandag 31 december 2007 11:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dus geen collega van mij eh. En mijn collega's wel. En zij zijn niet zoenbaar.
Hear hear!quote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet zoenbare kleegaas zuigen bik tijm!
Misschien dat je iemand met een soa ken pijpen? Van die lekkere blaasjes op je lippen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear!
Ik denk dat ik maar face-herpes ga kweken ofozx. Misschien laten ze me dan met rust.
Hehe, briljante pickupline.quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien dat je iemand met een soa ken pijpen? Van die lekkere blaasjes op je lippen.
Als je een SOA hebt dan is Inso the one!quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt nodig weer eens gepepen worden.
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear!
Ik denk dat ik maar face-herpes ga kweken ofozx. Misschien laten ze me dan met rust.
M'n dakpannen rammelen er nog net niet vanaf, ik vraag me af of ze nog wat over houden voor vanavond.quote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef n00cL30n het volgende:
Lolz... je bent me ff kwijt hoor DD? Zoveel vuurwerk?
quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef k_i_m het volgende:
Mijn sterretje voelt wel alsof het aangestoken is.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef k_i_m het volgende:
Mijn sterretje voelt wel alsof het aangestoken is.
onze overburen zijn chinezenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:38 schreef Kreator het volgende:
Vuurwerkdoos van 150 euro van een vriend:
pfew, pfew, pfew. Weg. In de mist.
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:12 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoe wordt er trouwens bepaalt wie een oldbie is?? en over 3-4 jaar zijn er nog veel meer id's bijgekomen zijn er dan meer oldbies ? of hoe noem die oude newbies dan?
Omgquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
[Fok Wiki FAQ] Oldbies
En nu optiefen.
Al lig je als oudste mens ter wereld kwijlend in je eigen strontluier te wachten op je euthanasieprik, deze opmerking alleen al levert je een disqualificatie voor de oldbie-status op.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omg_!
Zou me niet verbazen als je serieus was toen je dat typte
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Ik ben eindleijk weer helemaal bijgekomen
Happy new year all
Vooral Krea wil ik even een speciaal happy new year toewensen, heel veel geluk lieffie!!!
Krea en mevrouw Krea ook, dat alles reg sal komen!!!
Voor iedereen veel kussies en beste wensen in ieder geval, en Krea! Wat leuk om jou weer eens te zien posten!!!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Ik ben eindleijk weer helemaal bijgekomen
Happy new year all
Vooral Monno wil ik even een speciaal happy new year toewensen, heel veel geluk lieffie!!!
Joene en mevrouw Joene ook, dat alles reg sal komen!!!
Voor iedereen veel kussies en beste wensen in ieder geval, en Manono! Wat leuk om jou weer eens te zien posten!!!
URREL!quote:
*pakt Inso vol op de bek*quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
URREL!
Ik heb geen face-herpes en toch heb ik niemand gezoend!. Gewoon meteen een hand geven en je arm gestrekt houden als ze in gaan leunen.
.
Oh Arma! Eindelijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*pakt Inso vol op de bek*
Glukkig nieuwjaar!
doden/gewonden?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Goed bezig in Vlaardingen
http://nl.youtube.com/watch?v=l3qFF2Do810
Jij, als je nu niet gewoon heel snel optieft. Je bent niet welkom, je gaat niet door start, je ontvangt geen sympathie.quote:
Arme Uier. Hij was okay. Ik weet nog wel, dat zal nu 39 jaar terug zijn, toen typte hij iets en moest ik ontzettend lachen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef Kreator het volgende:
U-lerZzZ
laatste bezoek: 13880 dagen, 12 uur geleden.
...best apart, 38 jaar geleden.
/ignorequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij, als je nu niet gewoon heel snel optieft. Je bent niet welkom, je gaat niet door start, je ontvangt geen sympathie.
Moet je tegen d'r zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:
...je schoonmoeder is wel een beetje een tokkie, arma..
De hele femielie kepleet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Arma + lief + schoonma @ oud & nieuw.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mensen uit Zeeland mogen hier uit principe niet posten, ook over 5 jaar niet!quote:
ik denk al "daar kom je Ierland niet zo maar mee binnen hoor!"quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:
...je schoonmoeder is wel een beetje een tokkie, arma..
Heb je die Ieren al eens van dichtbij bekeken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk al "daar kom je Ierland niet zo maar mee binnen hoor!"
Anders ik wel, maar daar zijn gelukkig geen fotos vanquote:
"Nei, jè trek volle zale, klapmongaul."quote:
Mooi, volgend jaar ben ik weg uit dit gatquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mensen uit Zeeland mogen hier uit principe niet posten, ook over 5 jaar niet! [ afbeelding ]
Heb ik al gedaan, maar ik weet het nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
haal een tester bij de doeglas en kijk waar je de meeste mannen mee trekt!
Ik zelf heb 2 net aangeschaft..quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:24 schreef MUUS het volgende:
Ik heb jullie gewoon nodig. HELP ME!
Steun me in deze moeilijke tijden..
Bespaar jezelf dan gewoon wat geld. Koop niks.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef MUUS het volgende:
Heb ik al gedaan, maar ik weet het nog steeds niet.
Mannen vinden me sowieso woest aantrekkelijk, al ruik ik naar stront, dus dat biedt ook geen uitkomst.
Het kost me niks, want het is nog zo'n kadootje uit een kerstpakket. Zelluf kiezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bespaar jezelf dan gewoon wat geld. Koop niks.
White Musk van de bodyshop ruikt wel lekker. Als één van de twee daarbij in de buurt komt, die nemen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef MUUS het volgende:
Het kost me niks, want het is nog zo'n kadootje uit een kerstpakket. Zelluf kiezen..
NIET DIE TRESOR !!!! Die had mijn ex (die ja) en dan krijg ik een erectie en dan slaap ik niet goed meer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:08 schreef MUUS het volgende:
Ik heb trouwens dringend meningen nodig.
Welke voor mij:
...
Ach so.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
TRESOR !!!! dan krijg ik een erectie
Jij moet hem bellen.. Ik moet langs.. Op de operatietafelquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:06 schreef MUUS het volgende:
Je begint aan een nieuwe agenda en daarom kijkt in de oude agenda welke afspraken je achterin hebt gezet voor 2008.
"In januari gynaecoloog bellen.".
Johnny Depp.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit jaar was ons kerstpakket er één die als thema chocola had. Onder andere de dvd Chocolat zat erin. Collega: "Wat is dit voor een wijvenfilm? Toedeledokie!" (onderwijl de film in de prullenbak gooiend)
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit geldt trouwens ook voor 'spannende' lingerie. Alsof dat voor een man ook maar iets doet. Binnen een paar seconden zien we het toch niet meer terug. Ja, de volgende morgen als we het bed uitstrompelen en uitglijden over een miniem stukje doorweekte stof.
Dusss.. het ligt eraan wat je wilt bereiken muusquote:
Oh, dat heb ik al gehad en daarom moet ik nu constant in mijn kier laten kijken om te zorgen dat ik niet nóg een keer op die operatietafel hoef te liggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij moet hem bellen.. Ik moet langs.. Op de operatietafel
Da's juist briljant, omdat je zo nooit kan klagen over de dingen die in een kerstpakket zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dusss.. het ligt eraan wat je wilt bereiken muus
Ben ik trouwens de enige die een `kerstpakket`, dus cadeaus die je van een ander krijgt..., uitkiezen een beetje vreemd vind ?![]()
Ja dat is wel goed eraan alleen de gedachte erachter is een kleeein beetje wegquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's juist briljant, omdat je zo nooit kan klagen over de dingen die in een kerstpakket zitten.
*wijst naar collega van UIO*
Dat eerste geloof ik, dat tweede niet.quote:
Zo kregen wij kerst 2006 een groene pluim die je op de website van mijnpluim.nl kunt inleveren voor iets. Ik heb een Museumkaart gekozen. Tot nog toe geen gebruik van gemaakt.quote:Een kerstpakket waarbij je zelf de kadootjes mag kiezen..
Kadootjes die je normaal niet voor jezelf koopt..
Ik ga ook al naar de schoonheidsspecialiste dankzij het kerstpakket. Twee keer zelfs..
Je herkent de mengelmoes aan gevoelens als schaamte en trots die je op dat moment voelt, hè.quote:
Ik kan het ook wel.. een HSG doet ontzettend zeer dus dit moet een makkie zijn..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik al gehad en daarom moet ik nu constant in mijn kier laten kijken om te zorgen dat ik niet nóg een keer op die operatietafel hoef te liggen.. Of nou ja, die kans is er dan nog steeds, maar dan hoeven ze eventueel maar een beetje weg te snijden i.p.v. in één keer heel veel.
. Ze snappen ook niet dat een paar kleine beetjes samen ook héél veel is namelijk.
.
Joe ken doe it, Tal.. Wanneer moet je?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je herkent de mengelmoes aan gevoelens als schaamte en trots die je op dat moment voelt, hè.
Tijdens de sex zou ze het ook gewoon aan kunnen houden..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je herkent de mengelmoes aan gevoelens als schaamte en trots die je op dat moment voelt, hè.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Heb me opgegeven voor de gouden kooi.![]()
![]()
Als je niets hebt gedaan is hij nu verlopen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:34 schreef Kreator het volgende:
Ik had ook zo'n pluim vorig jaar. Geen idee wat ik ermee heb gedaan.
Dat zal toch wel? Tijd om die Huub aan te pakken. Met z'n zeikgezicht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
.
....ik hoop dat je het wordt. Dan heb ik ook weer es wat om naar te kijken.
Leest de buuf hier mee toevallig?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Tijd om die Huub aan te pakken. Met z'n zeikgezicht.![]()
En z'n wijf neuk ik ook.
Als je dat in je aanmelding hebt staan, komt het zeker goed. SBS6 toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef Armageddon het volgende:
Dat zal toch wel? Tijd om die Huub aan te pakken. Met z'n zeikgezicht.![]()
En z'n wijf neuk ik ook.
Ja hier een wijvenmening! We zijn hetzelfde luchtjestype en ik heb een hele goeie, ken alleen niet op de naam komen van die zooi natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:08 schreef MUUS het volgende:
Ik heb trouwens dringend meningen nodig.
Welke voor mij:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Nu ben ik altijd van de zwoelere luchtjes, niet die mierzoete, luchtige ik-ben-zo'n-vrolijke-bakvis-luchtjes.
Nu is 1 vrij zoet en 2 is een tikje zwaar.
Wat doe ik? HALLO, NU STEMMEN! Inso, ook stemmen nu, ik moet een wijvenmening hebben.
Zoveel stupiditeit kan inderdaad niet verdragen worden door iemand met een greintje intelligentie.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat je binnen een week gillend wegrent...
Dit visualiserend is een uitstekend moment omde pc af te sluiten voor vandaag. Dank je, Inso. En MUUS natuurlijk ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
over je goddelijke lijf heen sprenkelt.
Geen probleem OUI. Zo zijn wij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit visualiserend is een uitstekend moment omde pc af te sluiten voor vandaag. Dank je, Inso. En MUUS natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Heb me opgegeven voor de gouden kooi.![]()
![]()
Dat heeft mijn vriendin ook, volgens mij de hele collectie.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
White Musk van de bodyshop ruikt wel lekker. Als één van de twee daarbij in de buurt komt, die nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |