Een speelgoedtrein?quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Het kerstcadeautje van m'n pa maakte het ontbreken van riante bonussen e.d. op het werk meer dan goed moet ik zeggen...
Hmm interessante uitbreiding voor ons gameserverparkje.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Iemand een server kopen?
Mooie 19 inch rack server, 2U, dual Xeon 3.06Ghz, 4GB DDR, 5x73GB U320Scsi 2x 1Gb NIC, dubbele voeding, wk3 server standaard.
Doe maar een bodquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm interessante uitbreiding voor ons gameserverparkje.
Wat had je in gedachte, mag ook per pm.
Eet ze!quote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de mis.
check je pm.quote:
Tell me , waarom heb ik dat kutprogramma ook aanstaan?quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, net bij Robert ten Brink op RTL4 (. ) probeert ie iemand uit het publiek te trekken, en dat mens zovan NEE! NEEEE! NEEEEE!
.
Lief hoor MUUS!quote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
[ afbeelding ]
Mery Kwimis, guys..
quote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
[ afbeelding ]
Mery Kwimis, guys..
slap excuuss hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Omdat er niks op de televee is. En de pr0n op film1 is nog niet begonnen.
nee dank je, heb al gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vollgefressen!
Kan ik Sonja Bakker al boeken voor iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ja, daarom juist!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee dank je, heb al gegeten en gedronken
Ik kan ff geen eten meer zien...quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef n00cL30n het volgende:
Was lekker... Morgen nog pasta over!
LoLz.. Moet er ook ff niet aan denken... Maar morgen weer.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kan ff geen eten meer zien...
aan het eind was mooier bijna afgelopen en toen van ook voor jou komt die nog net of je vergeten wasquote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, net bij Robert ten Brink op RTL4 (. ) probeert ie iemand uit het publiek te trekken, en dat mens zovan NEE! NEEEE! NEEEEE!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |