Een speelgoedtrein?quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Het kerstcadeautje van m'n pa maakte het ontbreken van riante bonussen e.d. op het werk meer dan goed moet ik zeggen...
Hmm interessante uitbreiding voor ons gameserverparkje.quote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Iemand een server kopen?
Mooie 19 inch rack server, 2U, dual Xeon 3.06Ghz, 4GB DDR, 5x73GB U320Scsi 2x 1Gb NIC, dubbele voeding, wk3 server standaard.
Doe maar een bodquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm interessante uitbreiding voor ons gameserverparkje.
Wat had je in gedachte, mag ook per pm.
Eet ze!quote:Op maandag 24 december 2007 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Op naar de mis.
check je pm.quote:
Tell me , waarom heb ik dat kutprogramma ook aanstaan?quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, net bij Robert ten Brink op RTL4 (. ) probeert ie iemand uit het publiek te trekken, en dat mens zovan NEE! NEEEE! NEEEEE!
.
Lief hoor MUUS!quote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
[ afbeelding ]
Mery Kwimis, guys..
quote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
[ afbeelding ]
Mery Kwimis, guys..
slap excuuss hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Omdat er niks op de televee is. En de pr0n op film1 is nog niet begonnen.
nee dank je, heb al gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vollgefressen!
Kan ik Sonja Bakker al boeken voor iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ja, daarom juist!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee dank je, heb al gegeten en gedronken
Ik kan ff geen eten meer zien...quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef n00cL30n het volgende:
Was lekker... Morgen nog pasta over!
LoLz.. Moet er ook ff niet aan denken... Maar morgen weer.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kan ff geen eten meer zien...
aan het eind was mooier bijna afgelopen en toen van ook voor jou komt die nog net of je vergeten wasquote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, net bij Robert ten Brink op RTL4 (. ) probeert ie iemand uit het publiek te trekken, en dat mens zovan NEE! NEEEE! NEEEEE!
.
Afleiding tijdens je ontwenning ouwe.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk doe ik op mijn werk?
Hyven?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk doe ik op mijn werk?
Hoezo heb je een raam te huur ?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
WAAR ZIJN DE HOEREN??
Nou nee geld nodig..quote:
Het lijkt net of je drie dagen niet gegeten hebt...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat er warme olieballen in de kentine leggen.
*rent*
Heb ook niet veel gegeten. Het was een eenzame kerst dit jaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het lijkt net of je drie dagen niet gegeten hebt...
Das knap voordat we ook maar 1 woord gesproken hebben over de prijsquote:Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen animo, ze verwachten dat de prijs te hoog zal liggen.
Ik stuur weer even een mail rond.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das knap voordat we ook maar 1 woord gesproken hebben over de prijs.
Heb er zelf geen belang meer bij (helaas) dus hij hoeft niet voor refurbished prijzen de deur uit zoals je bij veel bedrijfjes ziet hoor.
Wie weet komen we er wel uit, hij kan altijd nog de vrije markt op.
Dat is waar, de specs vielen ook wel in de smaak alleen denk ik dat de dure feestdagen ook meespelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Prima, kan geen kwaad toch? Hij mag op makrktplaats voor de hoofdprijs weg, maar als ik er iemand die ik ken voor een vriendenprijsje blij mee kan maken is het ook best hoor.
Als ze echt niet willen is het ook geen probleem, maar om er maar meteen vanuit de gaan dat ie te duur is is ook weer overdreven.
Snap ik hoor, maar wie weet komen we eruitquote:Op donderdag 27 december 2007 14:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is waar, de specs vielen ook wel in de smaak alleen denk ik dat de dure feestdagen ook meespelen.
Welk een arbeidsethos!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:30 schreef Insomaniac het volgende:
GODSAMMESODEKNETTERKENKER!
Ik ben dus @ work hea. En ik denk "maar rustig aan doen, dan hou ik het misschien wel vol". Met als gevolg dat ik nu opeens heel hard moet gaan werken omdat ik om 15.00 al weg ga..
Godverdomme.
over 6,5 uur ofzo.quote:
Mogguh Vrok.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:40 schreef Vork het volgende:
'allo!
Behalve een vrouw die aan infuusjes prednison ligt weinig . En daar in Arnhem ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:42 schreef Vork het volgende:
Hoe is het hier? Nog spannende dingen?
Ow, hoe dat zo allemaal?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:44 schreef Joene het volgende:
Behalve een vrouw die aan infuusjes prednison ligt weinig . En daar in Arnhem ?
Ze heeft een "blinde"vlek in haar linkeroog , wat wordt veroorzaakt door een onsteking aan / op / boven / achter dr oogzenuw .quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Ow, hoe dat zo allemaal?
In Arnhem is het allemaal erg goed. Ik ben ook helemaal blij met m'n nieuwe band, het rockt.
muziek maken is okayquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:50 schreef Vork het volgende:
[..]
In Arnhem is het allemaal erg goed. Ik ben ook helemaal blij met m'n nieuwe band, het rockt.
Dat klinkt niet echt heel erg leuk, maar wel aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:54 schreef Joene het volgende:
Ze heeft een "blinde"vlek in haar linkeroog , wat wordt veroorzaakt door een onsteking aan / op / boven / achter dr oogzenuw .
vandaag de laatste dosis prednison en vanmiddag een gesprek met de neuroloog, ze heeft het idee dat ze wel weer wat / iets beter kan zien . in elk geval weer kleuren onderscheiden. Volgende week moet ze een MRI scan en nog wat andere onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel erg leuk, maar wel aan de beterende hand?
Het klinkt als een verbetering. Laten we dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter gaat. Sterkte ermee en je vrouw ook natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:59 schreef Joene het volgende:
vandaag de laatste dosis prednison en vanmiddag een gesprek met de neuroloog, ze heeft het idee dat ze wel weer wat / iets beter kan zien . in elk geval weer kleuren onderscheiden. Volgende week moet ze een MRI scan en nog wat andere onderzoeken.
ik doe boodschappen altijd 's avonds na 19 uur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Het klinkt als een verbetering. Laten we dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter gaat. Sterkte ermee en je vrouw ook natuurlijk.
Dan ga ik mij even een weg banen door de bejaarden, want ik moet toch echt boodschappen doen (en helaas dit maal tijdens het bejaarden spitsuur).
Ik ook maar dan loop je tussen de hakbars.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe boodschappen altijd 's avonds na 19 uur.
Leef jij ook nog joh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:29 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens boodschappen ga doen na 19:00..
Nou ja.. Ik eet, drink, schijt, zeik en werk.. Dus ze zeggen het..quote:
Ow das mooi! Alles goed?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik eet, drink, schijt, zeik en werk.. Dus ze zeggen het..
Ik heb me wel eens beter gevoeld..quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeld..
Maar ach.. Ik blijk superwoman te zijn.. Dus ik kan alles hebben
En met jou en je lief?
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja was al up to date over het lief gebeuren?
Merel is vertrokken na 8 jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Huh?
Ja moet Je zijn?
Want zo ja.. Dan nee..
Of zoiets
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merel is vertrokken na 8 jaar.
Sylvana is nieuwe lief sinds 2 maanden.
Hey JK, was je er nu ook bij in Patro vorig weekend? (Spektrum XL feat. Goldie?)quote:
IDD, gefeli gozert!quote:
Hey meis, nog bij Mercedes?quote:
Zit zelf ook nog tot 10 jan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, een week vakantie zit eropWas gezellig tot zo ver.
Nog 2,5 week te gaan
Effe naar jullie zwaaien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |