ja niemand, maar het begon over hypes, moest gelijk aan halo denken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
who the fuck had het over Halo dan
Het is idd wel een tof spel!quote:Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog niet gecheckt, ziet er wel geinig uit
Net even gespeeld en hij viel zwaar tegenquote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA4 demo is up!
Wat een teleurstelling, ik vind het zo slecht dat ze de FPS kant op zijn gegaan. Dit voelt en speelt helemaal niet meer als een GTA gamequote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA4 demo is up!
De PC versie schijnt in Alpha status uitgebracht te zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dj die game is best goed, een oudere pc game die op source draait.
Speelt wel lekker weg, geen 60 eu waard though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op maandag 24 december 2007 10:58 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte spel is toffer omdat je dan van het begin begint!quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Demo van de OP gespeeld.. ruk
Wel nieuwe track in Forza2 gedownd, Road America, prachtig circuit! Denk dat ik die carpack ook ga downloaden.
quote:Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef existenz het volgende:
Ik wil ook spelenwaarom moet dat hoeren ding nu in mijn vakantie kapot gaan.
kan die beter een gamecube pakken en twilight princess gaan spelenquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Sluit je ouwe snes dan weer aan Exi![]()
Wat betaalde je ervoor?quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Wel nieuwe track in Forza2 gedownd, Road America, prachtig circuit! Denk dat ik die carpack ook ga downloaden.
Ik ben bovendien aan het verhuizen. Dus alle oude meuk is ingepakt.... (Dus ook mijn oude xboxquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Sluit je ouwe snes dan weer aan Exi![]()
Ik heb mijn ouwe xbox geen eens meerquote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben bovendien aan het verhuizen. Dus alle oude meuk is ingepakt.... (Dus ook mijn oude xbox)
Ik heb er gister een paar weggegooidquote:Op maandag 24 december 2007 12:59 schreef warchaser44 het volgende:
heeft iemand nog zo'n 48 uurs code voor moi
pm me eventjes
bedankt
games en cultuur barbaarquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouwe xbox geen eens meer![]()
Ook de ps2,gamecube en psp niet meer trouwens![]()
Maar Exi ik denk dat jij DMoMaM:Elements ook tof vind!
Speel de demoquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef RealMadMan het volgende:
Kan iemand me vertellen of eternal Sonata een beetje een goed spel is of is bleu dragon beter ?
ik vond eternal sonata velen malen beterquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef RealMadMan het volgende:
Kan iemand me vertellen of eternal Sonata een beetje een goed spel is of is bleu dragon beter ?
Heb tot nu toe alle add-on's voor Forza gedownload. Die laatste carpack is zeker de beste met ondere andere de Audi R8quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me niet dat het aan je stopcontact ligt. Ik heb het soms ook en soms gaat die wel weer meteen aan.quote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een probleem met mijn x-box 360 hij gaat niet in 1 keer aan ( Alle instellingen staan goed ) maar nu als ik hem beneden aansluit (1 gezins-woning) doet hij het wel in 1 keer. nu heb ik me x-box 360 aangesloten direct op het stopcontact in me eigen kamer en nu doet hij het nog niet in 1 keer, Hoeveel stroom heeft een x-box 360 nodig om op te starten? ( Naar mijn mening is ook het stroom in het huis overal het zelfde maar dat blijkt dus niet zo te zijn) Me x-box 360 is dus niet kapot er is dus duidelijk wat mis met mijn stopcontacten in mijn kamer heeft iemand daar een oplossing voor? Moet ik dan andere stopcontacten kopen? ( heb ze allemaal geprobeerd in mijn kamer)
Kan hem donderdag denk ik weer ruilen voor AC.quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Ace Combat gehaald.
Cool spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DJ_ op 25-12-2007 01:01:42 ]Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ben ik ook nog mee bezig.quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Kane & Lynch uitgespeeld. Besturing niet helemaal handig, maar als je het eenmaal een beetje door hebt toch wel een aardig spel.Morgen nog snel even de wat makkelijkere achievements halen en dan gaat hij in de ruil
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef DJ_ het volgende:
laat mass effect deel 2 maar komen
ik vraag me alleen af hoe ik in godensnaam de tactician achievement heb gekregen
aangezien ik een hekel heb aan schuilen ik ga gewoon voor de full frontal attack en schieten met die hap
ohh enUh ik ben ook meer voor eerst schieten en dan kijken wat er bewoog, maar heb die achievement wel gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mij geen keus met die council... ergde me dood aan ze
The truth was in here.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef gijsje79 het volgende:
GTA IV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uh ik ben ook meer voor eerst schieten en dan kijken wat er bewoog, maar heb die achievement wel gehaald
Was voor mij geen keus met die council... ergde me dood aan ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
wat een graphicsquote:Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef gijsje79 het volgende:
GTA IV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:20 schreef -Dries- het volgende:
Nog meer mensen die niet op Live kunnen?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef Henk-B het volgende:
Waar je een elektrische tandenborstel krijgt ipv Guitar Hero 3 voor kerst
Waar je Assassin's Creed krijgt voor kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef Henk-B het volgende:
Waar je een elektrische tandenborstel krijgt ipv Guitar Hero 3 voor kerst
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Enchanter het volgende:
SWOS is nog steeds gaaf
Ik vond hem op de Amiga al tof maar nu nog steeds.
Ik hoop dat ze na Speedball II en WoW , nog meer Amiga ports op Arcade zetten.
Lotus turbo challenge , Super cars II , Cannon Fodder
hoelang gaat de reperatie trouwens ongeveer duren? ik heb het idee dat de dvd-speler kapot is....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:53 schreef Game_Error het volgende:
mn xbox is vandaag overleden, en dat nog wel op eerste kerstdag.........
mijn wrex heeft het einde niet gehaald van het spelquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu dat Zwart/Witte Armor voor WrexTering jantje wat is dat een vet Armor met die van die rode oog dingen
![]()
Kan wel even duren nu met de kerst en oud op nieuwquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hoelang gaat de reperatie trouwens ongeveer duren? ik heb het idee dat de dvd-speler kapot is....
Waar je helemaal niets krijgt voor kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar je Assassin's Creed krijgt voor kerst
Save games blijven gewoon bestaan, die kun je gewoon weer gebruiken.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Sinds vorige week een 360 wat tot dusver niet zo bevalt. Dikke krassen op m'n BioShock dvd nadat ik de console tijdens het spelen een klein stukje verschoof. Tijdje verder kunnen spelen maar nu begint e.e.a. helaas flink te schokken en willen delen van de game niet meer inladen (zonder disc errors overigens)
vraagjes:
- ik las iets over het vervangen van kapotte discs voor 15 euro, geldt dit ook voor Bioshock?
- als ik de game opnieuw zou kopen, doen m'n savegames het dan nog?
thanks...
Die ga ik donderdag halen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar je Assassin's Creed krijgt voor kerst
NG2quote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameplay
Tandpasta op de dvd smeren en dan doet die het weer perfect!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Sinds vorige week een 360 wat tot dusver niet zo bevalt. Dikke krassen op m'n BioShock dvd nadat ik de console tijdens het spelen een klein stukje verschoof. Tijdje verder kunnen spelen maar nu begint e.e.a. helaas flink te schokken en willen delen van de game niet meer inladen (zonder disc errors overigens)
vraagjes:
- ik las iets over het vervangen van kapotte discs voor 15 euro, geldt dit ook voor Bioshock?
- als ik de game opnieuw zou kopen, doen m'n savegames het dan nog?
thanks...
quote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameplay
Helaasquote:Op woensdag 26 december 2007 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tandpasta op de dvd smeren en dan doet die het weer perfect!
hebben hebben hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameplay
Ten eerste krijg je alleen maar skill in ranked matches en dan is je skill verschillend per type game. Dus bij Lone Wolf wordt een andere skill bijgehouden dan bij Team Slayer die weer onafhankelijk is van Team Hardcore... Bij Lone Wolves is het vrij simpel, ben je de eerste of tweede oid dan krijg je een beetje skill erbij, ben je laatste of een na-laatstet dan gaat er wat van af. Bij Team games moet je team ten eerste winnen en dan kijken ze of je beter bent dan de rest van je team. Als je dus de hele tijd met iemand in een team zit die beter is en altijd hoger scoort zul je niet veel in skills omhoog gaan...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:13 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, heb inmiddels al over de 200 potjes Halo 3 gespeeld, maar ik weet het nog steeds niet. Hoe krijg je een hogere skill? Ik ben net van 11 naar 12 gegaan, maar ik had dat potje nieteens gewonnen. Gaat het per aantal XP, moet je veel winnen, iets anders... ?
Ik zit op precies dezelfde plek vastquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een vraag over Assassin's creed (AC)
Ik ben net klaar met de missie's dat je die 3 mannen moet vermoorden ( Niet te gelijk, elke man telt voor een missie ) en daarna word je door gestuurd om er nog 3 te vermoorden en dan mag je zelf kiezen in welke stad je begint maar nu kom ik niet verder ik ben in die stad ben naar dat bureau geweest en nu heb ik alles bezocht maar nu staat er niet meer waar ik heen moet of wat ik moet doen, wat is hier precies de bedoeling van? Want zo rond lopen in de stad daar kom ik niet verder mee
je moet via de ingang naar the rich district van damascus ( dacht dat het die stad was , via de daken kom je er niet in dan zit het dicht je moet echt over de grond lopen en door de poort ) en daar gewoon een nieuw viewpoint zoeken om zo de volgende pickpockets en shit te vindenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een vraag over Assassin's creed (AC)
Ik ben net klaar met de missie's dat je die 3 mannen moet vermoorden ( Niet te gelijk, elke man telt voor een missie ) en daarna word je door gestuurd om er nog 3 te vermoorden en dan mag je zelf kiezen in welke stad je begint maar nu kom ik niet verder ik ben in die stad ben naar dat bureau geweest en nu heb ik alles bezocht maar nu staat er niet meer waar ik heen moet of wat ik moet doen, wat is hier precies de bedoeling van? Want zo rond lopen in de stad daar kom ik niet verder mee
Oke terug vind post? Laat maar zien dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef Wessiej het volgende:
tvp
Dat was een (leuk) grapje van hem!quote:
Misschienquote:Op woensdag 26 december 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg je een email van microsoft als ze hem hebben gerepareerd en weer naar je huis is verzonden ?
Komt die naar de 360? Dat was toch een PC spel?quote:Op zondag 23 december 2007 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Dark Messiah of Might and Magic: Elements
[ afbeelding ]
Ik heb het ook op men pc gespeeld maar von het wel tegen vallen. Maar dat kwam groten deels door me trage pcquote:Op donderdag 27 december 2007 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt die naar de 360? Dat was toch een PC spel?
Halo3quote:Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef Koentje3 het volgende:
CoD 4 blijft tof!
Maar wat is eigenlijk de volgende hype? GTA4 in april of komt daarvoor ook nog wat leuks?
Wat dacht je van Devil May Cry 4 in februari. Goed sommige mensen zal het niet aanspreken, maar het wordt denk ik wel een toptitel. Ik verwacht toch zeker boven de 87% op gamerankings. bovendien spreekt de stijl van Devil May Cry mij heel erg aan. Ik hou wel van arrogante mannetjes die vreselijk dodelijk kunnen zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef Koentje3 het volgende:
CoD 4 blijft tof!
Maar wat is eigenlijk de volgende hype? GTA4 in april of komt daarvoor ook nog wat leuks?
devil may cry 4quote:Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef Koentje3 het volgende:
CoD 4 blijft tof!
Maximaal 2 weken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hoelang gaat de reperatie trouwens ongeveer duren? ik heb het idee dat de dvd-speler kapot is....
Zie je nou wel slimme mensen denken allemaal het zelfdequote:
IK heb nu in elk level elk viewpoint gevonden maar ik zie ze nog steeds niet? Hoe kan dat?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet via de ingang naar the rich district van damascus ( dacht dat het die stad was , via de daken kom je er niet in dan zit het dicht je moet echt over de grond lopen en door de poort ) en daar gewoon een nieuw viewpoint zoeken om zo de volgende pickpockets en shit te vinden
Heb je ook in het kingdom alle viewpoints?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:44 schreef Seal_force het volgende:
[..]
IK heb nu in elk level elk viewpoint gevonden maar ik zie ze nog steeds niet? Hoe kan dat?
Hij komt volgende maand op de 360 uitquote:Op donderdag 27 december 2007 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt die naar de 360? Dat was toch een PC spel?
geen goty?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij komt volgende maand op de 360 uit
Mass Effect uitgespeeld! Tering wat een belevenis echt schitterend!![]()
Zaten ook wel een aantal dingen die ik minder vond dus al met al plaats ik hem naast KoTOR![]()
Optischquote:Op donderdag 27 december 2007 15:45 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
geen goty?
Zucht.. heb een Qware setje gehad van mijn ouders voor kerst... Maar het zijn alleen maar optical aansluitingen.. Die krijg ik zeker nooit op de 360 aangesloten?
Er staat ook dat je 3 investigations van de 6 nodig heb to access assassination memory. Wat bedoelen ze daarmee dan? (voor het spel AC)quote:Op donderdag 27 december 2007 13:44 schreef Seal_force het volgende:
[..]
IK heb nu in elk level elk viewpoint gevonden maar ik zie ze nog steeds niet? Hoe kan dat?
uiteraardquote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zie je nou wel slimme mensen denken allemaal het zelfde
De viewpoints komen niet meer standaard op de map. Je moet zelf in het gedeelte van de stad dat is open gegaan (als je niet welk gedeelte dat is, probeer gewoon buiten de grenzen van het ontdekte gebied te lopen, als dat lukt zit je goed) een viewpoint zoeken. Dus gewoon op de daken klimmen daar en even kijken waar een viewpoint zit. D'r op klimmen en er na het syncen zitten er weer nieuwe dingen op je map.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Er staat ook dat je 3 investigations van de 6 nodig heb to access assassination memory. Wat bedoelen ze daarmee dan? (voor het spel AC)
Is al gelukt toch bedankt,.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef swasfy het volgende:
[..]
De viewpoints komen niet meer standaard op de map. Je moet zelf in het gedeelte van de stad dat is open gegaan (als je niet welk gedeelte dat is, probeer gewoon buiten de grenzen van het ontdekte gebied te lopen, als dat lukt zit je goed) een viewpoint zoeken. Dus gewoon op de daken klimmen daar en even kijken waar een viewpoint zit. D'r op klimmen en er na het syncen zitten er weer nieuwe dingen op je map.
En grafisch echt een pareltjequote:Op donderdag 27 december 2007 17:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Ace Combat weer terug gebracht naar de winkel en Assassin's Creed gehaald.
Cool spel.
Denk persoonlijk dat het een enorme kutport wordt maargoed, is ook niet mijn type game.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:15 schreef DooD het volgende:
[..]
Wat dacht je van Devil May Cry 4 in februari. Goed sommige mensen zal het niet aanspreken, maar het wordt denk ik wel een toptitel. Ik verwacht toch zeker boven de 87% op gamerankings. bovendien spreekt de stijl van Devil May Cry mij heel erg aan. Ik hou wel van arrogante mannetjes die vreselijk dodelijk kunnen zijn
Ziet er tof uit en voel het ook wel. Alleen rts op console week nie vond het bij Lotr 2 niet fijn werken maar misschien werkt dit beter. Maar je komt toch controle tekort vind ik!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
Halo Wars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook C&C op de console zuigt... Dus ik ben idd benieuwd..quote:Op donderdag 27 december 2007 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er tof uit en voel het ook wel. Alleen rts op console week nie vond het bij Lotr 2 niet fijn werken maar misschien werkt dit beter. Maar je komt toch controle tekort vind ik!
Weer keer Worms doen?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Ook C&C op de console zuigt... Dus ik ben idd benieuwd..
Als je gezegd had dat het C&C4 pics waren had ik 't ook gelooft.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
Halo Wars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is de uitbreiding van C&C3quote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je gezegd had dat het C&C4 pics waren had ik 't ook gelooft.
Je ziet duidelijk aan de units dat het Halo is. Maar je hebt wel weer gelijk dat het allemaal veel op elkaar lijkt!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je gezegd had dat het C&C4 pics waren had ik 't ook gelooft.
quote:
Kom je 360 dan maar brengen, want ik moet nog genoeg spellen uitspelenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat DMoMaM: Elements snel komt want zit nu in een zwart gat wat de 360 betreft!
Samenvatting:quote:
Ik was het vergetenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Samenvatting:
De kat zegt:
[ afbeelding ]
tegen
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Dat die homo's van UPS hem eens afleveren in Duitsland, zodat ie gerepareerd kan worden![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Samenvatting:
De kat zegt:
[ afbeelding ]
tegen
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Dat die homo's van UPS hem eens afleveren in Duitsland, zodat ie gerepareerd kan worden![]()
Tietjesquote:
Terug Vind Piemel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:36 schreef emokid het volgende:
Wat is tvp? Kom hier niet vaak.
Burnout Paradisequote:Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef gijsje79 het volgende:
DMC4 intro video
Release lijst voor 2008 uitgelekt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
geen enkele grote game eind 2008? Lijkt me een beetje vreemdquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef gijsje79 het volgende:
DMC4 intro video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Waarom Ace Combat terug gebracht? Lijkt me toch wel een super gave titel.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Ace Combat weer terug gebracht naar de winkel en Assassin's Creed gehaald.
Cool spel.
SP is leuk, maar liep er snel doorheen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:55 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Waarom Ace Combat terug gebracht? Lijkt me toch wel een super gave titel.
Waar is Alan Wake ????quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef gijsje79 het volgende:
DMC4 intro video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Na Prototype lijkt het een beetje dood te bloeden iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
geen enkele grote game eind 2008? Lijkt me een beetje vreemd
En hoelang heb je moeten wachten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanochtend toen iedereen nog aan het slapen was hier, kwam de xbox 360 met de UPS aan de deur, Helaas was er niemand die open kon doen, en nu komt aanstaande maandag de UPS nog een keer, dus ik had me xbox 360 nu al weer kunnen hebben, helaas
Vorige week woensdag 19 december kwam de UPS hem ophalenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En hoelang heb je moeten wachten?
De mijne is de 20e opgehaald, maar volgens het tracking nummer staat hij nog in Duitslandquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vorige week woensdag 19 december kwam de UPS hem ophalen
Snel he
nou en , als je zo gaat doen komt dit topic nooit volquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Puzzle quest binnen!
Dat heeft eigenlijk nix met de 360 van doen![]()
Dat ze hem terugsturen ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De mijne is de 20e opgehaald, maar volgens het tracking nummer staat hij nog in Duitsland
Hebben ze je gebeld van te voren oid?
Had je wel zelf die tracking code in de gaten gehouden? Vragen vragen vragen maar ik ben benieuwd wanneer ik de mijne weer kan verwachtenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat ze hem terugsturen ?
Nee ,
Echt balen dat ik er vanochtend niet was.
Maar maandag 8 uur op, dan missen we niks![]()
Maar moet zeggen COD 4 op PS3 en FIFA op PS3 mis ik de 360 niet echt.
Hij maakt even veel lawaai als een 747 die vol op het gas hangt! En kapot gaat die ook wel vrijwel zekerquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef IkWilbert het volgende:
Argh, zit al dagen te piekeren over welke console ik wil hebben. De voorkeur gaat uit naar de 360 ipv de ps3 ivm de gave games die er voor de 360 te koop zijn. Maar hoe zit dat met al die uitval? En hij maakt een hoop lawaai heb ik begrepen?
ja, zag dat die donderdagochtend al in frankfurt wasquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had je wel zelf die tracking code in de gaten gehouden? Vragen vragen vragen maar ik ben benieuwd wanneer ik de mijne weer kan verwachten
Thanksquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, zag dat die donderdagochtend al in frankfurt was
Ging die van jou stuk dankzij NFS Carbonquote:
Die is er nooit in geweestquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ging die van jou stuk dankzij NFS Carbon
tering, zoveel herrie? Ik moet hem eigenlijk gewoon hebben... al is het alleen voor ace combat 6quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij maakt even veel lawaai als een 747 die vol op het gas hangt! En kapot gaat die ook wel vrijwel zeker![]()
Toch raad ik je een 360 aan
Daar zal het door komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef kanna het volgende:
Ben ik dan de enige in Nederland die z'n xbox niet hoort? Ja ok, alleen met het opstarten van een spel.
PS: Kan ook komen omdat ik m'n surround te hard heb staan
mijn debug 360 was ook echt superstilquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef kanna het volgende:
Ben ik dan de enige in Nederland die z'n xbox niet hoort? Ja ok, alleen met het opstarten van een spel.
PS: Kan ook komen omdat ik m'n surround te hard heb staan
Ik deed net ff de trail game! binnen 5 min stond ik 6-0 achter en 2 rode kaarten ofzoquote:
Nog niet geprobeerd. Ik verlies nog van de computer, zelfs als ik met Duitsland tegen Malta speel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe is dat online?
ga hem denk kopen
Ah, eindelijk ontgroend! zoals de helft van alle xbox 360 eigenaren.quote:
Mijn 360 is al 3x kapot gegaan maar nooit aan de RRoD!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah, eindelijk ontgroend! zoals de helft van alle xbox 360 eigenaren.
Ik zit aan de 2, 2x een RRoDquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn 360 is al 3x kapot gegaan maar nooit aan de RRoD!
Hier ook. Nog meer mensen last van?quote:
Echt een leuk level, lekker chaosquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:36 schreef Scarface2004 het volgende:
net op shipment 86 kills 20 keer gekilled, daarna begon de lag
Af en toe iets teveel chaos als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt een leuk level, lekker chaos
Je moet ook gewoon niet verliezenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Af en toe iets teveel chaos als je het mij vraagt..
Als je losing team bent.. en enemy krijgt heli's ben je al 100% dood!
Een splinternieuwe krijg je sowieso niet dacht ik... dan krijg je een refurbished. Dat is zo goed als nieuwquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben benieuwd of ze een nieuwe hebben gegeven of dat die oude terug komt
mijn spellen geven aan dat ik niet ingelogd ben, in het dashboard dan wel...en in het spel kan ik niet insignenquote:
ik kreeg een nieuwe.. maar dat jij je hier weer durft te vertonen zegquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Winterkampioen he...quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:37 schreef markthemen het volgende:
[..]
ik kreeg een nieuwe.. maar dat jij je hier weer durft te vertonen zeg
Meestal een oude, maar heel langzaam vervangen ze de oudere door nieuwe, om te zorgen dat het aantal reparaties omlaag gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat trackingnummer wat je hebt is alleen voor de heenweg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De mijne is de 20e opgehaald, maar volgens het tracking nummer staat hij nog in Duitsland
Hebben ze je gebeld van te voren oid?
Ja. De gehele lijst kun je hier vinden btw.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:58 schreef renz0r het volgende:
Kan je door de laatste xbox update nou ook DIVX afspelen?
jullie verliezen nog wel van h'veen.. maja alves is er niet bij dus misschien wordt t gelijk.. maar lul ermaar overheen.Sinds die mail van je ma op fok heb k je hier niet meer gezienquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Winterkampioen he...
Maar wat is jouw nickname op live nu, wou je een berichtje sturen over het voetbal maar je nick bestond niet ofzo
Welke mail?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:29 schreef markthemen het volgende:
[..]
jullie verliezen nog wel van h'veen.. maja alves is er niet bij dus misschien wordt t gelijk.. maar lul ermaar overheen.Sinds die mail van je ma op fok heb k je hier niet meer gezien
Welke mail iddquote:
Via USB-stick werkt het prima!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef renz0r het volgende:
DIVX op een DVD gebrand en werkt niet...
Moet t persé op cd?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef Ash het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
![]()
Leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef Ash het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
![]()
Ik had dit toen ik de xbox voor het eerst aanzette.. daarna uitgezet en weer opnieuw aan, en toen deed hij het gewoon (nu al 3 maanden) ..quote:
Lekker is dat, net vorige week een abbo gehaaldquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Zo te horen ligt live er nu constant uit ofzo! Gelukkig ben ik aan het puzzelen op de DS
Echt? Goed dat je het even zegtquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat je ook doet gebruik de RECOVER GAMERTAG optie NIET. Deze server is plat en schakelt je voor ong een week uit volgens MS support.
Wat een onzin. Ik heb hem net nog gebruikt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat je ook doet gebruik de RECOVER GAMERTAG optie NIET. Deze server is plat en schakelt je voor ong een week uit volgens MS support.
Ja ongekend .. heb al 2 dagen last er van,... voor het eerst in al die jaren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Live is wel aan het trippen
Jorien, je was altijd al de dorps-idioot van dit topic, maar met dat icoon gaat er echt niemand meer je posts lezen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb het van een ander forum, is wel zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jorien, je was altijd al de dorps-idioot van dit topic, maar met dat icoon gaat er echt niemand meer je posts lezen.
HOAXquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb het gebruikt en er gebeurt helemaal niks. Dus het is onzin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb het van een ander forum, is wel zo
Niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Live is wel aan het trippen
OMFG, lees m'n post nog eens een keer, ik had het over je ICOON lamzak, niet die duffe post van je.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb het van een ander forum, is wel zo
jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef DarkShine het volgende:
Heeft iemand die 10 XBLA games al gekregen als je iemand kende wat ook een xdoos kocht?
Duurt lang hier.quote:
als het er in komt dan zal je niet verplicht worden om het te gebruiken. Zal hetzelfde gebruikt worden als bv Scene-It of de Xbox Visionquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop in iedergeval niet dat er iets van motion sensing gedoe in komt
nee, tis gewoon een add-on.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:37 schreef Scarface2004 het volgende:
ja precies, zo´n functie in je dashboard dat je het uit kan schakelen.
Zoals ze ook bij rumble hebben gedaan, je hoeft er niet mee te spelen maar het zit er wel in.
Wegen die controllers ook een stukkie zwaarder
Werkt hier prima,... moest er wel een video update voor installeren (wat overigens automatisch gaat).quote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef renz0r het volgende:
Deel 4 al uitgespeeld
Even terug op die DIVX vraag.
USBstick met DIVX film erop is dus een optie? Ik dacht dat dat niet kon joh
Binnenkort maar is een Sticky van 2G ofzo kopen
Ga dan voor CoD2 die is beter dan deel 3.quote:Op zondag 30 december 2007 01:22 schreef renz0r het volgende:
Is Call Of Duty 3 de moeite waard voor aanschaf? Leuke single player, lengte?
Sowieso moeten ze opzouten met die motion sensor crap.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens de mensen van TeamXbox is Microsoft al zeker twee jaar bezig aan een alternatieve mogelijkheid voor de huidige Xbox 360-controller. Deze ontwikkeling zou onder meer ook motion-sensing bevatten, een technologie soortgelijk aan de Wiimote of de SIXAXIS.
Daarnaast zou Microsoft ook de rechter-analoogstick willen verbeteren en brengt TeamXbox binnenkort een serieuze lijst van next-generation Xbox-controllers uit op hun websites. Daarin zouden enkele voorbeelden moeten staan, die afkomstig zijn uit Microsoft's onderzoek naar een verbeterde Xbox 360-controller.
Doe dat nou niet MSIs niet nodig en krijg je alleen maar gedoe van
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 30 december 2007 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze opzouten met die motion sensor crap.
Niet iedereen wilt als een mongool voor zijn TV staan.
dat hoeft toch ook niet als ze het als een add-on uitbrengenquote:Op zondag 30 december 2007 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar wel met een nepgitaarquote:Op zondag 30 december 2007 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
quote:
quote:Zaterdag 29 december 2007 - BioWare heeft nog maar net het meesterwerk dat Mass Effect heet afgeleverd of ze zijn alweer druk bezig aan een nieuwe Xbox 360 game. De ontwikkelaar zou namelijk bezig zijn aan een vervolg op de Xbox hit Jade Empire, als we de website Mercury News moeten geloven.
De geruchten over een Jade Empire sequel gingen al langer rond, en vlak na de release van het eerste deel vertelde Ray Muzyka van BioWare al het een en ander over een mogelijke sequel. Nu lijken er toch echt harde feiten te zijn, aangezien iemand van Mercury News een 'demo code' van de game op de Xbox 360 heeft mogen aanschouwen.
Jade Empire was BioWare's tweede grote Xbox titel na de exclusieve Star Wars: Knights of the Old Republic titel voor de console. Het spel verscheen in april 2005 en hoewel de game vrij hoge reviewscores behaalde verkocht het spel niet heel erg goed. Toch lijkt BioWare vastberaden om van Jade Empire 2 een nog betere game te maken.
Jade Empire is een actie-RPG game met een Oosters tintje. De game speelde zich geheel in Azië af en draaide met name om de martial arts vechtstijlen. Of de sequel exclusief voor de Xbox 360 wordt is nog onduidelijk, aangezien EA onlangs BioWare overkocht. Daardoor is er een kans dat de game ook op bijvoorbeeld de PlayStation 3 zal verschijnen. Microsoft zou inmiddels echter ook de rechten gekocht kunnen hebben, om van Jade Empire 2 een exclusieve Xbox 360 titel te maken.
Wanneer we de eerste details of beelden van de game kunnen verwachten is nog onduidelijk. Wanneer de game zelf gaat uitkomen is ook nog maar de vraag. Maar er bestaat dus een grote kans dat de sequel naar de Xbox 360 komt.
werkt alleen niet met ondertitels erbij, dat is wel minder.quote:Op zondag 30 december 2007 02:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Werkt hier prima,... moest er wel een video update voor installeren (wat overigens automatisch gaat).
Ik vond Jade Empire tof dat wel, maar toch zie ik dan liever een KoTOR 3 verschijnen dat speekt me toch meer aan!quote:
nee , ze hebben in de laatste 10 jaar al veel te veel star wars dingen uitgebracht , enough is enoughquote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond Jade Empire tof dat wel, maar toch zie ik dan liever een KoTOR 3 verschijnen dat speekt me toch meer aan!
Nee maar je kunt ze vast wel vinden met ondertitels ingebakken...quote:Op zondag 30 december 2007 12:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
werkt alleen niet met ondertitels erbij, dat is wel minder.
maar er komt nog een tv - seriequote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , ze hebben in de laatste 10 jaar al veel te veel star wars dingen uitgebracht , enough is enough
de films zijn af dus droppen die shit
Ben je niet wijsquote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , ze hebben in de laatste 10 jaar al veel te veel star wars dingen uitgebracht , enough is enough
de films zijn af dus droppen die shit
24/7 Pornoquote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zit hier in een studenten flat op een groot netwerk, en sinds de laatste update kan ik het tabblad videos en plaatjes allemaal shit zien die andere op hun computer hebben staan op de 360.
Zit best wel lijpe shit tussen.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zit hier in een studenten flat op een groot netwerk, en sinds de laatste update kan ik het tabblad videos en plaatjes allemaal shit zien die andere op hun computer hebben staan op de 360.
Zit best wel lijpe shit tussen.
Geen idee, zal waarschijnlijk wel, al ziet het er meer uit als een bug. Wel een geinige bug.quote:Op zondag 30 december 2007 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weten hun dat ook dat jij dat kan
dat die maar gouw gecancelled mag wordenquote:Op zondag 30 december 2007 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar er komt nog een tv - serie
heb gewoon genoeg van al die starwars shit het bestaat al 30 jaar ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je niet wijs![]()
Heb je nog Kotor niet gespeeld ofzo? Die 2 spellen waren vet jong!
Ach er zullen altijd wat spellen zijn waarbij je het verplicht moet gaan gebruiken.quote:Op zondag 30 december 2007 11:05 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet als ze het als een add-on uitbrengen![]()
Het zal dan alleen werken op bepaalde spellen, net als Guitar Hero, of die motion-sensor voor de Nintendo DS
Been there, done that, got the tshirt to proove it.quote:Op zondag 30 december 2007 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Streetfighter!!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3165172
voor final fantasy 13 haal in hem anders welquote:
Denk dat die lui Windows Media Player 11 hebben gedownload en dat die automatisch alle media op het netwerk laat streamen....die lui zullen wel merken dat hun pc opeens een stuk langzamer is geworden.quote:Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Geen idee, zal waarschijnlijk wel, al ziet het er meer uit als een bug. Wel een geinige bug.
quote:In accordance with Xbox LIVE policy, the gamertag Buffeltestikel is no longer allowed.
Buffelonderhangsel?quote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef ach het volgende:
Mijn japanse account logt wel inDe europese servers lopen dus altijd te kutten?
edit: doet het nu maar;
[..]
![]()
Eerst mocht buffeltesticle niet meer en nu deze niet![]()
Overhitte videokaart. Bekend kwaaltje... Kan inderdaad in RROD resulteren.quote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef Sev het volgende:
Paar dagen geleden begon mijn 360 al raar te doen met Dead Rising.. veel haperen en NPCs die totaal uit hun verband gerukt waren (lange balken uit hun lijf ipv armen).. vanmiddag zat de vriend van m'n zusje ff AC te spelen, zelfde verhaal.. 3 x een freeze en weer die rare NPCs..
Moet ik bang zijn voor een RoD ofzo? Zowiezo bel ik woensdag/donderdag even naar Microsoft..
Kon je op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Whaha, ik had het wel verwachtquote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Pwnd.quote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Terechte ban ook, 3 trieste kut nicknames op rij waarvan de laatste ECHT niet kan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
En je nieuwe nickname "buffelcancer" wordt ook niet goedgekeurd.
Ik heb zo'n idee dat als je zo doorgaat je best eens tegen een ban aan kunt lopen hoor.
Eens met GD! Neem gewoon een ''normale'' nicknamequote:Op zondag 30 december 2007 18:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Terechte ban ook, 3 trieste kut nicknames op rij waarvan de laatste ECHT niet kan.
En als hij dan gerepareerd terugkomt, hoe kan ik het dan voorkomen?quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Overhitte videokaart. Bekend kwaaltje... Kan inderdaad in RROD resulteren.
Kun je nix tegen doen ligt gewoon aan het ding zelf.quote:Op zondag 30 december 2007 18:42 schreef Sev het volgende:
[..]
En als hij dan gerepareerd terugkomt, hoe kan ik het dan voorkomen?
Ik blijf lachen met je Jorgenquote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef DJ_ het volgende:
ik wil een zelda op de 360 in 1080p die net zo goed of beter is al twilight princess
Ja wel toch ? Je hebt van die externe koelers te koop zo zou je verhitting verkomen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je nix tegen doen ligt gewoon aan het ding zelf.
das mooi , ik ookquote:
in het geval van de PS3 gaat het om een standaard-controller, bij de 360 zal het gaan om een add-on. Alleen specifieke games, die ws met zo'n add-on komen, zullen er gebruik van maken. Vergelijk het bv met de Xbox Live Vision, die wordt door specifieke games echt gebruikt (totemballquote:Op zondag 30 december 2007 13:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach er zullen altijd wat spellen zijn waarbij je het verplicht moet gaan gebruiken.
Ik heb ook een PS3 en de enige game die er leuk gebruik van maakt is ratchet and clank, zo heel nu en dan moet je er een puzzel mee oplossen, dan is het leuk.
Maar zoals bij Heavenly Sword moet je een heel stuk pijl en boog schieten en dan zelf de aftertouch geven door die joystick te gebruiken om te sturen.
Het werkt gewoon kut, ik zat onderuit gezakt te gamen, en vervolgens moest ik rechtop gaan zitten omdat die tilt sensor het anders gelijk registreert als sturen naar boven en je dus automatisch mist.
En dan gelijk voor 30 minuten achter elkaar.
Hoop het maar! Mocht het wel standaard gaan worden dan hang ik alles aan de wilgen en ga ik wat anders doen!quote:Op zondag 30 december 2007 19:08 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van de PS3 gaat het om een standaard-controller, bij de 360 zal het gaan om een add-on. Alleen specifieke games, die ws met zo'n add-on komen, zullen er gebruik van maken. Vergelijk het bv met de Xbox Live Vision, die wordt door specifieke games echt gebruikt (totemball) en in andere games is het een (niet verplichte) leuke optie. Dit zie ik ook gebeuren met een eventuele motion-sensor, het is te laat om nu standaard gebruik van te maken
Zo'n cooler verbruikt zelf ook stroom. En wat stroom verbruikt komt warmte vanaf.quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja wel toch ? Je hebt van die externe koelers te koop zo zou je verhitting verkomen.
Zo'n ding
Nee helpt volgens mij ook nix, als je een gammele hebt gaat die gewoon stuk en als je een goede hebt blijft die heel. Daar kan je zelf niet veel aan doen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja wel toch ? Je hebt van die externe koelers te koop zo zou je verhitting verkomen.
Zo'n ding
als het standaard zal worden, zal dat op de volgende console zijnquote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoop het maar! Mocht het wel standaard gaan worden dan hang ik alles aan de wilgen en ga ik wat anders doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |