ja niemand, maar het begon over hypes, moest gelijk aan halo denken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
who the fuck had het over Halo dan
Het is idd wel een tof spel!quote:Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog niet gecheckt, ziet er wel geinig uit
Net even gespeeld en hij viel zwaar tegenquote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA4 demo is up!
Wat een teleurstelling, ik vind het zo slecht dat ze de FPS kant op zijn gegaan. Dit voelt en speelt helemaal niet meer als een GTA gamequote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA4 demo is up!
De PC versie schijnt in Alpha status uitgebracht te zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dj die game is best goed, een oudere pc game die op source draait.
Speelt wel lekker weg, geen 60 eu waard though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op maandag 24 december 2007 10:58 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte spel is toffer omdat je dan van het begin begint!quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Demo van de OP gespeeld.. ruk
Wel nieuwe track in Forza2 gedownd, Road America, prachtig circuit! Denk dat ik die carpack ook ga downloaden.
quote:Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef existenz het volgende:
Ik wil ook spelenwaarom moet dat hoeren ding nu in mijn vakantie kapot gaan.
kan die beter een gamecube pakken en twilight princess gaan spelenquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Sluit je ouwe snes dan weer aan Exi![]()
Wat betaalde je ervoor?quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Wel nieuwe track in Forza2 gedownd, Road America, prachtig circuit! Denk dat ik die carpack ook ga downloaden.
Ik ben bovendien aan het verhuizen. Dus alle oude meuk is ingepakt.... (Dus ook mijn oude xboxquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Sluit je ouwe snes dan weer aan Exi![]()
Ik heb mijn ouwe xbox geen eens meerquote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben bovendien aan het verhuizen. Dus alle oude meuk is ingepakt.... (Dus ook mijn oude xbox)
Ik heb er gister een paar weggegooidquote:Op maandag 24 december 2007 12:59 schreef warchaser44 het volgende:
heeft iemand nog zo'n 48 uurs code voor moi
pm me eventjes
bedankt
games en cultuur barbaarquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouwe xbox geen eens meer![]()
Ook de ps2,gamecube en psp niet meer trouwens![]()
Maar Exi ik denk dat jij DMoMaM:Elements ook tof vind!
Speel de demoquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef RealMadMan het volgende:
Kan iemand me vertellen of eternal Sonata een beetje een goed spel is of is bleu dragon beter ?
ik vond eternal sonata velen malen beterquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef RealMadMan het volgende:
Kan iemand me vertellen of eternal Sonata een beetje een goed spel is of is bleu dragon beter ?
Heb tot nu toe alle add-on's voor Forza gedownload. Die laatste carpack is zeker de beste met ondere andere de Audi R8quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me niet dat het aan je stopcontact ligt. Ik heb het soms ook en soms gaat die wel weer meteen aan.quote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een probleem met mijn x-box 360 hij gaat niet in 1 keer aan ( Alle instellingen staan goed ) maar nu als ik hem beneden aansluit (1 gezins-woning) doet hij het wel in 1 keer. nu heb ik me x-box 360 aangesloten direct op het stopcontact in me eigen kamer en nu doet hij het nog niet in 1 keer, Hoeveel stroom heeft een x-box 360 nodig om op te starten? ( Naar mijn mening is ook het stroom in het huis overal het zelfde maar dat blijkt dus niet zo te zijn) Me x-box 360 is dus niet kapot er is dus duidelijk wat mis met mijn stopcontacten in mijn kamer heeft iemand daar een oplossing voor? Moet ik dan andere stopcontacten kopen? ( heb ze allemaal geprobeerd in mijn kamer)
Kan hem donderdag denk ik weer ruilen voor AC.quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Ace Combat gehaald.
Cool spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DJ_ op 25-12-2007 01:01:42 ]Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ben ik ook nog mee bezig.quote:Op maandag 24 december 2007 23:32 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Kane & Lynch uitgespeeld. Besturing niet helemaal handig, maar als je het eenmaal een beetje door hebt toch wel een aardig spel.Morgen nog snel even de wat makkelijkere achievements halen en dan gaat hij in de ruil
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef DJ_ het volgende:
laat mass effect deel 2 maar komen
ik vraag me alleen af hoe ik in godensnaam de tactician achievement heb gekregen
aangezien ik een hekel heb aan schuilen ik ga gewoon voor de full frontal attack en schieten met die hap
ohh enUh ik ben ook meer voor eerst schieten en dan kijken wat er bewoog, maar heb die achievement wel gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voor mij geen keus met die council... ergde me dood aan ze
The truth was in here.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef gijsje79 het volgende:
GTA IV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uh ik ben ook meer voor eerst schieten en dan kijken wat er bewoog, maar heb die achievement wel gehaald
Was voor mij geen keus met die council... ergde me dood aan ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
wat een graphicsquote:Op maandag 24 december 2007 22:38 schreef gijsje79 het volgende:
GTA IV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:20 schreef -Dries- het volgende:
Nog meer mensen die niet op Live kunnen?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef Henk-B het volgende:
Waar je een elektrische tandenborstel krijgt ipv Guitar Hero 3 voor kerst
Waar je Assassin's Creed krijgt voor kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:30 schreef Henk-B het volgende:
Waar je een elektrische tandenborstel krijgt ipv Guitar Hero 3 voor kerst
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Enchanter het volgende:
SWOS is nog steeds gaaf
Ik vond hem op de Amiga al tof maar nu nog steeds.
Ik hoop dat ze na Speedball II en WoW , nog meer Amiga ports op Arcade zetten.
Lotus turbo challenge , Super cars II , Cannon Fodder
hoelang gaat de reperatie trouwens ongeveer duren? ik heb het idee dat de dvd-speler kapot is....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:53 schreef Game_Error het volgende:
mn xbox is vandaag overleden, en dat nog wel op eerste kerstdag.........
mijn wrex heeft het einde niet gehaald van het spelquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu dat Zwart/Witte Armor voor WrexTering jantje wat is dat een vet Armor met die van die rode oog dingen
![]()
Kan wel even duren nu met de kerst en oud op nieuwquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hoelang gaat de reperatie trouwens ongeveer duren? ik heb het idee dat de dvd-speler kapot is....
Waar je helemaal niets krijgt voor kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar je Assassin's Creed krijgt voor kerst
Save games blijven gewoon bestaan, die kun je gewoon weer gebruiken.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Sinds vorige week een 360 wat tot dusver niet zo bevalt. Dikke krassen op m'n BioShock dvd nadat ik de console tijdens het spelen een klein stukje verschoof. Tijdje verder kunnen spelen maar nu begint e.e.a. helaas flink te schokken en willen delen van de game niet meer inladen (zonder disc errors overigens)
vraagjes:
- ik las iets over het vervangen van kapotte discs voor 15 euro, geldt dit ook voor Bioshock?
- als ik de game opnieuw zou kopen, doen m'n savegames het dan nog?
thanks...
Die ga ik donderdag halen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar je Assassin's Creed krijgt voor kerst
NG2quote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameplay
Tandpasta op de dvd smeren en dan doet die het weer perfect!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Sinds vorige week een 360 wat tot dusver niet zo bevalt. Dikke krassen op m'n BioShock dvd nadat ik de console tijdens het spelen een klein stukje verschoof. Tijdje verder kunnen spelen maar nu begint e.e.a. helaas flink te schokken en willen delen van de game niet meer inladen (zonder disc errors overigens)
vraagjes:
- ik las iets over het vervangen van kapotte discs voor 15 euro, geldt dit ook voor Bioshock?
- als ik de game opnieuw zou kopen, doen m'n savegames het dan nog?
thanks...
quote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameplay
Helaasquote:Op woensdag 26 december 2007 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tandpasta op de dvd smeren en dan doet die het weer perfect!
hebben hebben hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 09:49 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameplay
Ten eerste krijg je alleen maar skill in ranked matches en dan is je skill verschillend per type game. Dus bij Lone Wolf wordt een andere skill bijgehouden dan bij Team Slayer die weer onafhankelijk is van Team Hardcore... Bij Lone Wolves is het vrij simpel, ben je de eerste of tweede oid dan krijg je een beetje skill erbij, ben je laatste of een na-laatstet dan gaat er wat van af. Bij Team games moet je team ten eerste winnen en dan kijken ze of je beter bent dan de rest van je team. Als je dus de hele tijd met iemand in een team zit die beter is en altijd hoger scoort zul je niet veel in skills omhoog gaan...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:13 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, heb inmiddels al over de 200 potjes Halo 3 gespeeld, maar ik weet het nog steeds niet. Hoe krijg je een hogere skill? Ik ben net van 11 naar 12 gegaan, maar ik had dat potje nieteens gewonnen. Gaat het per aantal XP, moet je veel winnen, iets anders... ?
Ik zit op precies dezelfde plek vastquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een vraag over Assassin's creed (AC)
Ik ben net klaar met de missie's dat je die 3 mannen moet vermoorden ( Niet te gelijk, elke man telt voor een missie ) en daarna word je door gestuurd om er nog 3 te vermoorden en dan mag je zelf kiezen in welke stad je begint maar nu kom ik niet verder ik ben in die stad ben naar dat bureau geweest en nu heb ik alles bezocht maar nu staat er niet meer waar ik heen moet of wat ik moet doen, wat is hier precies de bedoeling van? Want zo rond lopen in de stad daar kom ik niet verder mee
je moet via de ingang naar the rich district van damascus ( dacht dat het die stad was , via de daken kom je er niet in dan zit het dicht je moet echt over de grond lopen en door de poort ) en daar gewoon een nieuw viewpoint zoeken om zo de volgende pickpockets en shit te vindenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een vraag over Assassin's creed (AC)
Ik ben net klaar met de missie's dat je die 3 mannen moet vermoorden ( Niet te gelijk, elke man telt voor een missie ) en daarna word je door gestuurd om er nog 3 te vermoorden en dan mag je zelf kiezen in welke stad je begint maar nu kom ik niet verder ik ben in die stad ben naar dat bureau geweest en nu heb ik alles bezocht maar nu staat er niet meer waar ik heen moet of wat ik moet doen, wat is hier precies de bedoeling van? Want zo rond lopen in de stad daar kom ik niet verder mee
Oke terug vind post? Laat maar zien dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef Wessiej het volgende:
tvp
Dat was een (leuk) grapje van hem!quote:
Misschienquote:Op woensdag 26 december 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg je een email van microsoft als ze hem hebben gerepareerd en weer naar je huis is verzonden ?
Komt die naar de 360? Dat was toch een PC spel?quote:Op zondag 23 december 2007 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Dark Messiah of Might and Magic: Elements
[ afbeelding ]
Ik heb het ook op men pc gespeeld maar von het wel tegen vallen. Maar dat kwam groten deels door me trage pcquote:Op donderdag 27 december 2007 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt die naar de 360? Dat was toch een PC spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |