Beetje de feel-good sfeer er in houden, weet je wel?quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef peaceman het volgende:
Vanwaar die plaatjes MariaMena?
Dat zou tof wezenquote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
ook Ierland, Zweden en Finland zien een glazen huis-actie initiatief wel zitten.
Zoals ik zei.... ik vond t nog wel meevallen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is, enkel dat het herrie is, en dat kun je moeilijk ontkennen
Aangezien er veel mannen posten lukt dat waarschijnlijk beter met mooie vrouwenquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Beetje de feel-good sfeer er in houden, weet je wel?
Het Dag5-dipje treft niet alleen de dj's.quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef Zotheid het volgende:
Wat is het hier rustig..
Als ze het dan maar beter aanpakken dan de Zwitsers.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
ook Ierland, Zweden en Finland zien een glazen huis-actie initiatief wel zitten.
Die heb ik nog niet eens zo heel vaak gehoord dit jaarquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik zei.... ik vond t nog wel meevallen.
Liever zoiets dan weeeeeeer Last Christmas
Elke keer is er 1 teveelquote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens zo heel vaak gehoord dit jaar
Liever niet, ben die Joss Stone plaatjes wel beuquote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aangezien er veel mannen posten lukt dat waarschijnlijk beter met mooie vrouwen
Vanmiddag was het nog erg gezellig anders..quote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Dag5-dipje treft niet alleen de dj's.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Liever niet, ben die Joss Stone plaatjes wel beu
Loopt het in Geneve een beetje, weet iemand dat? Want wat ik er eergister over hoorde was dat er weinig geld binnenkwam en er geen hond rondliep voor het glazen huis daar.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
Vrouwen.... geen meisjesquote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook zo stil. We zijn massaal in rouwstemming omdat het Glazen Huis bijna weer onbemand is...quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog erg gezellig anders..
Laatste loodjes he, nog 20 uurtjes!
Zweed ze?quote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Zweedse glazen huis wil ik aan mee doen [afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze staan dan ook ergens op een parkeerplaats...quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
Loopt het in Geneve een beetje, weet iemand dat? Want wat ik er eergister over hoorde was dat er weinig geld binnenkwam en er geen hond rondliep voor het glazen huis daar.
En eten gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze staan dan ook ergens op een parkeerplaats...
De hilariteit is even zoek (zeker ten opzichte van de afgelopen twee dagen), en Claudia schijnt niet bepaald sfeerverhogend te werken voor dit topic.quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef Zotheid het volgende:
Wat is het hier rustig..
Is inmiddels al begonnen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Show van Claudia begint zo op ned3. Lachen joh!
Ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrouwen.... geen meisjes
Overigens... ik vind het origineel van The Fine Young Cannibals toch beter
Als het er alleen leeg zou staan zou ik er wel induiken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook zo stil. We zijn massaal in rouwstemming omdat het Glazen Huis bijna weer onbemand is...
Inderdaad en die show van haarquote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
De hilariteit is even zoek (zeker ten opzichte van de afgelopen twee dagen), en Claudia schijnt niet bepaald sfeerverhogend te werken voor dit topic.
Hee, headlines-muts is er weer! [afbeelding]
Die krijgen ze niet verkocht.... Hoe erg men ook wil dat ze oprot....quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze moeten die muts veilen, collector's item!
Is doodquote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef MariaMena het volgende:
Allemaal weer massaal switchen naar de audiostream
Jup..quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Inderdaad en die show van haar(Zo slecht)
En jij bent?quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef BonJovi het volgende:
bekende! Marc en ook nog roel jewel!
Mijne (in iTunes) werkt gewoon...quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is dood
http://seriousrequest.3fm.nl/page/livePlayer
Etalagekanaal Essent @Home Zwolle werkt in ieder geval nog gewoon.quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef Kolomo het volgende:
Ik loop het risico dat dit misschien al besproken is, maar om al die topics weer door te gaan lezen:
Ik kom net thuis en mijn etalagekanaal is volledig foetsie: ruis...meer mensen last van?
De draagster, of de muts zelf?quote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Zotheid het volgende:
Die muts is trouwens in het echt nog lelijker.
Geen last van hier... (via Multikabel).quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef Kolomo het volgende:
Ik loop het risico dat dit misschien al besproken is, maar om al die topics weer door te gaan lezen:
Ik kom net thuis en mijn etalagekanaal is volledig foetsie: ruis...meer mensen last van?
Voornamelijk de draagster.quote:
Maar 1 plaat en nog steeds jeuk krijgen als je die piano weer hoort.quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Leuk de eendagsvliegen op TMF.. En af en toe komt er dan zo'n plaat langs waarbij je denkt "verrekt, daar hebben we na die ene hit niets meer van gehoord! ". Vanessa Carlton behoort zeker in het rijtje van eendagsvliegen thuis.
Hmm, heb ook Essent/@home, maar dan in het opperste zuiden des lands... Wel balen, tv aan is makkelijker dan stream als je nog andere dingen op de computer aan het doen bent...quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef HansHeino het volgende:
[..]
Etalagekanaal Essent @Home Zwolle werkt in ieder geval nog gewoon.
En vlak die Nizlopi niet uit!quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Leuk de eendagsvliegen op TMF.. En af en toe komt er dan zo'n plaat langs waarbij je denkt "verrekt, daar hebben we na die ene hit niets meer van gehoord! ". Vanessa Carlton behoort zeker in het rijtje van eendagsvliegen thuis.
He wat jammer, je hebt net de headlines gemist!quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef RHCPeter het volgende:
Ok na een avondje bios ben ik er weer. Iemand misschien kleine update voor mij?
Ik zocht de paracetamolquote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Marc63 het volgende:
Waar is Cos? Of zag ie em aankomen?
Wel een aardig meisje, toch?quote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Marc63 het volgende:
Maar 1 plaat en nog steeds jeuk krijgen als je die piano weer hoort.
Is nog niet voorbij gekomen, maar misschien komt dat nog (denk het trouwens niet)quote:
quote:
Claudiaquote:Op zondag 23 december 2007 23:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
He wat jammer, je hebt net de headlines gemist!
Nou, het belangrijkste nieuws is dat Claudia er is, dat dat zeer gemengde gevoelens oproept onder de fokkers en dat dit topic #400 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |