Vrouwen.... geen meisjesquote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Liever niet, ben die Joss Stone plaatjes wel beu
Daarom is het hier ook zo stil. We zijn massaal in rouwstemming omdat het Glazen Huis bijna weer onbemand is...quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog erg gezellig anders..
Laatste loodjes he, nog 20 uurtjes!
Zweed ze?quote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Zweedse glazen huis wil ik aan mee doen [afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Liever niet, ben die Joss Stone plaatjes wel beu
Ze staan dan ook ergens op een parkeerplaats...quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
Loopt het in Geneve een beetje, weet iemand dat? Want wat ik er eergister over hoorde was dat er weinig geld binnenkwam en er geen hond rondliep voor het glazen huis daar.
En eten gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze staan dan ook ergens op een parkeerplaats...
De hilariteit is even zoek (zeker ten opzichte van de afgelopen twee dagen), en Claudia schijnt niet bepaald sfeerverhogend te werken voor dit topic.quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef Zotheid het volgende:
Wat is het hier rustig..
Is inmiddels al begonnen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Show van Claudia begint zo op ned3. Lachen joh!
Ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrouwen.... geen meisjes
Overigens... ik vind het origineel van The Fine Young Cannibals toch beter
Als het er alleen leeg zou staan zou ik er wel induiken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom is het hier ook zo stil. We zijn massaal in rouwstemming omdat het Glazen Huis bijna weer onbemand is...
Inderdaad en die show van haarquote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
De hilariteit is even zoek (zeker ten opzichte van de afgelopen twee dagen), en Claudia schijnt niet bepaald sfeerverhogend te werken voor dit topic.
Hee, headlines-muts is er weer! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |