Beetje de feel-good sfeer er in houden, weet je wel?quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef peaceman het volgende:
Vanwaar die plaatjes MariaMena?
Dat zou tof wezenquote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
ook Ierland, Zweden en Finland zien een glazen huis-actie initiatief wel zitten.
Zoals ik zei.... ik vond t nog wel meevallen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is, enkel dat het herrie is, en dat kun je moeilijk ontkennen
Aangezien er veel mannen posten lukt dat waarschijnlijk beter met mooie vrouwenquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Beetje de feel-good sfeer er in houden, weet je wel?
Het Dag5-dipje treft niet alleen de dj's.quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef Zotheid het volgende:
Wat is het hier rustig..
Als ze het dan maar beter aanpakken dan de Zwitsers.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
ook Ierland, Zweden en Finland zien een glazen huis-actie initiatief wel zitten.
Die heb ik nog niet eens zo heel vaak gehoord dit jaarquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik zei.... ik vond t nog wel meevallen.
Liever zoiets dan weeeeeeer Last Christmas
Elke keer is er 1 teveelquote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens zo heel vaak gehoord dit jaar
Liever niet, ben die Joss Stone plaatjes wel beuquote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aangezien er veel mannen posten lukt dat waarschijnlijk beter met mooie vrouwen
Vanmiddag was het nog erg gezellig anders..quote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Dag5-dipje treft niet alleen de dj's.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Liever niet, ben die Joss Stone plaatjes wel beu
Loopt het in Geneve een beetje, weet iemand dat? Want wat ik er eergister over hoorde was dat er weinig geld binnenkwam en er geen hond rondliep voor het glazen huis daar.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |