een beetje bescherming kan geen kwaad...quote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef floris.exe het volgende:
Is dat een nieuwe hype ofzo? Het onzichtbaar maken van je Hyves profiel voor mensen die niet in je Hyves vriendenlijst zitten? Tjonge jonge, waarom heb je dan een Hyves profiel???? Op die manier zijn de foto's dan ook niet meer zichtbaar, dus een rondje lekkere meiden gluren is er niet meer bij.
Waarom hebben ze dan Hyves?quote:Op zondag 23 december 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Omdat zulke mensen niet zitten te wachten op pottekijkers.
Om met vrienden te communiceren.quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan Hyves?
Kwestie van je achternaam niet voor iedereen toegankelijk maken en de zoekmachien laat je buiten beschouwingquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Zeus1981 het volgende:
Ach... je kan de profielen nog wel zien? Ik ken mensen die het voor elkaar krijgen om gewoon niet vindbaar te zijn in de zoekmachine... kun je dus alleen vinden als je ze toevallig in het lijstje van anderen tegenkomt, of als je de directe url weet. Als je dat als vriendengroep dus allemaal doet, zul je elkaar dus nooit vinden.
Waarom gaan dat soort mensen uberhaupt op een site als Hyves zitten als ze niet gevonden willen worden?
Hmm, ik snap de hyves hype niet (al heb ik er zelf wel eenquote:Op zondag 23 december 2007 22:14 schreef floris.exe het volgende:
Is dat een nieuwe hype ofzo? Het onzichtbaar maken van je Hyves profiel voor mensen die niet in je Hyves vriendenlijst zitten? Tjonge jonge, waarom heb je dan een Hyves profiel???? Op die manier zijn de foto's dan ook niet meer zichtbaar, dus een rondje lekkere meiden gluren is er niet meer bij.
quote:Op maandag 24 december 2007 00:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoogopgeleide mensen met een Hyvesprofiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |