Laten die clubs nu net vaak een probleem vormen voor Roda.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef Ixnay het volgende:
Zoveel sterke teams zitten er niet meer in die KNVB beker.
Dordrecht, Zwolle, Haarlem, QuickBoys, Jong Heerenveen, Heracles en Den Bosch.
...
Moet lukken en dan in de halve finale thuis tegen Feyenoord. Een finale in de Kuip tegen Feyenoord zie ik namelijk absoluut niet zitten. Dat heb ik in 1992 1 keer meegemaakt en dat was eens maar nooit weer.quote:
En de terugweg uit de altijd zo goed als lege Krommedijk wordt vast nog leuker.quote:
De loting is vast gemanipuleerd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jammer dat Feyenoord niet tegenover NAC staat
Je hebt de humor van een Duitser..........o wacht..........quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de terugweg uit de altijd zo goed als lege Krommedijk wordt vast nog leuker.
En jij de intelligentie van een schaap, halve zool.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef DRD het volgende:
[..]
Je hebt de humor van een Duitser..........o wacht..........
Wij zijn de Dordtse Schapekoppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij de intelligentie van een schaap, halve zool.
Dat is snel op de kast. Benieuwd hoe je het dan tijdens de wedstrijd gaat vinden. Wij sporen inderdaad nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij de intelligentie van een schaap, halve zool.
Het was geen toeval dat ik hem schaap noemde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wij zijn de Dordtse Schapekoppen
Die anderhalve man en een schapekop bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef DRD het volgende:
[..]
Dat is snel op de kast. Benieuwd hoe je het dan tijdens de wedstrijd gaat vinden. Wij sporen inderdaad niet
Sorry, ik ken niet al die clubliederenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was geen toeval dat ik hem schaap noemde.
Hangt ervan met hoeveel jullie willen komen. 750 is het maximum en is de hele zuidtribune. 300 / 350 is geloof ik een "tussenstap".quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef TheGHunter het volgende:
Dordt uit ik ben erbij
Alleen dat stadion, hoeveel kaarten krijgen we, 50?
Denk dat we die 750 man wel gaan halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef DRD het volgende:
[..]
Hangt ervan met hoeveel jullie willen komen. 750 is het maximum en is de hele zuidtribune. 300 / 350 is geloof ik een "tussenstap".
incl snorretje met de linkerhand?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef DarkShine het volgende:
Die gast van Excelsior wat is opgepakt is dus opgepakt voor de Hitlergroet
Na afloop hadden de aanwezige Excelsior supporters schijnbaar ook nog te maken met hardhandige stewards? Wij zelf ook...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Mindlight het volgende:
Ik was er zelf niet (ivm werk) maar was inderdaad vanwege een hitlergroet, was geloof ik de eerste wedstrijd van Excelsior die hij mee maakteSukkeltje
Ja zo'n verhaal hoorde ik ook, maar stelde weinig voor allemaal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Na afloop hadden de aanwezige Excelsior supporters schijnbaar ook nog te maken met hardhandige stewards? Wij zelf ook...
ach het klinkt al wat intelligenter als 'Veur welleke club bende gij'quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wij zijn de Dordtse Schapekoppen
Wij zijn door niemand meer te stoppen
Wij gaan er met z'n allen stevig tegenaan
Wij staan niet stil, maar vallen aan en blijven gaan
Wij zijn de jongens van den Braven
We blijven tot het eind toe draven
Daardoor wordt het binnenkort een mooie happening in Dordt
Omdat de ploeg dan eerste wordt.
Couplet:
Er zit pit in groen en wit, de club met veel talent
We spelen met hernieuwde kracht
Om de bal maar bovenal tot aan het bittere eind
Waar het geluk ons tegen lacht
Onze ploeg is mans genoeg, we gaan er tegen aan
Zo nu en dan zo vaak het kan
Ieder heeft zijn deel en niemand wordt het ooit teveel
We maken er een happening van
Maar dat is dan wel een geniaal nummer!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
ach het klinkt al wat intelligenter als 'Veur welleke club bende gij'
Dat zingen ze nu alleen nog maar op sportpark Scalune.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wij zijn de jongens van den Braven
Zal wel voor de bank gehaald zijn ipv. Sonkaya. Ik ken hem niet zo dus tja ik weet het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:01 schreef DarkShine het volgende:
Nelson is weg bij Willem II, hij Wau naar Roda...
Of we er blij mee moeten zijn?
Maar toch, de naam van een twijfelachtige sponsor in je clublied opnemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zingen ze nu alleen nog maar op sportpark Scalune.
Ik ben in ieder geval blij dat De Fauw bijgetekend heeft. Ik kende hem niet heel goed voor hij naar Roda kwam, maar hij is echt binnen heel korte tijd uitgegroeid tot een dragende speler.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zal wel voor de bank gehaald zijn ipv. Sonkaya. Ik ken hem niet zo dus tja ik weet het niet.
Het is wel altijd leuk bij Dordt hoor. Toch flink wat spelers gehad met cultheldtstatus. En Den Braven was natuurlijk fout, maar ergens ook wel weer leuk fout.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar toch, de naam van een twijfelachtige sponsor in je clublied opnemen.
Maar ja, het is nu eenmaal 1 van de minst traditierijke clubs van Nederland. De afgelopen dertig jaar zijn ze een keer of vijf van naam veranderd, dat zegt voldoende.
Het zal best zijn dat het er leuk is, maar bij een club die vaak van naam verandert deugt er iets niet. Het is net als met bedrijven die vaak van naam veranderen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is wel altijd leuk bij Dordt hoor. Toch flink wat spelers gehad met cultheldtstatus. En Den Braven was natuurlijk fout, maar ergens ook wel weer leuk fout.
Misschien iets voor ons mocht meeuwis na dit seizoen vertrekken? Prestatiecontract zodat je geen risico loopt...quote:Valgaeren krijgt terechte kritiek en vreest vertrek
18/01/2008 14:30
Joos Valgaeren kwam de afgelopen tweeënhalf jaar niet verder dan zestien competitie-optredens voor Club Brugge. De voormalige verdediger van Roda JC denkt dan ook weinig kans te maken op een nieuw contract.
Blessures en een gebrek aan vorm markeren het verblijf van Valgaeren in het Jan Breydelstadion. 'De kritiek op mij is vaak terecht geweest. Dit is mijn derde seizoen bij Club en wat heb ik gebracht? Bijna niets. Dan moet je eerlijk zijn: mijn transfer is geen succesverhaal.'
In de Gazet van Antwerpen spreekt Valgaeren de verwachting uit dat zijn avontuur in Brugge aan het einde van het seizoen is afgelopen. 'Ik heb weinig eisen te stellen. Bij Club blijven lijkt me dan ook zo goed als uitgesloten. De kans dat ik een stap terug moet zetten, is groot.'
En dat terwijl de 31-jarige verdediger ooit tot de topspelers van België werd gerekend. Valgaren kwam in het verleden negentien keer uit voor De Rode Duivels. Zijn laatste interland dateert echter al van 20 augustus 2003.
'Dat spookt ook soms door mijn achterhoofd. Ooit was ik een vaste waarde in de selectie van De Rode Duivels en won ik drie titels met Celtic. Dan is het heel frustrerend vast te stellen dat ik vandaag heel ver afsta van het niveau dat ik toen haalde. Ik ben bijna 32. Kan ik het niveau nog wel halen?'
Als vervanger van Meeuwis lijkt mij dat geen goed idee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
Misschien iets voor ons mocht meeuwis na dit seizoen vertrekken? Prestatiecontract zodat je geen risico loopt...
Man, ik ben al lang blij dat we er met 4-2 tegen NAC vanaf zijn, want als ik die poll zo zie dan is Quick Boys toch nog een niveautje hoger.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik kan me niet druk maken om een poll op VI.nl. Los daarvan vind ik het schitterend dat een amateurclub zover komt in de beker!
Tegen NAC is Meeuwis weer terug, hij is alleen geschorst tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rood voor Meeuwis... hoe willen ze NAC ooit bedwingen zonder MEEUWIS?!
Ja, dat is ongelooflijk. De derde was weliswaar geen strafschop maar het mag natuurlijk nooit gebeuren. Voor de rest was Roda niet de mindere, maar daar koop je natuurlijk helemaal niets voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef ZoneKill het volgende:
Niks gezien van de wedstrijd maar binnen 7 min. 3 achter de oren krijgen klote zeg...
Ach, er is nog steeds niks aan de hand, alles staat nog altijd dicht op elkaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:03 schreef Schimpie het volgende:
Dan maar de beker winnen.
Die mist dus Ajax volgende week. Mooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rood voor Meeuwis... hoe willen ze NAC ooit bedwingen zonder MEEUWIS?!
Het was 2 keer geel dus hij mist alleen de wedstrijd tegen de Graafschap.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die mist dus Ajax volgende week. Mooi.
Oh oepsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Het was 2 keer geel dus hij mist alleen de wedstrijd tegen de Graafschap.
Was even in de war met Vitesse. Klopt als een busquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef Schimpie het volgende:
Bovendien spelen we 10 februari pas tegen Ajax.
Hadden we onder Stevens anders geen last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef DarkShine het volgende:
We zijn 83 minuten beter tegen een zwaar op de counter loerend FC Utrecht (ik zou me kapot schamen als Roda thuis 5-3-2 / 7-2-1 speelde!) en dan geven we het in 7 minuten weg.
Daar irriteerde ik me ook mateloos aan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hadden we onder Stevens anders geen last van.![]()
Ik kan me nog een wedstrijd tegen Jong AZ herhinneren.
Tja, Kah die staat te schutteren waar hebben we dat meer gezien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef DarkShine het volgende:
Ingecalculeerd doch onnodig verlies. We zijn 83 minuten beter tegen een zwaar op de counter loerend FC Utrecht (ik zou me kapot schamen als Roda thuis 5-3-2 / 7-2-1 speelde!) en dan geven we het in 7 minuten weg.
Twee keer staat Kah te schutteren en 1x word FCU geholpen door onze gewaardeerde KNVB'er (enorm zware penant).
Eens. We waren IMO een stuk beter dan Utrecht en het dan op zo`n manier in zo`n korte tijd weg geven is gewoon erg. En die "penalty" was natuurlijk belachelijk...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef DarkShine het volgende:
Ingecalculeerd doch onnodig verlies. We zijn 83 minuten beter tegen een zwaar op de counter loerend FC Utrecht (ik zou me kapot schamen als Roda thuis 5-3-2 / 7-2-1 speelde!) en dan geven we het in 7 minuten weg.
Twee keer staat Kah te schutteren en 1x word FCU geholpen door onze gewaardeerde KNVB'er (enorm zware penant).
quote:CDA: Toernooi grote voetbalclubs Euregio
Het CDA in Provinciale Staten wil een Charlemagne Bokaal in het leven roepen. Daaraan moeten de vier grote voetbalclubs in de Euregio meedoen, Roda JC, Alemmania Aachen, Racing Genk en Standard Luik. Zij zouden jaarlijks om die bokaal moeten strijden.
Het CDA vindt dat de toekomst van Limburg over de grens ligt en dat ook het voetbal daar meer van moet profiteren. Op dit moment werken de Euregionale clubs nauwelijks met elkaar samen. Het CDA wil dat de provinciebesturen de clubs gaan benaderen met de vraag of de interesse er is.
Bron: L1
Die naam...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:22 schreef DarkShine het volgende:
De provincie blijft maar met voetbal bezig.
[..]
Idee wat al 2x geflopt is. Eurogio-Cup is er in de Kaalheide tijd al geweest. Eerst tijdens het seizoen later als voorbereiding.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:04 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Die naam...kunnen ze niet een andere naam verzinnen.
Op zich een goed idee.
Kon ik me niets meer van herinneren (zegt waarschijnlijk genoeg) maar nu je het zegt begint er wat te dagen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:05 schreef DarkShine het volgende:
Zoals het uitziet combi en 350 kaarten (ipv. de max 750) naar Dordt.
[..]
Idee wat al 2x geflopt is. Eurogio-Cup is er in de Kaalheide tijd al geweest. Eerst tijdens het seizoen later als voorbereiding.
Natuurlijk, maar niet op basis van vanavond, want zo goed waren ze niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oppassen voor NAC dit weekend.
Ze waren wat minder dan AZ en de winnende goal vlak voor tijd was een afschuwelijke blunder, van een soort die ik zelfs Kah nog nooit heb zien makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh, ik doe enkel aan scorebordjournalistiek
morgen ook meteen Feyenoord-Twente kijken, maar dat kon je ook al als je Sport1 hebtquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
Sport1 zendt Roda vanavond helaas niet uit, dus ik moet ook maar even betalen bij Planet .
Dat klopt en de tv kijkt toch prettiger dan mijn labtop, maar ach, ik ben al blij dat het tegenwoordig op deze manier kan. En sowieso kiest Sport1 meestal wel voor Roda, alleen als we tegen Graafschap en Excelsior etc. spelen niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
morgen ook meteen Feyenoord-Twente kijken, maar dat kon je ook al als je Sport1 hebt
Daar had het wel de schijn van, het was weliswaar geen echte schwalbe, maar die penalty zou nooit gegeven zijn als Roda vlak van te voren niet ook een penalty gekregen had.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
goedmakertje zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |