Laten die clubs nu net vaak een probleem vormen voor Roda.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef Ixnay het volgende:
Zoveel sterke teams zitten er niet meer in die KNVB beker.
Dordrecht, Zwolle, Haarlem, QuickBoys, Jong Heerenveen, Heracles en Den Bosch.
...
Moet lukken en dan in de halve finale thuis tegen Feyenoord. Een finale in de Kuip tegen Feyenoord zie ik namelijk absoluut niet zitten. Dat heb ik in 1992 1 keer meegemaakt en dat was eens maar nooit weer.quote:
En de terugweg uit de altijd zo goed als lege Krommedijk wordt vast nog leuker.quote:
De loting is vast gemanipuleerd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jammer dat Feyenoord niet tegenover NAC staat
Je hebt de humor van een Duitser..........o wacht..........quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de terugweg uit de altijd zo goed als lege Krommedijk wordt vast nog leuker.
En jij de intelligentie van een schaap, halve zool.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef DRD het volgende:
[..]
Je hebt de humor van een Duitser..........o wacht..........
Wij zijn de Dordtse Schapekoppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij de intelligentie van een schaap, halve zool.
Dat is snel op de kast. Benieuwd hoe je het dan tijdens de wedstrijd gaat vinden. Wij sporen inderdaad nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij de intelligentie van een schaap, halve zool.
Het was geen toeval dat ik hem schaap noemde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wij zijn de Dordtse Schapekoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |