Man, ik ben al lang blij dat we er met 4-2 tegen NAC vanaf zijn, want als ik die poll zo zie dan is Quick Boys toch nog een niveautje hoger.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik kan me niet druk maken om een poll op VI.nl. Los daarvan vind ik het schitterend dat een amateurclub zover komt in de beker!
Tegen NAC is Meeuwis weer terug, hij is alleen geschorst tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rood voor Meeuwis... hoe willen ze NAC ooit bedwingen zonder MEEUWIS?!
Ja, dat is ongelooflijk. De derde was weliswaar geen strafschop maar het mag natuurlijk nooit gebeuren. Voor de rest was Roda niet de mindere, maar daar koop je natuurlijk helemaal niets voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef ZoneKill het volgende:
Niks gezien van de wedstrijd maar binnen 7 min. 3 achter de oren krijgen klote zeg...
Ach, er is nog steeds niks aan de hand, alles staat nog altijd dicht op elkaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:03 schreef Schimpie het volgende:
Dan maar de beker winnen.
Die mist dus Ajax volgende week. Mooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rood voor Meeuwis... hoe willen ze NAC ooit bedwingen zonder MEEUWIS?!
Het was 2 keer geel dus hij mist alleen de wedstrijd tegen de Graafschap.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die mist dus Ajax volgende week. Mooi.
Oh oepsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Het was 2 keer geel dus hij mist alleen de wedstrijd tegen de Graafschap.
Was even in de war met Vitesse. Klopt als een busquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef Schimpie het volgende:
Bovendien spelen we 10 februari pas tegen Ajax.
Hadden we onder Stevens anders geen last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef DarkShine het volgende:
We zijn 83 minuten beter tegen een zwaar op de counter loerend FC Utrecht (ik zou me kapot schamen als Roda thuis 5-3-2 / 7-2-1 speelde!) en dan geven we het in 7 minuten weg.
Daar irriteerde ik me ook mateloos aan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hadden we onder Stevens anders geen last van.![]()
Ik kan me nog een wedstrijd tegen Jong AZ herhinneren.
Tja, Kah die staat te schutteren waar hebben we dat meer gezien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef DarkShine het volgende:
Ingecalculeerd doch onnodig verlies. We zijn 83 minuten beter tegen een zwaar op de counter loerend FC Utrecht (ik zou me kapot schamen als Roda thuis 5-3-2 / 7-2-1 speelde!) en dan geven we het in 7 minuten weg.
Twee keer staat Kah te schutteren en 1x word FCU geholpen door onze gewaardeerde KNVB'er (enorm zware penant).
Eens. We waren IMO een stuk beter dan Utrecht en het dan op zo`n manier in zo`n korte tijd weg geven is gewoon erg. En die "penalty" was natuurlijk belachelijk...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef DarkShine het volgende:
Ingecalculeerd doch onnodig verlies. We zijn 83 minuten beter tegen een zwaar op de counter loerend FC Utrecht (ik zou me kapot schamen als Roda thuis 5-3-2 / 7-2-1 speelde!) en dan geven we het in 7 minuten weg.
Twee keer staat Kah te schutteren en 1x word FCU geholpen door onze gewaardeerde KNVB'er (enorm zware penant).
quote:CDA: Toernooi grote voetbalclubs Euregio
Het CDA in Provinciale Staten wil een Charlemagne Bokaal in het leven roepen. Daaraan moeten de vier grote voetbalclubs in de Euregio meedoen, Roda JC, Alemmania Aachen, Racing Genk en Standard Luik. Zij zouden jaarlijks om die bokaal moeten strijden.
Het CDA vindt dat de toekomst van Limburg over de grens ligt en dat ook het voetbal daar meer van moet profiteren. Op dit moment werken de Euregionale clubs nauwelijks met elkaar samen. Het CDA wil dat de provinciebesturen de clubs gaan benaderen met de vraag of de interesse er is.
Bron: L1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |