maar je zei "huub begint met spelletjes".quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, uitdelen maar ook incasseren.
Hè, hè, eindelijk krijgen meer mensen het hier door, het zijn allemaal Puppets on a String.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je zei "huub begint met spelletjes".
ik zie het meer dat lieke is begonnen door zich naar binnen te neuken.
daarnaast is niemand begonnen met de spelletjes, maar is alles spel, dus begint het spel op het moment dat je de kooi ingaat.
daarnaast bepaalt huub (of wie dan ook) niet welk spel hij / zij speelt, de febo maakt het script...
quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je zei "huub begint met spelletjes".
ik zie het meer dat lieke is begonnen door zich naar binnen te neuken.
daarnaast is niemand begonnen met de spelletjes, maar is alles spel, dus begint het spel op het moment dat je de kooi ingaat.
daarnaast bepaalt huub (of wie dan ook) niet welk spel hij / zij speelt, de febo maakt het script...
ja echt goed ja, een van mijn favoriete van haar is deze http://www.youtube.com/watch?v=xjp-ENK8kGE&feature=relatedquote:Op zondag 23 december 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hè, hè, eindelijk krijgen meer mensen het hier door, het zijn allemaal Puppets on a String.
Leuk nummer van Sandy Shaw.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nrs8CgpH980
Yep, prachtnummer.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja echt goed ja, een van mijn favoriete van haar is deze http://www.youtube.com/watch?v=xjp-ENK8kGE&feature=related
Een persoonlijke tegoedbon van ¤ 10.000,- ontvangen van John de Mol?? Alleen te gebruiken als inleg voor DGK?quote:Op zondag 23 december 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
Huh ? Mike zou iets in spanning laten tot de 29e en dan mag ie pas laten zien ..... soundlock!
Neuh, als Huub eruit gestemd wordt dan is hij donderdagavond al exitquote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Huub zei tegen Jaap dat het tijd wordt voor zijn Jaarfilmpje.
Jaap: Dat krijgen we a.s. vrijdag te zien bij je exit.
Het zal toch niet waar zijn?
allemaal speculatie.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Het probleem is dat Huub richting Lieke spel en eerlijkheid door elkaar heen heeft laten lopen. Lieke vertrouwde dat wat er onder de dekens werd verteld door Huub, eerlijk en oprecht was. In deze gesprekken hield hij de febo verantwoordelijk voor dingen die hij zogenaamd moest zeggen of doen. Lieke was hierover verward, maar ging met hem mee omdat ze hem vetrouwde, daarbij haareigen principes opzij zettend. Achteraf bleek dat Huub die dingen deed of zei om er zelf beter van te worden.
Nu deze leugens zijn uitgekomen, wil Lieke niks meer met Huub te maken hebben.
Helaas genoeg mag Huubie niet weg voordat de optredens afgewerkt zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, als Huub eruit gestemd wordt dan is hij donderdagavond al exit
Ik zou zeggen haal de rest van de Stones er dan ook bij, wordt het misschien dan toch nog gezellig !quote:Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een persoonlijke tegoedbon van ¤ 10.000,- ontvangen van John de Mol?? Alleen te gebruiken als inleg voor DGK?
quote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, als Huub eruit gestemd wordt dan is hij donderdagavond al exit
Volgens de tien-site is hun laatste optreden geweest ! Ik zie geen data meer volgende week ofquote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Helaas genoeg mag Huubie niet weg voordat de optredens afgewerkt zijn.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Py het volgende:
Nu probeert Huub te ontkrachten dat hij Jaap heeft gevraagd om hem te bellen
quote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Py het volgende:
Is ook zo.Het was Jaap zijn plan.Huub is er amper op ingegaan.quote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Py het volgende:
Nee hoor. Als Huub er slecht uitziet dan komt dat door achter. En als Huub er goed uitziet dan komt dat door hemzelf. Dat lees ik steeds door jouw argumentatie heen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
allemaal speculatie.
volgens jaap is het namelijk zo dat huub niet heeft gelogen maar van de febo heeft moeten toegeven aan lieke dat hij dat wel heeft gedaan, om iemand bij de febo de hand boven het hoofd te houden.
het was namelijk zo dat de febo huub en lieke tegen elkaar aan het opzetten waren door leugens over hen aan de ander te vertellen, die leugens kwamen uit omdat huub die onder de dekens door had verteld aan lieke. aangezien huub het doorverteld had aan lieke moest huub er voor opdraaien.
maar ja, alles voor de show he.
Nee, die hebben al ongeveer een half jaar vakantiequote:Op zondag 23 december 2007 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben Brian en Amanda vandaag hun uitslaapdag of zo ??
Vandaar dat hij nu weer lekker in zijn bed mag liggen met zijn onderdaan.Jammer dat hij nog niet weet dat Selene en Amanda gekust hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 18:04 schreef chufi het volgende:
Brian vertelt Aman ff over gisteravond: Huub vroeg of er dames waren om mee naar het huis te gaan etc Maar hij (Brian) was bezet !
De goede vader van al onze kindjes van God
Jaap zegt net dat Huub dat 2x heeft gevraagd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er valt niets te ontkrachten, Huub heeft niet aan Jaap gevraagd of die wou bellen.
Jaap bood het aan, en Huub accepteerde het.
Goed idee, er zitten vast nog wel een paar look-a-likes verstopt in een zwervers-outfit.quote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen haal de rest van de Stones er dan ook bij, wordt het misschien dan toch nog gezellig !
Jaap liegt nu echt.Jaap wilde het voor de show doen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap zegt net dat Huub dat 2x heeft gevraagd.
Straks heeft hij ook de telefoon niet opgenomen toen Jaap hem belde
hier hun boekingsbureau: http://www.lyonpartners.nl/de_gouden_kooi.htmlquote:Op zondag 23 december 2007 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens de tien-site is hun laatste optreden geweest ! Ik zie geen data meer volgende week of
voor 2008
http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
quote:Voor de periode t/m 31 december 2007 zijn de bewoners Huub en Brian samen te boeken voor een optreden. Beide heren hebben een single uitgebracht en het ziet er naar uit dat deze een groot succes gaan worden. Huub en Brian geven samen een tapeoptreden van 20 minuten. De opbrengsten van de optredens worden geschonken aan een goed doel.
LOL, en nee Huub moest niets ervan weten want hij zou alleen een groupie meenemen ALS Lieke zou gaan zoenen.. De puzzelstukjes vallen wel in elkaar hoor, maar nee Huub wist van niets!quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Py het volgende:
[..]
Jij hoort echt alleen maar wat je wilt horen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Py het volgende:
[..]
heerlijk dat onzinnige gezever, dat was dus de laatste keer dat ik jou ergns op wijs.quote:Op zondag 23 december 2007 18:05 schreef Py het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Huub er slecht uitziet dan komt dat door achter. En als Huub er goed uitziet dan komt dat door hemzelf. Dat lees ik steeds door jouw argumentatie heen.
Heeft niets met speculatie te maken. Of met wat Jaap ergens van vindt.
Maarja, alles voor je idool.
Huub die per ongeluk in een telefoonactie van Jaap mee wordt getrokken.quote:Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap liegt nu echt.Jaap wilde het voor de show doen.
Hahaha de feiten zijn voor de Huub fans net zo moeilijk te verteren als Huub moeite heeft dat Lieke hem uitkotst en niets meer met hem te maken wilt hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef Py het volgende:
[..]
Huub die per ongeluk in een telefoonactie van Jaap mee wordt getrokken.
Die daardoor per ongeluk als een dolle 's nachts binnenstormt om ene Quintin op zijn bek te slaan.
En per ongeluk een groupie meesleept om Lieke jaloers te maken.
En nu iedereen probeert te overtuigen dat hij niet als een bezetene Lieke probeert te controleren.
Schiet mij maar lek.
Terwijl ik ooit laaiend enthousiast over hem wasquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heerlijk dat onzinnige gezever, dat was dus de laatste keer dat ik jou ergns op wijs.
'alles voor je idool'![]()
huub is dus zeker niet mn favoriet, maar tis wel HEEL kinderlijk duidelijk dat jij anti-huub bent.
Is er ook iemand op twee benen waar amanda haar tong nog niet in heeft gestoken?quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nu weer lekker in zijn bed mag liggen met zijn onderdaan.Jammer dat hij nog niet weet dat Selene en Amanda gekust hebben.
* meldtquote:Op zondag 23 december 2007 18:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is er ook iemand op twee benen waar amanda haar tong nog niet in heeft gestoken?
beter!quote:Op zondag 23 december 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian en Amanda hebben dus off cam lekker liggen krikken, ze zijn nu klaar en tadaaaa, streams terug.
Zeur belt een van de dansmariekes om het goed te maken, Jaap speelt schaak met Mike.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef BuffyJan het volgende:
Maar gebeurt er nog wat op de streams?
Thanx! Dan laat ik ze uitquote:Op zondag 23 december 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeur belt een van de dansmariekes om het goed te maken, Jaap speelt schaak met Mike.
Weinig.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef BuffyJan het volgende:
Maar gebeurt er nog wat op de streams?
Ze is schizo? Dat zou veel verklaren.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef mazaru het volgende:
Ze weet niet meer dat ze lelijk heeft gedaan, ze is alles vergeten, het was haar andere persoonlijkheid.
Ze heeft verder niemand toch!? Luc is weg Aman mag niet , dus elk willekeurig persoon is welkom, maar ze was dronken afgelopen nacht en heeft die dames af zitten katten , vandaar dus ...quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Vinamp het volgende:
Waarom biedt ze iedereen haar excuus aan en mogen ze erbij komen liggen?
Alles was van tevoren al gepland.Kijuk naar die rijbewijsstemming.Hij was er nog geen eens en iedereen had het er al over.Geloof daar echt niks meer.Ik schrijf alleen wat ik gisteravond hoorde.quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef Py het volgende:
[..]
Huub die per ongeluk in een telefoonactie van Jaap mee wordt getrokken.
Die daardoor per ongeluk als een dolle 's nachts binnenstormt om ene Quintin op zijn bek te slaan.
En per ongeluk een groupie meesleept om Lieke jaloers te maken.
En nu iedereen probeert te overtuigen dat hij niet als een bezetene Lieke probeert te controleren.
Schiet mij maar lek.
ik hoop theo of jorisquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat Huub belllen?
papsquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat Huub belllen?
ik baal ervan dat er zo vaak mensen aangesproken worden over hun mening of over hoe zij die situatie zien alsof zij alleen maar alles door een huub-bril of een lieke-bril of zo zien.quote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Py het volgende:
[..]
Terwijl ik ooit laaiend enthousiast over hem was
Gut, brrrrrian heeft weer eens de kofferbak van amanda gemold.quote:Op zondag 23 december 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian en Amanda hebben dus off cam lekker liggen krikken, ze zijn nu klaar en tadaaaa, streams terug.
met bloed zweet en tranen zeg ik dennis rot nu maar opquote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
Dennix onthoofd door Jaap.![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook best wel lief, alleen een beetje eigenwijsquote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik baal ervan dat er zo vaak mensen aangesproken worden over hun mening of over hoe zij die situatie zien alsof zij alleen maar alles door een huub-bril of een lieke-bril of zo zien.
jij vertelde me hoe jij het zag, en ik vertelde jou over een gesprek van jaap die precies wist hoe de vork aan de steel zat. dat jij dat dan afschuift als huub-idolatie is onterecht. het zou terecht zijn geweest als ik iets speculeerde of conclusies trok oid, maar dat was dat dus niet.
no disrespect. ik heb genoten van je OP's de laatste dagen.
Oké dan.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt![]()
En dat gaan we ook zo houden
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...quote:Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
Een persoonlijke tegoedbon van ¤ 10.000,- ontvangen van John de Mol?? Alleen te gebruiken als inleg voor DGK?
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles was van tevoren al gepland.Kijuk naar die rijbewijsstemming.Hij was er nog geen eens en iedereen had het er al over.Geloof daar echt niks meer.Ik schrijf alleen wat ik gisteravond hoorde.
Volgens Joris en Huub is Huub heel snel verliefd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
Arme Huub hij is dus echt verliefd
Klopt... ik zou daar ook wel een SMSje voor overhebben... en dat heb ik verder voor niemand meerquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...
Dat is het probleem de laatste tijd. Ik denk dat we allemaal wat DGK moe worden en reflecteren frustraties op elkaar in de COS, jammer.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Guuskeee het volgende:
Pamela zei toch in de kapsalon dat ze zich konden opgeven als ze de villa in wilden?quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.
Wat was er daarvan gepland? Dat er dj's zouden komen en een feestje ja. En dat er besproken was dat er gebeld zou worden door Jaap als Lieke te ver zou gaan met iemand.
Maar was Pamela ook al gecontracteerd door achter? Dat suggereer je als je zegt 'alles was gepland'.
Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag.quote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens Joris en Huub is Huub heel snel verliefd.
Hij zal best nog wel van haar houden, maar er komt ook een stukje gekrenkte trots bij dat ze hem niet meer nodig heeft.
Jij deed mijn verhaal af als speculatie. En je begint je eigen verhaal met 'volgens Jaap...' om dat vervolgens als waarheid te brengen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik baal ervan dat er zo vaak mensen aangesproken worden over hun mening of over hoe zij die situatie zien alsof zij alleen maar alles door een huub-bril of een lieke-bril of zo zien.
jij vertelde me hoe jij het zag, en ik vertelde jou over een gesprek van jaap die precies wist hoe de vork aan de steel zat. dat jij dat dan afschuift als huub-idolatie is onterecht. het zou terecht zijn geweest als ik iets speculeerde of conclusies trok oid, maar dat was dat dus niet.
Dat klinkt makkelijker dat het is... als er meer on-topic gepost wordt, en niet iedere post doordrenkt wordt met persoonlijk grief tegen een bewoner dan hoef je ook niet veel over te slaan met lezen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het probleem de laatste tijd. Ik denk dat we allemaal wat DGK moe worden en refecteren frustraties op elkaar in de COS, jammer.
Respecteer elkaar hier en wat je niet wilt lezen sla je over.
Zie je wel!! We kunnen hetquote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag.
Stronteigenwijs zelfsquote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook best wel lief, alleen een beetje eigenwijs
Of hij bedoelt dat hij er een week inzit...quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef gan-sim het volgende:
mikey zegt n.a.v. het gedoe tussen huub en lieke:"moet dit nog een hele week duren?"hoezo gescript.....
En ze wil verder niets over het gesprek wetenquote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
IJskonijn Lieke reageert weer heel positief op het gesprek van Huub met Theo.
Ik hoop wat er wat aan hebt gehad en doe je ding.
En het is ook nog een lieve zwerver volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...
Dat is het leuke van Mike, hij zegt wat hij wil zeggen en de SL knopman is nooit op tijd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef gan-sim het volgende:
mikey zegt n.a.v. het gedoe tussen huub en lieke:"moet dit nog een hele week duren?"hoezo gescript.....
Huub wist allang dat er een groupie mee zou komen.Het hele spel word gewoon verpest door al die scripts.Huub moest gewoon de playerrol weer terug krijgen krijgt nu alle mogelijkheden om tv te maken met vrouwen.Op zijn verjaardag komt er een groot rond bed in kantoor en een bus vol hoeren.Huub moet nu gewoon de rol krijgen van pop of filmidool.Vrouen en zuipen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.
Wat was er daarvan gepland? Dat er dj's zouden komen en een feestje ja. En dat er besproken was dat er gebeld zou worden door Jaap als Lieke te ver zou gaan met iemand.
Maar was Pamela ook al gecontracteerd door achter? Dat suggereer je als je zegt 'alles was gepland'.
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
I know, daarom doe ik daar eigenlijk nooit aan mee zoals je weet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijker dat het is... als er meer on-topic gepost wordt, en niet iedere post doordrenkt wordt met persoonlijk grief tegen een bewoner dan hoef je ook niet veel over te slaan met lezen.
tadaaa....quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het hele gebeuren was 1 grote set-up.
- jaap mocht niet mee naar het optreden zodat hij lieke kon verlinken aan huub.
- amanda nodigde de jongens uit (eigenlijk de febo, maar amanda moest zeggen dat het haar idee was) en kwinten wist al dattie met lieke moest kussen voor ie 1 voet binnen had gezet (hij noemde het hokje 'de peeskamer')
- lieke begint meteen met kwinten te bonden zodra hij binnen is, al zag hij meer in snollie.
- lieke kust dus gast, jaap belt huub, huub boos.
- bij het optreden word door de DJ over de speakers gevraagd wie er met huub mee terug wil om bij hem te slapen. vele sletjes bieden zich aan, maar huub wil geen wijf wat meteen wil naaien (verhaal van jaap, jaap had wel een neukerdje gekozen zei hij).
- pamela en vriendin willen wel maar melden zich niet aan, maar worden later gevraagd of een van ze mee wil en pamela stemt in (verhaal van pamela).
Waaaaaquote:Op zondag 23 december 2007 18:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tadaaa....
.
- bij het optreden word door de DJ over de speakers gevraagd wie er met huub mee terug wil om bij hem te slapen. vele sletjes bieden zich aan, maar huub wil geen wijf wat meteen wil naaien (verhaal van jaap, jaap had wel een neukerdje gekozen zei hij).
- pamela en vriendin willen wel maar melden zich niet aan, maar worden later gevraagd of een van ze mee wil en pamela stemt in (verhaal van pamela).
* checked *quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub staat Luc nummer 1 op Legal downloads......ehm, volgens mij alleen omdat hij als laatste is binnengekomen en de eerste is die je kunt downloaden.
*gaat checken*
TY, Talpa Music doet zijn best.quote:
zo is het gegaan, zat pamela vanmorgen tegen huub te vertellen. vreemd dat je verbaast bent, ik dacht dat iedereen hier wel begreep dat alles wat je ziet 100% gescript is.quote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef Py het volgende:
[..]
Waaaaa
Is dit echt zo gegaan?![]()
Of is dit het samenraapsel van verhalen van deze en gene in de kooi?
Er zijn toch cossers bij het optreden geweest?
Wat knap van hemquote:
Goed gesprek met Deborah Flens, de boze buurvrouw, haar favoriet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
WTF.... Amanda heeft de rijbewijsstemming niet gehad... en nu hoor ik haar zeggen samen theorie en rijbewijs halen met Mikey?
Dit vind ik echt niet kunnen. Spel is spel....
waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY, Talpa Music doet zijn best.![]()
Holy Brian en Engeltje Amanda bewerken Mike.....nogal doorzichtig lijkt me maar Mike is er wel gevoelig voor.
aargh ik hoor haar stem al.quote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
IJskonijn Lieke reageert weer heel positief op het gesprek van Huub met Theo.
Ik hoop wat er wat aan hebt gehad en doe je ding.
Amanda is heel boos geworden op de FEBO en dreigde met opstappen als ze haar rijbewijs niet mag halen in dat hok. Dat heeft gewerkt dus en niemand zegt er iets van, zelfs Huub niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
Mikey wil Jaap terugpakken ivm rijbewijs actie?
Amanda wil haar eigen geld steken in het rijbewijs van Mikey
Brian is bemiddelaar, die zorgt voor de theorie?
Amanda en Mikey gaan samen hun rijbewijs halen?
Wat heb ik gemist?
Alles 100% gescript geloof ik niet. Daarvoor zie ik teveel echte emoties. Sommige bewoners zijn heel duidelijk bezig met beeldvorming.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zo is het gegaan, zat pamela vanmorgen tegen huub te vertellen. vreemd dat je verbaast bent, ik dacht dat iedereen hier wel begreep dat alles wat je ziet 100% gescript is.
sorry hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.
ja boehoehoe, dat kan je niet zeggen over zo'n arm zwervertje, nou, ik wel dus. waarom denk je dat ie zwerver is? omdat ie zo briljant is? nee dus. ik denk terug aan de rijbewijs-stemming: zwerver meteen tegen amanda: als jij hem wilt mag jij hem hebben. slim ventje...
Alles is natuurlijk wat overdreven, het zijn voornamelijk de momenten waar 2 bewoners zich terugtrekken om met elkaar te praten, of de "toevallige" momenten zoals Jaap die naar de Jacuzzi loopt vlak voordat Lieke en Quentin zoenen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
zo is het gegaan, zat pamela vanmorgen tegen huub te vertellen. vreemd dat je verbaast bent, ik dacht dat iedereen hier wel begreep dat alles wat je ziet 100% gescript is.
Welk eigen geld? Snollie teert volgens mij op het geld van haar moeder of haar tijdelijke sugar daddy's. Of heeft ze het over haar uitkering?quote:Op zondag 23 december 2007 18:52 schreef chufi het volgende:
Aman wil Mikey ff spreken en spreekt hem aan over het feit dat Jaap en Huub stoken , maar dat weet Mikey ook al!
Daarna gaat Aman regelen dat ze dat rijbewijs gaan halen en ze gaat hem daarmee helpen. Al moet ze haar eigen geld er in steken!
Jammer is dat toch. Ik hoop dat hij zich er over heen kan zetten maar hij zit nu in een lose lose situatie.quote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef chufi het volgende:
Lieke blijft Huub boeien en daarom is ie jaloers en zal ie dat blijven omdat ie heel erg verliefd op haar is
niet alles is gescript, okee, maar wel word alles bepaald door de febo. de febo bepaald bijvoorbeeld dat nadia maar met luc moet naaien, en hoe ze dat invult moet ze zelf maar bepalen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alles is natuurlijk wat overdreven, het zijn voornamelijk de momenten waar 2 bewoners zich terugtrekken om met elkaar te praten, of de "toevallige" momenten zoals Jaap die naar de Jacuzzi loopt vlak voordat Lieke en Quentin zoenen.
Na 1.5 jaar leer je de script-momenten vanzelf wel te herkennen. Zo is er altijd wel een inzoemende camera aanwezig op het moment dat er een scriptje afgewerkt wordt. Zo kan je ook de niet-gescripte delen makkelijk herkennen, neem bijvoorbeeld de nachtelijke gesprekken in de slaapkamer...die zijn gewoon niet interessant voor de tv uitzending. En gesprekken waarin vrij veel achtergrond lawaai aanwezig is zijn bij voorbaat ook uitgesloten voor de uitzending. Kortom, niet -alles- is gescript, maar je kan wel makkelijk herkennen wat wel/niet gescript is...
Leer eens wat zwervers persoonlijk kennen... het feit dat ze zwerver zijn wil niet zeggen dat ze een IQ van onder de 80 hebben... sterker nog: de kans is groot dat ze een IQ hebben dat hoger is dan het jouwe.quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.
ja boehoehoe, dat kan je niet zeggen over zo'n arm zwervertje, nou, ik wel dus. waarom denk je dat ie zwerver is? omdat ie zo briljant is? nee dus. ik denk terug aan de rijbewijs-stemming: zwerver meteen tegen amanda: als jij hem wilt mag jij hem hebben. slim ventje...
Pfffff...alsof snollie opstapt en vriendje brrrrrian achterlaat in de villa.quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is heel boos geworden op de FEBO en dreigde met opstappen als ze haar rijbewijs niet mag halen in dat hok. Dat heeft gewerkt dus en niemand zegt er iets van, zelfs Huub niet.
Script en manipulatie dankzij dat kutwijf Flens.
nu ga ik eten.
ze vertelde het de volgende dag al. Huub en Jaap reageerden niet eens en deden er het zwijgen toe.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
WTF.... Amanda heeft de rijbewijsstemming niet gehad... en nu hoor ik haar zeggen samen theorie en rijbewijs halen met Mikey?
Dit vind ik echt niet kunnen. Spel is spel....
Sterker nog...veel zwervers waren ooit succesvol in hun jongere jaren, maar door depressie of drugs zijn velen daarvan afgegleden. Mensen die dom en aggressief zijn zullen eerder geneigd zijn om een criminele carriere op te bouwen in plaats van zwerver te worden...quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Leer eens wat zwervers persoonlijk kennen... het feit dat ze zwerver zijn wil niet zeggen dat ze een IQ van onder de 80 hebben... sterker nog: de kans is groot dat ze een IQ hebben dat hoger is dan het jouwe.
Huub geeft haar wel gelijk, en ik ook.quote:Op zondag 23 december 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat geen grotere hekel aan Lieke kon krijgen dan ik al had maar het is haar gelukt.
Volg je gevoel, doe je ding, ik speel geen spelletjes.........
Zelfs dat denk ik niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
niet alles is gescript, okee, maar wel word alles bepaald door de febo. de febo bepaald bijvoorbeeld dat nadia maar met luc moet naaien, en hoe ze dat invult moet ze zelf maar bepalen.
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub geeft haar wel gelijk, en ik ook.
Hij heeft het zelf verpest.
zoals sting het in 'It's Probably Me' zo mooi verwoordde: "too proud to beg, too dumb to steal"quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sterker nog...veel zwervers waren ooit succesvol in hun jongere jaren, maar door depressie of drugs zijn velen daarvan afgegleden. Mensen die dom en aggressief zijn zullen eerder geneigd zijn om een criminele carriere op te bouwen in plaats van zwerver te worden...
Dat lijkt me wel wat.quote:Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef Leandra het volgende:
Ze moeten al die bewoners eruit gooien en er daklozen inzetten...
Dat snappen ze bij de redaktie niet. Ze moeten gewoon tegen haar zeggen "prima, pak je koffers maar" en dan eens zien of ze voet bij stuk blijft houden. De redaktie durft gewoon niet tegen dreigementen op te treden.quote:Op zondag 23 december 2007 19:07 schreef koppiesoep het volgende:
Pfffff...alsof snollie opstapt en vriendje brrrrrian achterlaat in de villa.Die trol gaat nergens heen (helaas).
Huub heeft gelijk. Contactgestoorde zuurmuts Lieke kan beter lekker naar huis gaanquote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef chufi het volgende:
L: accepteer het eens dat iemand Nee zegt !
H: Nee niet in dit huis ! Dan ga je maar lekker naar huis
Yep, dit is een van de mooiste clips imho.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zoals sting het in 'It's Probably Me' zo mooi verwoordde: "too proud to beg, too dumb to steal"
Dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.
Ik ook niet , zeker niet als je 24/7 met elkaar moet optrekken, blijf dan gewoon vriendelijk tegen elkaar, iets wat Huub wel kan en Lieke niet.
Mee eens ! Huub kan haar niet laten gaan omdat ie twijfelt aan zn dekking, zn ego , zn jaloezie en zn frustraties ..quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd.
Lieke was al eerder klaar en heeft hele cossen volgejankt. En op een gegeven moment heeft ze haar conclusie getrokken en gaat ze zonder Huub door. Daar is ze uiterst consequent in.
Dit wil echter nog niet tot Huub doordringen. Hij is degene die een probleem met de realietit heeft.
Vergeten ze zijn rijbewijsquote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef chufi het volgende:
Lijstje Brian voor Mikey:
- Kleding
- Tandarts
- Woningbouw
- Baan
Kom op zeg, vriendelijk? Dat geloof je toch zelf niet? Vaak zijn de kankerhoerenn teringsletten niet van de lucht...quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Lieke heeft een aan en uitknop als het om gevoelens gaat, Huub niet.
Ik ook niet , zeker niet als je 24/7 met elkaar moet optrekken, blijf dan gewoon vriendelijk tegen elkaar, iets wat Huub wel kan en Lieke niet.
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke was al eerder klaar en heeft hele cossen volgejankt. En op een gegeven moment heeft ze haar conclusie getrokken en gaat ze zonder Huub door. Daar is ze uiterst consequent in.
Dit wil echter nog niet tot Huub doordringen. Hij is degene die een probleem met de realietit heeft.
eenschhhhhhhhhhhhh ik log net in en wat hoor ik weer ........juf ooievaar met haar gesnerp bah ik ga wel weer even wat anders doen. laterzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 23 december 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk. Contactgestoorde zuurmuts Lieke kan beter lekker naar huis gaan
Absoluut, maar ik zie dit meer als voorspel op de ontslagronde van a.s vrijdag.quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef riri het volgende:
tja...ze heeft wel gelijk..hij gedraagt zich als een gefrustreerd kind
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Katewalker het volgende:
Miky zal toch wel door hebben dat Brian en Amanda bezig zijn met hun plan om Huub en Jaap te isoleren?..Brian zijn spelstijl..tegenstanders op slinkse wijze isoleren...lafaard Brian ten voeten uit..![]()
Ach gossie, daar ging het allemaal om.quote:
Lieke kan heel gemakkelijk vriendachappen verbreken en opnieuw aangaan denk ik, dat zie je ook in haar vriendschappen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vermant zich maar, de eikel. Z'n doppen hadden allang geopend moeten zijnquote:Op zondag 23 december 2007 19:21 schreef Katewalker het volgende:
Volgens mij komt de klap nu pas bij Huub aan..liefdesverdriet doet pijn..
Nou als je het hier mee eens bent dan snap ik niet hoe je de post daarvoor kan zeggen dat Lieke een aan- en uitknop heeft en dus haar emoties zo kan beheersen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.
Ditoquote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eenschhhhhhhhhhhhh ik log net in en wat hoor ik weer ........juf ooievaar met haar gesnerp bah ik ga wel weer even wat anders doen. laterzzzzzzzzzzzzz
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, aan Huub de keus of hij Lieke erin houd of niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik zie dit meer als voorspel op de ontslagronde van a.s vrijdag.
Heb zo'n voorgevoel dat niet Jaap, maar Huub op de laatste plaats zal zitten...........
'heeft hele cossen volgejankt': klinkt als voltooid verleden tijd. ze doet het nog steeds. als ze echt consequent was liep ze niet meer de hele dag te janken over huub. zij is er bij lange na nog niet over. tis wel zo dat ze zich helemaal afsluit voor huub, maar dat doet ze uit zelfbescherming, om niet nog een keer door hem gekwetst te worden (imo).quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen ook goed. Ik ga weer terug naar de streams.quote:Op zondag 23 december 2007 19:25 schreef Py het volgende:
[..]
Nou als je het hier mee eens bent dan snap ik niet hoe je de post daarvoor kan zeggen dat Lieke een aan- en uitknop heeft en dus haar emoties zo kan beheersen.
En Huub heeft de hele morgen tegen Pamela over Lieke lopen mauwen.
Brrrrrian is van het type dat graag klappen uitdeelt maar geen klappen kan ontvangen zonder te flippen. Ik ga over me nek van dat soort etterbakken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Katewalker het volgende:
Miky zal toch wel door hebben dat Brian en Amanda bezig zijn met hun plan om Huub en Jaap te isoleren?..Brian zijn spelstijl..tegenstanders op slinkse wijze isoleren...lafaard Brian ten voeten uit..![]()
ik heb al tijd al van huub gedacht dat hij heel jong van geest is.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Kom op zeg, vriendelijk? Dat geloof je toch zelf niet? Vaak zijn de kankerhoerenn teringsletten niet van de lucht...
Gevoel of niet... het was mijn eer te na om zo achter Lieke aan te lopen. Daarnaast zou ik het niet eens meer durven wanneer ik al met drie ander vrouwen in bed had gelegen en je ex gepaalt....
Ik kan dit alleen begrijpen wanneer het spel is om Lieke weg te krijgen anders is het gewoon zielig.
Ik zie wat dat betreft geen verschil tussen Huub en welke bewoner dan ook.quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens ! Huub kan haar niet laten gaan omdat ie twijfelt aan zn dekking, zn ego , zn jaloezie en zn frustraties ..
Brian heeft inmiddels zelf al antwoord op die vraag gegevenquote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver?
Denk je ook niet dat Huub momenteel wel iets anders aan z`n kop heeft?quote:In ieder geval doen ze meer voor hem dan huub.
Dat snap ik.quote:Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen ook goed. Ik ga weer terug naar de streams.
Eens. Al moet ik zeggen dat ik het nooit een goed idee heb gevonden dat Jaap zich heeft aangesloten bij Huub en Lieke. De grootste strategische fout die Huub heeft gemaakt. Hij is nu slechts een speelbal van Jaap geworden net als Lieke. Dit zal pas opgelost worden wanneer de nieuwe (quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef riri het volgende:
Huub heeft zo van binnenuit zijn team verzwakt...Brian en Amanda zijn met z'n tweeen....als hij niet zo tekeer was gegaan tegen Lieke hadden ze met z'n drieeen supersterk gestaan....ze deed echt alles voor hun drieeen...maar werd honderden keren keihard uitgescholden en nu snapt Huub het nog niet
Huisvesting voor Mike.quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef chufi het volgende:
Brian maakt notities : Huisvesting !
En brian is zo makkelijk over de zeik te krijgen en onzeker te maken....ik snap niet dat die club dt niet doet...ik kreeg die jongen zo over de zeik als ik daar zat...als ze zich met z'n drieeen daar nou eens op gingen richtenquote:Op zondag 23 december 2007 19:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrrrian is van het type dat graag klappen uitdeelt maar geen klappen kan ontvangen zonder te flippen. Ik ga over me nek van dat soort etterbakken.
Sorry, maar ik geloof helemaal niet dat Brian en Amanda begaan zijn met Miky. Die gebruiken hem voor het spel. Toen ze nog in bed lagen waren ze daar al over aan het praten..oa..zijn hond tegen Jaap opzetten/africhten zodat hij Jaap gaat bijten...er voor zorgen dat Jaap de hond niet meer voert anders wordt hij vriendjes met de hond...etc etc...quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.
Maar natuurlijk zullen de huub fans ook hier weer iets slechts inzien.
Ja zo consequent is lieke nou. Ze is klaar met Huub maar raakt maar niet over hem uitgeluld. Huub, huub, huub en nog eens huub....pfffff....quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.
In relationeel gedrag is Huub idd echt een puber ! Jaloers en haatdragend en ja dat is ie nu tov Lieke en ik voelde dit al redelijk snel aankomen , sinds de eerste verhalen over Hedda de ronde deden.quote:Op zondag 23 december 2007 19:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb al tijd al van huub gedacht dat hij heel jong van geest is.
en dit bewijst het maar weer is.
met sommige mensen valt gewoon echt niet te praten, ze moet hem niet, en hij snapt dat niet...
Echt??? Djeeez..wat kinderachtig!!!quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof helemaal niet dat Brian en Amanda begaan zijn met Miky. Die gebruiken hem voor het spel. Toen ze nog in bed lagen waren ze daar al over aan het praten..oa..zijn hond tegen Jaap opzetten/africhten zodat hij Jaap gaat bijten...er voor zorgen dat Jaap de hond niet meer voert anders wordt hij vriendjes met de hond...etc etc...
Misschien komt dat ook wel omdat Huub haar niet met rust laat ..?quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja zo consequent is lieke nou. Ze is klaar met Huub maar raakt maar niet over hem uitgeluld. Huub, huub, huub en nog eens huub....pfffff....
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef riri het volgende:
Huub heeft zo van binnenuit zijn team verzwakt...Brian en Amanda zijn met z'n tweeen....als hij niet zo tekeer was gegaan tegen Lieke hadden ze met z'n drieeen supersterk gestaan....ze deed echt alles voor hun drieeen...maar werd honderden keren keihard uitgescholden en nu snapt Huub het nog niet
Wat Brian niet kan weten is dat onze Miky waarschijnlijk al heel veel gesprekken met "weldoeners" en "hulpverleners heeft gehad..Miky is aan het meepraten zegt overal ja op en doet vervolgens precies wat hij zelf wil..quote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, daar ging het allemaal om.
Volgens Brian komt Mike echt los, hij klets gezellig mee. Ik kan het me voorstellen als er een CWI man t.o je zit die je toekomst aan het bepalen is.
Misschien was ze ook al maanden met hem klaar en ja dan heeft ze zich misschien schijnheilig gedragen Ok . maar het is en blijft een spel en het gaat om het heden !quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"
Het is gewoon een kapitale blunder dat ie Jaap in zijn team wou hebben.... Drie is teveel en onnodig... Ik heb altijd gedacht dat Lieke meer blij met Jaap was omdat ze nu kans kreeg zich van Huub los te maken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"
Ik hoop dat Mickey een soort Stefan/Nicolaas/Sylvia is en dat dit hele zwervers-gedoe alleen maar een dekmantel is en hij de nieuwe miljonair gaat worden. Als ie dan ook nog eens met of Lieke of Jaap een verbond sluit dan kan alles weer interessant gaan worden. Maar zoals gewoonlijk zal het wel weer op een teleurstelling gaan uitlopenquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Wat Brian niet kan weten is dat onze Miky waarschijnlijk al heel veel gesprekken met "weldoeners" en "hulpverleners heeft gehad..Miky is aan het meepraten zegt overal ja op en doet vervolgens precies wat hij zelf wil..
Brian , onze grote weldoener die een zwever heeft uitgenodigd voor de Kerst, mijn hart bloedt.quote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zoekt huisvesting voor Mike.
Als ik zou mogen stemmen blijft Mike in DGK.
Denk niet dat Mike sterk en hard genoeg is om als speler te moeten spelen.
Omdat Brian in de kooi woont , heeft Mike zich aangemeld voor de sreenings DGK,
Mike vindt Brian relaxed, als Brian niet in de kooi had gewoond,
dan had Mike er niet als gast -speler in gegaan.
1 ding is huub niet, en dat is haatdragend.quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In relationeel gedrag is Huub idd echt een puber ! Jaloers en haatdragend en ja dat is ie nu tov Lieke en ik voelde dit al redelijk snel aankomen , sinds de eerste verhalen over Hedda de ronde deden.
Eens. LIeke had geen keus. Maar dit geeft ook aan dat Lieke fanatiek het spel speelt en dat het wat mag kosten.quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was ze ook al maanden met hem klaar en ja dan heeft ze zich misschien schijnheilig gedragen Ok . maar het is en blijft een spel en het gaat om het heden !
quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.
Maar natuurlijk zullen de huub fans ook hier weer iets slechts inzien.
Dat klopt.... al was ik verbaasd over een kleine streamlock tussendoor...quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef chufi het volgende:
Vannacht heeft Huub zich gedragen met Pamela.. Er is weinig gebeurd een beetje geknuffeld zegt ie ..
Terecht.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Het probleem is dat Huub richting Lieke spel en eerlijkheid door elkaar heen heeft laten lopen. Lieke vertrouwde dat wat er onder de dekens werd verteld door Huub, eerlijk en oprecht was. In deze gesprekken hield hij de febo verantwoordelijk voor dingen die hij zogenaamd moest zeggen of doen. Lieke was hierover verward, maar ging met hem mee omdat ze hem vetrouwde, daarbij haareigen principes opzij zettend. Achteraf bleek dat Huub die dingen deed of zei om er zelf beter van te worden.
Nu deze leugens zijn uitgekomen, wil Lieke niks meer met Huub te maken hebben.
Ze zal wel fanatiek moeten spelen nu met zo'n stalker in haar nek ! Nu staan ze op een haat verhouding en stemmen ze elkaar er zo uit ! Maar beiden hebben de dekking van jaap nodig en Jaap blijft onduidelijk ! Het voordeel is dat er voor jaap minder keus is.. Lieke of Huub of liever alletwee tot B&A eruit zijn !quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. LIeke had geen keus. Maar dit geeft ook aan dat Lieke fanatiek het spel speelt en dat het wat mag kosten.
!quote:Amanda neemt Mike apart in de Chill Room. “Waar ik het met je over wilde hebben, ik hoorde gisteren dat jij een uitspraak over mij gedaan te hebben. Huub en Jaap proberen…”, begint ze. “Mensen op te stoken”, vult Mike aan. In een krantenartikel stond iets over het grote hart van Amanda. De zwerver heeft bij de twee kompanen Huub en Jaap nagevraagd of daarmee bedoeld werd het aantal mannen die Amanda in de Villa gehad zou hebben. Hij legt uit dat het niet zijn bedoeling was haar te kwetsen. “Ik ben hier met niets gekomen, ik heb schone kleren en mijn buik vol. En die rijbewijsstemming, als ik mocht stemmen had je hem gekregen”, drukt hij haar op het hart. “Ik heb de theorieboeken besteld en we gaan hem gewoon samen halen!”, roept Amanda enthousiast. Nou wat een gezellige boel toch weer
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel surequote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Zeur heeft een leuke opmerking nav Huub en Pamela: Als je een pedofiel bent stel je je gewoon voor aan haar moeder, dan is alles goed.
Wat heb ik toch een hekel aan dat wijf.
Ik heb mometeel ook een hekel aan Lieke.... maar die uitspraak vind ik terecht.... uit al die vrouwen neemt ie zo'n onschuldig en lief meisje mee. Erg vreemd dat haar ouders haar zo mee lieten gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Zeur heeft een leuke opmerking nav Huub en Pamela: Als je een pedofiel bent stel je je gewoon voor aan haar moeder, dan is alles goed.
Wat heb ik toch een hekel aan dat wijf.
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel sure). 26 en 18, wat is daar mis mee? Het is volkomen legaal
De meiden lopen Huub een beetje te stangen omdat hij zelf zo loopt op te scheppen over zijn 'verovering' van vannacht en dat ie bij haar moeder in de keuken heeft gestaan.quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel sure). 26 en 18, wat is daar mis mee? Het is volkomen legaal
dit zijn waardevolle leerervaringenquote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Py het volgende:
Huub blijft zijn probleem maar ventileren, in de hoop dat de anderen het voor hem oplossen. Maar dit keer zal hij zelf verantwoordelijkheid moeten tonen. Dat is iets nieuws voor hem.
Dat was ernstig. Ene meisje zei nee en Jaap ging gewoon door met betasten van haar borsten.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).
Ja en dat snap ik nou ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef riri het volgende:
[..]
En brian is zo makkelijk over de zeik te krijgen en onzeker te maken....ik snap niet dat die club dt niet doet...ik kreeg die jongen zo over de zeik als ik daar zat...als ze zich met z'n drieeen daar nou eens op gingen richten
Die groupiedag van Dennis en Jaap was echt een dieptepunt idd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).
Nog minimaal 1 week te gaan, afgaande op die uitspraak van Mickeyquote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kan ik de streams al aan zetten ? Is het relatiegezeik al over ?
Nee zeker
Of Jaap het zichzelf gewoon oplossen... een Huub die agressief word of een LIeke die jankend de poort uitloopt... hij weet dat degene die dan overblijft zijn 'ultieme 'dekking is. Op die manier wodrt het de leuekste tv in Jaap's beleving denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal wel fanatiek moeten spelen nu met zo'n stalker in haar nek ! Nu staan ze op een haat verhouding en stemmen ze elkaar er zo uit ! Maar beiden hebben de dekking van jaap nodig en Jaap blijft onduidelijk ! Het voordeel is dat er voor jaap minder keus is.. Lieke of Huub of liever alletwee tot B&A eruit zijn !
quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kan ik de streams al aan zetten ? Is het relatiegezeik al over ?
Nee zeker
Dat was wel vies ja. Nee is nee, simpel.quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was ernstig. Ene meisje zei nee en Jaap ging gewoon door met betasten van haar borsten.
Ik vind het wel grappig dat Huub toegeeft aan de vijand dat ie jaloers is. Ze dachten dat ze hem daarop konden pakken. Hij geeft zich gewoon bloot. Alleen wel een beetje door zich in de slachtofferrol te wentelen.quote:
Welke uitspraak ?quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nog minimaal 1 week te gaan, afgaande op die uitspraak van Mickey
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.quote:Op zondag 23 december 2007 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook wel omdat Huub haar niet met rust laat ..?
Dat zijn het idd. Huub heeft tot nog toe weinig leermomenten opgepikt onderweg. Hij is gekrompen ipv gegroeid vind ik. Na Hedda had hij door kunnen hebben dat dat niet de manier was om zijn problemen op te lossen.quote:
Huub is het minst gegroeid in de kooi.... blijft hangen in een relatie die vanaf het begin al gedoemd ws te mislukken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zijn het idd. Huub heeft tot nog toe weinig leermomenten opgepikt onderweg. Hij is gekrompen ipv gegroeid vind ik. Na Hedda had hij door kunnen hebben dat dat niet de manier was om zijn problemen op te lossen.
Ik zet daar 1000 ceepees op, een andere verhaallijn heeft ze namelijk niet meer. Het is uit met Huub maar kan alleen maar over zeiken. Quinten kwam binnen voor Lieke maar had overduidelijk geen interesse....toneelhaak bitte.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.
Jaap t/m februari niet. Hij verwacht dat de nieuwe miljonair ook dekking zal geven aan Lieke.quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef agter het volgende:
zal Lieke eruit gestemd gaan worden?
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogelijk! Maar wanneer komt die tijd ? Ik zie Huub namelijk niet stoppen met zn ge-ouwehoer !quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.
Nee denk het niet.... Ik geloof niet dat er ook maar iemand weggestemd mag worden voordat de nieuwe (quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef agter het volgende:
zal Lieke eruit gestemd gaan worden?
Vandaag nog graag.quote:Op zondag 23 december 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet daar 1000 ceepees op, een andere verhaallijn heeft ze namelijk niet meer. Het is uit met Huub maar kan alleen maar over zeiken. Quinten kwam binnen voor Lieke maar had overduidelijk geen interesse....toneelhaak bitte.
bijna goed, hij is 40, zij is 11 > http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=80298&in_page_id=34quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.
Ongelooflijk zoietsquote:Op zondag 23 december 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.
hier het eindhovens dagblad? oja gimmert he?quote:Op zondag 23 december 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier het eindhovens dagblad? oja gimmert he?
'Rancune' is een goed woord voor wat Lieke volgens mij voelt. En dat heeft niets meer met liefde te maken... wel met verongelijktheid.quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef miesy het volgende:
grappig om te horen dat huub weet dat ze achter zijn rug om continu met iedereen
die het maar wilt horen, over hem spreekt. geen wonder ook dat hij niet kan geloven
dat ze echt over hem is. ikzelf denk toch eerder dat het meer met haat dan met liefde
te maken heeft. en huub die nooit langer dan 2 dagen kwaad kan zijn die begrijpt dat niet.
wa is ie ranzig he? zou het een echte foto zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef miesy het volgende:
grappig om te horen dat huub weet dat ze achter zijn rug om continu met iedereen
die het maar wilt horen, over hem spreekt. geen wonder ook dat hij niet kan geloven
dat ze echt over hem is. ikzelf denk toch eerder dat het meer met haat dan met liefde
te maken heeft. en huub die nooit langer dan 2 dagen kwaad kan zijn die begrijpt dat niet.
Dat dachten we eergisteren ook met de rijbewijsstemming maar de FEBO beslist anders, Amanda mag gewoon op voor haar rijbewijs.quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
Gooi er nog eens een leuke stemming in waarbij er iemand wel een keer keihard genaaid wordt!
Heb me wel door saaiere tijden heengestreamdquote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
Chapeau hoor dat jullie het allemaal vol blijven houden. De Huub en Lieke verhaallijn.
Het voelt bij mij alsof ik naar een marathon zit te kijken waar Brian zijn eigen werk aan voorlezen is.
Vind het zo saai.![]()
Gooi er nog eens een leuke stemming in waarbij er iemand wel een keer keihard genaaid wordt!
quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wa is ie ranzig he? zou het een echte foto zijn?
[ afbeelding ]
Maar dan, is het ook een echte spin?quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
'Rancune' is een goed woord voor wat Lieke volgens mij voelt. En dat heeft niets meer met liefde te maken... wel met verongelijktheid.
ik schrik er bijna van!quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*slingert streams aan*quote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
Heb me wel door saaiere tijden heengestreamd
Zou Lieke überhaupt iets voelen? Ik ken veel mensen maar zelden zo'n kouwe kikker meegemaakt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
'Rancune' is een goed woord voor wat Lieke volgens mij voelt. En dat heeft niets meer met liefde te maken... wel met verongelijktheid.
Dat meisje is behoorlijk veel enger dan die spinquote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch niet toevallig meer? Bijna elke keer als ik de laatste dagen het geluid aan zet, heeft Lieke het over Huub. Zelfs nu, nota bene met Brian, Amanda en Selene. Je mag toch hopen nooit zo'n ex te krijgen, zeg.quote:
Wat ik zie is dat ze haar gevoelens overschreeuwt met stoer gedoe en ferme praat. Dan zou het dus meer een kwestie zijn van niet willen voelen dan van niet voelen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Lieke überhaupt iets voelen? Ik ken veel mensen maar zelden zo'n kouwe kikker meegemaakt.
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze haar gevoelens overschreeuwt met stoer gedoe en ferme praat. Dan zou het dus meer een kwestie zijn van niet willen voelen dan van niet voelen.
Niet willen voelen........wat is dat dan? Je voelt of je voelt niet, als je dat kunt uitschakelen heeft ze of nooit iets voor Huub gevoeld of ze ze is het ijskonijn wat ik denk dat ze is.quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze haar gevoelens overschreeuwt met stoer gedoe en ferme praat. Dan zou het dus meer een kwestie zijn van niet willen voelen dan van niet voelen.
ze wil in ieder geval haar gelijk hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Lieke überhaupt iets voelen? Ik ken veel mensen maar zelden zo'n kouwe kikker meegemaakt.
Kijk, mooi voorbeeld:quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een telefoontje en mag zijn bed in.
Amanda roept: Oliebollen.......zij hebben dus nu het podium om bonuspunten te scoren.![]()
Yak...die viezerik bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bijna goed, hij is 40, zij is 11 > http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=80298&in_page_id=34
Ik herinner me echt wel warme tijden tussen die twee. Maar inderdaad, de knop is in Liekes hoofd omgezet. Niet naar iets normaals als vriendschap, maar naar een hard vijandbeeld waarbij de ander niets goeds meer kan doen. Ik vind dat ook niet normaal.quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet willen voelen........wat is dat dan? Je voelt of je voelt niet, als je dat kunt uitschakelen heeft ze of nooit iets voor Huub gevoeld of ze ze is het ijskonijn wat ik denk dat ze is.
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar heeft Amanda een collect call van Nadia. En ze wil haar ook twee uur uitnodigen voor Oud en Nieuw. De stapel cp moet wel oneindig hoog zijn.
ja ik ook vanwege dat misselijke gemok van die zure meid en dat gebrek aan zelfrespect van huubquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
ik zit me op te vreten hier weet niet hoe het met jullie is maar ik ben woest
Huub zou geen oliebol meer hoeven bakken in vergelijk met Brian of Amanda, kut FEBO.quote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Py het volgende:
[..]
Kijk, mooi voorbeeld:
Hé. Daar is Huub weer.
Niet doen, het is maar tv!quote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
Je kent dit Maandelijkse stand contactpunten Brian en Amanda topic ook? Erg handigquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bahquote:Op zondag 23 december 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik ook vanwege dat misselijke gemok van die zure meid en dat gebrek aan zelfrespect van huub
jah en dit is niet de moeite waar om je over op te winden dus laterzzzzzzzzquote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bah![]()
![]()
Dat vind ik ook niet normaal..daarom denk ik dat Lieke maandenlang in een relatie met Huub is gebleven terwijl ze niet verliefd meer was..tegen haar echte gevoel in dus...dat zou mi verklaren waarom ze nu zo hard tegen hem doet..quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me echt wel warme tijden tussen die twee. Maar inderdaad, de knop is in Liekes hoofd omgezet. Niet naar iets normaals als vriendschap, maar naar een hard vijandbeeld waarbij de ander niets goeds meer kan doen. Ik vind dat ook niet normaal.
Thanx, ga het even updaten.quote:Op zondag 23 december 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent dit Maandelijkse stand contactpunten Brian en Amanda topic ook? Erg handig
Heb van ellende gewoon de streams uit. Eerlijk gezegd zag ik dan nog liever Nadia en nix. Daar kon ik tenminste nog om lachen, hier krijgen ik alleen maar de kriebels vanquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
Ja, dat is ook heel goed mogelijk. Tegelijkertijd... ze begon al vrij snel met haar gelijkhebberigheid. Wat als het nou gewoon zo is dat haar wil, in dit geval de wil tot winnen en gelijk krijgen, sterker is dan enige liefde die ze kan voelen. Dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet normaal..daarom denk ik dat Lieke maandenlang in een relatie met Huub is gebleven terwijl ze niet verliefd meer was..tegen haar echte gevoel in dus...dat zou mi verklaren waarom ze nu zo hard tegen hem doet..
Waarom?quote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bah![]()
![]()
Trouwens Vol houdt hier een topic van bij over de CP's !quote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.
Bij mij herstarten ze steeds. Plus ik kan ze niet meer in een goed formaat twee aan twee zetten.quote:
Tja Huub, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.quote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |