Dat klinkt makkelijker dat het is... als er meer on-topic gepost wordt, en niet iedere post doordrenkt wordt met persoonlijk grief tegen een bewoner dan hoef je ook niet veel over te slaan met lezen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het probleem de laatste tijd. Ik denk dat we allemaal wat DGK moe worden en refecteren frustraties op elkaar in de COS, jammer.
Respecteer elkaar hier en wat je niet wilt lezen sla je over.
Zie je wel!! We kunnen hetquote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag.
Stronteigenwijs zelfsquote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook best wel lief, alleen een beetje eigenwijs
Of hij bedoelt dat hij er een week inzit...quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef gan-sim het volgende:
mikey zegt n.a.v. het gedoe tussen huub en lieke:"moet dit nog een hele week duren?"hoezo gescript.....
En ze wil verder niets over het gesprek wetenquote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
IJskonijn Lieke reageert weer heel positief op het gesprek van Huub met Theo.
Ik hoop wat er wat aan hebt gehad en doe je ding.
En het is ook nog een lieve zwerver volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...
Dat is het leuke van Mike, hij zegt wat hij wil zeggen en de SL knopman is nooit op tijd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef gan-sim het volgende:
mikey zegt n.a.v. het gedoe tussen huub en lieke:"moet dit nog een hele week duren?"hoezo gescript.....
Huub wist allang dat er een groupie mee zou komen.Het hele spel word gewoon verpest door al die scripts.Huub moest gewoon de playerrol weer terug krijgen krijgt nu alle mogelijkheden om tv te maken met vrouwen.Op zijn verjaardag komt er een groot rond bed in kantoor en een bus vol hoeren.Huub moet nu gewoon de rol krijgen van pop of filmidool.Vrouen en zuipen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.
Wat was er daarvan gepland? Dat er dj's zouden komen en een feestje ja. En dat er besproken was dat er gebeld zou worden door Jaap als Lieke te ver zou gaan met iemand.
Maar was Pamela ook al gecontracteerd door achter? Dat suggereer je als je zegt 'alles was gepland'.
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...
I know, daarom doe ik daar eigenlijk nooit aan mee zoals je weet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijker dat het is... als er meer on-topic gepost wordt, en niet iedere post doordrenkt wordt met persoonlijk grief tegen een bewoner dan hoef je ook niet veel over te slaan met lezen.
tadaaa....quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.
Wat was er daarvan gepland? Dat er dj's zouden komen en een feestje ja. En dat er besproken was dat er gebeld zou worden door Jaap als Lieke te ver zou gaan met iemand.
Maar was Pamela ook al gecontracteerd door achter? Dat suggereer je als je zegt 'alles was gepland'.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het hele gebeuren was 1 grote set-up.
- jaap mocht niet mee naar het optreden zodat hij lieke kon verlinken aan huub.
- amanda nodigde de jongens uit (eigenlijk de febo, maar amanda moest zeggen dat het haar idee was) en kwinten wist al dattie met lieke moest kussen voor ie 1 voet binnen had gezet (hij noemde het hokje 'de peeskamer')
- lieke begint meteen met kwinten te bonden zodra hij binnen is, al zag hij meer in snollie.
- lieke kust dus gast, jaap belt huub, huub boos.
- bij het optreden word door de DJ over de speakers gevraagd wie er met huub mee terug wil om bij hem te slapen. vele sletjes bieden zich aan, maar huub wil geen wijf wat meteen wil naaien (verhaal van jaap, jaap had wel een neukerdje gekozen zei hij).
- pamela en vriendin willen wel maar melden zich niet aan, maar worden later gevraagd of een van ze mee wil en pamela stemt in (verhaal van pamela).
Waaaaaquote:Op zondag 23 december 2007 18:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tadaaa....
.
- bij het optreden word door de DJ over de speakers gevraagd wie er met huub mee terug wil om bij hem te slapen. vele sletjes bieden zich aan, maar huub wil geen wijf wat meteen wil naaien (verhaal van jaap, jaap had wel een neukerdje gekozen zei hij).
- pamela en vriendin willen wel maar melden zich niet aan, maar worden later gevraagd of een van ze mee wil en pamela stemt in (verhaal van pamela).
* checked *quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub staat Luc nummer 1 op Legal downloads......ehm, volgens mij alleen omdat hij als laatste is binnengekomen en de eerste is die je kunt downloaden.
*gaat checken*
TY, Talpa Music doet zijn best.quote:
zo is het gegaan, zat pamela vanmorgen tegen huub te vertellen. vreemd dat je verbaast bent, ik dacht dat iedereen hier wel begreep dat alles wat je ziet 100% gescript is.quote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef Py het volgende:
[..]
Waaaaa
Is dit echt zo gegaan?![]()
Of is dit het samenraapsel van verhalen van deze en gene in de kooi?
Er zijn toch cossers bij het optreden geweest?
Wat knap van hemquote:
Goed gesprek met Deborah Flens, de boze buurvrouw, haar favoriet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
WTF.... Amanda heeft de rijbewijsstemming niet gehad... en nu hoor ik haar zeggen samen theorie en rijbewijs halen met Mikey?
Dit vind ik echt niet kunnen. Spel is spel....
waarom denk je dat ze er een zwerver in gooien? ze kregen verder niemand gevonden die simpel genoeg is om zich door b en a in te laten pakken.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY, Talpa Music doet zijn best.![]()
Holy Brian en Engeltje Amanda bewerken Mike.....nogal doorzichtig lijkt me maar Mike is er wel gevoelig voor.
aargh ik hoor haar stem al.quote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
IJskonijn Lieke reageert weer heel positief op het gesprek van Huub met Theo.
Ik hoop wat er wat aan hebt gehad en doe je ding.
Amanda is heel boos geworden op de FEBO en dreigde met opstappen als ze haar rijbewijs niet mag halen in dat hok. Dat heeft gewerkt dus en niemand zegt er iets van, zelfs Huub niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Dark het volgende:
Mikey wil Jaap terugpakken ivm rijbewijs actie?
Amanda wil haar eigen geld steken in het rijbewijs van Mikey
Brian is bemiddelaar, die zorgt voor de theorie?
Amanda en Mikey gaan samen hun rijbewijs halen?
Wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |