Weinig.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef BuffyJan het volgende:
Maar gebeurt er nog wat op de streams?
Ze is schizo? Dat zou veel verklaren.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef mazaru het volgende:
Ze weet niet meer dat ze lelijk heeft gedaan, ze is alles vergeten, het was haar andere persoonlijkheid.
Ze heeft verder niemand toch!? Luc is weg Aman mag niet , dus elk willekeurig persoon is welkom, maar ze was dronken afgelopen nacht en heeft die dames af zitten katten , vandaar dus ...quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Vinamp het volgende:
Waarom biedt ze iedereen haar excuus aan en mogen ze erbij komen liggen?
Alles was van tevoren al gepland.Kijuk naar die rijbewijsstemming.Hij was er nog geen eens en iedereen had het er al over.Geloof daar echt niks meer.Ik schrijf alleen wat ik gisteravond hoorde.quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef Py het volgende:
[..]
Huub die per ongeluk in een telefoonactie van Jaap mee wordt getrokken.
Die daardoor per ongeluk als een dolle 's nachts binnenstormt om ene Quintin op zijn bek te slaan.
En per ongeluk een groupie meesleept om Lieke jaloers te maken.
En nu iedereen probeert te overtuigen dat hij niet als een bezetene Lieke probeert te controleren.
Schiet mij maar lek.
ik hoop theo of jorisquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat Huub belllen?
papsquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat Huub belllen?
ik baal ervan dat er zo vaak mensen aangesproken worden over hun mening of over hoe zij die situatie zien alsof zij alleen maar alles door een huub-bril of een lieke-bril of zo zien.quote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Py het volgende:
[..]
Terwijl ik ooit laaiend enthousiast over hem was
Gut, brrrrrian heeft weer eens de kofferbak van amanda gemold.quote:Op zondag 23 december 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian en Amanda hebben dus off cam lekker liggen krikken, ze zijn nu klaar en tadaaaa, streams terug.
met bloed zweet en tranen zeg ik dennis rot nu maar opquote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
Dennix onthoofd door Jaap.![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook best wel lief, alleen een beetje eigenwijsquote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik baal ervan dat er zo vaak mensen aangesproken worden over hun mening of over hoe zij die situatie zien alsof zij alleen maar alles door een huub-bril of een lieke-bril of zo zien.
jij vertelde me hoe jij het zag, en ik vertelde jou over een gesprek van jaap die precies wist hoe de vork aan de steel zat. dat jij dat dan afschuift als huub-idolatie is onterecht. het zou terecht zijn geweest als ik iets speculeerde of conclusies trok oid, maar dat was dat dus niet.
no disrespect. ik heb genoten van je OP's de laatste dagen.
Oké dan.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt![]()
En dat gaan we ook zo houden
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...quote:Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
Een persoonlijke tegoedbon van ¤ 10.000,- ontvangen van John de Mol?? Alleen te gebruiken als inleg voor DGK?
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles was van tevoren al gepland.Kijuk naar die rijbewijsstemming.Hij was er nog geen eens en iedereen had het er al over.Geloof daar echt niks meer.Ik schrijf alleen wat ik gisteravond hoorde.
Volgens Joris en Huub is Huub heel snel verliefd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef toneelhaak1 het volgende:
Arme Huub hij is dus echt verliefd
Klopt... ik zou daar ook wel een SMSje voor overhebben... en dat heb ik verder voor niemand meerquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Mike vaste bewoner wordt en de kijkers zouden uiteindelijk mogen kiezen via SMS wie er gaat winnen, dan geef ik hem een goede kans om te winnen. Vele mensen zien liever een zwerver winnen dan dat trailertrash tuig dat in die villa zit...
Dat is het probleem de laatste tijd. Ik denk dat we allemaal wat DGK moe worden en reflecteren frustraties op elkaar in de COS, jammer.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Guuskeee het volgende:
Pamela zei toch in de kapsalon dat ze zich konden opgeven als ze de villa in wilden?quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben het over het telefoontje van Jaap aan Huub dat Lieke had gezoend met Quintin.
Wat was er daarvan gepland? Dat er dj's zouden komen en een feestje ja. En dat er besproken was dat er gebeld zou worden door Jaap als Lieke te ver zou gaan met iemand.
Maar was Pamela ook al gecontracteerd door achter? Dat suggereer je als je zegt 'alles was gepland'.
Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag.quote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens Joris en Huub is Huub heel snel verliefd.
Hij zal best nog wel van haar houden, maar er komt ook een stukje gekrenkte trots bij dat ze hem niet meer nodig heeft.
Jij deed mijn verhaal af als speculatie. En je begint je eigen verhaal met 'volgens Jaap...' om dat vervolgens als waarheid te brengen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik baal ervan dat er zo vaak mensen aangesproken worden over hun mening of over hoe zij die situatie zien alsof zij alleen maar alles door een huub-bril of een lieke-bril of zo zien.
jij vertelde me hoe jij het zag, en ik vertelde jou over een gesprek van jaap die precies wist hoe de vork aan de steel zat. dat jij dat dan afschuift als huub-idolatie is onterecht. het zou terecht zijn geweest als ik iets speculeerde of conclusies trok oid, maar dat was dat dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |